Bullets.

30 Comments Published by the ibt on Tuesday, August 21, 2007 at 6:08 PM.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1199/1194939494_1d118b20fe.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

• Ξημερώνοντας στην Αθήνα.

• Βρήκα σπίτι στην Αγγλία! Αλλά δεν το έχω κλείσει ακόμα γιατί ψιλοφοβάμαι: Πρώτον γιατί θα το μοιραστώ με τον Γουίλ και τη συννυφάδα του την Χλόη. Δεύτερον γιατί από τις φωτογραφίες που μου έστειλαν διαπίστωσα πως το δωμάτιο είναι καναρινί με γκρι μοκέτα και έπιπλα παιδικού δωματίου - κατευθείαν εισαγωγή από τα 70's. Το κλου όμως είναι η υφασμάτινη (!) ντουλάπα η οποία είναι το ίδιο χρώμα με τη μοκέτα και τις κουρτίνες της Κατερίνας Γιουλάκη στο Ρετιρέ: Μπλε ελεκτρίκ. Για την ιστορία, το δωμάτιο το κληρονομώ από τον Neil ο οποίος τελικά κλέφτηκε με τον Κύπριο Hermes και πάνε να ζήσουν τον έρωτά τους στο Birmingham! Τέλος, ο σπιτονοικοκύρης ονομάζεται Ιμπραήμ. Ταμάμ!

• Από σήμερα το κινητό μου τηλέφωνο χτυπάει με το Theme του Ρετιρέ! Ταρα ταρα ταρα, φρρρρρ! (Class)

• Η Νικόλ σκοτώθηκε με την sicko συγκάτοικό της και επιτέλους got a life: Βρήκε δουλειά και γράφτηκε σε ένα από τα hottest fashion schools του κόσμου. Άιντε να παίρνουμε σειρά οι άχρηστοι.

• Το Δεκαπενταύγουστο γιορτάσαμε στο ολοκαίνουριο σπίτι της Λουκρητίας. Περιηγηθήκαμε στους χώρους όπου διαδραματίστηκαν τα Άρλεκιν με τους εργολάβους και οι ατελείωτες περιπέτειες με τους ηλεκτρολόγους και τους υδραυλικούς που το πρωί το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν. Είδαμε την περίφημη βιβλιοθήκη στη θέα της οποίας ένας μάστορας ρώτησε "Κυρα Μαρία, δηλαδή τώρα εσύ τα έχεις διαβάσει όλα αυτά;" καθώς και την ξακουστή "Γριά" η οποία καθόταν στο μπαλκόνι του διπλανού σπιτιού και με ένα ασύρματο τηλέφωνο στο χέρι παρακολουθούσε τα τεκταινόμενα. Περιττό να σας πω ότι τα παιδιά της Δουκίσσης Αμαρτίας (τα οποία είναι μεγαλύτερα από μένα) με κοιτούσαν όλο το βράδυ με μισό μάτι.

• Η Άννα, η γνωστή "Μανάρα" με την οποία κλαίγαμε τη μοίρα μας στο Λονδίνο και στα MSN καθ' όλη τη διάρκεια του χειμώνα αποφάσισε να μην ξανανέβει στο Λονδίνο και να συνεχίσει το MA της εξ' αποστάσεως. Ήταν προφανές το ότι δεν άντεχε τη μούχλα της Αγγλίας αλλά δεν πίστευα ποτέ πως θα τα παρατούσε. Λυπάμαι πολύ που δε θα την έχουμε φέτος κοντά μας. Είναι ένας ακόμη λόγος για τον οποίο φοβάμαι να επιστρέψω στο Γιουκέη. Ταυτόχρονα όμως χαίρομαι που πήρε μια τόσο μεγάλη απόφαση προκειμένου να ξεφύγει από τη μιζέρια. Χαίρομαι για όλες τις λιακάδες που θα μου μεταφέρει γραπτώς από το messenger, χαίρομαι που θα χαμογελά χαιρέκακα καθώς θα ρωτάει "τι καιρό σας κάνει στο Γαμόνησο;" ενώ θα πίνει καφέ που δε θα χρειάζεται να εισάγει με το κιλό.

• Μπορεί η Άννα να επιστρέφει στην Ελλάδα, η υπόλοιπη χώρα όμως συνεχίζει να ανεβαίνει στο Λονδίνο: Πολλές πτήσεις της ΟΑ είναι sold out, η easyJet χρεώνει το ATH-LGW πιο ακριβά κι από την Emirates και η BA έχει το aller μόνο 600τόσα ευρώ. Εγώ έκλεισα με γλυκιά OA για τις 7 του μήνα σε πολύ καλή τιμή η οποία διπλασιάστηκε το επόμενο λεπτό!

• Ενώ έχω ακόμη πάνω από δύο εβδομάδες ήλιου και καλοπέρασης στην Ελλάδα τα έχω βάψει μαύρα. Ακούω από παντού "καλό χειμώνα", αρχίζω να σκέφτομαι τις βαλίτσες μου, το σπίτι, τους καθηγητές, τους freshmen. Το μαύρο τέρας που λέγεται Αγγλία έχει γίνει τεράστιο και μουγκρίζει πάνω από το κεφάλι μου. Όταν θα ψωνίζω τις πρώτες άνοστες "Organic" ντομάτες από τον Κύριο Sainsbury είμαι σίγουρος πως θα έχει πεθάνει.

•Τρεις μήνες τώρα, κάθε μα κάθε μέρα που περπατάω στους δρόμους αυτής της πόλης κλείνω τα μάτια μου και με μια εισπνοή ευτυχίας και μια εκπνοή ανακούφισης ευχαριστώ όποιον συνωμότησε στο να βρεθώ εδώ.

• Προφανώς δεν είμαι ο μόνος που φοβάται να επιστρέψει στην Αγγλία: Η Soo μου έστειλε προχθές email από τη Σεούλ και μου έγραφε πόσο στεναχωρημένη είναι που γυρίζουμε στο Νησί των Βροχών (όπως λέμε Νησί των Ανέμων). Και φανταστείτε πως η Soo ήταν πάντα η Ms Brightside.

• Μου έχει κολλήσει βαθιά το τραγούδι 'Built to Last' που είχε ποστάρει προ αιώνων ο Νανάκος. Λίγο Kean-ικό, πολύ αισιόδοξο και λίγο χαζορομαντικό. Ταιριάζει με το καλοκαίρι μου· ειδικά ο στίχος "consider the best when we felt the worst". Μετράει 54 play counts στο iPod και τα διπλάσια στο iTunes. (Βρίσκεται στην ίδια θέση με το Christmas Song - chestnuts roasting και τα λοιπά- του Nat King Cole!)



• Εκτός από μια κοπέλα ονόματι Pippa (το μικρό της), μια "Muniza" από τη σχολή μου, πέτυχα τυχαία στο Facebook και μία τρίτη η οποία ονομάζεται Kayla Crack! Να φανταστώ πως "Ass" είναι το middle name της;

• Πρόσφατα έκανα το πρώτο μου μπάνιο! Ήταν η δεύτερη φορά στη ζωή μου που κολύμπησα σε παραλία της Αττικής και οι εντυπώσεις μου δεν είναι και τόσο κακές. Χρώμα δεν πήρα αν και πρέπει οπωσδήποτε... Με τι μούτρα θα γυρίσω ο Έλλην στην Αγγλία όταν όλοι οι συμφοιτητές μου θα είναι κατάμαυροι (κατακόκκινοι δηλαδή) από τα φτηνά long weekends στα Κανάρια και τη Ρόδο;

• Φίλος blogger έμεινε Αυγουστιάτικα να μανατζάρει μαγαζί με βρακιά. Όταν ένα απόγευμα πέρασα για να του κάνω παρέα, είχα την ευκαιρία να παίξω με αυτά τα πλαστικά άκρα στα οποία μοστράρουν καλΤΣόν. Εκτός από τη φωτό που βλέπετε, συνέβησαν κι άλλα έκτροπα στα οποία δε θα επεκταθώ.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1255/1194071417_e9adc0da5f.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

• Ευχετήριος (SMS) διάλογος με Μαρία από Ρόδο (περίπου):
ibt: Χρόνια Πολλά, να χαίρεσαι εαυτό, μάνα και γιαγιά.
Μαρία από Ρόδο: Ευχαριστώ μικρό μου πόνυ, και σε σένα... Φτιάξε το γαμημένο το PC σου επιτέλους (εννοώντας το template, προφανώς)
ibt: Φχαριστώ. Τι κρίμα να μην μπορώ να έρθω να γιορτάσουμε ούλοι combo.
Μαρία από Ρόδο: Και φέτος σου έχω Μαρία και σε πεθερά!
ibt: Κατάλαβα, θα σου έχει βγει ο κώλος να ψήνεις κοκορέτσα.
Μαρία από Ρόδο: Και να τυλίγω γαρδούμπες.

• Μου είναι αδύνατον να αναλάβω οποιοδήποτε project: Από το να ζευγαρώσω τις κάλτσες μου μέχρι να φτιάξω το template γι' αυτό και οι χρήστες Opera και ΙΕ αφήνουν/βλέπουν σχόλια κάνοντας κλικ εδώ.

30 Responses to “Bullets.”

  1. # Blogger alienlover

    είδα τις φώτο τις προάλλες στο Facebook αλλά δεν τόλμησα να σκεφτώ ότι αυτό το δωμάτιο με την μοκέτα που θα αλλαχτεί θα γίνει δικό σου.... Τουλάχιστον έχεις ωραία μπλε ελεκτρίκ ντουλάπα και παράθυρο που έχει ωραία δύση..
    Μην είσαι αχάριστος iblog, το σπίτι είναι μια χαρά! ( άλλο το πως θα το κάνουν τα κορίτσια). Μέχρι και κήπο έχετε για να παίζετε τις κουμπάρες στις λάσπες.  

  2. # Blogger Loucretia

    Περιττο να σου πω οτι το δωρο σου που κρεμεται σε περιοπτη θεση στη κουζινα, προκαλεσε διαφορα σχολια τυπου "ωστε σε ξερουν καλααααα οι φιλοι σου" κλπ, κλπ. Ετοιμαζεται και σχετικο ποστ περι αυτου.

    Υ.Γ. Καλαμαρακια δεν ηθελες;; Θα τα φααααααςςς! :-ΡΡΡ  

  3. # Blogger the ibt

    Alienlover, κρύβε λόγια! Μα τι κακό κι αυτοί οι Ugly πια, να μην έχουν καμία συναίσθηση της onlile έκθεσης.

    Για αυτούς που δεν γνωρίζουν: Η Χλόη ανέβασε τις φωτογραφίες του σπιτιού στο Facebook της και εκτός αυτού με Tagαρε σε αυτές ώστε να ΜΑΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ότι θα μείνω ΕΓΩ σε αυτό το αίσχος!

    Επίσης, το παράθυρο είναι σαν παράθυρο γκαμπνιέ (sic) πρέπει να ανέβεις στη λεκάνη για να δεις τη Δύση! Όσο για τις κουμπάρες, φαντάζεσαι τους Γουηλ και Χλόη να φοράνε τα Βικτωριανά φορέματα - τούρτες και εγώ να παίζω τον Mr Darcy με τους φραμπαλάδες στο υποκάμισο; Και ούλοι μαζί να πίνουμε afternoon tea στη βροχή...

    Loucretia, ξέχασα ρε γμτ να γράψω ότι μαγειρεύετε ΓΑΜΑΤΑ (ο τόνος στην παραλήγουσα) και να αφήσετε τις μετριοφροσύνες! Τον 15αύγουστο θα ήθελα κι εγώ να τον αναπτύξω σε post αλλά καταλαβαίνεις... δε βγαίνω.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Νομίζω ότι καλώς φεύγεις, καθότι μετά το τρίτο μπάνιο σε παραλία της Αττικής κανείς δεν έχει ζήσει για να μελετήσουμε τις συνέπειες.

    Καλή συνέχεια!!! :-)

    ΥΓ: Add me.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Το καλΤΣόν υπάρχει σε χρώμα:

    κάραμελ(ή "Καραμανλή"όπως το είχε ζητήσει μία πελάτισσα)

    και τροπικαλ(το ηλιοκαμένο ντε!)

    επίσης διαθέτει χαριτωμένα,διάφανα πατουσάκια απο κάτω για να μη γλιστράει το ποδαράκι στο γυάλινο γοβάκι(αμεεεεε)

    Υ.Γ:Εμένα ένα καλαμαράκι να μη μου δώσετε:(  

  6. # Blogger the ibt

    Arthech, μην αναφέρεις τα ρήματα "τζιζ" σε παρακαλώ, βγάζω καντήλες και δεν είναι από τα αττικά νερά. Σε έκανα add και στο Facebook, ίσως παραξενευτείς με το όνομά μου βέβαια...

    Χαριτωμένη πεταλουδίτσα, αν έχετε καλτσόν με προδιαγραφές για γυάλινα γοβάκια θα σας στείλω τη Γουρούνα που τα δουλεύει πολύ τελευταία.  

  7. # Blogger ds

    ibt,

    Μία συμβουλή: ΜΗ συγκατοικήσεις!!!

    Ξέρω ότι στην Αγγλία στο 2ο έτος πρέπει να βρεις δικό σου μέρος να μείνεις, όμως αν κάνεις αίτηση στο accommodation office (έστω και τόσο αργά) θα βρείς εστία. Εγώ στο 2ο μου έτος αυτό έκανα. Στο accom. office μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν διαθέσιμα δωμάτια και ότι είμαι στη σειρά, 250ος (ή κάτι τέτοιο τεσπα). Τελικά, αρχές Σεπτέμβρη --και ενώ όλοι μου έλεγαν ότι είμαι τρελός που το ρισκάρω-- μου έδωσαν εστία, αν και ήταν η χειρότερη στο campus.

    Πίστευα ότι αν έμενα εκτός campus, θα μάλωνα συνέχεια με τις συγκατοίκους (και ας ήταν καλές φίλες, και Ελληνίδες μάλιστα), θα ήμουν αποκομμένος από τα social happenings και τα cafe του campus, και το κυριότερο: δεν θα είχα ιδιωτική ζωή (χεχεχε...΄)

    Από την άλλη θέλω να συγκατοικήσεις ώστε να διαβάζουμε από Οκτώβρη νέες ζουμερές ιστορίες σου με συγκάτοικους σε κατάσταση υστερίας, διαφωνίες, άπλυτα πιάτα, κτλ. Να με θυμηθείς... Δεν είναι κατάρα.

    Btw, σε ποιο uni είσαι; Πρέπει να είναι στην ίδια περιοχή με το δικό μου...  

  8. # Blogger wahia

    Έπρεπε να σκάσει ο τζίτζικας, να κατακαεί όλη η Έλλαδα και να γίνουν εκλογές για να μπεις να κάνεις ένα μπάνιο;;

    ¨))))  

  9. # Blogger Idάκι

    Παιδί μου πας καλά; Γιατί παίρνεις Organic ντομάτες;!!! Είναι οι ανοστότερες όλων! Πήγαινε στο μανάβη/πακιστανό να δεις τι τέλειες έχει (ναι ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΝΤΟΜΑΤΙΛΑ κυρίες και κύριοι).

    Για τα υπόλοιπα: φτου σου για το μπάνιο. Έχω σκοπό να κάνω 9 στις 8 μέρες (τουλάχιστον). Φτου σου για το σπίτι (να μη το ματιάσω). Υπολόγιζε σε δεύτερο όργιο για τη δική μου γιορτή (κάποια χρονιά θα προσπαθήσω να μαζέψω τις άλλες 39, τώρα για τον υμένα τους δεν μπορώ να πω..)

    Φιλάκια κ χαίρομαι που θα γυρίσουμε σχεδόν ταυτόχρονα στο Νησί. Ετοιμαστείτε για βαρύ χειμώνα...  

  10. # Anonymous Anonymous

    Θες να ανοίξω το στόμα μου και να πω όλη την αλήθεια για το ipod σου????

    Μουαχαχχαχαχαχχαχα! (σατανικός γέλωτας)

    (φιλάκι)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αυτά τα σεντόνια σου...!! Με πιάνει άγχος αν δεν περάσω για καμιά εβδομάδα να διαβάσω και πότε θα τελειώσω το κάθε post. [κι αν έχασα κάτι;]

    Θα συμφωνήσω με τον Dynx για την συγκατοίκηση!! Αστείρευτη πηγή νέων ιστοριών... αμά πάνε όλα καλά θα σε εκδόσουμε [σε δερματόδετη έκδοση] του χρόνου!

    keep dreaming Greek [i don't mean souvlaki]  

  12. # Blogger The wise Aineolach

    "Το μαύρο τέρας που λέγεται Αγγλία έχει γίνει τεράστιο και μουγκρίζει πάνω από το κεφάλι μου."

    το ενοιωσα τοσες φορες που στο τελος το γ... και ψοφησε. να σκεφτεσαι οτι κανεις κατι που αγαπας πολυ και αυτη η χωρα στο προσφερει. κι ακομη οτι σε αυτη την (κωλο)χωρα θα μπορεσεις να πραγματοποιησεις τα ονειρα σου. επειδη αυτη η χωρα -ακομη- μπορει να σου προσφερει ευκαιριες χωρις να χρειαζεται να γλυψεις κανεναν μαλακα. κ δεν υπαρχει τιποτα σημαντικοτερο απο το να νοιωθεις δυνατος. δυνατος για σενα και οσους αγαπας.

    θα τη βρεις την ακρη, οι ανθρωποι που εχουν χιουμορ και αυτοσαρκαζονται παντα κερδιζουν!  

  13. # Blogger Helena

    Θέλω να μου στείλεις το theme του Ρετιρέ. Οπωσδήποτε! Εγώ κι ένας φίλος μου θα σε λατρέψουμε ωσάν θεό!  

  14. # Anonymous Anonymous

    ελπίζω να σου ήρθε ένα email μου!:)  

  15. # Anonymous Anonymous

    dear ibt,
    se diavazw edo ke kero!!!trelllii fasi!!
    mono pu me fovizi ligo to view su gia uk=/!!
    tha su erthw ke egw fetos, fia foundation of art and design...alla ta legomena su me kanun na tremw...!  

  16. # Blogger the ibt

    Dynx, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω ξανά σε dorm. Δε θέλω μετά από όσα πέρασα τον προηγούμενο χειμώνα. Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί διαχωρίζεις τη συγκατοίκηση σε σπίτι με αυτή της εστίας. Και η μεν και η δε σκατά είναι. :p Είμαι στo former SIAD, εσύ πού ήσουν;

    Wahia, είδες;

    Idακι, έχω τη εντύπωση πως τα μανάβικα είναι πολύ ακριβά στην Αγγλία κι έτσι δεν περνάω ούτε απ' έξω. (Χαχαχα, των 40 υμένων.) Σταμάτα σε παρακαλώ να αναφέρεις τις επιστροφές στο Νησί και σταμάτα να γρουσουζεύεις το χειμώναααα!

    Κάτια, όλοι έχουμε secret pleasures κρυμμένα στα iPods μας. Η μισή ντροπή δική μου, η άλλη μισή δική σου που ποιος ξέρει τι Spice Girls έχεις εκεί μέσα...

    Hitman, ε όχι και σεντόνι αυτό! Αυτό ήταν αφρός, 5 bullets...

    The Wise Aineolach, κι εγώ με παρόμοιες σκέψεις παρηγορώ τον εαυτό μου. Χαίρομαι πάντως που έχει φάει κι άλλος κόσμος τις ίδιες φρίκες με μένα...

    Elenalda, έχει γίνει ήδη hit! Μου το ζητάνε παντού! Δεν προλαβαίνω να στέλνω. Στείλε μου στο iblog.team@gmail.com και θα το 'χεις!

    Dimhapi, νε. :-p

    Maria, μην κολλάς στις μαλακίες που γράφω, θα περάσεις πολύ καλά! Να πας με τις καλύτερες διαθέσεις, όπως ξεκίνησα κι εγώ. Αν είναι όντως σκατά, θα το διαπιστώσεις μόνη σου σε πολύ λίγο χρόνο. Σε ποιο uni θα είσαι;  

  17. # Anonymous Anonymous

    Yd6LK4 Your blog is great. Articles is interesting!  

  18. # Anonymous Anonymous

    9mOGYY Thanks to author.  

  19. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  20. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  21. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  22. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  23. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  24. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  25. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  26. # Anonymous Anonymous

    XL30OI Good job!  

  27. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  28. # Anonymous Anonymous

    气相色谱仪气象色谱百度百度一下,你就知道
    googlegoogle搜索搜索一下
    当今比较热的技术SEO技术
    引擎优化SEO搜索引擎
    网站建设公司
    排名Google排名效益
    博客ZEYA的SEO博客好博客
    北京网站排名技术北京SEO
    险峰
    SEM策划
    SEO技巧技术
    播客博客
    SEOSEO技术优化
    技术SEO技术
    优化技术
    策划SEMSEO
    大公司易网必得网络科技有限公司
    引擎Google排名技术,引擎效益、推广、营销  

  29. # Anonymous generic propecia

    Hello people want to express my satisfaction with this blog very creative and I really like the views of the focus very good indeed Thank you for the helpful information. I hope you keep up the good work on making your blog a success!  

  30. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.