Κάπου, Κάπως, Capote.

19 Comments Published by the ibt on Saturday, March 11, 2006 at 6:41 PM.


(Προχθές.)

Της λέω: Θα πάω σινεμά αύριο. Ή Capote ή Walk The Line. Έρχεσαι;
Μου λέει: Ναι, αλλά να είναι μετά τις 21:30 γιατί δουλεύω.
Της λέω: Capote στις 22:20 στο Ideal, Walk The Line στις 23:00 στο Gazarte.
Μου λέει: Γιατί να μην πάμε στο Starcity που δεν έχω πάει;
Της λέω: Γιατί όταν σχολάει η βραδινή η Συγγρού είναι σαν το Harlem.
Μου λέει: Τι είναι το Harlem?
Της λέω: Πατσατζίδικο στα Σεπόλια.

(Εχθές.)

Της λέω: Πάμε;
Μου λέει: Πού;
Της λέω: Προς κέντρο.
Μου λέει: Δε θα πάμε στο Odeoooon?
Της λέω: Δεν είναι τίποτα το φοβερό. Μόνο το βιασμό σου θα θυμάσαι μετά.
Μου λέει: Έεεελα.
Της λέω: Το μ**νι σέρνει...
Μου λέει: Καράβι.

(Πάμε.)

Μου λέει: Ρε συ είναι μεγάλο, τι μου έλεγες;
Της λέω: Αυτή είναι η Εθνική Ασφαλιστική.

(Μπαίνουμε.)

Μου λέει: Αχ βγήκε το «Ροζ Πάνθηρας»;
Της λέω: Over my dead body.
Μου λέει: Να δούμε ό,τι ξεκινάει τώρα.
Της λέω: Θυμάσαι για τι ξεκινήσαμε;
Μου λέει: Μέχρι και Palmie Bistrot έχει! Είναι τέλειο!
Της λέω: Μην αλλάζεις θέμα.
Μου λέει: Capote; Πόσο διαρκεί; Αύριο δουλεύω, θέλω να κοιμηθώ νωρίς.
Της λέω: Προτιμάς να δεις το Χρονικό μιας Χυλόπιτας και να μην κοιμηθείς καθόλου;
Μου λέει: Άντε, χάρη σου κάνω.
Της λέω: Προχώρα.

(Τρώγοντας.)

Μου λέει: Δεν το πιστεύω! Είναι τέλεια εδώ!
Της λέω: Τα Goody’s?
Μου λέει: Ναι, όλα είναι δίπλα μας!
Της λέω: ...
Μου λέει: Είσαι σνομπ.
Της λέω: Καλά δε θα σου χαλάσω την εκδρομή.
Μου λέει: Έχεις δοκιμάσει τα σαρακοστιανά;
Της λέω: Έχω πιει το milkshake ταραμά αλλά δε με ενθουσίασε.

(Στην αρχή της ταινίας.)

Μου λέει: Αυτόν τον ταξιθέτη κάπου τον ξέρω.
Της λέω: Έχει παίξει κάπου;
Μου λέει: Κοίτα να δεις που τώρα όλοι θα είναι νεκροί.
Της λέω: Το έχεις ξαναδει;
Μου λέει: Όχι αλλά είναι gift.
Της λέω: Αν είναι να προβλέπεις πάντα όλη την υπόθεση, είναι κατάρα.
Μου λέει: Το κάνω σε όλες τις ταινίες.
Της λέω: Εγώ μόνο στου Spielberg.

(Στη μέση της ταινίας.)

Μου λέει: Με κατέστρεψες. Είμαι έτοιμη να κοιμηθώ.
Της λέω: Δε σου αρέσει;
Μου λέει: Δυο πούστηδες και μια γεροντοκόρη. Τι με έφερες να δω;
Της λέω: Που να βλέπαμε το Brokeback Mountain.

(Στο τέλος της ταινίας.)

Της λέω: Σου άρεσε;
Μου λέει: Κάτι μου θύμιζε ο δολοφόνος.
Της λέω: Ψάξε στο IMDb.
Μου λέει: ...Το γιο μιας Αλβανίδας πελάτισσας!
Της λέω: Πρέπει να ανοίξεις το δικό σου database.
Μου λέει: Ναι αλλά πώς να το ονομάσω;
Της λέω: IMaDb.
Μου λέει: Δηλαδή;
Της λέω: I’m a dumb bitch.

19 Responses to “Κάπου, Κάπως, Capote.”

  1. # Anonymous Anonymous

    welcome back at last  

  2. # Anonymous Anonymous

    Thanx kostas. Βέβαια, δεν έλειψα και πολύ. Αλλά για τα δικά μου δεδομένα αυτές οι μέρες αποχής ήταν σωτήριες!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς. Αρχίζω και την συμπαθώ την κοπέλα. :P  

  4. # Anonymous Anonymous

    Καλώς επέστρεψες! Απίθανα δοσμένοι οι διάλογοι!
    Σενάρια γράφεις;; :)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Χαίρε Ψιλικατζού! Καλωσόρισες στο πτωχικόν μας. Συμπτωματικά, η κοπέλα είναι συνάδελφός σου, σχεδόν δηλαδή.

    lordkostas, καλώς σας βρίσκω. Σενάριο έχω γράψει... μισό, ποτέ δεν το τελειώνω γιατί απαιτεί 24ωρη αφοσίωση, σχεδόν ψύχωση! Βέβαια τώρα που τα ξύνω 24/7 είναι μια καλή ευκαιρία. Λέω να σκοτώσω όλους μου τους ήρωες στο τέλος. :p  

  6. # Anonymous Anonymous

    Δε γελάω συχνά στα blogs.

    Αυτό ήταν ένα κομπλιμέντο.  

  7. # Anonymous Anonymous

    Για δοκίμασε να γράψεις μερικά τηλεφωνήματα...
    Αψογοι οι διάλογοι, ανεξάρτητα από τη ματσό άποψη!;-) χεχε..  

  8. # Anonymous Anonymous

    ξέρεις φαντάζομαι που χρωστάς όλες αυτές τις επισκέψεις...;
    :P:P:P  

  9. # Anonymous Anonymous

    Vague Tourist, thanx! Αφού άκουσα καλά λόγια από σένα, έκλεισα σαν blogger. :-p

    Ροδιά, αν ανατρέξεις στα iblog Classics θα βρεις τους bilingual τηλεφωνικούς διαλόγους με το service του laptop. Στον Ιανουαριο νομίζω. Σ' ευχαριστώ.

    Αλίνα, LOL. Δε νομίζω να διαβάζει κανείς από αυτούς τον "Κούριερ". Την παρέλαση των (ιερών) τεράτων :P του Blogger την οφείλω μάλλον στη "Μου λέει". Θα τη βγάζω πιο συχνά για σινεμά μου φαίνεται.  

  10. # Anonymous Anonymous

    Αν δεν ήξερα πως η Νικόλ ετοιμάζει μετακόμιση...θα είχα βάσιμες υποψίες οτι η ηρωίδα του σινεμά είναι η αγαπημένη μου αδελφούλα...!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΙ΄ΑΛΛΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟ;;;;;;;;;
    Ααααααχ εγώ και η Κάλλια θα δικαιωθούμε μετά θάνατον σαν τον Βαν Γκογκ....!!!!!  

  11. # Anonymous Anonymous

    Μικρό μου πόνυ;;;;;; στείλε μου την φωτό με το χάραμα στο e-mail μου...!!!!! Για να μην σου πω να μου την τυπώσεις και να μου την στείλεις ή καλύτερα να μου τη φέρεις το καλοκαίρι Ρόδο...!!!!!!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Μαρία, όταν άκουσα πως η Νικόλ θα συγκατοικήσει με το Γιάννη ΓΑΜΗΘΗΚΑ στο γέλιο! Και με ρωτάει: "Μα γιατί όλοι έχουν την ίδια αντίδραση όταν τους το λέω;"

    Λοιπόν το σενάριο θα το τελειώσω το καλοκαίρι. Θα πηγαίνουμε Αφάντου, εσείς θα τσαλαβουτάτε κι εγώ θα κάθομαι στην ξαπλώστρα με το laptop. Πώς σου φαίνεται σαν εικόνα; Εμένα πάντως, χάλια.

    Εκείνη τη φωτό την είχα τραβήξει με το κινητό μου και δεν ξέρω τι (χείριστη) ποιότητα θα έχει αν τυπωθεί. Οπότε θα προσπαθήσω να τη σουλουπώσω στο Photoshop και θα στην τυπώσω 10Χ15, δε νομίζω να παίρνει περισσότερο.

    thanx ;)  

  13. # Anonymous Anonymous

    Βλέπω γίναμε και διάσημοι, και το γουστάρουμε, εεε;

    Εγώ φταίω που δεν έθαψα ένα λινκ στις Βοργίες όταν ακόμη περνούσες τη μυστικοπάθειά σου :p

    Ο διάλογος είναι ανάλογος με μεταμόσχευση ήπατος από δικά μου βλαστοκύτταρα :D  

  14. # Anonymous Anonymous

    Δεν το κατάλαβα αυτό! Έχω εγώ τη φήμη του κακού ή του δύσκολου ανθρώπου;  

  15. # Anonymous Anonymous

    Ιd: ...τη δόξα ουδείς.

    Vague, μπα, ιδέα σου. :p  

  16. # Anonymous Anonymous

    Welcome back team.

    Είχα συνηθίσει να διαβάζω συχνά το blog σου και μου κακοφάνηκε.

    Αντε και καλή επαναφορά  

  17. # Anonymous Anonymous

    TY, henry. Νωρίς το πήρες χαμπάρι. :P

    welcome back κι εσύ λοιπόν.  

  18. # Blogger Unknown
  19. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.