21/200.

37 Comments Published by the ibt on Wednesday, August 01, 2007 at 10:24 AM.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1396/970905937_53ee21bf86.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Σήμερα, 1η Αυγούστου του 2007, γιορτάζω τα 21α και ταυτόχρονα τα 200α γενέθλιά μου. Γίνομαι δηλαδή εικοσιενός ετών και διακοσίων post.

Τα 200 post δεν τα σχολιάζω καν γιατί ντρέπομαι που τόσα χρόνια blogger έχω κάνει όσα post ανεβάζει ο M.HULOT σε μία μέρα.

Σε αντίθεση με τα περσινά χάλια, η σημερινή μέρα μου δημιουργεί μια ανεξήγητη ευφορία. Ίσως επειδή φέτος δεν τη βλέπω σαν ένα ακόμη χρόνο που επιβαρύνει το σώμα μου αλλά σαν μια ευκαιρία να γιορτάσω την ύπαρξή μου σε αυτό τον πλανήτη. Σήμερα, αντί να γκρινιάζω για τον άσσο που προστίθεται στα είκοσι στρογγυλά μου χρόνια, είμαι απλώς ευγνώμων.


21 λόγοι για τους οποίους είμαι ευγνώμων που γεννήθηκα την 01/08/1986:


1) Γιατί έπαιξα Super Mario Land, Zelda και Donkey Kong στο ασπρόμαυρο GAME BOY (τούβλο) πρώτης γενιάς.

2) Γιατί πρόλαβα να πετάξω από το Ανατολικό Αεροδρόμιο.

3) Γιατί μέχρι και την ΣΤ' Δημοτικού ψώνιζα σχολικά από το ΜΙΝΙΟΝ.

4) Γιατί δεν είδα ποτέ Beverly Hills 90210.

5) Γιατί μπορεί να μη θυμάμαι το στυλιστικό μεγαλείο των 80's αλλά έχω τουλάχιστον μυρίσει το post-80's kitsch.

6) Γιατί την εβδομάδα που γεννήθηκα ήταν Νο 1 στην Αγγλία το "Lady in Red" του Chris De Burgh και όχι κανένα άλλο τραγούδι που το έφαγε η μαρμάγκα.

7) Γιατί δεν πρόλαβα τις ποδιές και το πολυτονικό σύστημα στο σχολείο.

8) Γιατί πρόλαβα το σύστημα του Αρσένη στο Λύκειο, πέρασα σε ένα ρημαδοΤΕΙ και πήρα 10 χρόνια αναβολή στράτευσης.

9) Γιατί τα μεσημέρια μετά το σχολείο έβλεπα τη Μαρία Χοακίνα στην ΕΤ2.

10) Γιατί πρόλαβα τις κασέτες και το μύθο της SONY, το Walkman.

11) Γιατί όταν παίχτηκε το Hook στον κινηματογράφο δεν προλάβαινα να διαβάσω τους υπότιτλους.

12) Γιατί είδα ΡΕΤΙΡΕ, ΧαΪ Ροκ και άλλα διαμάντια της Ελληνικής ιδιωτικής tv σε original air dates.

13) Γιατί στα 11 μου είχα πρόσβαση στο Internet.

14) Γιατί ξέρω να χορεύω "τα Παπάκια"

15) Γιατί έχω πάει σε αυτόν το γάμο:

The image “http://farm2.static.flickr.com/1391/970905961_01a589d448.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

16) Γιατί πρόλαβα το ελεύθερο Mtv από το Ισραήλ.

17) Γιατί έπαψα να είμαι ανήλικος το 2004 και δεν έχω ψηφίσει ακόμα σε βουλευτικές εκλογές.

18) Γιατί όταν εξερράγη το Τσέρνομπιλ ήμουν έμβρυο και παρόλα αυτά δε γεννήθηκα με 9 αυτιά.

19) Γιατί το 1997 δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς έχυσε ο Bill Clinton πάνω στη Monica Lewinski και ήταν πια τόσο big deal!

20) Γιατί δε φόρεσα ποτέ τζην μέχρι το λαιμό, ούτε Wehrmacht.

21) Γιατί ευτυχώς είμαι ακόμα αηδιαστικά μικρός.


Και τώρα, αντί για "να ζήσεις ib-τάκη και χρόνια πολλά" θα τραγουδήσουμε...

"I've got love for you if you were born in the 80's"

37 Responses to “21/200.”

  1. # Blogger Μαρκησία του Ο.

    Να τα εκατοστήσεις και ό,τι ποθείς!

    (αν και θα έπρεπε να απαγορεύουν την κυκλοφορία σε όσους έχουν γεννηθεί μετά το 1980, μου ανέβασες την πίεση πρωινιάτικα...
    ;-)  

  2. # Blogger alienlover

    Happy Bday!!! έτσι, έτσι, αηδιαστικά μικρός!! Νιιιιχιχιχιχιχιχιχιχι  

  3. # Anonymous Anonymous

    happy birthday to you!
    να εκατοστήσεις τα χρόνια
    και να χιλιάσεις τα ποστ.

    σαν service αυτοκινήτου. σε ένα από τα δύο τα ξαναλέμε ;)  

  4. # Anonymous Anonymous

    πολλες ευχες και απο μενα!!!!  

  5. # Blogger christina

    Απ'όλες τις ευχές, να πιάσουν αυτές που έχουν σημασία για σένα.  

  6. # Anonymous Anonymous

    μικρουλη να τα εκατοστησεις και να εισαι παντα καλα.. ευχομαι στην ζωη σου να εχεις την πολυτελεια να κανεις μονο τα πραγματα που πραγματικα θελεις ή τελος πάντων το μεγαλυτερο μερος των πραγματων που θελεις..
    να'σαι παντα καλα...  

  7. # Blogger enteka

    :):)  

  8. # Blogger the ibt

    Μακρησία, ευχαριστώ.

    Alienlover, ευχαριστώ.

    Nassos K, ευχαριστώ.

    Μούργο, ευχαριστώ.

    Passer-by, ευχαριστώ.

    Anonymous, ευχαριστώ αλλά γράφε κανά όνομα να ξέρουμε σε ποιον μιλάμε.

    Enteka, ναι. :p  

  9. # Blogger One Happy Dot

    21??????????

    Μετά τον καύσωνα, αυτή η πληροφορία ήταν ότι πιο ενοχλητικό θα μπορούσε να περάσει από τον οργανισμό μου και να με στείλει αδιάβαστη!!!

    Χρόνια Πολλά iblog kid...εύχομαι να ζήσεις ακόμα πιο υπέροχα χρόνια, να γράφεις έτσι ευφάνταστα, να θυμάσαι τα πάντα, να ξεχνάς ότι θες, να χαμογελάς, να γουστάρεις ότι κάνεις και όλα όσα έζησες εως τώρα να είναι μόνο η αρχή...ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!

    p.s. σε ότι αφορά τα φοιτητικά σου χρόνια στο αγαπημένο σου εγγλεζιανό χωριό μπορείς να έχεις όσο επιλεκτική μνήμη επιθυμεις! Bonus for ur bday!!!  

  10. # Blogger mabono

    η ανωνυμη γινεται επωνυμη.. Μαρια χαρηκα για την γνωριμια..  

  11. # Blogger ds

    Χρόνια πολλά στον αγαπητό μου blogger!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Δεν το πιστεύω οτι διάβασα 2 φορές το post kαι δεν είδα τη διακριτικότατη υποσημείωση για τους χρήστες του είδους μου!!! Άντε γιατί είχα τσαντιστεί τόσες μέρες μουγκή .. .Στερήθηκα το δικαίωμα να είμαι από τους πρώτους κατσικοπόδαρους που θα σου έλεγαν "Με γεια" τη νέα μούρη του blog!,,ελπίζω ότι δεν κρατάς μούτρα!! άντε. . ΧΡΟΝΙΑ_ΠΑΑΡΑ_ ΠΟΛΛΑΑ@@@. . .. . Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !!!!!!!!ΝΑ ΤΑ 1000ΣΕΙΣ!!!! Φιλάκια πολλάαααα!! ΥΓ:το iblog live είναι SUPER-DOUPER--που λέει και κάποιος!  

  13. # Anonymous Anonymous

    Εγώ νομίζω πως το ότι έχεις γενέθλια είναι συνομωσία των Εβραίων, των Σιωνιστών, των Αμερικάνων και των αδερφών Κοέν με την Πάμελα Άντερσον.
    Μέχρι λοιπόν να σε ανακαλύψει η CIA και να σε στείλει στο Γκουαντάναμο, σου εύχομαι να κάνεις πολύ σεξ, να δεις πολλές ταινίες, να ακούσεις πολλή μουσική και να φας πολλές φορές το αγαπημένο σου φαγητό μέχρι να τα σιχαθείς. Έτσι το Γκουαντάναμο θα σού φανεί κατασκήνωση.
    Κι άμα θες πολλά χρόνια για να τα κάνεις όλα αυτά, ζήτα τα και θα τα αποκτήσεις. Στο εύχομαι!  

  14. # Anonymous Anonymous

    Τα καλύτερα και τα περισσότερα να έχεις πάντα στη ζωή σου!!! Φτιάξε τώρα το συστηματάκι σου γιατί λες και είμαστε λεπροί....Αλλού οι μεν , αλλού οι δε...Καλά και τα γενέθλια αλλά έχουμε και δουλειές!!!! (και μην ξεχνιέσαι!!!ο 15Αύγουστος είναι κοντά...κάνε τα κουμάντα σου!!!!!)
    Φιλιά  

  15. # Anonymous Anonymous

    Χρόνια πολλά "μικρέ" [σε περνάω περίπου 24 μέρες] έστω και καθυστερημένα!

    Διαφώνω για το Beverly Hills...
    Αλλά με το "20" είμαι 10000% μαζί σου... παναγιά μου... :D  

  16. # Blogger Helena

    Χρόνια σου Πολλά!
    Μ'άρεσε το ποστ αυτό, με έκανε να νιώσω κάπως πιο αισιόδοξη, γιατί έχω γεννηθεί στις 10/07/1986 και τον προηγούμενο μήνα έπαθα ένα ψιλοσόκ με το "21".

    Να τα χιλιάσεις και πάλι, ό,τι ποθείς να το'χεις!  

  17. # Blogger the ibt

    Με καθυστέρηση λόγω διαφόρων υποχρεώσεων:

    Serendipity, ευχαριστώ.

    mabono, yassou Maria :-p

    Dynx, thanx.

    Μ@ρ, και δεν είστε η μόνη που δε προσέξατε τα links! Ευχαριστώ για τις ευχές!

    Artech, ευχαριστώ και αρχίζω να έχω υποψίες πως είσαι ο funEl βαρύ πακέτο :-p

    Μαρία από Ρόδο, χαχαχαχαχαχα! Ευχαριστώ πολύ, μακάρι να μπορούσα να κατέβω για να σε δω αλλά...

    Hitman, αν έβλεπες Tori Spelling στα 5 σου, τώρα τι βλέπεις; :-p Thanx.

    Elenalda, ευχαριστώ! Εγώ πέρσι με το 20 έπαθα σοκ και έπεσαν όλοι να με φάνε. (Παραθέτω το (καλύτερο) σχόλιο του Vague Tourist στο περσινό post: "Δεν εύχομαι τίποτα! Το post αυτό είναι απόλυτα νοσηρό! Που θα μας πεις πως τρως κρίση από τώρα (η ηλικία δεν αναγράφεται για να αποφευχθούν οι ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις...)! ΝΤΡΟΠΗ!!!"

    ΜΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ;  

  18. # Blogger Helena

    Άσε άσε κι εγώ από πέρσι το 'χα πάθει, αυτό το 2 πολύ μεγάλο μου κάνει βρε παιδί μου. Τέλος πάντων, σταματάω για να μη φάμε καμιά ντομάτα...  

  19. # Blogger Loucretia

    Μα τι θες χρυσε μου να σου σχολιασουμε το νυφικο;
    Μειναμε ολοι αλαλου και με την τουρτα και με το τουρτακι διπλα της. Μπορω να εχω το τηλεφωνο του designer παρακαλω; Σκεφτομαι να ραψω κατι κουρτινες σ' αυτο το στυλ και το χρειαζομαι επειγοντως :-ΡΡΡ

    Υ.Γ. Τα Χρονια Πολλα στα ειπαμε, σου ευχομαι καθε χρονο στα γενεθλια σου να τρως ενα πιατο καλαμαρακια οπως τα ονειρευεσαι :-ΡΡ  

  20. # Anonymous Anonymous

    α) Εκπλήσσομαι που θυμάσαι το "Lady in Red"!!! Πραγματικά, δεν φανταζόμουν ότι θα έχεις προλάβει αυτό το τραγούδι. Στα δικά μου αφτιά ακούγεται σαν το πιο κολακευτικό (σχεδόν ιπποτικό) τραγούδι που θα μπορούσε να τραγουδήσει ποτέ άνδρας για μιά γυναίκα. Μου κάνει εντύπωση, λοιπόν: είναι από άλλη εποχή, δεν σε αντιπροσωπεύει καθόλου, κι όμως το αναφέρεις με επιδοκιμασία! Τί να πω;;;
    β) Μήπως ο γάμος ήταν γάμος τσιγγάνων; Αλλά εσύ τί δουλειά θα είχες σ' έναν τέτοιο γάμο; Μήπως πάλι έγινε σε κάποια μεσανατολική χώρα; (κι εσύ απλώς μας το πασσάρεις σαν γάμο εγχώριο τον οποίο παρακολούθησες;) Από κάτι ντοκυμαντέρ που έχω δει, κάτι τέτοια τα φοράνε οι γυναίκες σ' εκείνες τις χώρες. Εκτός πάλι αν κάνω μεγάλο λάθος.
    Όπως και νά 'χει, δεν βρέθηκε ένας χριστιανός απ' το περιβάλλον της κοπέλας να της πει δυό λογάκια πριν αποφασίσει να εμφανιστεί έτσι;
    Αλλά τί να λέμε τώρα; Περί ορέξεως...  

  21. # Anonymous Anonymous

    Κατι τετοιες ωρες σε διαβαζω παντα. Μαλλον ειχα πολυ καιρο να ξενυχτισω.. Ειχα πολλα κενα! Χρονια πολλα  

  22. # Anonymous Anonymous

    ...Οι ευχες συνεχιζονται! (πατηθηκε κατα λαθος το enter) Αυτο που πραγματικα σου ευχομαι ειναι να γινει επιτελους η αντιστροφη iblog-Παναγιωτη! (θυμησου προηγουμενο post σου) Διαβασα σε καποιο αλλο post τα περι ελευθεριας λογου σε οσα γραφεις ξεροντας πως αρκετοι σε γνωριζουν και σε διαβαζουν. Να λοιπον το δωρο μου! Μπορω να σου υποσχεθω πως δεν προκειται να σε διαβασω ξανα (αν και δεν μου ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ευκολο), αν αυτο σε κανει να νιωσεις περισσοτερο ελευθερος. Πραγματικα δεν μου ειναι ευκολο αλλα καταλαβαινω πως νιωθεις. Ενιωσα κι εγω λιγο παραξενα διαβαζοντας το.. Σαν να διαβαζω κατι που δεν πρεπει. Τελοσπαντων.. Αυτο δεν ειναι σχολιο! Ειναι post! Ασε που βγηκαμε και εκτος θεματος! (Κ)πολλα!  

  23. # Blogger the ibt

    Loucretia, κουρτίνες; Μπάνιου φαντάζομαι (με τόσο πλαστικό)...

    Μαίρη (Θεσ/νίκη) φυσικά και ΔΕΝ το θυμάμαι! Απλώς το ακούω πολύ συχνά από δω κι από κει κι έτσι κατάλαβα πως πρέπει να ήταν μεγάλο χιτ την εποχή του. Μου. Δηλαδή σας.

    Εσύ που ρωτάς πώς μπορείς να εξυπηρετήσεις πώς ονομάζεσαι; Αν είσαι αυτός που φαντάζομαι, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το comment. Αν δεν είσαι, σε ξαναευχαριστώ. Χαιρετίσματα στα κάτεργα!  

  24. # Blogger Adsurd

    Θεος.  

  25. # Blogger a female Darcy

    haha oute ego evlepa hills oute kan autin tin seira me thn katie holmes pou vlepane evlavika oi sinomilikoi mou...creeks kati an den kano lathos  

  26. # Anonymous Anonymous

    PwTXcA Hello! Great blog you have! My greetings!  

  27. # Anonymous Anonymous

    63Y8sH Your blog is great. Articles is interesting!  

  28. # Anonymous Anonymous

    gqJB0n Nice Article.  

  29. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  30. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  31. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

  32. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  33. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  34. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  35. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

  36. # Anonymous Anonymous

    8l6fMv Please write anything else!  

  37. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.