Φεύγω ΙΙ.

33 Comments Published by the ibt on Thursday, September 06, 2007 at 10:37 PM.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1394/1337974118_aa40bb4aaa.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
"Μόνο ένα πράγμα μ' αρέσει περισσότερο από το να φεύγω από την Ελλάδα, να ξαναγυρίζω σ'αυτήν."

(Αυτή τη φράση κόλλησε η μητέρα μου πάνω από το κρεβάτι μου πριν καιρό, χωρίς δυστυχώς να αναφέρει σε ποιον ανήκει. Δεν κατάφερα να τη βρω ούτε online, αλλά δε θα μπορούσα παρά να συμφωνώ απόλυτα με αυτήν.)

366 ημέρες πριν, τέτοια ώρα ξεκινούσα να φτιάχνω βαλίτσες. Είχα μόλις επιστρέψει σπίτι μετά από μια απίστευτη μέρα, εξουθενωμένος αλλά ανέλπιστα αισιόδοξος και από ότι θυμάμαι, ευτυχισμένος. Οι ώρες που μετρούσα αντίστροφα κόντευαν να μηδενιστούν και το μεγάλο μου όνειρο ήταν έτοιμο να ξεκινήσει! Τα συναισθήματα μου ήταν τόσο έντονα και αντιφατικά που εκείνες τις ώρες όχι μόνο δεν μπορούσα να γράψω λέξη, αλλά ήταν αδύνατον ακόμα και το να αρθρώσω μια σωστή πρόταση, ή έστω μια πρόταση χωρίς τη φράση "δεν το πιστεύω."

Εκείνο το βράδυ, το άγνωστο δε με φόβιζε. Αντιθέτως, η άγνοιά μου για την επόμενη μέρα με έκανε ακόμα πιο ανυπόμονο και ενθουσιώδη. Το συναίσθημα το θυμάμαι ακριβώς. Ακόμη όμως δυσκολεύομαι να το περιγράψω. Είναι σαν να είσαι υπό την επήρεια του τελειότερου ναρκωτικού που έχει μόνο ευχάριστες παρενέργειες. Ζεις στην κυριολεξία μέσα σε ένα όνειρο, ακούς τον εαυτό σου να μιλά ως τρίτο πρόσωπο, η όρασή σου κάνει drop μερικά frames ανά δευτερόλεπτο και η υπερένταση σου προκαλεί την πιο ευχάριστη ταχυπαλμία και αναγούλα που είχες ποτέ. Τα άκρα σου είναι κουλά/κουτσά, τα μάτια σου ορθάνοιχτα και (μάταια) προσπαθείς να κρύψεις το τρέμουλο στα χείλη σου. Φυσάς, ξεφυσάς και απλώς "δεν το πιστεύεις".

Αυτό το συναίσθημα προσπαθούσα να περιγράψω στη m σε ένα παγκάκι στις 3 το πρωί εκείνης της μέρας. Είχαμε μόλις τελειώσει το πακετάρισμα και με έβγαλε έξω για να πάρω μερικές βαθιές ανάσες, τις τελευταίες τζούρες αττικού οξυγόνου πριν φύγουμε για το αεροδρόμιο. Σε λίγο θα αποχωριζόμουν όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα, την πόλη μου, το σπίτι μου, το μαξιλάρι μου, τη γλώσσα μου κι όμως μέσα μου δεν μπορούσα να βρω ούτε ένα κύτταρο που στεναχωριόταν ή φοβόταν γι' αυτό.

Σήμερα, ένα χρόνο μετά, κάποια πράγματα άλλαξαν δραματικά: Μέσα σε ένα χρόνο, στο μυαλό μου έγιναν αμέτρητες ανακατατάξεις, όχι μόνο σε θέματα που αφορούσαν στην Αγγλία και στις σπουδές αλλά γενικότερα στη ζωή μου. Σε αυτό το χρόνο έζησα ίσως όσα δεν είχα ζήσει τα προηγούμενα είκοσι και έφτασα να νιώθω αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν τον τύπο που καθόταν στο παγκάκι και παραμιλούσε. Η Αγγλία μπορεί να ήταν γενικώς μια δυσάρεστη εμπειρία αλλά μου έμαθε πάρα πολλά. Ήταν κάτι σαν σωφρονιστικό ίδρυμα: μου στέρησε βασικά πράγματα, με έφερε στα άκρα και μέσα από δυσκολίες μου αποκάλυψε πολύ σημαντικά πράγματα και με έκανε καλύτερο. Αν όχι καλύτερο, τουλάχιστον μεγαλύτερο. Κι αυτό το εκτιμώ, όπως χιλιάδες άλλα πράγματα που εκτίμησα εκεί έξω.

Υπάρχουν όμως και πράγματα δεν άλλαξαν καθόλου: Όπως το ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω ξεκινήσει να φτιάχνω βαλίτσες, όπως ο κόμπος στο στομάχι μου, η ανυπομονησία και η υπερένταση. Αυτή τη στιγμή μετράω τις ώρες αντίστροφα και όπως τότε, κάτι μέσα μου με κάνει να μη φοβάμαι για την επόμενη μέρα.

Σήμερα λοιπόν δεν κλαίω, ούτε χτυπιέμαι που επιστρέφω στο Κωλοχώρι, όπως και ο ίδιος νόμιζα μέχρι προσφάτως. Γατί το μόνο πράγμα που μπορώ να νιώσω αυτή τη στιγμή είναι ευγνωμοσύνη και τίποτα άλλο. Γιατί από αυτό το καλοκαίρι έχω να θυμάμαι μόνο ευχάριστες στιγμές. Και ήλιους. Και χαμόγελα, και φίλους. Και γαλάζιους ουρανούς. Και νόστιμα φαγητά, και όμορφους ανθρώπους, και βόλτες μέχρι τα ξημερώματα. Και ζεστασιά και ζέστη, και δροσερή αύρα. Και αστέρια στον ουρανό, και ήσυχα μεσημέρια, και τεμπέλικα απογεύματα. Και χαμόγελα, και χαμόγελα.

Και χαμόγελα.

Σε λίγη ώρα ξεκινάω να φτιάχνω βαλίτσες και δε φοβάμαι. Γιατί όλα αυτά που έζησα αυτό το καλοκαίρι θα είναι το security blanket μου τις μαύρες μέρες που ο ουρανός δε θα σταματάει να με φτύνει.


Song to say goodbye: Keane - The Sun Ain't Gonna Shine (Anymore)




Τα comments για τους χρήστες IE και Opera βρίσκονται εδώ.

33 Responses to “Φεύγω ΙΙ.”

  1. # Blogger alienlover

    δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το ότι ξεκινήσαμε και οι δύο από Ελλάδα για να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα, αλλά πίστεψε με νιώθω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο..
    όσες φορές κι αν θέλησα να τα παρατήσω και να μην ξαναπατήσω στην Ουγγαρία στον αιώνα τον άπαντα.. πάντα κάτι με κρατάει.. και είναι αυτό το security blanket που πολύ σωστά είπες.. αυτό που η σκέψη των ωραίων στιγμών με ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε είναι ικανή να φωτίσει ακόμα και τον πιο σκοτεινό ουρανό.
    καλή επιστροφή !!
    ps1:Μην ξεχάσεις τα Boots
    ps2:Φιλιά στον Will και τη Χλόη
    :ρρρ  

  2. # Blogger Suspect

    Έχω αστοχησει σε πάνω από 9.000 σουτ στην καριέρα μου. Έχω χασει πάνω από 300 ματς. Έχω πάρει την ευθύνη σε 26 νικητήρια σουτ και δεν τα έχω καταφέρει. Έχω αποτύχει τόσες πολλες φορές στη ζωή μου. Για αυτό και πέτυχα

    Μαϊκλ Τζορνταν  

  3. # Anonymous Anonymous

    Η επιλογή του τραγουδιού ήρθε και με σκότωσε
    1)πέρα από τα χαμόγελα που έχουν μείνει στο μυαλό σου από το καλοκαίρι
    αφήνω ένα κι εδώ :)
    γιατί,,
    scripta manen ρε θεωρητικέ!
    [ελπίζω να το λέω σωστα]
    Αναμενόμενο το τωρινό κλίμα και οκ θα σε φτύνει ο ουρανός μα θα του κάνεις και συ κανά φτου
    Φτου και βγαίνω

    it's gonna be a bright
    bright
    sunshiny day  

  4. # Blogger ds

    Καλό ταξίδι αγαπητέ Ibt!

    Το πρώτο τρίμηνο περνάει απίστευτα γρήγορα και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν.

    @Alienlover
    Η μητέρα μιας Ελληνίδας φίλης μου, όταν την επισκέφθηκε στην Αγγλία, και βλέποντας παντού αποδείξεις από Boots, ρωτάει όλο περιέργεια: "Μα καλά πια, γιατί όλο αγοράζεις μπότες;;;"  

  5. # Anonymous Anonymous

    Ένα απο τα πιο ωραία post απο έναν πολύ ωραίο και αισιόδοξο (επιτέλους) άνθρωπο...
    Να προσέχεις, να διαβάζεις, να περνάς καλά και να σταματήσεις να τρως μαλακίες!!!!
    Φιλιά και καλό ταξίδι!  

  6. # Blogger mabono

    μικρουλι καλο ταξιδι.. και να θυμασαι πως το ταξιδι (καθε ειδους) εχει σημασια και οχι ο προορισμος... να'σαι καλα..  

  7. # Anonymous Anonymous

    Έκτακτα. :-)  

  8. # Anonymous Anonymous

    Καλό ταξίδι φίλε και καλή ακαδημαϊκή χρονιά!  

  9. # Anonymous Anonymous

    α) Έτσι σε θέλω.

    β) Από τους ομορφότερους, η Alienlover και ο Νανάκος.

    γ) Τα μανάβικα είναι φτηνότερα από το Sainsbury's. Και δεν είναι τίγκα στο σελοφάν. Να μάθεις να διαλέγεις το καλύτερο κ όχι να στο δίνουν τυλιγμένο.

    δ) Σε περιμένουμε στο Νησί και στη γωνιά μας.

    Χάρηκα που μοιραστήκαμε τουλάχιστον μια έναστρη βραδιά, και τη βουλιμική κρέπα :)  

  10. # Blogger guslee

    Εγώ απλά θα συμφωνήσω με τη Μαρία από Ρόδο... και θα σου ευχηθώ καλό ταξίδι και πάλι γρήγορα κοντά μας. (στο μπλογκ δηλαδή γιατί μιας και δε μένω Αθήνα δε μου καίγεται καρφί αν θα έρθεις ή θα μουχλιάσεις στο υγρό Νησί!!! την είπα επιτέλους την κακία μου :D :D :D )  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αααααααχχχχχχ...
    Καλά ταξίδια σε όλους και σε όλες!
    Την Ουγγαρία τη δοκίμασα και τη χόρτασα ( Erasmus) και σε στιγμές απελπισίας εξ αιτίας των Γάλλων συγκατοίκων, διάβαζα το κείμενο για τα ποντικοκούραδα για να παίρνω κουράγιο. ;-)
    Και τώρα, σε 1,5 βδομάδα, Ολλανδία, Ρόττερνταμ, το μεγάλο λιμάνι (μακάρι), με βάρκα την ελπίδα.
    IBT καλά κουράγια μας εύχομαι για όλες εκείνες τις βροχερές, γκρίζες μέρες.
    Επιθυμώ μια δημιουργική χρονιά!
    Καλό φθινόπωρο!!!  

  12. # Blogger Adsurd

    Ασε ασε.. απο το καλοκαίρι στο χειμώνα μόνο με μια πτήση.. εγώ εχτές έφτασα Amsterdam και δεν πιστευα στα μάτια μου ότι είναι χειμώνας.

    BRRRRRRRRRRRR αντε καλό βόλι.  

  13. # Blogger alienlover

    pantws gia tin wra stis vrikselles diapistwnw oti ehei perissotero ilio kai zesti apo tin ouggaria. ti allo na po dld???
    tpt tahirithma aksiopista mathimata gallikwn ehete na protinete?  

  14. # Blogger a female Darcy

    etsi, na ta vlepeis thetika ta pragmata. ola mia empeiria einai.na skeftesai oti alloi tha "skotonan" gia na einai sti thesi sou apo to na kolovarane se kapoio ellhniko panepistimio.ego tha skotona gia na vriskomoun liga xiliometra pio kato apo to koloxori alla pou tha mou paei tha ginei kai ayto...kala na pernas:)  

  15. # Blogger the ibt

    Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλιά σας! Είναι το μόνο ευχάριστο πράγμα μέσα στο δωμάτιο που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή! (βλ. επόμενο post)

    Πάω να ψοφήσω τώρα.  

  16. # Anonymous Anonymous

    uCDeo8 Hello! Great blog you have! My greetings!  

  17. # Anonymous Anonymous

    9cJXlW Your blog is great. Articles is interesting!  

  18. # Anonymous Anonymous

    ifU93l Wonderful blog.  

  19. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  20. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  21. # Anonymous Anonymous

    Nice Article.  

  22. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  23. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  24. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  25. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  26. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  27. # Anonymous Anonymous

    ZiCTKT Wonderful blog.  

  28. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  29. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  30. # Anonymous Anonymous

    Need some help on comparing credit card rates and discounts? Visit http://www.financeglobe.com for comprehensive credit card reviews.  

  31. # Blogger Unknown
  32. # Blogger Unknown
  33. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.