Όχι θα κάτσω να σκάσω.

18 Comments Published by the ibt on Friday, September 14, 2007 at 2:29 PM.

The image “http://farm2.static.flickr.com/1191/1378956293_a5df9f88e4_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


Χαιρετίζω τη χώρα στην οποία δεν υπάρχει Will
(ούτε willing, γενικότερα)!



Comments και καλωσορίσματα, εδώ.

18 Responses to “Όχι θα κάτσω να σκάσω.”

  1. # Anonymous Anonymous

    καλώστονα!
    είδα την pic και γέλασα
    με τα κόλπα που κάνεις στις φωτογραφίες εκεί που γράφει baggage claim εγώ λέω να βάλεις "room claim"
    πώς πάει αυτή η υπόθεση??


    αν ήμουν εκεί θα κερνούσα death by chocolate,,έχω φάει κόλλημα στα μέσα της εξεταστικής.Εδώ Ενα ή δύο την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα


    p.s:έχει ipod pics 4me?σλουρπ  

  2. # Blogger Αντώνιος

    αν δε βρεισ σπίτι της προκοπής, δε θα φταίω  

  3. # Anonymous Anonymous

    Καλωσήρθες!

    Λεπτομέρειες προσεχώς, να φανταστώ;  

  4. # Blogger the ibt

    Dimhap, η υπόθεση του σπιτιού είναι σε καλό δρόμο, τα iPods θα ανέβουν στο blog ή στο Flickr σύντομα και τα death είναι τροφή ευλογημένη!

    Αντώνιε, για να δούμε...

    Νίκο χωρίς διαλυτικά, ναι να περιμένετε ποστ αλλά μην το δέσετε και κόμπο γιατί είμαι σε διακοπές :-p  

  5. # Blogger alienlover

    ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;;

    σεμισωσεμισωσεμισωσεμισωσεμισω  

  6. # Anonymous Anonymous

    Εγώ πάλι δεν κατάλαβα. :-(  

  7. # Anonymous Anonymous

    Για να πω και εγώ την μάυρη μου αλήθεια....Ούτε εγώ κατάλαβα....!!!
    Κάτι με σπίτι πρέπει να έχει να κάνει και με σοκολάτες...Ρε μπας και είσαι η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων;;;;;;  

  8. # Blogger the ibt

    Alienlover, εσύ πως είχες έρθει για 3 μέρες στις αρχές του μήνα δηλαδή;

    Artech τι δεν κατάλαβες; Φωτογραφία από το ΕλεΒεν, ημερομηνία χθεσινή, χώρα χωρίς Will. Νομίζω πως δεν άφησα και πολλά περιθώρια για να μη γίνω αντιληπτός...

    Μαρία από Ρόδο, που τις είδες τις σοκολάτες ρε; Το σπίτι το άφησα είπαμε. Και τώρα διακοπεύω στη χώρα σας! Σιγά μην είμαι και η Αλίκη στο Ναυτικό.  

  9. # Blogger alienlover

    εγώ είχα έρθει για ιερό σκοπό.
    να δω εσένα, την Λου και το Ιdάκι και να πάρω προμήθειες απο σοκολάτες Starbucks, λικέρ μαστίχας και τεντούρα.

    Εσύ γιατί κατέβηκες;  

  10. # Blogger the ibt

    Για να μην σκοτώσω το Γουίλ.  

  11. # Blogger Αντώνιος

    θα γράψεις τη συνέχεια της διήμερης παραμονής σου στο εξοχικό παλάτι που σου βρήκαν ή όχι; για να ξέρουμε δλδ...  

  12. # Anonymous Anonymous

    Ε, έπρεπε να δω και το facebook σου για να καταλάβω. :-P Είμαι λίγο αργός τις τελευταίες μέρες...  

  13. # Blogger Suspect

    Το καλύτερο ηρεμιστικό είναι η καθαρή συνείδηση.  

  14. # Blogger YO!Reeka's

    ούτε εγώ κατάλαβα, απλά μου είσαι σχετικά συμπαθής και είπα να αφήσω ένα σχόλιο
    (καλό εεε)  

  15. # Blogger One Happy Dot

    τελικά ακολούθησες το postακι της μαμάς σου και μας επέστρεψες...καλώς ήρθες λοιπόν! Δεν ρωτάω τι και πως, μόνο θα σου ευχηθώ να περάσεις καλά και να γεμίσεις μπαταρίες...λιθίου για να κρατάνε!!!!  

  16. # Blogger ds

    Εγώ πάλι νόμιζα ότι τα παράτησες και ήρθες Ελλάδα μόνιμα...  

  17. # Blogger the ibt

    Αντώνιε, μόλις έγραψα + ανέβασα.

    Artech, δε φταις εσύ, εγώ μάλλον θεωρώ πολλά πράγματα δεδομένα.

    Suspect, σωστά.

    Yo!Reeka's, αμοιβαία τα αισθήματα. Ευχαριστώ :-)

    Serendipity, ποιας μαμάς, ποιο ποστάκι; Σ' ευχαριστώ δια τας ευχάς!

    Dynx, ε οχι ρε... Είπαμε γκρινιάζω αλλά κατά βάθος το ευχαριστιέμαι.  

  18. # Blogger One Happy Dot

    "Μόνο ένα πράγμα μ' αρέσει περισσότερο από το να φεύγω από την Ελλάδα, να ξαναγυρίζω σ'αυτήν."

    (Αυτή τη φράση κόλλησε η μητέρα μου πάνω από το κρεβάτι μου πριν καιρό, χωρίς δυστυχώς να αναφέρει σε ποιον ανήκει. Δεν κατάφερα να τη βρω ούτε online, αλλά δε θα μπορούσα παρά να συμφωνώ απόλυτα με αυτήν.)

    Αυτό το postaki εννοώ.. :) καλή δύναμη και καλά κουράγια με ότι ακολουθήσει...  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.