Ευχαριστώ.

29 Comments Published by the ibt on Friday, November 16, 2007 at 9:11 AM.

The image “http://farm3.static.flickr.com/2331/2036404685_8813a1770d.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Είναι κυριολεκτικά το πιο γλυκό πακέτο που έχω λάβει ποτέ!

Αρχικά δεν ήθελα να φάω καμία, ήθελα να το κρατήσω έτσι στολισμένο. Φυσικά δεν άντεξα και ξεκίνησα από τις ΙΟΝ. Τις εκ Βελγίου τις κρατάω για το τέλος αλλά ανυπομονώ ήδη!

Σε ευχαριστώ πολύ! Να περιμένεις την ανταπόδοση σύντομα στην πόρτα σου.

Alienlover μου στέλνει τις απαραίτητες προμήθειες για τις κρύες μέρες. Η θερμοκρασία στο Farnham αυτή τη στιγμή είναι -5°C. Πάνω στην ώρα!)

29 Responses to “Ευχαριστώ.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Genika otan sou stelnoun kati apo Ellada, exeis mia taraxh....esto ki an einai to xarti ths pistotikhs sou pou sto esteile h mana sou gia na thimase ti ths afhses apo piso......To kouti me tis sokolates omos to vrhka eksairetiko.....Oi filoi mou pote de mou steilane sokolates apo Ellada, alla eixa thn kavatza mou ego....Symvoulh: Tha pas sto Waitrose prin to Uni kai tha agoraseis tis sokolates Green & Black....Viologikes kai nomizo den exo faei kalyteres! An den exoun allaksei ta rafia prepei na einai sto piso meros tou super market sto trio diadromo.....apo aristera? Poso mou exei leipsei to gamoxorio, de fantazesai......  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ksexasa na sou po oti emena akrivos apenanti apo to Lion & Lamb, pano apo ta Accessories....Exei Ellhnes fetos sto Uni?  

  3. # Blogger the ibt

    NO WAY! Η καλύτερή μου φίλη στο Farnham μένει πάνω από τη HALIFAX!  

  4. # Blogger oni

    Teleies oi ION! Ax tyxere!

    P.S. Twra pou to skeftomai, amfibolo to "tyxere" mias kai oi -5 me kanoun hdh na tourtourizw!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Ame geia sou...Pano apo th Halifax emena ki ego! Eixa ksexasei to onoma kai eipa na valo to plhsiestero!! Emena sto 2o orofo me to pou mpaineis sto spiti sto domatio deksia....Ego teleiosa Design Management, esy?  

  6. # Anonymous Anonymous

    Alitheia, to email pou sou esteila to elaves?  

  7. # Blogger the ibt

    Τις σοκολάτες τις μάζεψε η Alienlover από Αθήνα και Βρυξέλλες και τις έστειλε τελικά από την Ουγγαρία (αυτό θα πει πολυταξιδεμένη σοκολάτα)

    Ρε, δεν είμαι τόσο newbie. Στην Αγγλία έχω δοκιμάσει τα πάντα! Από Green&Blacks Organics μέχρι posh -μη χέσω- σοκολάτες από το Harrod's και chocolateries τύπου Godiva! Τελικά κατέληξα στη Galaxy ως υποκατάστατο της ΙΟΝ (αν και είναι τελείως διαφορετικές).

    Και ΟΝΤΩΣ οι σοκολάτες στο Waitrose είναι ακόμα εκεί - LOL!  

  8. # Blogger the ibt

    Oni, είμαι όντως τυχερός γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μέσα στο πάπλωμά μου (μέχρι τις 11 βέβαια). Τα αυτοκίνητα έχουν πιάσει πάγο έξω!

    Lolo, κοίτα που θα βγούμε και ξαδέλφια! Το email σου το έλαβα και σου απάντησα.Για κοίταξε στα spam σου!  

  9. # Blogger Loucretia

    ΜΕΙΟΝ ΠΕΝΤΕ;;;;;αααααα!

    Το τζαμι θαμπωσε απο το κρυο ή απο τη λαχταρα σου για τις ΙΟΝ;; Καλοφαγωτες ρε και να κερασεις και τον Mat, οκ; :-ΡΡΡ

    (κι εμεις εδω σημερα εχουμε 22 βαθμους....εχμ..εχμ..)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Ki ego tis perasa oles mexri na katalhkso stis agapimenes mou!! Diavazontas ta "perasmena" katalava oti den eisai newbie, apla exo kai filous ekei xronia pou oute kan tis exoun akousei.....Ap' oti katalava esy meneis sto Guildford?  

  11. # Blogger the ibt

    Ναι, μείον πέντε! Το τζάμι θάμπωσε από το μπλογκικό και φωτογραφικό μου πάθος! :-p Ο Matt λυσσάει για "greek chocolate" αλλά αυτές θα τις φάω μόνος μου. Θα του φέρω μετά τα Χριστούγεννα όσες θέλει. 22? Το -5 είναι πιο φυσιολογικό!

    Lolo, όχι στα δοξασμένα χώματα του Farnham μένω. Το GU δε μας έκατσε για φέτος.  

  12. # Blogger Loucretia

    Ελα, σηκω απο τα παπλωματα λεμεεεε!! Εχεις κ' μαθηματα :-ΡΡΡ

    (εμεις εχουμε αργια σημερα, λογω Πολυτεχνειου....μη τσιριζεις)  

  13. # Blogger guslee

    Είμαι σε δίαιτα που να πάρει... τι μου κάνεις τώρα!!! Ξέρεις πόσες θερμίδες είναι αυτό το πακετάκι; Ε, λοιπόν όχι, θα σε προστατέψω φίλε μου, θα σου δώσω τη διεύθυνση μου να μου το στείλεις άμεσα. Για το καλό της υγείας σου πάντα, εγώ τι όφελος έχω;; :Ρ χαχαχα Καλή απόλαυση ibt :)  

  14. # Blogger guslee

    Είμαι σε δίαιτα που να πάρει... τι μου κάνεις τώρα!!! Ξέρεις πόσες θερμίδες είναι αυτό το πακετάκι; Ε, λοιπόν όχι, θα σε προστατέψω φίλε μου, θα σου δώσω τη διεύθυνση μου να μου το στείλεις άμεσα. Για το καλό της υγείας σου πάντα, εγώ τι όφελος έχω;; :Ρ χαχαχα Καλή απόλαυση ibt :)  

  15. # Blogger alienlover

    να'σαι καλά!! ελπίζω να τις απολαύσεις μια προς μια! :))  

  16. # Anonymous Anonymous

    προσπερνω τις σοκολατες (εχω 2 κουτες των 145 τεμαχιων εδω κατα τυχη ) και παω στο καλυτερο. -5 βαθμοι?????
    γουσταρωωω....!  

  17. # Anonymous Anonymous

    Εκτός από τις σοκολάτες, άπαιχτο είναι και το κουτί.......  

  18. # Anonymous Anonymous

    Προφανώς η μεγαλειοτάτη δεν σου έχει φέρει ακόμα αυτές που σου έστειλα εγώ....Πάει και η τελευταία μου ευκαιρία να γίνω ....post....!!!!
    Ξεκίνα απο τις Βελγίου...Τις έχω φάει (βλέπεις έχουμε σόι-ανατοποκριτές και εκεί!!!) εντελώς διαφορετική άποψη της σοκολάτας...  

  19. # Blogger L' Aesthete Soleil

    α: τρως τις σοκολάτες
    β: εν δυο, εν δυο, εν δυο (γαμώτω δεν καίγονται αυτές οι θερμίδες...)
    Πάντως εύχομαι να τις χαρείς. δεν λαμβάνουν όλοι σοκολάτες από Ελλάδα...  

  20. # Blogger Idάκι

    Ζήλεψα όσο δεν παίρνει αλλά τι να κάνω που η φιλενάδα μου τις πήρε μεν ξέχασε να τις βαλιτσώσει δε, και δεν παίζουν ούτε ΙΟΝ ούτε Lacta που της παράγγειλα! Ήρθε πίσω ασοκολάτιστη!

    Η μάνα μου δε έχει κόψει και τη Σεράνο που έβαζε σε κάθε δέμα - εχμ εδώ που τα λέμε έχει κόψει κ τα δέματα :(( Αν δεν της εμφανιστώ καμιά δεκαριά κιλά λιγότερη τον Ιανουάριο δεν πρόκειται να με ταΐσει καν!

    Καλοφάγωτες ibt μου, χρειάζεται το λίπος για το κρύο! Εδώ είμαστε στους 5-7 above ..και πέφτει :P  

  21. # Anonymous Anonymous

    Μικρό μου σ.Π,

    Δε με πείραξε που ακούτε μόνο κσένα. Με πειράζει που νομίζετε πως με πείραξε πως ακούτε μόνο κσένα. Όμως, μπα, καθόλου δεν συμβαίνουν έτσι τα πράγματα. Καλά κάνετε και ακούτε αυτά που ξέρετε και γουστάρετε.
    Κάποια στιγμή θα σας στείλω κάτι ταξίμια του Μάρκου (Βαμβακάρη). Και θα (ν)τα ξαναπούμε.

    Τι να πω για τις σοκολάτες;
    Ήμουν φαν της Ίον και εγώ κάποτε, τώρα είμαι Παυλίδης μπλέ. Χωρίς γάλα. Μακάρι να ήταν ακόμα λίιιγο πιο πικρούτσικες. Αυτά.

    μίμα  

  22. # Blogger the ibt

    Guslee, ευχαριστώ.

    Alienlover, ;-)

    Lifewhispers, τι να τους κάνεις τους -5 αν δεν έχεις χιόνι;

    Κάλλια, αχ Κάλλια, όντως είναι πολύ ωραίο.

    Μαρία από Ρόδο, η μεγαλειότητα με έκλασε αυτό το Σ/Κ. Πήγα Λόνδρα, την ειδοποίησα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως. Και ξέρεις πως κατέχεις τόσο μεγάλη θέση στην καρδιά μου που το blog μου είναι πολύ μικρό για να το εξηγήσω.

    Χρήστο, καθίστε να βάλω κανένα κιλό για να με δει η μάνα μου σκελετό τα Χριστούγεννα και με βάλει σε εντατικό πρόγραμμα παχυσαρκίας.

    Idάκι, πώπω συμφορά! Χαχαχα! Το ακριβώς αντίθετο έγραψα μόλις στο Χρήστο από πάνω.

    Μίμα λατρευτή, γιατί τόση πίκρα; Δε σας φτάνουν "τα φαρμάκια της ζωής";  

  23. # Blogger Σοφία

    Οι καλύτερες "εκλεπτισμένες" σοκολάτες στην Αγγλία είναι του Hotel Chocolat. Προτείνω chocolate caramel drops - είναι *το κάτι άλλο*. Από τις φτηνές, αν σου αρέσει η IΟΝ, η καλύτερη επιλογή είναι η Galaxy. Ωραίες είναι και οι ελβετικές Lindt, και επίσης οι Villars, που όμως δεν κυκλοφορούν πολύ.

    Από το Βέλγιο φέρνω πάντα Galler. Μμμμμμ!  

  24. # Anonymous Anonymous
  25. # Anonymous Anonymous

    Mini keychain Digital Frame and 10.4 inch wholesale Digital photo Frame!, 12 inch, 15 inch, 17 inch, 19 inch large format Digital photo Frame and Digital baby monitor !  

  26. # Anonymous Anonymous
  27. # Anonymous Uniview LCD

    LCD Digital Sigange supplier  

  28. # Anonymous Uniview Display

    LCD advertising display on sale  

  29. # Anonymous LCD display
Post a Comment



 

Powered by Blogger.