Γκρηκ.

34 Comments Published by the ibt on Sunday, October 14, 2007 at 10:42 PM.

34 Responses to “Γκρηκ.”

  1. # Blogger alienlover

    αυτό είναι κειμήλιο που πρέπει να διαφυλάξεις ωσάν κόρη οφθαλμού για τα εγγόνια σου. και το βίντεο,και η γκρικ μπαγκ.  

  2. # Blogger Loucretia

    "Φρες Καλαμαρι"????

    Αχαχαχαχα! :-ΡΡΡ  

  3. # Blogger highfidelityshow

    Από τη γουρούνα? Τι κάνει αυτή η ψυχή? Την χάσαμε... Χαιρετισμούς να δώσεις!  

  4. # Blogger Helena

    Lol, θεϊκό!

    Από πού το πήρε καλέ αυτή η Γουρούνα αυτό; Να στείλω κι εγώ ένα στο φίλο μου στην Αγγλία. :Ρ  

  5. # Blogger the ibt

    Προσέξατε πως την ώρα του "γυρίσματος" χτυπούσαν οι καμπάνες του Καθεδρικού του Ziegendorf?

    Alienlover, Γκρηκ. Με ήτα.

    Loucretia, ούτε να το 'ξερε!

    HFS, εσύ που χάθηκες; Καλά είναι, ζει και διοικεί το βασίλειό της. Ελπίζω ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΑ COMMENT ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΡΙΧΝΩ (Ακούς Σίσσυ;)

    Elenalda, το αγόρασε από κάποιο σουβενιρτζίδικο στην Ύδρα. Αλλά επειδή δεν είμαστε τίποτα χθεσινοί, σου βρήκα και το web-site της εταιρίας:

    http://www.globus.com.gr/gagbag/items_tourist_gr.htm

    Γαμώτο τώρα που είδα και τα άλλα, θα προτιμούσα το νησιώτικο με τις χρυσές επιτυχίες του Βαγγέλη Κονιτόπουλου!  

  6. # Blogger Helena

    Ωωω σ'ευχαριστώ πολύ, με σώζεις! Βασικά λέω να του στείλω και κάνα τσουρέκι του ανθρώπου για να θυμηθεί Ελλάδα...  

  7. # Blogger the ibt

    Ναιιιιιιιι! Τσουρέκι! Τσουρέκι! Θα πίνει Vittel στο όνομά σου.  

  8. # Blogger Helena

    Δυστυχώς είναι δύσκολο να στείλω αμαρτωλό τσουρέκι με σοκολάτα του Τερκενλή, οπότε εσείς εκεί στα ξένα θα πρέπει να βολευτείτε με το regular. :Ρ  

  9. # Blogger Le Roi Soleil

    Την πρωτοχρονιά θα υπάρξει βασιλόπιτα ή σκέτο φλουρί (κι αυτό κάλπικο); Αν είναι να ξαμολυθούμε όλοι σε κανέναν Κωνσταντινίδη (ή Αλέα αν προτιμάς) να σε ενισχύσουμε με κανένα εφόδιο για να μην αντιμετωπίσεις άλλες απώλειες (κιλών!)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Ω θεε μου είναι άψογο
    είναι superγαμωτέλειο
    και σου φτιάχνει τι διάθεση δν μπορείς να πεις!
    Λοιπόν Τερκενλή μπορώ να στέλνω όποτε θέλεις αρκεί να μου εξηγήσεις τη διαδικασία γιατί δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ
    καλύτερα numb παρά sad..
    [ή όχι?]  

  11. # Blogger YO!Reeka's

    χα χα χα πλάκα έχει
    είπε σε κάποια φάση σαλαμ-burger ή είναι ιδέα μου;;  

  12. # Blogger alienlover

    τσουρέκι; τι; πως; θέλω κι εγώ.  

  13. # Anonymous Anonymous

    Ε ψιτ! Μικρό μου πόνυ;;;μέσα στην εβδομάδα θα έχεις τις σοκολάτες που ΜΕ παρήγγειλες....Όχι για να δεις ποιοι σ'αγαπάνε...!!!  

  14. # Blogger the ibt

    Μέρααα.

    Elenalda, πρότεινε στο φίλο σου να το κάνει παπάρα στη Nutella. It works.

    Χρήστο, την Πρωτοχρονιά θα είμαστε στην Ελλάδα μπουκωμένοι με τσουρέκια και φλουριά. Να είστε καλά.

    Dimhap, είναι οικτρό. Μόνο η Γουρούνα κάνει τόσο πετυχημένα cult δώρα. Σ'ευχαριστώ για τον Τερ-Κεν αλλά αν γλιτώσει από τα ΕΛΤΑ, θα τον φάνε στο Royal Post. :p

    Yoreeka's, κάνουν σαλάμ τα αυτιά σου. "Σαλάτ γουι χαβ" λέει. Η πολλή δίαιτα αυτά κάνει...

    Alienlover, τσουρέκι δεν έχω να σου στείλω αλλά ετοιμάσου να μου ξαναθυμίσεις τι θες από τα Boots.

    Μαρία από Ρόδο, σ'αγαπώ. Είσαι η επίσημη κι επίτιμη dealer ΙΟΝ αμυγδάλου του IBLOGLIVE και περιχώρων. Ευχαριστώ πολύ!  

  15. # Blogger Naf

    χα!
    εγώ έχω αυτό το σακουλάκι με το πρόβατο που το ανοίγεις και κάνει μπεεεεεε μπεεεεεεε μπεεε ...
    εχμ...οκ enough  

  16. # Blogger alienlover

    λοιπόν, θα σου στείλω μέιλ για τις Μπότες, και τώρα που θα κατέβω Ελλάδα για το autumn break θα σου στείλω μια κούτα ΙΟΝ αμυγδάλου. Α!! και μια τεράστια σοκολάτα γάλακτος από το Βέλγιο να λαδώσει τ'αντεράκι σου (sic).  

  17. # Blogger Idάκι

    Χαχα άπαιχτο!! Έχω δει το ένα τσαντάκι ευχές που έστειλε αντί κάρτας γενεθλίων η αδελφή του δικού μου, το ανοίγεις κ αρχίζει να σου εύχεται διάφορα με αυξανόμενη ταχύτητα κ στο τέλος κουράζεται κ κάνει "ουφ!!" πριν σιωπήσει. Πολλά γέλια :))  

  18. # Blogger Οι συνταγές της μαμάς μου

    Χαχα, πολύ ωραίο και έξυπνο, μου αρέσουν αυτού το είδους τα δωράκια. Αλλά ο λόγος που κάθησα να γράψω ένα σχόλιο είναι γιατί μου έκανε εντύπωση ότι και άλλοι εκτός από μένα ζητάνε ΙΟΝ αμυγδάλου στα ξένα. Το αστείο είναι ότι τώρα που επέστρεψα δε τρώω τόσες σοκολάτες πια.  

  19. # Anonymous Anonymous

    Axaxxaxaxxaxaa! Είναι τόσο κακό που είναι τέλειο! Ξέρεις, έχει κάνει τον κύκλο του κακού και έχει γυρίσει στην τελειότητα! I luv it!

    P.S: (smouts)φιλάκι(smats)  

  20. # Blogger the ibt

    Naf, μπεεε;

    Alienlover, these boots are made for shopping. Στείλε εσύ την παραγγελία και θα τα βρούμε. (Σε είδος πάντα.) Ευχαριστώ για την προσφορά!

    Idάκι, τις δικές μας πομπές θα τις ανεβάσω σύντομα.

    Οι συνταγές της μαμάς μου, είναι αλήθεια πως όταν φεύγεις μακριά από την πατρίδα σου "θεοποιείς" μερικά πράγματα, μόνο και μόνο επειδή σου είναι αδύνατο να τα έχεις. Στην περίπτωσή μου όμως, η σοκολάτα ΙΟΝ αποτελεί σταθερή αξία (έως εμμονή) την οποία λατρεύω και εκτιμώ είτε βρίσκομαι στην Ελλάδα είτε στην Αγγλία.

    Acid Katia, αυτό σκέφτηκα κι εγώ και έκανα τον κόπο να το ανεβάσω. Η Γουρούνα έχει περάσει σε άλλη σφαίρα αισθητικής.  

  21. # Anonymous Anonymous

    qCKc4u Your blog is great. Articles is interesting!  

  22. # Anonymous Anonymous

    7VkJCg Thanks to author.  

  23. # Anonymous Anonymous

    actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.  

  24. # Anonymous Anonymous

    Thanks to author.  

  25. # Anonymous Anonymous

    Wonderful blog.  

  26. # Anonymous Anonymous

    Hello all!  

  27. # Anonymous Anonymous

    Good job!  

  28. # Anonymous Anonymous

    Please write anything else!  

  29. # Anonymous Anonymous

    K0y6YD Please write anything else!  

  30. # Anonymous Anonymous

    Thanks to author.  

  31. # Anonymous Anonymous
  32. # Blogger Unknown
  33. # Blogger Unknown
  34. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.