Συνάντηση Κορυφής (feat. Κεμπάπ).

22 Comments Published by the ibt on Thursday, October 25, 2007 at 8:15 PM.

The image “http://farm3.static.flickr.com/2384/1747734987_b74823d176.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Η φωτογραφία τραβήχτηκε αποκλειστικά για τη Λουκρητία. Με το καλό να σας έρθουν και σας τα μπουκάλια Coke Zero! Προς το παρόν ζηλεύετε, αγαπητή Δούκισσα.

Την προηγούμενη εβδομάδα η διάσημη blogger Id [εκ του προσφιλούς οίκου των (Β)οργίων] κατέβηκε από το μαύρο αγγλικό βορρά στα αμπέλια της επαρχίας μας για τον καθιερωμένο τρύγο. To πρόγραμμα είχε οριστεί ως εξής: Θα ξεκινούσε από το Manchester αξημέρωτα, θα ερχόταν στο Surrey και πιο συγκεκριμένα στο Weybridge - ένα elegant κωλοχώρι τύπου Farnham- θα έκανε τις δουλειές της και στη συνέχεια θα είχε συνάντηση με την αφεντιά μου μέχρι την ώρα της επιστροφής.

Εκείνες τις μέρες εγώ είχα φτάσει στα όρια της αντοχής και της υπομονής μου. Τα προβλήματα με το σπίτι που προσπαθούσα να νοικιάσω εμφανίζονταν μέχρι και την τελευταία στιγμή, τη Lauren που με φιλοξενούσε στο Student Village την είχα σιχαθεί τόσο πολύ που ήθελα να τη βγάλω από τη μέση με ποντικοφάρμακο στα Frosties και εκτός από την ψυχολογική εξάντληση είχα και τα λουμπάγκα μου γιατί κάθε βράδυ κοιμόμουν σε αυτό το πράγμα:

The image “http://farm3.static.flickr.com/2124/1747733339_d4bbc1d47b.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Σε αυτό το airbed έφαγα τα καλύτερά μου χρόνια. Το πήραμε κοψοχρονιά από το Argos (Αrgolidas) το Σεπτέμβριο για να βολευτώ μία - δυο μέρες και τελικά έβγαλα ρίζες πάνω του. Είναι από αυτά τα στρώματα που παίρνεις στο camping, ντουμπλ φας, από τη μία κόκκινο, από την άλλη μπλε (ελεκτρίκ-με κυνηγάει) για να ταιριάζει σε κάθε χώρο και σπιτικό. Αυτά με τις ξύλινες τάπες και την ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ βρώμα του υλικού με την οποία είχαν ποτιστεί όλα τα προικιά και οι πυτζάμες μου μέχρι πρόσφατα.

Στις 15 μέρες σκληρής χρήσης άρχισε η αποσύνθεσή του: Κάθε βράδυ, την ώρα που ξαπλώναμε και πήγαινε να μας πάρει ο ύπνος ακουγόταν ένας κρότος και ταυτόχρονα εγώ "έπεφτα" λίγα εκατοστά χαμηλότερα. Ο κρότος αυτός προερχόταν από τις εσωτερικές "ραφές" που έχουν αυτά τα στρώματα για να συγκρατούν το υλικό σε ένα προκαθορισμένο σχήμα. Αν δεν καταλάβατε τι λέω, φέρτε στο μυαλό σας αυτά τα αισχρά στρώματα θαλάσσης που άφησαν εποχή στα 90's, τα διαφανή με τις χιλιάδες πολύχρωμες θήκες για την pina colada. Αυτές οι ραφές - άλλοτε ποτηροθήκες - έσπαγαν κάθε βράδυ προκαλώντας δυνατά γέλια σε μας και αϋπνία στον κύριο Έβερτ, από κάτω. Αρχικά το όλο θέμα ήταν διασκεδαστικό, τόσο οι εκρήξεις όσο και οι αλλαγές που προκαλούσαν στο σχήμα του κρεβατιού. Ο ύπνος πάνω σε μαλακά καρούμπαλα ήταν υποφερτός αλλά καθώς οι εκρήξεις συνεχίζονταν, άρχιζα να παραμερίζομαι από το κρεβάτι το ίδιο, το οποίο είχε φουσκώσει στη μία πλευρά δίνοντας το εφέ πως κοιμάμαι αγκαλιά με μια εύσωμη κυρία την οποία χαϊδευτικά αποκαλούσαμε "κοπέλα". Η Lauren επέμενε πως για να εξοντώσουμε την κοπέλα και να κοιμηθώ ήσυχος, θα έπρεπε να "σπάσουμε" όλες τις ραφές. Εγώ από την άλλη πίστευα πως αν έσκαγαν όλα αυτά τα στηρίγματα, το airbed θα μετατρεπόταν σε ένα τεράστιο κεμπάπ πάνω στο οποίο δε θα μπορούσε να ισορροπήσει κανείς. Ούτε τα κρεμμύδια. Τελικά είχα δίκιο. Τη μέρα πριν πάρω τα κλειδιά του νέου σπιτιού, χοροπήδησα με μανία και μίσος πάνω στο κεμπάπ για να πάρω το αίμα μου πίσω. Μετά από 2-3 εκρήξεις το κεμπάπ ήταν έτοιμο για σερβίρισμα. Όταν προσπάθησα να ξαπλώσω πάνω του γλίστρησα κατευθείαν στο πάτωμα ξυπνώντας τον κύριο Έβερτ, ο ο οποίος με καταριέται ακόμα.

Το βράδυ πριν συναντήσω την Id λοιπόν το κρεβάτι μου ήταν σαν το Κάβο Ντόρο με 12 μποφόρ (προ κεμπαποποίησης δηλαδή). Έτσι δεν έκλεισα μάτι όλη τη νύχτα. Γυρνούσα δεξιά, πνιγόμουν από την κοπέλα δίπλα μου, γυρνούσα αριστερά, γλιστρούσα στο πάτωμα. Τελικά είδα κι απόειδα και σηκώθηκα να δω "παιδικά" στο BBC. Κι εκεί που έβλεπα κάτι τελείως προσχολικά (μουγκά) κουκλάκια τύπου Teletubbies (τα Teletubbies είναι τόσο μεγάλο hit εδώ που έχουν βγει 30 απομιμήσεις) να ανεβοκατεβαίνουν μια σκάλα, θυμήθηκα ότι ήταν η μέρα που θα συναντούσα την Id. Έτσι της έστειλα μήνυμα για να το επικυρώσω. Δώσαμε ραντεβού στη 1:30 στο σταθμό του Weybridge.

Εκείνη τη μέρα ανακάλυψα πως δεν υπάρχει θεραπεία στην αρρώστιά μου: Ακόμα κι αν έχω ξυπνήσει στις 6 (ή μάλλον δεν έχω κοιμηθεί καθόλου) έχοντας σκοπό

(Συγνώμη που διακόπτω το post αλλά τόση ώρα ακούω Classic FM στο ραδιόφωνο και όλες οι διαφημίσεις λένε Merry Christmas παίζοντας Mariah Carey All I Want for Christmas και τα λοιπά στο μπαγκράου (sic). Aποσυντονίζομαι).

να πάρω το τραίνο στη 1 το μεσημέρι, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το χάσω.

Και φυσικά έχασα το τραίνο των 13:00 και εκτός αυτού οι γκαντεμοδυνάμεις μου πάλι έκαναν το θαύμα τους: Που είχαμε πει ότι πήγαινα; Στο Weybridge. Ε, στο Weybridge και συγκεκριμένα στο σταθμό, έτυχε να εμφανιστεί βλάβη με αποτέλεσμα η Id να κινδυνεύσει να χάσει τον τρύγο, να χάσει τελικά το τραίνο της επιστροφής, εγώ να επιστρέψω στο Farnham μέσω Σταθμού Λαρίσσης και να παραλύσει (όλε!) όλο το δίκτυο των SouthWest Τrains για μία ακόμη φορά μπροστά στα μάτια μου. Τελικά σκέφτομαι πως αυτό το "ταλέντο" μου μπορώ να το καλλιεργήσω και να χτίσω μια λαμπρή καριέρα πάνω του. Κάθε φορά που θα σκοπεύω να ταξιδέψω π.χ. με τα SouthWest θα τους παίρνω τηλέφωνο και θα τους απειλώ. Εκείνοι θα με πληρώνουν για να ΜΗΝ περάσω ούτε έξω από τους σταθμούς κι έτσι εγώ και θα βγάζω λεφτά και θα κυκλοφορώ με λίμο.

Όταν έφτασα βρήκα την Id να με περιμένει στην έξοδο του σταθμού. Χαιρετιστήκαμε, φιληθήκαμε και πήγαμε στην κοντινότερη pub η οποία τυγχάνει να είναι ωραία - recommended αν η μοίρα σας πετάξει ποτέ στο Weybridge. Μέχρι να πάει στο bar η Id, να πάω στo mens room εγώ, να πάει στο lady's room εκείνη, να απαντήσω σε μια κλήση εγώ, να μου πει τα του τρύγου εκείνη, πέρασαν τα 42.3 λεπτά που είχαμε στη διάθεσή μας και φύγαμε.

Παρατηρώ πως αρχίζω και ξαναβρίσκω τη φόρμα μου στο blogging. Τέτοιο έπος ασυναρτησίας είχα καιρό να γράψω. Θα φταίει και το καινούριο σπίτι!

22 Responses to “Συνάντηση Κορυφής (feat. Κεμπάπ).”

  1. # Blogger wahia

    Ένα τραίνο πήγες να πάρεις και κατέρρευσε το σύμπαν...δεν ξέρω ποιες μέρες πλησίασες τα τραίνα εκεί αλλά εδώ Πέμπτη και Παρασκευή είχε απεργία και δεν κουνιόταν ράγα..κανόνισε κακομοίρη μου να φταις εσύ ΚΑΙ για αυτό!!
    :)  

  2. # Blogger alienlover

    μάθε τέχνη κιάστεινε (sic). τη σήμερον ημέρα δεν είναι να αφήνεις τέτοια ταλέντα ανεκμετάλλευτα.  

  3. # Blogger Loucretia

    Ενα θα σου πω:

    -εισαι αθλιος,
    -εισαι φρικτος,
    -εισαι τιποτενιος

    (οκ, ειπα 3, αλλα και παλι λιγα ειναι για τη ψυχικη οδυνη που υπεστην)  

  4. # Blogger Loucretia

    Επισης ξεχασα να πω οτι ο Iblog ειναι ερωτευμενος.  

  5. # Blogger Loucretia

    Και φυσικα δεν θ' αποκαλυψω τιποτε οσο κι αν με βασανισετε!




    (τιμια συναλλαγη, 3 σχολια για τα 3 λινκς) :-ΡΡΡΡ  

  6. # Blogger the ibt

    Κρύβε λόγια γιατί δε θα σου φέρω coke zero bottles!  

  7. # Blogger the ibt

    Wahia, Πέμπτη και Παρασκευή ήμουν στη Βρετανία και έχω αποδείξεις. (Γουίλ)

    Alienlover, μπορώ να το πάω και σε άλλα επίπεδα: Να συνεργάζομαι με κυβερνήσεις και να με στέλνουν να καταστρέφω χώρες (οικονομικά, πάντα).  

  8. # Anonymous Anonymous

    Επιτέλους post & σπίτι! Καλορίζικα! :-P  

  9. # Blogger electronic396

    eee.......oeo........!!!!!

    ..........oeo λέμε.........!!!!!

    p.s.....όταν καταλάβω τι πέχτηκε....
    Ι'LL BE BACK...lol  

  10. # Blogger Alexandros

    Τι λέει η Λουκρητία;; Αχαχαχαχα! Kαιρός ήταν να σε χτυπήσει και σένα ο έρωτας! Νόμιζες ότι θα τη γλίτωνες;
    :-P  

  11. # Blogger Le Roi Soleil

    Γράφω για να δώσω τα συγχαρητήριά μου. Μην απαρνιέσαι τον έρωτά σου blogger γιατί ο έρως είναι ο ασπασμός των αγγέλων προς τ' άστρα όπως έλεγε κι ο Ουγκό. Πειμένουμε Ο Λ Ο Ι μας λεπτομέρειες. Τι να μας κάνει ο τρύγος; Απ' αυτά έχουμε και στην Ελλάδα, εν αφθονία!
    Για την Λουκρητία ετοιμάζω το μαγγάνι με τα κάρβουνα και μία φάλλαγγα. Αν δεν αρκεί... κάτι επιπλέον θα σκεφτώ.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Έχε το νου σου...Οι αμυγδάλου βρίσκονται καθ'όδον...Σε βλέπω αραγμένο στην 4οοσάρα τηλεόραση αραχτό να μασουλάς, να πίνεις και να αράζεις...Α!Ρε αυτή είναι ζωή..........  

  13. # Blogger the ibt

    ONS, ευχαριστώ! (Καλορίζικο το post?)

    Electronic396, τι ακριβώς δεν κατάλαβες. Τον τρύγο ή το κεμπάπ;

    Αλέξανδρε, η Λουκρητία έχει λαλήσει από τότε που της έκαψες το τσαρδί.

    Χρήστο και λοιποί αναγνώσται *που μου στέλνετε email*, λυπούμαι για το ότι μία συκοφαντία της Λουκρητίας μονοπωλεί τα σχόλια του Κεμπαπ. Και δεν είμαι ερωτευμένος!

    Μαρία από Ρόδο, σε ευχαριστώ πολύ για τη σοκολάτα! Εσύ πότε θα έρθεις να καλοπεράσουμε με τις 40 ίντσες μου; :-p  

  14. # Blogger Le Roi Soleil

    Kακό δεν είναι, καλό είναι! Μακάρι όλοι να συκοφαντούσαν όπως εκείνη...  

  15. # Blogger Loucretia

    ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ!!!! (in love)

    Χρηστο, you are my hero ;-)

    (κι οσο καρβουνο και να μαζεψεις για τα βασανιστηρια δεν πτοουμαι, εδω μου καρβουνιασαν ολοκληρο template)  

  16. # Anonymous Anonymous

    ibt:)
    πολύ info σε πολύ μικρό χρόνο,γραμμές,γενικά,μάλλον έχει αρχίσει να γίνεται ένα μέρος σου......αγγλος(sorry για αυτή την προσβολή)..
    45 λεπτά σε bar.....που είναι τα ωραία ελληνικά λιωσίματα 3ώρων και πάνω:).......?
    μάλλον το post έπρεπε να λέγεται time is money:)lol  

  17. # Anonymous Anonymous

    Το ένστικτο της γυναίκας δεν σφάλλει ποτέ!
    Είσαι. Είσαι. Είσαι ( in love).
    Δηλαδή κλάφ’τα χαράλαμπε για μας το...κοινό σου.
    Θ’ αρχίσουν τώρα τα ρομαντικά και τα γλυκανάλατα- ωχ, αυτά που βαριόμαστε γενικώς. Ίσως χειρότερα κι από άσπρη ντουλάπα..

    Χαίρομαι μεν. Λυπούμαι (μήπως ζηλεύω ;;;) δε.
    Μάλλον και τα δύο συγχρόνως. Με λίιιιγο να κερδίζει - με διαφορά στήθους- το πρώτο.
    Το: χαίρομαι. ! (..αλλά δεν ξέρω αν λέω αλήθεια. Γουίλ σώσε μας! Βάλε μας σε μία τάξη˙ από ‘σένα θα εξαρτηθεί. Από ‘σένα τα περιμένουμε όλα!)

    Μίμα  

  18. # Anonymous Anonymous

    Ξέχνα το χωριό.
    Και τα μήλα˙ ξέχνα τα κι αυτά.
    Το θέμα είναι εδώ..
    Και τώρα!
    Τώρα!!  

  19. # Blogger Idάκι

    @electronic396
    Πολύ φοβάμαι πως το time restriction ήταν δικό μου... και παρόλα αυτά έχασα και τα δύο (2) τρένα μου και μόνο η κλάψα με έσωσε από £100 για καινούρια εισιτήρια!!

    @loucretia
    To ξέραμε ότι θα σκάσεις χεχεχε :)))

    @ibt
    ΜΕ άρεσε πολύ η περιγραφή (αν και περίμενα καρφάκια για την business!εμφάνιση, αλλά το έσκισες με τον τρύγο τώρα θα φαντάζονται σαλοπέτα και καρό φανελένιο πουκάμισο οι άνθρωποι χαχαχα)
    Ελπίζω σε πολύωρη συνάντηση την επόμενη φορά, με πολλές περισσότερες outrageous λεπτομέρειες, και να σημειώσω ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ!!!

    Αυτά.  

  20. # Blogger the ibt

    Χρήστο, δεν είναι κακό αλλά δεν είναι ούτε αλήθεια!

    Loucretia, το template σας καρβούνιασε επειδή λέτε ψέματα και έριξε ο Θεός πυρ για να σας τιμωρήσει.

    E396, χαχαχα δεν το εξέλαβα ως προσβολή! Η αγαπητή Id δυστυχώς δεν είχε περισσότερο χρόνο. Time is money indeed.

    Αγαπητή Μίμα, η Λουκρητία δεν το κατάλαβε από ένστικτο αλλά επειδή της είπα ένα καλό σχόλιο για το blog της. Επειδή με έχει για κακόβουλο και ότι τάχα δεν βγαίνει καλή κουβέντα από το στόμα μου, υπέθεσε πως καλοπερνάω κι έχω αλλάξει. Αλλά σας διαβεβαιώ πως δεν είναι αλήθεια μόνο και μόνο για να μη ζηλεύετε. Και γιατί δε σας άρεσε η λευκή μου ντουλάπα;;;

    Anonymous, δε σας καταλαβαίνω. Μπορείτε να rephrase λίγο σας παρακαλώ;

    Idάκι, επιτέλους! Άντε και την επόμενη φορά θα γράψω πεντασέλιδο.  

  21. # Blogger Unknown
  22. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.