ENG2001.

31 Comments Published by the ibt on Monday, September 10, 2007 at 4:43 AM.



Μετά από ένα ταξίδι 11 ωρών έφτασα στην Αγγλία.

Το σύνολο των αποσκευών που μετέφερα από την Αθήνα στα Σπάτα, από το Heathrow στο Woking και από το Woking στο Farnham ζύγιζε περίπου 40 κιλά.

Στην πτήση ΟΑ269 ήμασταν συμπτωματικά 5 άτομα που πηγαίναμε στο ίδιο Κωλοχώρι!

Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία αναγκάστηκα να κοιμηθώ στο πάτωμα ενός δωματίου του Student Village αφού:
1) Όλη μου η προίκα βρισκόταν κλειδωμένη στο σπίτι της Soo και φυσικά δεν είχα το κουράγιο να κουβαλήσω τίποτα άλλο εκείνη την ημέρα.
2) Λόγω φόβου και άρνησης δεν ήθελα να πάω στο καινούριο μου σπίτι.

Το Σάββατο ξύπνησα σαν καλλιγραφικό S.

Αντί να χαλαρώσω όμως πήγα -ως είθισται- στο IKEA Wembley και κουβάλησα άλλα 20 κιλά "affordable Swedish crap" μέχρι το χωριό ταξιδεύοντας για περίπου 4 ώρες με Tube, SW Trains και ταξί.

Αναφέρω απλώς ότι το Wembley εκείνη την ημέρα είχε αγώνα της Εθνικής Αγγλίας.

Η "επιβράβευση" για την ταλαιπωρία μου ήρθε το ίδιο βράδυ όπου επιτέλους έφτασα στο νέο μου σπίτι.

Το οποίο απλά δεν υπάρχει.

Μετά από το tour που μου έκανε ο Will στους χώρους του, ήθελα να γελάσω.

Όταν έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου και έμεινα μόνος, ήθελα απλώς να κλάψω.

Το σπίτι είναι άθλιο: Ένα μίζερο, κακόγουστο και απεριποίητο διώροφο το οποίο νοικιάζεται μόνο σε φοιτητές. Βρίσκεται στη μέση του πουθενά, περικυκλωμένο από χωράφια και το κοντινότερο σημείο που πουλάει τσίχλες βρίσκεται σε απόσταση 15-20 λεπτών με τα πόδια. Βρωμάει, ζέχνει και σου δίνει την αίσθηση πως αν ακουμπήσεις πουθενά θα πεθάνεις ακαριαία από πανούκλα. Δεν έχει τηλεόραση, δεν έχει τηλέφωνο, η κατάψυξη βρίσκεται στο γκαράζ (πρέπει να βγεις έξω για να βάλεις ένα παγάκι στην Coke σου), δεν έχει στεγνωτήριο (πρέπει να απλώνεις για 3 εικοσιτετράωρα τα ρούχα σου μέσα στο σαλόνι τα οποία εν τέλει μουχλιάζουν) και δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κάποια επιφάνεια για να τρως.

Το δωμάτιό μου είναι ακόμη πιο τραγικό: Είναι μικρότερο από το Κελί μου στο Πανεπιστήμιο, οι τοίχοι του έχουν το χρώμα της καραντίνας και εκτός αυτού, είναι λεκιασμένοι σαν να τους έχεις περάσει ένα χέρι βλέννα. Η μοκέτα μου δε, είναι τόσο βρώμικη που αναρωτιέμαι αν ο προηγούμενος ένοικος άλλαζε λάδια στο αυτοκίνητό του καθισμένος στο κρεβάτι. Η ΜΠΛΕ ΕΛΕΚΤΡΙΚ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ και το μικροσκοπικό παράθυρό προσφέρει ένα εφέ σούρουπου καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ευτυχώς το πρώτο βράδι ήμουν πολύ κουρασμένος για να κλάψω τη μοίρα μου κι έτσι αφού πέρασα ένα χέρι dettol το κρεβάτι, κοιμήθηκα σαν ζώο μέσα στον υπνόσακό μου.

Το φως της ημέρας όμως έκανε τα πράγματα χειρότερα και με βρήκε σε κατάσταση πανικού.

Καθώς έψαχνα πρίζα για το laptop μου, βρήκα μια βρώμικη λευκή κάλτσα (δεν ξέρω πόσων ετών) πίσω από το κρεβάτι μου!

Πήρα τηλέφωνο στο σπίτι μου και δήλωσα "mayday".

Ανακάλυψα πως έχω ξεχάσει τον φορτιστή του laptop στην Αθήνα.

Αυτή τη στιγμή είμαι απελπισμένος: Στο σπίτι αυτό δεν μπορώ να μείνω αν δεν αλλαχτούν επειγόντως οι μοκέτες και βαφτούν οι τοίχοι. Δεν ξέρω όμως αν αξίζει να μπω σε αυτή τη διαδικασία αφού το σπίτι είναι γενικότερα απαράδεκτο, στου διαόλου τη μάνα και κατοικείται κυρίως από ανθρώπους που δε θέλω να βλέπω μπροστά μου. Μέχρι να πάρω αυτή την απόφαση ζω με τις βαλίτσες μέσα στη μέση, με το sleeping bag πάνω στα σεντόνια που μου δάνεισε ο Γουιλ, φοβούμενος μην ακουμπήσω πουθενά, χωρίς πιάτα, ποτήρια και σκεύη στα οποία να μπορώ να μαγειρέψω, χωρίς σεντόνια και πετσέτες (κάνω μπάνιο από δω κι από κει) και χωρίς να μπορώ να πάω στο super market για να πάρω τρόφιμα. Ουσιαστικά έρχομαι εδώ μόνο για να κοιμηθώ και σύντομα με βλέπω να τα μαζεύω, πριν μπουν οι υπογραφές και πέσουν οι προκαταβολές.

Πιθανότατα λοιπόν ξαναρχίζω να ψάχνω σπίτι μένοντας κάπου προσωρινά και ζώντας με ένα τρόπο που μου προκαλεί απίστευτο άγχος (ανοιχτές βαλίτσες).

Ελπίζω τουλάχιστον οι κοπέλες που φιλοξενούν τα πράγματά μου στο σπίτι τους να με λυπηθούν και να μην τα βγάλουν στο eBay την άλλη εβδομάδα.


31 Responses to “ENG2001.”

  1. # Blogger javapapo

    έλα φίλε - μην σε παίρνει απο κάτω - συμβαίνει πολλές φορές! Το έχω πάθει και εγώ και καταλαβαίνω ότι η απογοήτευση είναι μεγάλη! Προσπάθησε να βρεις ένα temp χώρο να μείνεις - άσε τα ρουχα στις βαλιτσες και βγες στους δρόμους ή και σε agents για εύρεση νέου σπιτιού! Κάνε και καμία βόλτα στο uni για ads! Κάτι θα βρεις!  

  2. # Blogger One Happy Dot

    baby..ola tha pane kala....just have faith in your luck (not lak malliwn!!!) oso kai an sou fainetai oti auth th stigmh se exei egkataleipsei!! To epomeno spiti tha einai koukli kai ola ta mikrovia tha meinoun sto palio mazi me oti frikh efages thn 1h mera ekei...hang in there!
    filia!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Όλα καλά θα πάνε...Αφού πήρε η Νικόλ πίσω τα πράγματα της όλα τ'άλλα είναι παιχνιδάκι....Think positive!!!! Θες μαζί με τα πράγματα που θα της στείλω να βάλω και μία χλωρίνη extra για σένα;;;;;;
    Φιλιά μικρό μου πόνυ!  

  4. # Blogger pixie

    Simply, be aggressive και σύντομα θα βρεις ένα δωμάτιο που μπορείς να το κάνεις δικό σου. Το flat hunting είναι αγχώδης περίοδος, όμως σίγουρα μπορείς να βρεις καλύτερο μέρος.

    Υπάρχουν σαφώς χειρότερα. Πάλι καλά που δεν έδωσες προκαταβολή εξ αποστάσεως. Η καινούρια μου συγκάτοικος έκλεισε σπίτι από Αυστρία. Μόλις έφτασε στο Εδιμβούργο, βρήκε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων στη διεύθυνση που της τάξανε. 2000€ κάνανε φτερά!

    Worry, με μέτρο. Αναποδιές πάντοτε θα συναντούμε στο δρόμο μας. Τις περισσότερες φορές ευτυχώς υπάρχει τρόπος να τις ξεπεράσουμε. Take care!  

  5. # Blogger nanakos

    Πάρε μια κάμερα, κάνε μια βόλτα στους χώρους του σπιτιού και στείλε το βίντεο σε "Horror festival" σε όλο τον κόσμο!
    Μην ανησυχείς πάντως. έχει συμβεί σε όλους μας. Θα έχει τελειώσει αργά ή γρήγορα. Και μετά θα γελάς. Αν και 8α σε συμβούλευα να αρχίσεις να γελάς από τώρα!  

  6. # Blogger Η Μαύρη Χείρ

    1ον, κάποτε έφτασα να συγκατοικώ με τον άνθρωπο που ενέπνευσε τον χαρακτήρα του Rhys Ifans στο Notting Hill, άρα αποτελώ απόδειξη του ότι υπάρχει ζωή ακόμα και μετά από μια φριχτή συγκατοίκηση. Ο κόμπος στο λαιμό στη σκέψη των μεγαλείων που άφησες πίσω -μανούλα- είναι γεγονός, όμως τίποτα το θανατηφόρο τελικά. 2ον Αν γίνεται βρες σπίτι μόνος σου για να ηρεμήσει το μυαλό σου και να μην μετράς και το νερό που πίνεις μπας και χρειαστεί να πας τουαλλέτα.  

  7. # Anonymous Anonymous

    Φάση κατσαρόλα μωρό μου!

    Αντί να ψάχνεις να βρεις καινούργιο σπίτι γιατί δεν φωνάζεις εκείνες τις αγγλίδες καθαρίστριες που βλέπαμε στο ΣΚΑΙ, αυτή με τον κότσο, τις πέρλες και τα λαστιχένια γάντια με το γουνάκι!

    Θα σου καθαρίσουν και απολυμάνουν το διαμέρισμα τζάμπα, θα σου κάνουν και μια καλλιέργεια βακτηρίων και όλα αυτά on live television!

    XXX  

  8. # Anonymous Anonymous

    Μιλάμε,γράφεις γενικά πολύ ωραία,αλλά....τέτοια μιζέρια και μισμινιά καιρό είχα να διαβάσω σε άνθρωπο μωρ'αδερφάκι μου!"Ελλάδα,ελλαδίτσα μου"και δε συμμαζεύεται!Πάψε να είσαι μαμόθρεφτο επιτέλους(κ δεν το εννοώ προσβλητικά),υπερασπίσου τις επιλογές σου,και δες τη ζωή σαν περιπέτεια(έστω και με αναποδιές,όλοι φάγαμε σκατά σ'αυτή τη ζωή)και ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ.Για το καλό σου το λέω...

    και επανάληψη:Υπερασπίσου τις επιλογές σου.Όποτε δεν το κάνουμε,ουσιαστικά,μας προδώνουμε..

    good luck

    Ό"εκεί που είσαι ήμουνα":)  

  9. # Blogger the ibt

    Papo, δε με παίρνει από κάτω απλώς αγχώνομαι στην ιδέα της έλλειψης στέγης σε μια ξένη χώρα. Σήμερα πάντως βρήκα πολλές αγγελίες στο Accommodation Office και από αύριο αρχίζω να παίρνω τηλέφωνα. Ευχαριστώ για το support :)

    Serendipity, δε φταίει κανείς άλλος, μόνο εγώ που έκλεισα σπίτι μέσω Facebook!

    Μαρία αυτή τη στιγμή σου γράφω από το κρεβάτι της Αυτής Μεγαλειότητας. Το θέμα πλέον έχει γίνει αστείο, όπως ελπίζω πως θα γίνει και το θέμα με το σπίτι μου. :)

    Pixie, όντως υπάρχουν και χειρότερα!

    Νανάκο, LOL. Δεν ανέβασα φωτογραφίες γιατί σέβομαι τους ανθρώπους που διαβάζουν αυτό το blog...

    Κουλουρτζή, μόνος μου δεν το κόβω. Οι δικοί μου συγκάτοικοι δεν είναι φρικιά αλλά ο Γουιλ είναι ο διάβολος μεταμορφωμένος σε ξανθό μπουχέσα. Φοβάμαι ακόμα και να του χτυπήσω την πόρτα!

    Κάτια, καλή ιδέα! Και μετά θα με δείτε και στο ΣΚΑΪ ντουμπλαρισμένο από τον Ακίνδυνο Γκίκα.

    Anonymous, σε ευχαριστώ για το comment σου αλλά (σ)το έχω ξαναπεί: Μη μαζοχίζεσαι ρε παιδί μου! Αφού δε με γουστάρεις, μη με διαβάζεις! Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο μπαίνεις στη διαδικασία να κράξεις και μάλιστα ανώνυμα. Get a fuckin life! Ακόμα και μίζερη, όπως τη δική μου.

    P.S. Και όχι μόνο με κράζεις αλλά με κράζεις και με κακή γραμματική!  

  10. # Blogger alienlover

    prwto kai kurio : psihremia.
    deuteron, min anisiheis gia pragmata pou lunontai kai gia pragmata pou den lunontai.
    triton, ksehusou (sic) stous dromous gia evresi neas katoikias kai vale liga standards wste na tin palepseis, giati alliws se vlepo astheni mou prin kan parw ptuhio. :p
    tetarto : gia na min nomizeis oti eisai o monos moutzwmenos ston planiti, tha sou po pws prin liges meres tin evgala misoksaplwmeni/misokoimismeni sto aerodromi, san authentki germanida touristria, mias kai i antapokrisi mou gia vrikseles me poulise me uperifaneia... Na fantasteis eihe tosi plaka pou skeftomai na to kano kai post!!!

    ps: eimai sigouri pws polu suntoma tha eheis apotelesma!!! cheer up!  

  11. # Blogger Αντώνιος

    shit happens


    υπάρχουν και τόσο χειρότερα που άμα σου τα πω θα φωνάξεις και τους γονείς σου να σε επισκεφτούν.

    Αφού δεν έχουν πέσει οι προκαταβολές, τράβα βρες ένα σπιτάκι, ακόμη και σε μεσίτη - το γρηγορότερο!!! Μην είσαι βλάκας!!  

  12. # Anonymous Anonymous

    δεν πάς να μείνεις με τις κοπελιές........!!!!
    πάντως χωρίς πλάκα ξεκίνα ένα πρωινό....πάρε μια μεγάλη 2litre COke για μπόλικη ενέργεια....και πάρε σβάρνα όλα τα σπίτια.....και ας σου πάρει και 1 βδομάδα φουλ ψάξιμο για να βρείς ένα σωικό σπίτι....!!!πάντως μην απελπίζεσαι γενικά το έχουν αυτό το κακό όλες οι "παλιές" πόλεις.....τα πιο πολλά σπίτια είναι μεταπολεμικά....οπότε κάτι ανάλογο είναι και υπηρεσίες τους....το ίδιο άλλωστε ισχύει και για την αθήνα π.χ...by the way(το χωριό σου....πόσο χοριό είνα?lol?για πόσες χιλιάδες κατοίκους αναφέρεσε?)!!!!!
    πάντως όσες μέρες και αν ψάχνεις μόλις βρείς το σπίτι δεν θα το μετανιώσεις:)  

  13. # Anonymous Anonymous

    Όχι οτι δεν σε πιστεύω αλλά εγώ θα γούσταρα να έβλεπα φωτο απο το "σπίτι του Δράκουλα"...Έτσι για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις βρε αδερφέ...Θες οτι έχω αναπτύξει αντισώματα απο το δωμάτιο της Νικόλ....Θες οτι έχω μία διαστροφή εκ γενετής....Πες το όπως θες....
    Αντε κάνε κάτι...!  

  14. # Blogger guslee

    file mou rilikrina (me exeresi to proproigoumeno post) me to na prospathw na sou dinw kouragio ehw apokardiothei. Pleon se theorw episima gademi! Mono ena se swzei sto ehoun episimanei oloi, to eheis apla sto lew kai gw... prepei na "ergiseis" na "drastiriopoiitheis". Den ehw kati na prosthesw stis polles, alles kales kai alles koufes, sumvoules pou sou edwsan idi oi upoloipoi. Elpizw na ta katafereis na vreis ena eukatastato spiti filaraki, sou axizei (sigoura poio polu apo auton pou vrike ena kai to katantise topo kaliergeis vaktiriwn) Alliws (epidi prepei panta na ehoume ena efedriko shedio) mporeis na epilexeis ena koinovio pou tha plirwneis ligotera h' tin Xtreme omada katharismou mikroviwn kai loipon mikitiasewn "ibt superior team" :P :P :P good luck :)  

  15. # Anonymous Anonymous

    Για να καταλάβω την κατάντια σου και να σε λυπηθώ αναλόγως , θέλω:

    Φωτογραφίες σπιτιού. Δωματίου σου. Ντουλάπας μπλου ελεκτρίκ, καθώς και Γουίλ και λοιπά.

    Αναρωτιέμαι γιατί δεν πας να μείνεις στα «κορίτσα». (Σου & Σία) όπου θα τα βρίσκεις όλα έτοιμα και νοικοκυρεμένα.

    έλεγε η σοφή γιαγιά μου: Εσύ παιδάκι΄μ δεν έχεις ανάγκη από τίποτε. Όλα τα μπορείς. Όλα τα έχεις. Μόνο σε μπελάδες θέλεις να μας βάζεις ..

    Μίμα  

  16. # Anonymous Anonymous

    κατα καποιο τροπο σε ζηλευω
    ειδικα οι ηρωικες περιγραφες με τους προηγουμενους συγκατικους...  

  17. # Blogger the ibt

    Alienlover, σε παγκόσμια πρώτη σου ανακοινώνω πως εχθές το βράδυ έφυγα από το σπίτι του Γουίλ και άρχισα να ψάχνω καινούριο μέρος να ζήσω. Η ηρωϊκή έξοδος του Φαρναμίου θα αναλυθεί σε επόμενο ποστ.

    Αντώνιε, φυσικά και υπάρχουν χειρότερα. Και μάλιστα έχω αρχίσει να τα βλέπω από χθες που άρχισα να επισκέπτομαι σπίτια για viewings...

    Electronic 396, οι κοπελιές έχουν ένα ΓΑΜΑΤΟ και ΤΕΡΑΣΤΙΟ σπίτι με ΜΕΓΑΛΑ παράθυρα και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥΣ κοινόχρηστους χώρους ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΘΕΛΟΥΝ! (Μπουχουχου) Δεν έχω ιδέα πόσο πληθισμό έχει αυτό το χωριό. Άλλωστε οι Άγγλοι δεν ξεχωρίζουν πόλεις και χωριά βάσει του πληθισμού αλλά με κριτήριο τους καθεδρικούς ναούς και τα πανεπιστήμια!

    Μαρία, τώρα πια είναι πολύ δύσκολο αφού έφυγα οριστικά.

    Guslee, δεν είναι τόσο άσχημη η κατάσταση, χαλάρωσε. Και σπίτια υπάρχουν αρκετά, και χώρο έχω να μείνω προσωρινά οπότε δεν ανησυχώ. The future's bright!

    Μίμα, τώρα που το σκέφτομαι έχουν διασωθεί κάποιες φωτογραφίες που τράβηξε η Χλόη από την ποντικοφωλιά στο Facebook. Σου & Σια δε με θέλουν στο σπίτι τους, ακόμα κι αν τις έχω κάνει χρυσές. Η αλήθεια είναι πως η γιαγία σας δεν έχει άδικο.

    Orck, φαντάσου πόσο θα ζηλέψεις με τους καινούριους συγκατοίκους...  

  18. # Blogger ds

    IBT,
    Λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου. Σου προτείνω -όπως είπες κι εσύ- να βρεις αλλού να μείνεις πριν υπογράψεις συμβόλαιο. Άσε που αν μείνεις σε αυτό στο σπίτι ο landlord είναι ικανός να σε βάλει να πληρώσεις πρόστιμο με την πρόφαση ότι εσύ λέρωσες το δωμάτιο (ναι, το έχω δει να γίνεται ακόμα κι επειδή οι φοιτητές-ένοικοι δεν είχαν δήθεν ξεσκονίσει τα φωτιστικά!)

    Και αν πας στο accommodation office να πάρεις λίστα με ενοικιαζόμενα, δεν κάνεις και καμία προσπάθεια για εστία; Παιξ'το λίγο θύμα... Τουλάχιστον στην εστία ξέρεις τι να περιμένεις.

    @Anonymous (I),
    Για το "Ελλάδα, Ελλαδίτσα" έχεις άδικο... Όταν η αδερφή μου ως φοιτήτρια έψαχνε σπίτι να νοικιάσει Θεσ/νίκη, δεν μπορείς να φανταστείς τι αθλιότητα επικρατούσε! Μέχρι και σπίτια χωρίς ντουζιέρα είδα, χωρίς οι αγγελίες να το αναφέρουν, ενώ άλλα δεν ήταν καν κατοικήσιμα από τη βρώμα. Πλήρης εκμετάλλευση των φοιτητών, σε σημείο που αναγκαστήκαμε να κάνουμε και καταγγελίες στο τέλος.  

  19. # Anonymous Anonymous

    keaYsd Hello! Great blog you have! My greetings!  

  20. # Anonymous Anonymous

    oeUSZH Your blog is great. Articles is interesting!  

  21. # Anonymous Anonymous

    tKKbdo Nice Article.  

  22. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  23. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  24. # Anonymous Anonymous

    Magnific!  

  25. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  26. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  27. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  28. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  29. # Anonymous Anonymous

    1CQPql Magnific!  

  30. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  31. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.