Terre Ken Lee's.

30 Comments Published by the ibt on Thursday, August 09, 2007 at 10:44 AM.

30 Responses to “Terre Ken Lee's.”

  1. # Blogger the ibt

    Μήπως έτσι όπως το έχω φωτογραφίσει δείχνει απαίσιο;  

  2. # Blogger dimHapi

    Μακάρι να έδειχνε απαίσιο για να μην ήταν ελκυστικό στους υπόλοιπους και να είχα την ευκαιρία να το τσακίσω με την ησυχία μου:)
    αλλά όχι,,νομίζω ότι ο Τερκενλής σε ευχαριστεί για τη διαφήμιση  

  3. # Anonymous Anonymous

    Ο Τερκενλής έχει απίστευτα τσουρέκια!

    Περιμένω πως και πως να ανοίξει το κατάστημα στο Χαλάνδρι (στην Κωνσταντίνου Παλαιολόγου)...

    Σλουρπ!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Το τσουρέκι εν γένει μού τη σπάει γιατί έχει μεγαλύτερο μέγεθος από ό,τι φαντάζομαι ότι θα ήταν λογικό να είχε. Επίσης δεν μού αρέσει και η γεύση του. :-P  

  5. # Blogger alienlover

    αμα σου δώσω τη διεύθυνση μου θα μου στείλεις με κούριερ κανα δυο τσουρέκια φανταστικέ iblog?? θα σου στείλω ότι θες απο δω !! ακόμα και τις βελγικές σοκολάτες που μόλις παρέλαβα!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Όταν εγώ έτρωγα τσουρέκια απο Θεσσαλονίκη εσύ μικρό μου πόνυ μάλλον ήσουν σε υγρή μορφή...Αααααχ τι μου θύμισες τώρα!!!!!
    (Και που να φάτε μπουγάτσα....ή σε κανένα χωμένο ουζερί.....)
    Α!Ρε τι μου έκανες πρωί πρωί....!!!  

  7. # Blogger dimHapi

    Δεν πρέπει να γίνει Τερκενλής στην Αθήνα!Η Θεσσαλονίκη θα χάσει τους περισσότερους επισκέπτες της και θα απομυθοποιηθεί αυτή η ατραξιόν του πεντανόστιμου ΘΕΣΣΑΛΟνικιότικου τσουρεκιού  

  8. # Blogger the ibt

    Dimhapi, δε ντρέπεσαι να λες "μακάρι να είχα την ευκαιρία να το τσακίσω" εσύ που μένεις δίπλα του; Τι να πούμε κι εμείς εδώ στην Αθήνα και κυρίως τι να πει η Alienlover που λυσσάει στη Χανγκαρία;

    Georgeadams, ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ? Αυτό το γεγονός -όπως είπε και ο Dimhapi- θα προκαλέσει οικονομική και τουριστική καταστροφή στη "συμπρωτεύουσα". Και απομυθοποίηση του τσουρεκιού. Βέβαια εμένα τι με κόπτει; Αφού σε ένα μήνα όλα θα είναι πολύ μακριά μου!

    Artech, έχεις δοκιμάσει τα Seven Days? Όχι για τη γεύση τους αλλά για το μικρό μέγεθός τους.

    Alienlover, μακάρι να είχα πρόσβαση σε TERKEN LEE, να σου έστελνα τρία και να έπαιρνα άλλα οκτώ για μένα. Μήπως να ψήναμε τον Oni?

    Μαρία από Ρόδο, δεν ανακάλυψα τώρα τις κρυφές χάρες της Θεσσαλονίκης... Ούτε φυσικά αμφισβητώ την έφεσή σου στο τσουρέκι και τη μπουγάτσα. Γενικώς σέβομαι τα άτομα που έχουν σπουδάσει και φάει στη Θεσσαλονίκη. Παρεμπιπτόντως, έχεις φάει το περίφημο "καλτσώνε" με γέμιση μπριΤΖόλας και τηγανιτής πατάτας στη Ναυαρίνου;

    Dimhapi, νομίζω πως το προαναφερθέν καλτσόνε με ατόφια μοσχαρίσια θα σώσει τη Θεσσαλονίκη.  

  9. # Blogger alienlover

    nai na ton psiname giati eho arhisei na min tin paleuo..  

  10. # Blogger Naf

    Ωραία πλακάκια.Έκτακτα έκτακτα....λοιπόν...έλεος με το τσουρέκι..κάθε φορά που μπαίνω μου τρέχουν τα σάλια.Έλεος.Και ΝΑΙ είναι αλήθεια.Ανοίγει Τερκενλής στο Χαλάνδρι+.ΥΙΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ  

  11. # Blogger the ibt

    Naf, δεν μπορείς να φανταστείς τι τσακωμό ρίξαμε με τη Μάνα μου για αυτά τα πλακάκια...

    Το τσουρέκι θα κατέβει αύριο από το blog. :p  

  12. # Anonymous Anonymous

    Όντως. Αυτά τα γυφτέξ - και μάλιστα σαγρέ- πλακάκια σηκώνουν καβγά. Έναν καβγά που όμως εν τέλει δεν κάνουμε, γιατί οι αισθητικοί καβγάδες πληγώνουν τους καλούς ανθρώπους.
    Άσε και τίποτα να σου ξεφύγει. Είναι πιο υγιεινό. Η αισθητική δεν είναι το παν.
    Σημασία έχει το τσουρέκι. Ή όχι;

    Μίμα  

  13. # Blogger the ibt

    Μίμα, σκέφτομαι να απενεργοποιήσω τα ανώνυμα comments. Τι λες;  

  14. # Anonymous Anonymous

    Συμφωνώ με τη Μίμα ως προς την ουσία του σχολίου της, δεν θα μπορούσε - πιστεύω εγώ - να εστιάσει καλύτερα και να μας επισημάνει τί είναι σημαντικό και τι όχι. Διαφωνώ ως προς το χαρακτηρισμό "γυφτέξ". Τυχαίνει να έχω επισκεφθεί την κουζίνα του γλυκού μας iblog πριν την ανακαίνισή της αλλά και μετά την εκπληκτική της μεταμόρφωση που, εκτός από τα "γυφτέξ" πλακάκια, περιλαμβάνει κι άλλα ζεστά, ανοιχτά χρώματα και μοντέρνα καθίσματα και τραπέζι, ένα touch που οφείλεται στο γούστο της μητέρας του και που, σε αντιπαράθεση με τη γνώμη του iblog, πιστεύω την έκαναν ένα χώρο γλυκό, ευχάριστο, "accogliente" που λένε κι οι Ιταλοί και που νομίζω προσδίδει ακριβώς την έννοια του πώς θα πρέπει να είναι ο χώρος στον οποίο συναντιούνται οι ένοικοι ενός σπιτιού, ή καλύτερα ενός "σπιτικού", τις ώρες τις πιο πολύτιμες, της προετοιμασίας και απόλαυσης ενός φαγητού (τη σημασία αυτής της ώρας την είχα ακούσει κι εντυπωσιάστηκα σε ένα αγγλικό ντοκυμαντέρ παλιά στην ΕΤ1. Προσωπικά, δεν είχα ιδέα ότι η κοινωνικότητα των μελών μιάς οικογένειας εκφράζεται κυρίως με τη συνεύρεσή τους την ώρα του φαγητού στο τραπέζι της κουζίνας, κι αυτά τα λόγια μου άρεσαν πολύ.)
    Πέρα από το θέμα της διακόσμησης, πάλι τα κατάφερες, iblog, να μας κάνεις όλους να ξερογλειφόμαστε διαβάζοντας τα post σου. Παρόλο που εγώ ζω στην πόλη του Τerre Ken Lee's, αναφέρω με λύπη μου ότι τα σοκολατένια τσουρέκια του έχω καταντήσει να τα προσφέρω μόνον σε αγαπημένα μου πρόσωπα σε επισκέψεις, γιατί αν αφεθώ στις ορέξεις μου και τη λαιμαργία μου... θα γίνω αγνώριστη.
    Λοιπόν, iblog, πρέπει να έχεις - άλλους δύο - λόγους να είσαι ευτυχής: έχετε πλέον και στην Αθήνα Χατζηφωτίου και Τερκενλή. What else is there in life????????????? (Απάντησέ το μου αυτό το τελευταίο, σε παρακαλώ...)
    Πολλά φιλιάάάάάάάάάάάάά!!!!!  

  15. # Anonymous Anonymous

    Δε χρειάζεται. Αν θέλεις δε σου ξαναγράφω. Είναι απλό.
    Θα μείνω όμως με μια τεράστια απορία. Τι έγινε;
    Έχει σχέση με τα πλακάκια ή με κάτι άλλο;
    Έθιξα την κουζίνα σας; Αυτά τα πλακάκια μπορεί να είναι τέλεια live. Στη φωτογραφία δίνουν μια μακεδονίτικη θαλπωρή που ενώ δεν είναι αισθητικά très chic φτιάχνουν μια εξαιρετικά ορεκτική ατμόσφαιρα. Και δε θα τα σχολίαζα καν αν δεν ήξερα πόσο εστέτ είσαι. Κι αν δεν είχε προηγηθεί το δικό σου σχόλιο περί τσακωμού. Αν είναι αυτό σου ζητάω συγνώμη.
    Ή μήπως εξακολουθείς να επιμένεις ότι είμαι μια γνωστή σου;
    Ε, δεν είμαι. Σε γνωρίζω βέβαια πάρα πολύ καλά μέσα απ’ αυτά που γράφεις αλλά δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ. Αν είναι αυτό ξεκόλλα.
    Αν δεν είναι κανένα από τα παραπάνω ...τι μπορεί να είναι;

    Μίμα

    ΥΓ: Το σχόλιό μου για τα πλακάκια δεν ήταν αισθητικό. Άλλο έλεγε.  

  16. # Anonymous Anonymous

    Για να το κάνω ακόμα πιο νια-νια.
    Διαβάζοντας το σχόλιό σου («θα το κατεβάσω») κατάλαβα (λάθος ίσως) πως η μητέρα σου ήθελε τα πλακάκια ενώ εσύ τα ξέρναγες (θα το κατεβάσω!). Και είπα να σε ενισχύσω (παρόλο που εμένα μ’ άρεσαν αυτά ειδικά τα πλακάκια γι’ αυτό ειδικά το τσουρέκι !)
    Να . Τα είπα όλα.

    Αλλά αν θες δε σου ξαναγράφω ούτε για τσουρέκια ούτε για τίποτα.
    Με σύγχυσες.  

  17. # Blogger Helena

    Α να χαθείς, μου άνοιξες την όρεξη!
    Ένα τέτοιο καταβροχθίσαμε με τη φίλη μου τέτοια εποχή πέρσι, ένα βράδυ πριν φύγουμε για Σαντορίνη. Άσχετο, αλλά δεν πειράζει. Τα τσουρέκια πάντα ωραία πράγματα μου θυμίζουν.  

  18. # Anonymous Anonymous

    ZltZR1 Hello! Great blog you have! My greetings!  

  19. # Anonymous Anonymous

    R7BJ6v Your blog is great. Articles is interesting!  

  20. # Anonymous Anonymous

    amCgl8 Nice Article.  

  21. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

  22. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  23. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  24. # Anonymous Anonymous

    actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  25. # Anonymous Anonymous

    Thanks to author.  

  26. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

  27. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  28. # Anonymous Anonymous

    ymreFv Thanks to author.  

  29. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  30. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.