Marketing (βαριέμαι) Audit.

48 Comments Published by the ibt on Monday, October 08, 2007 at 4:46 PM.

http://farm3.static.flickr.com/2134/1514661225_05e6ddf114.jpg

18.09.07 London Heathrow Airport Terminal 2.
Blue screen στην οθόνη που αναγράφονται οι πτήσεις για παραλαβή αποσκευών.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη βιβλιοθήκη, σε ένα ηλίθιο meeting με τρεις Άγγλους και υποτίθεται ότι κάνω research για ένα marketing audit. Τους έχω αφήσει και δουλεύουν για μένα (βλέπουν βίντεα στο youtube) ενώ εγώ μιλάω στο MSN και blogάρω. Όποτε με ρωτούν κάτι, γυρίζω το κεφάλι μου προς το μέρος τους, χαμογελάω ψεύτικα και αφήνω ένα καταφατικό aha στον αέρα. Ύστερα επιστρέφω στην οθόνη.

Δεν είναι ότι βαριέμαι αυτές τις τεράστιες πίπες του μάρκετινγκ (Θεέ μου, τι δουλειά έχω εγώ σε αυτό το course?) ούτε ότι είναι Δευτέρα πρωί και έχω το μάτι του Θέμη Γεωργαντά. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο και αρνούμαι να δουλέψω σε αυτό το project είναι ότι στη δική μου ομάδα έλαχε ένα από τα χειρότερα και πιο μισητά brands της εποχής:

Η (σκατά σκατά σκατά) Microsoft.

Αρχικά, ξεκίνησα με καλές διαθέσεις να ψάχνω ό,τι Microsoft-related υλικό είχα στον Mac the Knife αλλά εν τέλει, το μόνο που βρήκα ήταν οι φωτογραφίες αυτού του post οι οποίες θα είναι και η συνεισφορά μου στο presentation αυτής της Πέμπτης.

http://farm3.static.flickr.com/2197/1514662499_deb820d02a.jpg

20.09.07 UCCA Library.
Για δύο ολόκληρες μέρες όλα τα PC (που ευτυχώς αποτελούν μειοψηφία) στη βιβλιοθήκη φορούσαν αυτή την ανακοίνωση και έτρεχαν κάτι σαν Ghost.

Αν αναρωτιέστε τι διάολο είναι το Marketing Audit, μη με ρωτήσετε στα comments γιατί ούτε κι εγώ ξέρω να σας απαντήσω. Αυτό που γνωρίζω μόνο, είναι πως στο συγκεκριμένο μάθημα μας μαθαίνουν πως να γλύφουμε τα αρχίδια των πελατών στις διαφημιστικές. Εναλλακτικά θα μπορούσε να λέγεται και Blowing the Client 1001.

48 Responses to “Marketing (βαριέμαι) Audit.”

  1. # Blogger Idάκι

    Κι όμως, δεν έχει το μονοπώλιο στις BSOD η Μικρομαλακή που αγαπάς να μισείς...

    Δες ας πούμε αυτό!

    :PPPP

    Καλά κουράγια!!! χιχιχι  

  2. # Blogger Αντώνιος

    στείλε μου e-mail με ό,τι χρειάζεται να ξέρεις... 'Ίσως' έχω πολλά για σένα, εκ των έσω...  

  3. # Blogger alienlover

    είναι δυνατόν να διάλεξαν εσένα να μιλήσεις για τη Microsoft? δλδ έλεος, είσαι γκαντέμης :D
    κατά τα άλλα, είμαι σίγουρη ότι θα τα πας μια χαρά!!  

  4. # Blogger orck

    idaki θες να πεις οτι κολανε και τα apple;
    δεν το πιστευω :)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Μα τι εμπάθειες είναι αυτές; Ελάτε, μια χαρά είναι τα Vista. Εγώ σκέφτομαι το switch.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Μια μαλακιζμενη κ ο γκομενος της έχουν κάνει κατάληψη σε όλα τα στεγνωτήρια. 4 μπουγάδες με τα τσολιά τους στεγνώνουν εδώ και 40' μπροστά στα μάτια μου. Το ζεύγος ήρθε στο τέλος των πρώτων 50 λεπτών, άνοιξε τα στεγνωτηρια, χουφτωσε τα ρούχα, το δοκιμάσε με το στομα (σοβαρά!) και μετά από αυστηρούς επιστημονικόυς ελέγχους έκρινε σκόπιμο να ριξει £1 στο καθένα παράτινοντας το χρόνο στέγνωματος στα 50 λεπτά! Και φυσικά κάνοντας τα αρχίδια μας όσο δύο κάδους πλυντηρίων ΡΙΤSΟS με fuzzy logic. Δεν μπορώ να φύγω γιατί έχω ξεμείνει με νωπά ρούχα. Τι να τα κάμω; Να τα απλώσω στον καυτό ήλιο του Αγγλικού Νότου; Έτσι περιμένω, όχι και τόσο υπομονετικά διαβάζοντάς με μέσω GΡRS. (Πόσο παθέτικ δηλαδή...) Αλλά δε θα γυρίσει το ζεύγος Τσολέ Αu Lait; Θα γίνει της Κατερίνας Γιουλάκη εδώ μέσα. Κρίμα να μην έχει streaming video αυτη η μαλακια, για να δω κάνα επεισοδιο Ρετιρέ, να αντιγράψω πως κουνάει την περούκα η Κατερίνα όταν τσακωνεται στο περίπτερο για το ποιος θα πάρει πρώτος τηλέφωνο... Αυτά προς το παρόν. Με βλέπω να κάνω Χριστούγεννα στο laundry.  

  7. # Blogger the ibt

    Μπορεί να περίμενα 64 ολόκληρα λεπτά πάνω σε ένα πλυντήριο, μπορεί η σημερινή μου λάτρα να κράτησε τρεις ώρες συνολικά αλλά το μπριζολίκι (βλέμα σκοτεινό, δολοφονικό) που τους έριξα στο τέλος με αποζημείωσε.

    Ασταδιάλα μπόχαλοι, βάζετε πληντύριο κάθε 8 μήνες και τότε θυμάστε να πλύνετε από βρακιά μέχρι γόβες.

    Τώρα που το σκέφτομαι, έφυγαν μετά από μένα. Οπότε άνετα μου έχουν ρίξει χλωρίνη μέσα στο στεγνωτήριο.  

  8. # Blogger Le Roi Soleil

    ΠΡΟΣ ΑΝΟΝYMOUS: ΤΩΡΑ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΑΡΠΑΞΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ! Το μηλαράκι το αναφέρει ο "electronic398" κι όχι εγώ. Αφίονταί σου αι αμαρτίαι ότι λάθος κατενόησες.  

  9. # Blogger wahia

    Το βλογ αυτό γίνεται επικίνδυνα καλτ. Οι λαιβ ανταποκρίσεις από τα πλυντήρια σε συνδυασμό με τους τσακωμούς για το ποιος αγαπάει ποιον περισσότερο και ποιος πληρώνεται για να κάνει τι το κατατάσουν πιο πάνω και από τον Σουγκλάκο.

    Μιμα + Χρήστος = L.F.E  

  10. # Blogger Le Roi Soleil

    έχω δάκρυα στα μάτια. Όχι επειδή βρίσκομαι στη δουλειά (την οποία, σημειωτέον, λατρεύω), ούτε επειδή o/η wahia θέλει να με παντρέψει, αλλά επειδή διάβασα - και επιτέλους έμαθα τι σημαίνουν - τα "καλλιστεία" του ibt. Mε τόσο γέλιο, έκανα για σήμερα τους κοιλιακούς μου. (Ευτυχώς δε θα πάω γυμναστήριο σήμερα!)  

  11. # Blogger Alexandros

    @ Ιdάκι
    Χριστέ μου! Ποιός το κατάφερε αυτό;;!!

    Δεν έχω δεί ποτέ στη ζωή μου μπλέ οθόνη σε mac και τα χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια! Δηλώνω shocked!

    @ iblog
    Αχαχαχαχαχα! Τρελοκομείο λέμε!
    :-P

    Marketing audit??!!!

    Μπρρρρρρρρ!

    Πάντως να σου πω κάτι πέρα από την πλάκα... αν νομίζεις ότι το course δεν σου κάνει, γιατί δεν κοιτάς μήπως κάνεις transfer σε κάποιο άλλο course του Πανεπιστημίου που είσαι για creative;

    Είσαι ακόμα στην αρχή του δεύτερου χρόνου και ξέρω ότι μπορεί να γίνει! ;-)  

  12. # Blogger Le Roi Soleil

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ BRANCHES ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ.  

  13. # Blogger enteka

    ναι, είσαι τόοοσο χάι τεκ και κοροιδεύεις την μάικροσοφτ, κι ακόμα δεν έχεις καταφέρει να φτιάξεις τα σχόλια για μας...

    ;)  

  14. # Blogger the ibt

    (Τσίμπλα στο μάτι.)

    Idάκι, η φωτογραφία σου είναι φρικιαστική. Το θέμα είναι ότι κυκλοφορεί στο Internet ως αστείο ή ακόμα καλύτερα ως σπάνιο φαινόμενο. Ενώ τα blue screens του post τα είδα και τα φωτογράφησα ο ίδιος μέσα στον προηγούμενο μήνα. :D

    Αντώνιε, ευχαριστώ. Μήπως ξέρεις τι είναι το marketing audit?

    Alienlover, θα με βγάλουν ασπροπρόσωπο οι Άγγλοι!

    Panagiotis, ούτε εγώ. :p

    Artech, εγώ πάλι σκέφτομαι το switch off.

    Χρήστο, γιατί ανακατεύεις τα post? Γιατί ας πούμε δεν άφησες το μήνυμα σου προς τη Μίμα στο προηγούμενο post και το κολακευτικό σχόλιό σου για τα Καλλιστεία στην αντίστοιχη ανάρτηση; Όχι τίποτα άλλο αλλά πρέπει να κρατείται μία συνοχή και μία τάξις σε αυτό το blog. Στο λέω ως συμβουλή επειδή έχεις δηλώσει tech-impaired.

    Wahia, είπα να βάλω λίγο σαπούνι στο blog μου για να γίνει ελαφρώς πιο LIVE. Δε θα απολογηθώ για την ανταπόκρισή μου γιατί εχθές ζούσα στιγμές απελπισίας. Και μη μου πειράζεις τις μορφές Μίμα και Χρήστο γιατί αυτοί βγάζουν τα λειτουργικά έξοδα του blog. :p

    Αλέξανδρε, το σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν μπορώ να το τολμήσω γιατί δεν ξέρω αν εκεί που θα πάω θα είναι καλύτερα. Τώρα που μπήκα στο χορό, θα χορέψω...

    Enteka, κι εσύ τέκνον IE? Έλα μια χαρά δουλεύει το blog και με τις σκαλωσιές...  

  15. # Blogger Le Roi Soleil

    Συγνώμη που χαλάω τη συνοχή στο blog, απλά δεν ήξερα εάν η ανώνυμη θα έβλεπε το μήνυμα. Μην νομίζει ότι εγώ είμαι αυτός που αναφέρει τα μήλα. Όλα κι όλα!  

  16. # Anonymous Anonymous

    Διάβασα το blog σου (ναι όλο!) και εθίστηκα! περιμένουμε νέο post (δηλαδή εγώ...). τελικά με σπίτι τι έγινε;  

  17. # Blogger YO!Reeka's

    ωχ υπομονή. κάνε θετικές σκέψεις. στη χειρότερη, υπάρχει πάντα και το αλκοόλ  

  18. # Anonymous Anonymous

    Χαχαχαχα! Ξεκατινιάστικες στα πλυντήρια βλέπω! Τέλεια ανταπόκριση!

    Υ.Γ: Γιατί ρε βλαμμένο πας και με δίνεις στης Loucretia's, δεν μου φτάνουν όσα έχω ακούσει στο δικό σου ποστ??? :))) (σχωρεμένος γιατί μου'λειψες...)

    Σμουτς!  

  19. # Blogger the ibt

    Χρήστο, δεν πειράζει καινούριος είσαι ακόμα, θα μάθεις. Και τώρα θα σας βάλω να φιληθείτε με τη Μίμα και να δώσετε χεράκια γιατί στο δικό μου το μπλόγκι είμεθα όλοι αγαπημένοι.

    Ons, μα από πού με βρίσκετε όλοι; Και κυρίως ΤΙ μου βρίσκετε; :p Δυστυχώς είμαι ακόμη άστεγος. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Είναι παράξενα αστείο να με ρωτάει η μισή blogόσφαιρα για το συγκεκριμένο θέμα!

    Yoreeka, το αλκοόλ δεν παίζει. Το πίνουν όλο οι φίλοι μας οι Άγγλοι.

    Acid Katia, μα πρέπει όλος ο κόσμος να μάθει να σε λατρεύει, όχι μόνο εμείς.  

  20. # Blogger Le Roi Soleil

    Φίλε ΟΝS δεν είσαι ο μόνος που διάβασες όλο το blog. Eδώ στην εργασία μου, οι συνάδελφοι έχουμε κάνει κερκίδα: "ibt, ibt, ibt...". δεν τρέχει και τίποτα με την μίμα, ίνδαλμα. Μια χαρά κοπέλα (?) είναι. Φιλιά στην Μιμούλα!  

  21. # Anonymous Anonymous

    εμένα γιατί δεν με παίζει κανείς;;;;;;
    Ρε μικρό μου πόνυ, το αδέρφι θέλει laptop, την ενδιαφέρει να έχει Photoshop και Word....ΑΝτε βγάλε άκρη...ΤΙ λες να της πάρουμε; Ποιο προτείνεις;;; ΓΙατρέ θα ζήσω;;;;  

  22. # Blogger Le Roi Soleil

    Mαράκι από Ρόδο, όποιο laptop και να πάρεις σηκώνει και τα δύο προγράμματα. Κάποια τα διαθέτουν εξαρχής καθώς και το excel  

  23. # Anonymous Anonymous

    Ναι Χρηστάρα μου αυτό το ξέρω αλλά πιο απ'ολα είναι και καλό και σχετικά φτηνό;;;;; Εεεε;;;; Είναι περίπλοκο το θέμα, μην νομίζεις...!!!Εκτιμώ όμως την πρωτοβουλία σου!!!!!  

  24. # Blogger Le Roi Soleil

    θεωρώ ότι το πόσο καλό είναι ένα laptop έγκειται καθαρά στη χωρητικότητά του. Δεν αναφέρω καθόλου τα mac για ευνόητους (οικονομικούς) λόγους. Πάντως με μία βόλτα στην αγορά, θα ακούσετε προτάσεις οι οποίες μπορεί να ακουστούν συμφέρουσες. Φιλιά  

  25. # Blogger Le Roi Soleil

    Οι τιμές κυμαίνονται περίπου στα ίδια επίπεδα. Οι διαφορές ποικίλουν κυρίως λόγω της χωρητικότητας και του μεγέθους της οθόνης, αν έχει ενσωματωμένη κάμερα κλπ. Στα λέω γιατί πριν λίγα χρόνια εργαζόμουν σε ένα κατάστημα με ηλ. υπολογιστές. Αυτοί είναι οι λόγοι, για τους οποίους θα συνατήσεις στο δρόμο σου διαφορετικές προτάσεις που θα σε "φλερτάρουν", εξ ' όσων ξέρω τουλάχιστον. Καλή έρευνα αγοράς!  

  26. # Blogger the ibt

    Μαρία από Ρόδο, την αδελφή σου θα τη βάλω εγώ στο σωστό δρόμο. Στους Macs (ως φοιτητής Βρετανικού Πανεπιστημίου) έχω σημαντική έκπτωση. Επιπλέον, αυτή την εποχή με κάθε "φοιτητικό" Mac σου δίνουν δώρο και ένα iPod! Οπότε θα την πάρω από το χεράκι και θα την πάω στο Apple Store. Και όχι, οι Macs δεν είναι και τόσο ακριβοί όσο φημολογείται.

    Χρήστο εσείς με εκπλήσσετε καθημερινά. Τη μία δεν μπορείτε γράψετε τη διεύθυνση του blog μου και την άλλη αναφέρετε πως δουλεύατε σε κατάστημα υπολογιστών. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο θα μου πείτε... Σωστά. Λοιπόν για να σας διορθώσω, τα GB του HDD είναι σημαντικά αλλά δεν είναι το παν. Δεν αποτελούν το μόνο κριτήριο δηλαδή για την επιλογή (ή την κοστολόγηση υπολογιστή). Πόσο μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση που η αγαπητή αδελφή της εξαιρετικής φίλης Μαρίας εκ Ρόδου χρειάζεται μπόλικη RAM για να παίζει με το CS της.  

  27. # Blogger Le Roi Soleil

    Ήμουν σίγουρος πως θα ανακαλύψεις την διφυή έκφανση του εαυτού μου, ωστόσο, για να μην νομίσεις ότι είμαι ο Έλλην Δρ. Τζέκυλ και Μίστερ Χάιντ, λέω πως όπως τα gb του hdd δεν είναι το μόνο κριτήριο για τις αποκλίσεις τιμών, έτσι και 'γω δεν είμαι βέβαιος γι' αυτά που λέω. Κι αυτό διότι ως θεωρητικός κιν/φου το μόνο που μπορούσα να κάνω στην εταιρία, στην οποία εργαζόμουν προ μηνών, ήταν το να αναλάβω τα κείμενα για το διαφημιστικό τμήμα. Ό,τι ξέρω οφείλεται καθαρά στα λόγια των πωλητών και τα σχόλια των πελατών. Τhat's all!  

  28. # Anonymous Anonymous

    Μ'αρέσει που δημιουργώ εναυσματα για δημιουργικές και επικοδομητικές συζητήσεις...Κοινώς εγαμήθει ο Δίας....!!!  

  29. # Blogger Suspect

    Κι αν όλα μοιαζουν σκοτεινα
    Κι ερημος εχεις μεινει
    Μην πεις ποτε σου «είναι αργα»
    Τι ακους; Ότι κι αν γινει

    Αντωνης Σαμαρακης.  

  30. # Blogger the ibt

    :)  

  31. # Anonymous Anonymous

    wb2866 Your blog is great. Articles is interesting!  

  32. # Anonymous Anonymous

    4UodeD  

  33. # Anonymous Anonymous

    HnUMMP Nice Article.  

  34. # Anonymous Anonymous

    ucZk1R Please write anything else!  

  35. # Anonymous Anonymous

    l7xweL Please write anything else!  

  36. # Anonymous Anonymous

    waz32l Thanks to author.  

  37. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  38. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  39. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  40. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  41. # Anonymous Anonymous

    Thanks to author.  

  42. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  43. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  44. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  45. # Anonymous Anonymous

    ggU5T3 Good job!  

  46. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  47. # Blogger Unknown
  48. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.