Hellenic Seaways.

6 Comments Published by the ibt on Friday, July 06, 2007 at 3:41 PM.


MorningSummer IceAfternoon


Μυρίζει διακοπές.*



*Αλλά δυστυχώς δεν είναι.

6 Responses to “Hellenic Seaways.”

  1. # Blogger artech

    Ωραία η θάλασσα. Έχω να τη μυρίσω από το Νοέμβρη που μια Κυριακή με ζέστη πήγα για ένα μπανάκι. Ελπίζω να γίνει τίποτα φέτος και να μη λιώσω στην Αθήνα. Δεν είμαι ούτε τύπος των διακοπών, ούτε της παραλίας, ούτε δεινός κολυμβητής, ούτε τίποτα από τα συνηθισμένα, αλλά λίγη θαλασσούλα θα ήθελα να νιώσω ξανά. Εγώ πηγαίνω κυρίως για τη δροσιά, τις θεραπευτικές ιδιότητες και τη μυρωδιά. Κυρίως τη μυρωδιά. Και το χρώμα... αυτό το μπλε το ρημ@δι, υπέροχο είναι.
    Πάω να την πέσω γιατί πάλι αρλούμπες γράφω από τις μπύρες... :-)  

  2. # Blogger guslee

    Παραλίγο να καταστρέψω μια HITACHI TFT 17" εξαιτίας σου! Κόντεψα να κάνω μακροβούτι στην οθόνη μου αφού το ένα και μοναδικό μπάνιο που έκανα ήταν πριν 3 εβδομάδες. Τζάμπα και η τότε κοκκινίλα!! Συνχίστηκα, σήμερα θα πάω για μπάνιο.- Είμαι και νησιώτης τρομάρα μου...  

  3. # Blogger the ibt

    Εγώ δεν περίμενα ποτέ ότι θα βγάζω φωτογραφίες τη θάλασσα, γενικώς. Διότι -λόγω καταγωγής- πάντα τη θεωρούσα δεδομένη. Αλλά αλλάζουν τα πράγματα: Το ένα και μοναδικό μπάνιο που έχω κάνει ήταν πέρσι τον Ιούλιο! Κι από ό,τι καταλαβαίνω θα κάνω καιρό ακόμα για να επιστρέψω στη θάλασσα.

    artech, guslee, σας καταλαβαίνω απολύτως.  

  4. # Anonymous Anonymous

    This comment has been removed by the author.  

  5. # Blogger One Happy Dot

    ααα...αααα...κρουαζιέρα θα σε πάω...αααα....αααα γιατί σε νοιάζομαι και σ'αγαπάωωωωωω!!! Πάω να πάθω κατάθλιψη τώρα ναι? Βyyyyyyeee!!!!  

  6. # Blogger Aurelia Aurita

    Φαντάζομαι δε θα πρωτοτυπήσω με το σχόλιο-ποιά καταπληκτική μηχανή είναι αυτή που βγάζει τέτοιες φωτό;(βέβαια,είμαι σίγουρη πως το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας οφείλεται στο φωτογράφο,γλυψ γλυψ:)  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.