BT (Broadband Tragedy).

15 Comments Published by the ibt on Tuesday, October 30, 2007 at 8:32 PM.

Η ΒΤ ξύπνησε μια μέρα (προχθές) και είπε:

"Τίνος τη ζωή θα γαμήσω σήμερα κόβοντας το broadband και το τηλέφωνο;"

Και απάντησε μόνη της: "Αυτού του κακομοίρη που συνδέσαμε πρόσφατα, που είχε να δει decent Internet από το καλοκαίρι και δεν έχει προλάβει να χαρεί τις υπηρεσίες μας στο νέο του σπίτι."

Προχθές μας κόπηκε, εχθές της τηλεφωνήσαμε, αύριο -λέει- θα μας ξανασυνδέσει. Τέσσερις μέρες χωρίς Internet "λόγω βλάβης" και δεκάδες λεπτά στην αναμονή για να μάθουμε τι συνέβη. Ούτε στην Ελλάδα τέτοια καραγκιοζιλίκια... Και αυτά τα λέω εγώ που τα αυτιά μου έχουν ακούσει τέρατα στην τεχνική υποστήριξη του άλλοτε μεγαλύτερου ελληνικού ISP.

Είμαι στη βιβλιοθήκη εδώ και 7 ώρες και προσπαθώ να γράψω για το Leopard. Λόγω Attention Deficit Disorder μου είναι αδύνατον να συγκεντρωθώ για να γράψω έστω και μία παράγραφο χωρίς λάθος σε δημόσιους χώρους. BT πουτάνα, θα μου πληρώσεις τα Ritalin.

15 Responses to “BT (Broadband Tragedy).”

  1. # Blogger Unknown

    Παίρνεις μεθυλφαινιδάτη; ;-)  

  2. # Blogger alienlover

    mi mou les tetoia kai zaharwna tin agglia gia epomeno proorismo...  

  3. # Blogger electronic396

    ρε ΙΒΤ....έχεις σκεφτεί με τόση γκαντεμιά....
    να πας να σε διαβάσει κανένας παπάς?Κοίταξε και παπά να μην βρείς ....πάντα υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις όπως ξεμάτιασμα απο 90χρονη ελληνίδα γιαγιά...να ξεκινήσεις το φενγκ σούι για να έχεις μια θετική αύρα γύρω σου....και στην έσχατη λύση πάρε την Λίτσα Πατέρα ή καμοιά τσιγγάνα να σου πεί το μέλλον σου να σου πεί το ριζικό σου...ώστε να αποφεύγεις τέτοιες καταστάσεις:)lol:)

    πάντως κάτι πρέπει να κάνεις...

    P.S=
    MAY THE FORCE BE WITH YOU;)  

  4. # Anonymous Anonymous

    χαχα
    μεθυλφαινιδάτη, διεγερτική ουσία που βελτιώνει την δυνατότητα της προσοχής και περιορίζει την παρόρμηση και την υπερκινητικότητα των ασθενών με διαταραχή ελαττωματικής προσοχής/υπερκινητικότητας
    τονωτικό ας πούμε
    έχω τα κονέ στα εργαστήρια ..αν θελήσεις μπορώ να ψάξω για το καλό πράμα!
    :)μπράβο Αντώνη  

  5. # Anonymous Anonymous

    Εγώ θα το ξαναπω...Κόψε την πολύ Νικολέτττττα και θα δεις πως όλα θα σου πάνε πρίμα!!! Παιδί μου είναι κατσίκι το κορίτσι!!!!!!  

  6. # Blogger Le Roi Soleil

    1.Ως κριτικός κινηματογράφου έχω αφήσει στο έλεος των υπολοίπων τις πατάτες τύπου ρετιρέ κλπ. Οπότε, δηλώνω ότι τω όντι δεν κατάλαβα την ατάκα τύπου Γιουλάκη.
    2. Κακόμοιρε ibt, θυμάμαι τι πέρασα κι εγώ με την αυτής μεγαλειότητα BRITISH TELECOMMUNICATIONS και με το απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο που πήγα Cambridge μέσω Birmingham -αν το διανοείσαι - αλλά και με τα ελεεινά ταχυδρομεία τους που θεωρούνται τα καλύτερα παγκοσμίως και κυρίως με την τροχαία που δεν μου έδωσε κάποια στοιχεία, δηλώνοντάς μου ευθαρσώς, ότι για τον δρόμο που αναρωτιόμουν, έπρεπε να ρωτήσω τον τροχονόμο απέναντι που ήταν υπεύθυνος για εκείνη την οδό. Φρίκη. Ε Λ Λ Α Σ!!!  

  7. # Anonymous Anonymous

    bt... to xeirotero customer service sthn agglia leme! to pio prosfato peristatiko: tous phra gia na allaksw to onoma tou account holder ki avtoi mou xrewsan kainouria thlefwnikh grammh pou pote den parhggeila!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Welcome to the club IBT!

    Περιμένω την ΒΤ να μου συνδέσει το τηλέφωνο στο καινούργιο σπίτι εδώ και 2 (ναι 2) μήνες παρακαλώ!

    BT officially sucks!!!  

  9. # Anonymous Anonymous

    Μα μιλάμε για δημόσιο δεν έχει
    να κάνει αν είναι ελληνικό ή
    βρετανικό. Απλά στην Ελλάδα η
    αίτησή σου πρέπει να περάσει
    πρώτα από το πρωτόκολλο ενώ
    εκεί από το protokollo. :D
    (Αυτό το "μεγαλύτερου ISP ήταν ανάγκη;)  

  10. # Blogger Idάκι

    Παιδί μου τι θες; Να παίρνεις τη Virgin Media στο Πακιστάν-πού-διάλο και να σου λένε ότι δεν σε καταλαβαίνουν γιατί έχεις ξενική προφορά; Κοντεύει εξάμηνο που θέλουμε να αλλάξουμε πακέτο και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε!!

    Κάτσε με τη ΒΤ θα στο φτιάξει μέσα στο μήνα βρε :)) (εμμμ... δεν ξέρω αν αστειεύομαι...σόρι)  

  11. # Blogger morpheous

    file mou kai pali kala na les...
    an sou pw tin istoria mou tha me lipitheis...

    4 vdomades... 12misi wres anamonhs sto phone booth ateleiwtes wres treles kai atakes opws computer says no... 1 mhna sto nish kai akoma na valoume THLEFONO!
    gia internet den milaw akoma...

    asta!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Αυτά κάνουν οι εξαρτήσεις...:Ρ  

  13. # Blogger the ibt

    Antonios, όχι αλλά μερικές φορές μου είναι απαραίτητη.

    Alienlover, να έρθεις ρε, περνάμε τέλεια κι αυτό βγαίνει και στον κόσμο!


    Ε396, είπαμε: μπορώ να χρησιμοποιήσω τις δυνάμεις μου για καλούς ή εμπορικούς σκοπούς. Ό,τι έχεις καλό είναι.

    dimhap, σας ποτίζουν Ritalin στο Πολυτεχνείο για να προσέχετε περισσότερο στα εργαστήρια;

    Μαρία, έχει αποδειχθεί περίτρανα στο παρελθόν πολλές φορές. Αν είμαι εγώ γκαντέμης, η Νικόλ είναι η mistress του Βελζεβούλη.

    Χρήστο, λίγα για το ρετιρέ γιατί θα πιαστούμε βάτα με βάτα. Όσο για την Αγγλία, τα παραλέτε. Σε θέματα εξυπηρέτησης (γενικώς) μας βάζουν τα γυαλιά και ως Έλληνες δεν έχουμε δικαίωμα να μιλάμε.

    Anonymous είναι γεγονός ότι την καινούρια σύνδεση ή την επανασύνδεση την χρεώνουν £100?

    Alex, το ίδιο ακούω από όλους τους συμφοιτητές μου: Έχουν κάνει αίτηση από Σεπτέμβριο και ακόμα περιμένουν...

    Anonymous, hehehe. Δεν νομίζω πάντως να είναι δημόσια η BT.

    Idάκι, όλες οι τηλεφωνικές υπηρεσίες πλέον έρχονται μέσω Ινδίας, Πακιστάν ή ακόμα και Ελλάδας!

    Leonidas, κουράγιο. Ελπίζω τουλάχιστον όταν σε συνδέσουν να μη στο κόψουν σε μία εβδομάδα...

    Anonymous, ξέρετε καμία Internet clinic να πάω να γραφτώ;


    ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ COMMENT ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ BT. ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΗΡΘΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΛΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΟΛΟΣΣΟ (Νίκο) ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ OVERREACTION.  

  14. # Blogger Unknown
  15. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.