Laptop ανέστη.

6 Comments Published by the ibt on Friday, February 24, 2006 at 2:17 AM.


Εχθές είχαν το θράσος να μου τηλεφωνήσουν από το service για να πάω να παραλάβω το laptop. Σαράντα μέρες τον κρατούσαν στα βρώμικα μπουντρούμια, εχθές θυμήθηκαν πως τους πιάνει χώρο. Άλλο που δεν ήθελα εγώ, ξεκίνησα με τα πόδια για την εταιρία.

Μόλις έφτασα στην πόρτα, ένας τύπος με μούσι και μαλλιά, κλασσικός δηλαδή εργαζόμενος σε εταιρία πληροφορικής, μου είπε να μην μπω γιατί είχαν ήδη φύγει όλοι. Ως μέγας ξεροκέφαλος τον αγνόησα και μπήκα. Ξαναβγήκα όμως μετά από λίγα δευτερόλεπτα αφού μέσα με ενημέρωσαν πως είχαν κλείσει από τις 16:30 (ήταν 18:10.) Είδα τον μούσια να με κοιτάει και να χαμογελά από ικανοποίηση. «Ζώα», ψιθύρισα.

Σήμερα ξύπνησα ψιλοάρρωστος και το σκεφτόμουν. Δεν μου πήγαινε η καρδιά όμως να τον αφήσω άλλη μια μέρα στα γλοιώδη χέρια τους. Ξεκίνησα ξανά λοιπόν και όσο περπατούσα σκεφτόμουν με ποιους τρόπους θα μπορούσα να δείξω την αγανάκτηση και την αηδία μου. Φόρεσα λοιπόν την πιο ξινή μου μάσκα και μπήκα. Δεν μίλησα καν στον υπάλληλο με την κοτσίδα, του πέταξα απλώς την απόδειξη και τον κοιτούσα με μίσος όση ώρα πληκτρολογούσε στον υπολογιστή. Όταν μετά από λίγο μου έφερε το laptop, η συγκίνηση ήταν μεγάλη! Αισθάνθηκα σαν να μου φέρνουν το νεογέννητο παιδί στην αγκαλιά μου. Δε λύγισα όμως. Τον γύρισα ανάποδα και κοίταξα καχύποπτα το S/N. Στη συνέχεια τον άναψα και κοιτούσα μια την οθόνη και μια τον τύπο με δυσπιστία, χτυπώντας νευρικά τα δάχτυλά μου στον πάγκο. «Θέλετε να υπογράψω τίποτα;» του είπα με ύφος. Μου έδωσε την απόδειξη, υπέγραψα και έφυγα αμίλητος. (Αν είχε πόρτα δε θα ξεχνούσα να την κοπανήσω.)

Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα καλύτερα παίζοντας το αγενής. Αλλά ήμουν τόσο εκνευρισμένος από τον εμπαιγμό και την πρωτοφανή καθυστέρησή που και λίγα έκανα.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι πως αυτή τη στιγμή σας γράφω πατώντας πάνω στα αθόρυβα πλήκτρα του (τα οποία θα μου πάρει καιρό για να ξανασυνηθίσω) και σκέφτομαι ότι όπως οι αναποδιές, έτσι και τα ευτυχή γεγονότα, φροντίζουν να έρχονται πάντα μαζικά. Μακάρι να υπήρχε Νόμος της Κωλοφαρδίας για να τον γράψω τώρα με bold γραμματοσειρά.


P.S. Καθώς του περνούσα Windblows το απόγευμα, μου ζήτησε να του δώσω ένα όνομα. Δεν το σκέφτηκα και πολύ… Το “Lazarus” του ταιριάζει γάντι!

6 Responses to “Laptop ανέστη.”

  1. # Anonymous Anonymous

    χαχααχαχχα τέλειος ο τυπάς στη φωτό!!

    Σιδερένιος ο Λάζαρος, και θα δεις ότι τα καλά (ξανα)συνηθίζονται αμέσως ;)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Θα κάνω ένα σχόλιο που αφορά το προηγούμενο κείμενο σου. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ!!!! Τι νομίζεις δηλαδή;;;;Επειδή σου γράφουμε ένα καλό λόγο πρέπει να προσέχουμε τι λέμε;;;;; Εγω΄έκανα μία πρόταση, να γράψεις ένα βιβλίο,είπα κάτι κακό; Και στην τελική τι νομίζεις οτι κάνεις τόσο καιρό; Τύπωσε όλα τα post,πήγαινε τα σε ένα φωτοτυπικό και voila!!! ΑΧ! Ας με υποστηρίξει κάποιος!!!!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο Π...!!!!
    Όσον αφορά τα κακά και τα καλά της ζωής μας τολμώ να πω πως χωρίς τα κακώς κείμενα θα οδηγούμασταν στην αυτοκτονία απο την πλήξη... Και σαφώς, χωρίς τα καλά η ζωή μας δεν θα διέφερε και πολύ απο το θάνατο...Μετά απο την καταιγίδα έρχετε το ουράνιο τόξο...Που θα πάει...Θα βγει το γαμημένο...!!!!
    (..υπάρχουν και χειρότερα....Το ξέχασες;;;)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Toso kairo den sto eixan dwsei???? Wraio service exoun! Ante kali anarrwsi euchomai sto laptop sou!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Βρε έρωτα,τι έπαθες ψυχή μου! Πόσο καιρό καλέ στον κράτησαν; Μα δεν ρωτάς και εσύ! Toshiba και τα μυαλά στα κάγκελα! Διεθνής εγγύηση 2 ετών και service σε 3-4 μέρες! Παρουσιάστηκε πρόβλημα στο δικό μου laptop, τον πήγα στην αντιπροσωπία, μου παράγγειλαν απο Αθήνα πληκτρολόγιο και σε 4 μέρες τον πήρα πίσω! Και στην Αγγλία να είχε συμβεί κάτι, πάλι όλα καλά με την εγγύηση! Δεν ρωτάς!!! Θα σε τιμωρήσω!

    Θέλω να δηλώσω την αμέριστη συμπαράσταση μου στην Μαρία και θεωρώ την ιδέα για το βιβλίο φοβερή! Σκέψου σε πρωταγωνιστικό ρόλο την much cosmos και την torch! Εμένα θέλω να με αναφέρεις σαν Κλέλια σε παρακαλώ! ΄

    Σκέψου το... σοβαρά! Ξέρεις οτι έχω την πειθώ!  

  5. # Anonymous Anonymous

    40 μέρες, Έρωτα. 30 μέρες τον χάρηκα (από την αγορά του) και 40 μέρες ήταν στο service...

    Όσο για το βιβλίο, μαζευτείτε, γιατί μετά τον "Ταχυδρόμο" μας βλέπει πολύς κόσμος...  

  6. # Anonymous Anonymous

    Εντελώς απο περιέργεια.... Acer έχεις?  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.