10.

12 Comments Published by the ibt on Tuesday, August 28, 2007 at 5:49 AM.

Το να περιμένεις ένα άσχημο γεγονός είναι από τα χειρότερα συναίσθημα που μπορείς να νιώσεις. Είναι σαν να οδηγείς ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα προς ένα γκρεμό. Κοιτάζεις το κενό να πλησιάζει, ιδρώνεις, φωνάζεις, φοβάσαι, ξέρεις πως θα πονέσεις και πως στο τέλος θα πεθάνεις. Προσπαθείς να μαντέψεις τον επικείμενο πόνο σου με αποτέλεσμα να τον υπερδιπλασιάζεις. Γνωρίζεις πως δεν μπορείς να αναστρέψεις τίποτα κι έτσι σταματάς να προσπαθείς. Απλώς σφίγγεις τα δόντια και τις παλάμες σου, μήπως και ο τεχνητός αυτός πόνος σε αποσπάσει από τον κανονικό. Εύχεσαι να είχες ένα πιστόλι στον κρόταφό σου και με μια κίνηση να προσπερνούσες την πτώση και να έφτανες κατευθείαν στο θάνατο. Να μπορούσες να κοιμηθείς στο κρεβάτι σου και την επομένη να ξυπνούσες χίλια μίλια δυτικότερα.

Σήμερα άκουσα από πέντε διαφορετικά στόματα τη λέξη "φεύγεις". Η λέξη αυτή βουίζει ώρες τώρα στο μαξιλάρι μου και μου απαγορεύει να κοιμηθώ. Πονάει το κεφάλι μου, ιδρώνω, θέλω να ξεράσω. Δε στεναχωριέμαι πολύ για τη ζωή που αφήνω πίσω μου, δεν μπορώ να αντέξω όμως την πτώση. Και το χειρότερο είναι πως το θάνατο δεν το βλέπω ως λύτρωση: Συνεχίζω να τον τρέμω.

12 Responses to “10.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Relax man. Μόλις γυρίσεις Αγγλία και χαλαρώσεις να δεις που θα γελάς με αυτούς τους φόβους σου ;)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Όλα αυτά επειδή πας στην Αγγλία για να συνεχίσεις τις σπουδές ή δεν κατάλαβα καλά;  

  3. # Blogger Loucretia

    ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ;;
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ!!

    (ταταρατατα,φρρρρττ)

    :-ΡΡΡΡ  

  4. # Anonymous Anonymous

    Οι δοκιμασίες έρχονται σ'αυτούς που ζουν και οχι σ'εκείνους που απλά υπάρχουν...
    Αν απλά υπάρχεις, άσε το τιμόνι και ευχήσου ο δρόμος σου να είναι μόνο ευθεία...
    Αν θες να ζήσεις, δέξου τον πόνο και τον φόβο, σφίξε τα δόντια και τις παλάμες και στο τέλος του δρόμου πανηγύρισε που τα κατάφερες...
    Keep driving...!

    Yours
    Manara  

  5. # Anonymous Anonymous

    remembah remembah the "coin theory"
    τώρα πάτησα off
    για το καλόν όλων απ'ό,τι κατάλαβα:)  

  6. # Anonymous Anonymous

    Ήρεμα.. δηλαδή τι θα πρέπει να νιώθω που ξεκινάω την γ'λυκείου?? (είμαι μπέμπα δηλαδή, εγώ!)..
    Πολλά Φιλιά και φρόντισε οι τελευταίες μέρες σου στην πατρίδα να είναι και οι καλύτερες. .  

  7. # Blogger YO!Reeka's

    βρε τι πάθαμε!!!  

  8. # Blogger ds

    IBT μη με βρίσεις, αλλά δεν ξέρεις ποσό σε ζηλεύω που επιστρέφεις στην Αγγλία να συνεχίσεις τις σπουδές...

    Εμένα (μετά από 9 χρόνια Αγγλία) είναι η πρώτη μου φορά που τέτοια περίοδο δεν προετοιμάζομαι να φύγω. Αντιθέτως έχω το άγχος του πτυχίου, το άγχος της δουλειάς, το άγχος της μετακόμισης...  

  9. # Blogger ds

    BTW, επειδή σε ρώτησα και μου απάντησες, εγώ το πρώτο μου πτυχίο το έκανα εδώ: http://www.rhul.ac.uk/

    Οπότε όντως σχεδόν ίδια περιοχή -- τουλάχιστον ήμασταν/ε κοντά στο Λονδίνο.  

  10. # Blogger Adsurd

    Ποια Αγγλία... σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλος. Μόδα είναι θα περάσει όμως τα καλύτερα έρχονται.  

  11. # Blogger the ibt

    Alex, είμαι σίγουρος πως αυτά θα που γράφω και σκέφτομαι θα εξανεμιστούν στο Heathrow. Αλλά κουβέντα να γίνεται και post να γράφονται.. :-p

    Artech, όχι επειδή πάω να συνεχίσω τις σπουδές μου, επειδή πάω στο Ziegendorf.

    Loucretia, φρρρρρρρρ!

    Αnna, άλλοι εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο και το άφησαν να πέσει μόνο του στο γκρεμό. Αυτοί τι είναι; Μάγκες ή χέστηδες; :-p

    Dimhap, remember the Merphy's Law. To νόμισμα θα πέσει πάντα από την λάθος πλευρά!

    M@r, ειλικρινά είπες την πιο σωστή κουβέντα. Respect και poor you γιατί κανείς δεν νομίζω να ήθελε να επιστρέψει στο σχολείο. Χίλιες φορές στις αγελάδες!!!

    Yoreeka, lol

    Dynx, καλά εκεί στο Egham (Θέε μου, τι όνομα!) πώς την πάλευες; Πάντως πήγες σε γαμάουα Γιουνιβέρσιτι. ΟΚ τώρα που μου αναφέρατε όλοι τα χειρότερα ίσως είμαι λίγο χαρούμενος που φεύγω.

    Christos, επιτέλους! Κάποιος με το μέρος μου! Να φανταστώ πως τρέμεις κι εσύ στην ιδέα των 12 βαθμών κελσίου και της κατουροβροχής; Υπομονή!

    Γαμώτο, έκανα το 11ο comment. Κι ήθελα αυτό το post να έχει μόνο 10. Τέλος πάντων...  

  12. # Anonymous Anonymous

    Other wow gold changes are wow goldalmost as easy. buy wow goldA designer buy wow goldfeels like cheap wow gold nobody will cheap wow gold really object to wow power levelinga change and wow power levelingthat it's pretty power levelinglow risk. At power leveling e as a santiy check.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.