Είμαστε έτοιμοι.

10 Comments Published by the ibt on Saturday, May 05, 2007 at 6:56 PM.

10 Responses to “Είμαστε έτοιμοι.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Έτοιμοι για τι...;  

  2. # Blogger the ibt

    Go live.

    Για την ιστορία: Στη φωτό, το παράθυρο του κελιού μου.  

  3. # Blogger guslee

    Καλή επιτυχία στον έξω κόσμο...  

  4. # Anonymous Anonymous

    Κάποτε θα το νοσταλγήσεις και το κελί...

    Άντε καλές διακοπές και με γεια το νέο σπιτικό!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Γεννηθήκατε έτοιμοι, αγάπη...
    Όπως όόόλοι μας ξέρουμε, θα το πεθυμήσεις το κελί. Ε μα πες τώρα, δεν είναι χαμένος χρόνος να παραπονιέσαι τόόόσο για κάτι που στο τέλος θα σου λείψει??! Αλλά ανυπομονώ ν' ακούσω- και να διαβάσω βεβαίως- τις καινούριες περιπέτειες καταδίωξης μικροοργανισμών και τα παράπονα για το νέο σπίτι. Γιατί πού θα πάει, όλο και κάτι θα ξινίσει/ στραβώσει, κύριε Μέρφι μου. Και μη με πεις γκαντέμω πάλι!!!
    Δε μου είπες τελικά, με το μαύρο φόρεμα τι αξεσουάρ να βάλω για το γάμο???? Μην είμαι σαν τη θεία με τα μαύρα. Έχω πάθει κρίση ταυτότητας μ' αυτό το θέμα, απάντα γιατί καίγομαι!! Καλή επιτυχία με το σπιτοψάξιμο, κάνε μας update να ετοιμάσουμε τα πεσκέσια! (πιατέλες, βάζα, βουτήματα, κλπ)
    Φιλιάάάάάάάά!  

  6. # Blogger the ibt

    Guslee, ποιον έξω; Το blog ανακαινίζουμε! Δεν έδωσα διευκρινίσεις και ο καθένας το ερμήνευσε με το δικό του τρόπο...

    Sexy mamma, το κελί πολλοί εμίσησαν, το να μένεις μέσα στο campus και να ξυπνάς 10 λεπτά πριν το lecture, ουδείς. Ναι το κελί θα μου λείψει. Ήδη με πιάνει μελαγχολία κάθε φορά που σκέφτομαι πως σε λίγο καιρό πρέπει να τα μαζέψω. Ποτέ δεν το μίσησα, αντιθέτως, νιώθω πολύ τυχερός για το Κελί, διότι μου χάρισε τρομερές εικόνες μέσα από το δυτικό παράθυρό του. Το post είναι άσχετο. Αλλά θα υπάρξει και post ύμνος στο δωμάτιο που με φιλοξένησε για 9 μήνες.

    Νικόλ, ή εγώ έχω γκρινιάξει τόσο πολύ πια φέτος ή εσύ γουστάρεις να μου τη λες παριστάνοντας έναν άνθρωπο που τα έχει βρει με τον εαυτό του (ΧΑΧΑΧΑ!). Besides, δεν μπορείς να κρίνεις τη ζωή μου εδώ, μέσα από 2 επισκέψεις σου. Είναι σαν να κρίνεις μια ταινία από το teaser της. Όσο για το γάμο, άλλος τα σκάει στο MARANGONI, άλλος θα σου βρει τι θα φορέσεις; :p  

  7. # Anonymous Anonymous

    Βασικά κάτι το Go, κάτι η μελαγχολική φωτογραφία του παραθύρου σου, κάτι ότι περίμενα το επόμενο post να έχει να κάνει με το νέο σπίτι, φοβάμαι ότι πρέπει να δηλώσω blogική πλάνη (όπως λέμε δικαστική πλάνη)  

  8. # Blogger enteka

    περιμένουμε...

    με την ευκαιρία, τι απίθανη δημοκρατική διαδικασία ήταν αυτή που περιγράφεις στο προηγούμενο. ούτε να την επινοούσες!

    :)  

  9. # Anonymous Anonymous

    κάτι άσχετο...βλέπω στην tv ένα γνωστό άγγλο chef...που απο ότι φένεται έιχε ξεκινήσει ένα πρόγραμμα που τρώγανε φρέσκο φαγητό τα παιδιά στα σχολεία.!!!και έβλεπες τα αγγλάκια και πετούσαν το φαγητό...και φέρνανε απο το σπίτι..junk food...και όταν τους το πηρανε οι γονείς τους το junk .....αρχίσανε και κλαίγανε και κάνανε εμετό επειδή είχαν φρέσκο φαγητό για μεσημεριανο....!!!και θυμηθικά τους συγκάτοικους σου..που ήταν μια απο τα ίδια στο φρέσκο φαγητό...και ήθελα και εγώ να πω...........πόσο ηλιθίοι είναι αυτοί οι αγγλοί.......δεν νιώθουν:P.....άντε και καλοί μετακόμιση...:)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Ξυπνάς και δεν σ'αφήνουν ούτε λεπτόοο,
    Φωνάζουν όλοι 'Σήκω για το σχολειόοο',
    Τα δόντια σου να πλύνεις και να ντυθείιις,
    Να φτιάξεις το δωμάτιο, το γάλα σου να πιείιις...!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.