IBLOG touch.

41 Comments Published by the ibt on Friday, September 28, 2007 at 1:49 AM.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1069/1449252657_eb7bd3365e.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Απλά, μαγικό.

Αρνούμαι να γράψω οτιδήποτε άλλο
σε non-touch πληκτρολόγιο απόψε.

41 Responses to “IBLOG touch.”

  1. # Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Αντε!!!Καλοριζικο!!!  

  2. # Blogger the ibt

    Ευχαριστώ αλλά δεν είναι δικό μου! Εγώ περιμένω το αδελφάκι του να γεννηθεί στις 9 του Νοέμβρη...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Δηλαδή τώρα αυτό τι είναι;;;; Έπρεπε να το ήξερα;;;;;
    Μήπως σιδερώνει κιόλας γιατι έχω να σιδερώσω 18 πουκάμισα...Αν κάνει δουλειά να το προτιμήσουμε...Η Stirella πιάνει χώρο.....  

  4. # Blogger YO!Reeka's

    σκατά, συγκινήθηκα πρωί -πρωί .... :)  

  5. # Blogger Naf

    θελω κι εγώ!!!!μήπως βγαίνει σε φούξια να ταιριάζει με το ipod μου και τα νύχια;;(γυναικείο μυαλό)  

  6. # Blogger the ibt

    Μαρία από Ρόδο, αυτό είναι ένα iPod. (Να ένα μήλο.) Δε σιδερώνει αλλά κάνει όλη την υπόλοιπη φασίνα.

    Yoreeka's, εγώ να δεις πως συγκινήθηκα όταν είδα το "παιδί μου" στην οθόνη του.

    Naf, μα αυτό ΕΙΝΑΙ iPod, γιατί να το κουβαλάς με το iPod σου; Με το νύχι το καταλαβαίνω... :-p  

  7. # Blogger Idάκι

    Άσε, είναι τέλειο, ξέρω.....

    Εγώ έπαθα και με την οθόνη του καινούριου nano, αλλά το κοντοπίθαρο με ξενέρωσε!!

    Με το καλό. Αν και θα σου βγάλω το φρύδι αν για το touch ανταλλάξεις το εισιτήριο του τρένου. Ναι ξέρεις εσύ!!!:PP  

  8. # Blogger Le Roi Soleil

    Φαντάσου ότι για να δω τα σχόλιά σου αγαπητέ φίλε, πληκτρολόγησα το "Έλενα Ναθαναήλ" όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο (απλά είμαι τηλεοπτικός και κινηματογραφικός συντάκτης και κάπως μου ήρθε). Είδα τη φωτογραφία του τσολιά και το σχόλιο και απλά το άνοιξα. Άρχισα να διαβάζω τα αστεία και πικρά κάποιες φορές σχόλιά σου. Διαβάζω ήδη 2.30 ώρες. Κια αν η κυριακοπούλου έλεγε στον Κορτώ ότι μέχρι τα 28 του ζησε περισσότερα από κάποιους που δεν τα έζησαν σε μία ζωή, συγχαρητήρια αλλά εσύ έζησες περισσότερα, έστω και με τα μάτια του μυαλού.  

  9. # Blogger Le Roi Soleil

    κι επειδή δεν έχω πολλή μεγάλη πείρα τεχνολογίας το e- mail μου είναι christosaleontiou@yahoo.gr. please στείλε μου σ' αυτό πως μπορώ να διαβάζω τα σχόλια το blog σου χωρίς να πληκτρολογώ Έλενα Ναθαναήλ: - ) Ελπίζω οι high tech συνομιλητές σου να με συγχωρήσουν Βye!  

  10. # Anonymous Anonymous

    Όπως καταλαβαίνεις μικρό μου πόνυ....Τώρα μας έχεις δύο!!!! Εγώ και ο Χρήστος είμαστε off technology....Πως λέμε off the record? out of order????Ένα τετοιο πράγμα!!! Τους δυναδελφικούς μου χαιρετισμούς στον Χρηστάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

  11. # Blogger Le Roi Soleil

    Queen Mary Of Rhodes, είσαι μεγαλύτερη από τον Ροδίτη Κολοσσό, εννοώντας στο πνεύμα φυσικά. Για' μας που η τεχνολογία δεν μας πάει ( ή δεν την πάμε για διάφορους λόγους) είναι το τέρας που εμποδίζει την ηλεκτρονική μας ενηλικίωση, παρόλο που τα 28 χρόνια μου θα τα κλείσω στην 1η του πέμπτου μήνα του επόμενου έτους. Κι ακόμα πληκτρολογώ Έλενα Ναθαναήλ :-(  

  12. # Blogger Le Roi Soleil

    Mε λίγη δυσκολία αρχικά, κατάφερα τελικά να το ανοίγω χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της αγαπητής Ναθαναήλ...  

  13. # Blogger Le Roi Soleil

    Τη στιγμή που άρχισα να διαβάζω το πρώτο εμφανισθέν άρθρο σου (αναφέρεις την επιστροφή σου - στο ή από το - Λονδίνο), σαν κάτι να μου προέβαλε ένα παραπέτασμα γύρω απ' ό,τι έβλεπα στο περιβάλλον μου και απορροφήθηκα εντελώς. Θα έλεγα ότι και η αραβωνιαστικιά μου, η οποία 9 Σεπτεμβρίου επέστρεψε από το Bristol, δεν αντιμετώπισε τέτοιες δυσκολίες. Αντίθετα, θα έλεγα ότι εγώ αντιμετώπισα δυσκολίες λόγω των spells που εξαπολύει η Βρετανία σε όλους τους επισκέπτες της με αποτέλεσμα να ζουν τις δυσκολίες αυτοί που έμειναν πίσω. Ελπίζω να με εννοείς. Ευτυχώς η κατάσταση έφτιαξε...  

  14. # Blogger Naf

    Ω ΜΑΪ ΓΚΟΝΤ!
    δέν είμαι ξανθιά i swear...:P  

  15. # Blogger Le Roi Soleil

    Εξεπλάγης NAF;  

  16. # Blogger the ibt

    Idάκι, προς το παρόν πρέπει να βρω σπίτι. Διαφορετικά θα σου έρθω εκεί και δε θα ξεκουβαλιέμαι. :-p

    Χρήστο, εσύ είσαι αυτός που μπαίνει με keyword Έλενα Ναθαναήλ; (Να θυμηθώ να στείλω ευχαριστήριο τηλεγράφημα στη γυναίκα για τον κόσμο που μου φέρνει...) Έχω μια τεράστια απορία, τι διάολο θέματα με την "Επιχείρηση Απόλλων" είχες στις 10 το πρωί; :-p Τέλος πάντων, καλωσόρισες στο φτωχικό μας το οποίο μπορεί να πάσχει εδώ και μήνες (λειτουργικά) αλλά είναι το πλέον φιλικό στον άσχετο χρήστη αφού όλα κι όλα δύο κουμπιά έχει: start και stop. Επίσης, επειδή είσαι αγνός, παρθένος χρήστης (και φαίνεσαι) θα σε συμβούλευα να μην αφήνεις την ηλεκτρονική σου διεύθυνση σε κοινή θέα, πόσο μάλιστα σε αυτό το blog που κυκλοφορούν τα χιλιάδες σάικο. Για να μπαίνεις στο IBLOGLIVE θα πληκτρολογείς ibloglive.blogspot.com στο browser σου και θα προσγειώνεσαι στα τελευταία post και όχι στα αρνιά που σουβλίζονται.

    Μαρία από Ρόδο, τι έγινε; Πραξικόπημα; Εντάξει θα ενδώσω και θα εγκαινιάσω νέο σεξ-ιον στο IBLOGLIVE που θα λέγεται for the tech impaired το οποίο θα περιλαμβάνει σημειώσεις - σκονάκια για τους αδιάβαστους. Στο τέλος του εξαμήνου θα εξετάζεστε γραπτώς.

    Χρήστο έχουμε πει τόσες φορές τη λέξη Ναθαναήλ σε αυτό το post που πλέον το IBLOGLIVE θα εμφανίζεται πρώτο στο Google στην αντίστοιχη αναζήτηση. Οπότε δε χρειάζεται να ανησυχείς πλέον. IBLOG - Ναθαναήλ είναι δύο έννοιες που ταυτίζονται. Την αμέριστη συμπάθεια στη 'ρεβωνιάρα' και σε σένα για τα όσα περασε/σες/σατε.

    Naf, πρόσεξε καλά γιατί θα πάρεις downgrade στην τάξη των tech-impaired. :-p  

  17. # Anonymous Anonymous

    Βάλτε κι εμένα! και γίναμε τρίδυμο!

    Όχι μόνο δεν ξέρω τι είναι ένα ipod- και τι το χρειάζομαι. Ούτε καν υπολογιστή δεν έχω!!!
    Χαίρομαι που σας βρήκα.
    Τουλάχιστον τώρα κατάλαβα πώς να διαβάζω τα παλιά ποστάκια:

    «Ναθαναήλ , άνοιξε!» (Το Σουσαμι δεν πιάνει πια.)
    Κι αν υπάρχει πρόβλημα ρίχνω κι ένα « στάσου μύγδαλα!». Κι όλα ολ ράιτ.

    Μίμα  

  18. # Blogger Le Roi Soleil

    Kάλημέρα σε όλους. Αγαπητέ ibt εξήγησα ότι λόγω επαγγέλματος έψαχνα την Ναθαναήλ, αλλά εμφάνισε και το blog σου, διότι σε κάποιο άρθρο σου την αναφέρεις (βλέπεις διάβασα όλα σου τα σχόλια από τότε που άρχισες να γράφεις εδώ (5/ 2005). Βρήκα συναρπαστικό το γράψιμό σου. Τώρα, όπως κι εχθές γράφω από τον επαγγελμaτικό μου χώρο, γιατί προσφάτως μετακόμισα και δεν έχω internet στο laptop. Xαίρομαι, παρόλαυτά που συνεχώς βρίσκω ομοϊδεάτες μου (λέω για να μην καρφώνομαι) που υποστηρίζουν ότι η έλλειψη κάποιων (λέμε τώρα!) ελαχίστων τεχνολογικών γνώσεων, δεν τους πτοεί. Ίσα - ίσα το ευχαριστιούνται σφόδρα! Χαιρετώ άπαντες στο blog.  

  19. # Blogger Le Roi Soleil

    Επιπροσθέτως, σημείωσα στο τέλος, ότι εντόπισα τον τρόπο για να μπαίνω εδώ. Υupi!  

  20. # Blogger Loucretia

    Μπηκα με σκοπο να σου υπενθυμισω να μου στειλεις τις τελευταιες φωτο, με το γνωστο συνθημα και inside joke: "ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΡΗΣΤΟ, ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" αλλα επεσα πανω στον Χρηστο τον σχολιαστη σου κι ειπα να μη τον τρομαξω τον ανθρωπο!  

  21. # Blogger Le Roi Soleil

    Επιπλέον για να μην νομίζεις ibt ότι μόνο εσύ έχεις προβλήματα με τη ρημαδοχώρα Γηραιά Αλβιόνα, άκου κι αυτό. Έρχεται που λες η αρραβωνιαΣτικιά μου όπως προανέφερα 9 Σεπτεμβρίου με μία βαλίτσα που μόνο το big ben δεν είχε μέσα (καθότι δεν το βρήκε εύκαιρο στο bristol )και φυσικά με attitude που απέβαλλε οριστικώς και αμετακλήτως, έτσι πιστεύω τουλάχιστον και μέχρι να σηκώσω αυτή τη βαλίτσα, της οποίας η έξτρα ενίσχυση στο χερούλι σημειωτέον, δεν άντεξε μου βγήκε ο τένοντας και έκτοτε είμαι με voltaren. Περιχαρής εχθές μου λέει ότι ήρθαν από την Αγγλία ακόμα δύο κούτες που έχουν μείνει σε μία φίλη της. Τρέχουμε λοιπόν εχθές κι εκεί. Πράγματι επρόκειτο για δύο κούτες, οι οποίες πιθανόν να περιείχαν και το big ben, αφού ήταν πραγματικά ασήκωτες! Με την κούτα ανά χείρας άρχισα να ασθμαίνω σε μία κατάσταση "να ζήσω ή να πεθάνω σε ένα flamenco απάνω - μάτια μου" και να μου λέει με νάζι - αναμεμιγμένο με αθωώτητα -τύπου κοκκινοσκουφίτσα με ζαρτιέρες, όπως λέει κι ο Αρκάς, το έκανα Χρήστο μου γιατί η πληρωμή είναι με την κούτα, κι όχι με τα κιλά. Οπότε καταλαβαίνεις ότι στις δύο κούτες που σκίστηκαν από το βάρος, άρχισαν βιβλία και βρετανικά - ξου από δω - αντικείμενα να κυλάνε στις σκάλες και να τρέχουμε ξέφδρενοι να τα παρακαλάμε να σταματήσουν πριν το δρόμο, στον οποίο οι οδηγοί είναι όπως τις παλιές ταινίες του 30 (ήτοι δεν βλέπουν μπροστά τους). Αυτά μέχρι τώρα, αλλά τρέμω στην ιδέα μήπως αργότερα θυμηθεί και τίποτα άλλο που εν τέλει δεν άφησε στην roomate λη τονγκ και μας έρθει κακοσκισμένο και βασανιστικά βαρύ... Και μπορεί να είναι και καμία bleu electrique ντουλάπα μαζί με την Νάρνια μέσα και ολόκληρο το χρονικό της... Αυτά για την ώρα. Έχω και τον ΑΝΤ1 που μού έστειλε αλλαγή στο πρόγραμμα γαμώτο!  

  22. # Blogger Le Roi Soleil

    καλημέρα λουκρητία...  

  23. # Blogger Le Roi Soleil

    Τώρα διάβασα την περιγραφή της εξόδου σου στην μεταμεσονύχτια προβολή του Flight Plan (παρεπιπτόντως ήταν μία ελεεινή ταινία) και με πιάσανε τα γέλια τόσο, που με ρώτησαν καμιά δεκαριά συνάδελφοι τι διάβαζα και τους έδειξα το σχόλιό σου. Να είμαστε πεσμένοι όλοι στο πάτωμα! Αν θες σου βρίσκω θέση στο περιοδικό. Βέβαια κινδυνεύω να χάσω τη θέση μου αλλά χαλάλι! :-)  

  24. # Blogger the ibt

    Χρήστο, καλύτερη περιγραφή της ταινίας είχε κάνει η Ξαδέλφη, γνωστή και ως Γουρούνα, σε αυτό το post:

    http://gourouna.blogspot.com/2005/11/blog-post_20.html  

  25. # Anonymous Anonymous

    τέλειο!  

  26. # Anonymous Anonymous

    3wc5vN Hello! Great blog you have! My greetings!  

  27. # Anonymous Anonymous

    XOqNrA Your blog is great. Articles is interesting!  

  28. # Anonymous Anonymous

    unKO4m Please write anything else!  

  29. # Anonymous Anonymous

    7jhfXg Wonderful blog.  

  30. # Anonymous Anonymous

    VucYr6 Wonderful blog.  

  31. # Anonymous Anonymous

    3SIQtQ actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  32. # Anonymous Anonymous

    actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  33. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  34. # Anonymous Anonymous

    actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  35. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  36. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  37. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  38. # Anonymous Anonymous

    Thanks to author.  

  39. # Anonymous Anonymous

    31yS2A Magnific!  

  40. # Anonymous Anonymous

    actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  41. # Blogger vuong
Post a Comment



 

Powered by Blogger.