Ουγκ.

17 Comments Published by the ibt on Thursday, June 07, 2007 at 12:56 AM.

Ξαφνικά Ελλάδα.

Ζέστη, καλοκαίρι.

Όχι Internet.

Κουλός.

Επιστρέφω όταν Forthnet αξιωθεί δώσει σύνδεση.

Δεν αντέξω πολύ.

17 Responses to “Ουγκ.”

  1. # Blogger guslee

    kane kouragio.
    ximerwsei kaliteres meres.
    O! Megalo pneuma kane forthnet grigora valei internet se "ellinoeggleziko gantemiko agori"  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ζέστη και καλοκαίρι πού τα είδες; Εδώ τις τελευταίες μέρες βρέχει συνέχεια...
    Καλές διακοπές πάντως! Τι θα κάνεις τώρα;  

  3. # Blogger the ibt

    guslee, με έχετε πάρει όλοι χαμπάρι μου φαίνεται.

    artech, συγκριτικά με την Αγγλία αυτό είναι καύσωνας! Άσε που δεν είπα "ήλιος" πουθενά!

    Αλήθεια, τι θα κάνω τώρα;

    (Ευχαριστώ το γείτονά μου που με αφήνει να του κλέβω WiFi από την ταράτσα. Ο Θεός να μου κόβει Kbps και να σου τα δίνει!)  

  4. # Blogger Unknown

    Αγγλία, ψιλοζέστη, βαρεμάρα, αφραγκίες, σεξηρασία, δεν ξέρω πώς και γιατί, αλλά νομίζω πως κατά λάθος βρήκα το αντίδοτο για τη διασκέδαση. Και μετά μας λες εσύ ουγκ... Ουγκ και στα μούτρα σου! Α, και αυτό το αστείο με τη μαγειρική μου πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, είπαμε, δεν είμαι και ο Μαμαλάκης αλλά οι γεμιστές οι πιπεριές δε σε χάλασαν!! Φιλάκια αγάπηηηη, να περνάς καλάάάά!(και πάρε με τηλέφωνο)
    Νικόλ  

  5. # Blogger wahia

    Αντέ και λέω που βρίσκεσαι τόσο καιρό...σου΄χω νέα. Θα περιμένω με την αγωνία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μου.  

  6. # Anonymous Anonymous

    lol
    αστεία αστεία έχει τρελή ζέστη τώρα... 23 βαθμούς στο Φάληρο και είναι και 23:42... άντε να δούμε τι θα κάνουμε το καλοκαίρι...  

  7. # Anonymous Anonymous

    Φτηνές δικαιολογίες επειδή δεν έχεις έτοιμο το CSS! :P  

  8. # Anonymous Anonymous

    Είσαι λίγο παραπονιάρης ή μου φαίνεται; Πολύ λίγο... Όσο πατάει η γάτα... Έλα, κι ο καύσωνας θα κάτσει μιά χαρά μετά απ'το χειμερινό (πα)λούκι. Ήδη ένα καλό χαρτί θα υπάρχει αρχές Ιουλίου: προετοιμάζεις τους φακούς, τα φλας και τα ευαίσθητα φιλμ? Εμείς εδώ οργιάσαμε με τις προετοιμασίες και ιδρώνουμε να οργανώσουμε και διακοπές. Σου εύχομαι απόλυτη ξεκούραση, βόλτες και χαλάρωση με καλή παρέα σε μαγευτικές βεράντες ή ταράτσες με παγωμένα cocktails και θέα προς... ό,τι εσύ θεωρείς υπέροχο, και τα λέμε από κοντά πολύ σύντομα!  

  9. # Blogger Idάκι

    Καλά που υπάρχει και η Λου να μαθαίνουμε ότι παράτησες το Νησί στο ξαφνικό κι ενώ οργανώνω κάθοδο στας εξοχάς!!! Αργκ!!!

    Καλές διακοπές (όσες κάνεις), καλό ξεκαλοκαίριασμα, και εύχομαι επιφοίτηση στη Forthnet αλλιώς δεν σε βλέπω να βάζεις σύνδεση αμοιρούλι μου...  

  10. # Anonymous Anonymous

    Gkantemiko agori kanei upomoni.
    Adsl erthei kai agori ksanagrapsei post.
    Gia zesti kalo suntagi kanei polla ntouz kai mpanio sti thalassa.
    Agori thelei gurisei pisw sto kwloxwri pou exei drosia?
    Den nomizw..
    Ough!  

  11. # Blogger the ibt

    Νικόλ, λυπάμαι που θα στο πω, αλλά τις 13 μέρες που είμαι εδώ ζήτημα να έχω πάει για ύπνο δύο φορές πριν τις 6 το πρωί. (Και όχι, εδώ δεν ασχολούμαι με το MSN) Μάζεψε τα και έλα Ελλάδα asap.

    Wahia, για λέγε...

    Sebkom, ωχ αυτό το είχα ξεχάσει...

    Μαίρη, όχι, για πρώτη φορά στη ζωή μου δεν παραπονιέμαι. Στη φάση που είμαι χ*στηκα για το Internet!! Κουβέντα να γίνεται δηλ. Όσο για τους φακούς, ετοιμάζω κινηματογραφικούς και όχι φωτογραφικούς καθότι τελικά κατετάγην στο motion picture και ΝΑΙ θα σκηνοθετήσω όλο το γεγονός! "Σου εύχομαι απόλυτη ξεκούραση, βόλτες και χαλάρωση με καλή παρέα σε μαγευτικές βεράντες ή ταράτσες με παγωμένα cocktails και θέα προς... ό,τι εσύ θεωρείς υπέροχο" (Δε μου λες; Με παρακολουθείς;)

    Idάκι, αφού έβγαλα έκτακτο παράρτημα στο iblog, τι άλλο ήθελες; Πας εξωτικό Surrey? Να μου φιλήσεις τα γερόντια στις καράφλες! :p Καλές διακοπές και σε σένα (ελπίζω όχι στο Surrey)

    Megalo Manitou, το σχόλιό σου αποτέλεσε συζήτηση εχθές το βράδυ, σε ένα πεζούλι κοντά στην Ακρόπολη! Ασχοληθήκαμε δηλαδή κυρίως με τη φράση "Agori thelei gurisei pisw sto kwloxwri pou exei drosia?" που ήταν τόσο τρομακτική αλλά κυρίως τόσο εύστοχη.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Χα! Χα! Ποιός ξέρει; Μπορεί και να σε παρακολουθώ!
    Λοιπόν, συγκρατούμαι εδώ και μέρες αλλά δεν μπορώ ν' αντισταθώ και θα ενδώσω τελικά στον γυναικείο πειρασμό να κάνω το γνωστό girl talk: ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ τη μεγάλη μέρα, darling? Εμείς εδώ, προκειμένου να μην αγνοήσουμε την παράκληση της ξαδέρφης, φροντίσαμε και βρήκαμε φορέματα στυλ '60s, με όλα τ' απαραίτητα αξεσσουάρ, εννοείται. Η τρελλο-αδερφή μου μού 'βαλε την ιδέα να ψάξω να βρω και... καπέλο. Τώρα μού 'χει σφηνώσει στο μυαλό σε βαθμό που να σκέφτομαι και να μονολογώ κάθε τρεις και λίγο: "ε, πάει, τό 'χασα..." Τέλος πάντων... Θα μου περάσει... Τί ετοίμασες εσύ; Θα κάνεις σούπερ εμφάνιση; Με το καλό η θητεία στις motion pictures! Τί είναι; Paramount, MGM, ή 20th Century Fox? Περιμένω νέα!!  

  13. # Blogger Unknown

    Αφού το blog έχει γίνει ο μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας (γιατί δε με παίρνεις τηλέφωνο, τι παίζει, χαρούμενο αγόρι μισεί ΟΤΕ?) θα σου πω τα εξής: Χαίρομαι που περνάς καλά- επιτέλους- αν και μάλλον η διασκέδαση δεν είναι πηγή έμπνευσης για σένα και άντε γιατί βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια. Μακάρι να μπορούσα να έρθω πατρίδα αλλά δεν μπορώ, εκτός κι αν το αγγλικό Υπουργείο Μεταφορών μου δώσει πίσω το ιδιωτικό jet που μου κατασχέθηκε το Μάρτιο που ήρθα, και πεταχτώ μια στιγμούλα, έτσι για κανα καφέ βρε αδερφέ. Στο Λονδίνο βρέχει από χθες. Αλλά περνάω καλά.(όχι για να μη λες...)
    Χαίρομαι που τα σπας και που είσαι χαρούμενος.
    Φιλιάάάάάάάάάά!  

  14. # Anonymous Anonymous

    Δεν μου λες ρε μικρό πόνυ.....Για πόσο καιρό θα διαβάζω τα ίδια και τα ίδια;;;;;; Πήγαμε πατρίδα και πήρε αέρα ο κώλος μας;;;;;;;Για σε παρακαλώ συμμορφώσου!!!! Δεν χτίζονται καρίερες έτσι!!!! Για να επανέλθουμε στην τάξη!!! Ε, ρε μία χούντα που χρειαζόμαστε!!!!!  

  15. # Blogger alienlover

    apo aurio ki ego sta patria. oooole!!  

  16. # Anonymous Anonymous

    Ήρθατε, έρχεστε, λίγη δροσία δεν φέρνετε μαζί σας!!!

    iboiled.  

  17. # Blogger the ibt

    Μαρία και Νικόλ, γκράντε σεντονάρα ανέβηκε. Ξελυσσάξτε.

    Alielover, καλή επιστροφή! Ελπίζω ευκολότερη από τη δική μου. :p Να τα π(ι)ουμε!

    hitman, το Ziegendorf έχει αυτή τη στιγμή 17 βαθμούς. Όσο και ο θερμοστάτης του κλιματιστικού μου. :p Δε ζηλεύω καθόλου.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.