Ξελυσσάξτε τώρα.

12 Comments Published by the ibt on Friday, February 17, 2006 at 7:53 PM.

(Αριστερά η Λένα, δεξιά η Κάλλια. Εσύ Μαρία, είσαι το ginger kid με τη φακίδα, στη μέση.)

Με πιέζουν. Καθεμια και για διαφορετικό λόγο θέλει να αναφερθεί στις σελίδες αυτού του blog. Τις γνωρίζω ελάχιστα. Επειδή όμως βαρέθηκα να ακούω τις γκρίνιες τους κάθε φορά που σηκώνω το τηλέφωνο ή διαβάζω τα comments, ιδού μια φανταστική ιστορία από τη ζωή τους:

24 Μαϊου 1996. Η θερμοκρασία στο Ηράκλειο, τη Ρόδο και τη Θεσσαλονίκη είναι στους 31, 33 και 28 βαθμούς κελσίου, αντίστοιχα. Τρία κορίτσια, τρεις διαφορετικές υποψήφιες γ' δέσμης σκορπισμένες στις τρεις άκρες της Ελλάδας, μελετούν σκληρά. Και οι τρεις φορούν σορτσάκια, από αυτά που μετά βίας κρύβουν τον κώλο, και μασούν αγχωμένα ένα στυλό Bic κάνοντας τη 19η επανάληψη της ύλης τους. Πότε πότε ρίχνουν μια κλεφτή ματιά από τη μισάνοιχτη πόρτα στο Beverly Hills, για να μην μείνουν πίσω στην εξέλιξη της υπόθσης και στιγματιστούν κοινωνικά. Το δωμάτιό τους είναι γεμάτο με αφίσες από την Κατερίνα και το γραφείο τους μισοξεκολλημένα αυτοκόλλητα με τη φάτσα του George Michael.

10 Οκτωβρίου 1996. Η θερμοκρασία στη Θεσσαλονίκη είναι στους 22 βαθμούς κελσίου. Στην 14η σειρά του αμφιθεάτρου 12 του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, τρεις φοιτήτριες κάθονται στο ίδιο έδρανο, με απόσταση μιας θέσης η μία από την άλλη.

Φοιτήτρια Α: Γειά.
Φοιτήτρια Β: Αχ γειά! Τι μου κάνεις;
Φοιτήτρια Γ: Γεια χαραντάν.
Φοιτήτρια Α: Είμαι η Κάλλια.
Φοιτήτρια Β: Ωραίο πεντικιούρ.
Φοιτήτρια Γ: (Αμάν, πού έπεσα η σκρόφα!)
Φοιτήτρια Α: Εσάς πως σας λένε;
Φοιτήτρια Β: Λένα. Αλλα οι φίλοι με φωνάζουν Θεά!
Φοιτήτρια Γ: Όπως θέλω με λένε.
Κάλλια: Χάρηκα, Λένα μου.
Λένα: Κι εγώ, τι λες να έρθεις στο σπίτι μου το βράδυ για να βάψουμε νύχια;
Φοιτήτρια Γ: Δεν έρχεστε στο δικό μου να μου βάψετε τα καλοριφέρ που είναι μουνί;
Λένα: Αχ σόρρυ αγάπη μου, αλλά εγώ δεν πιάνω χρώμα αν δεν είναι σκιά, κραγιόν ή όζα μεγάλου οίκου.
Φοιτήτρια Γ: Καλά, θα ρωτήσω τότε για ντουκόχρωμα CHANEL σήμερα που θα πάω για πινέλα.
Κάλλια: Είπες πινέλα και θυμήθηκα τα καινούρια βουρτσάκια του Dior. Άψογα!
Λένα: Για το ταβάνι;
Κάλλια: Όχι καλέ, για βλεφαρίδες.
Φοιτήτρια Γ: Έχετε σκοπό να μου βάψετε τα σώματα με μασκάρα;
Κάλλια: Δε μας είπες πως σε λένε καλέ!
Φοιτήτρια Γ: Μαρία αλλά η φίλοι με φωνάζουν Παναή Γερμανοκτόνο.
Λένα: Απαπά, αυτή θέλει φροντιστήρια...
Κάλλια: Αγάπη μου, δε σου έχει μιλήσει κανείς για καλλυντικά και χαζογκομενιλίκι;
Λένα: Έννοια σου και σε δύο εξάμηνα θα την κάνουμε εξπέρ.
Μαρία: Ρε δεν πάτε στο διάολο...
Κάλλια: Μωρή, μην την συγχίζεις, σιγά σιγά...
Λένα: Καλέ, εγώ φταίω που μιλάει σαν το Νταβέλη;
Κάλλια: Τέλος πάντων, καναν ωραίο έχεις γνωρίσει μέχρι στιγμής από το τμήμα;
Λένα: Ναι, αυτόν εκεί άκρη δεξιά, τον βλέπετε;
Κάλλια: Καλός! Πώς τον λένε;;
Λένα: Σάββα. Να σου πω, δε θα μου κακόπεφτε. Εσύ τι λες;
Μαρία: Σε καλή μεριά.
Κάλλια: Γιατί καλέ; Δε θα 'βγαινες μαζί του;
Μαρία: ΕΓΩ; Με ΑΥΤΟΝ; Χαχαχα! Ποτέ! Δεν είναι ο τύπος μου.
Λένα: Και ποιος είναι ο τύπος σου;
Μαρία: Εγώ θέλω έναν άντρα σαν τον Dylan. Τι να το κάνω το νιάνιαρο;
Κάλλια: Καλά, δε σου είπαμε να τον παντρευτείς.
Μαρία: Ούτε για καφέ... Τελείωσε!
Λένα: Εγώ φταίω που είμαι γενναιόδωρη.
Μαρία: "Που είμαι βλήμα" να λες.
Κάλλια: Πάμε Λένα μου να σου δείξω τις σκιές μου, αυτή θα μας δείρει.

18 Φεβρουαρίου 2006. Η θερμοκρασία στην Αθήνα θα είναι 12 βαθμοί κελσίου. Το τηλέφωνο θα χτυπήσει. Η Κάλλια: "Τέτοια σου είπα να γράψεις εγώ, ρε; Θα βάλω τα αδέρφια μου να σε σκοτώσουν!" Λίγα λεπτά αργότερα, στα comments θα εμφανιστεί το εξής μήνυμα:
Μαρία από Ρόδο: ΠΑΛΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΗ ΕΓΩ;

12 Responses to “Ξελυσσάξτε τώρα.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Δεν θα βρίσω...Όχι, όχι αγάπη μου!!!! Δεν θα πέσω στο επίπεδο το δικό σου και των άλλων δύο των....των...των...Anyway...Απλά το μόνο που θέλω είναι να αποκαταστήσω το όνομα και την υπόληψη μου. Καταρχάς είμασταν Δ' δέσμη και όταν γνωριστήκαμε η Κάλλια ήταν 165 κιλά και η Λένα βαφόταν με την μπατανόβουρτσα του Ίλια (τουρκαλβανός μπογιατζής)...Εγώ δε, μία Θεά, μία καλλονή καθότι απο 82 κιλά όρκα είχα γίνει 55,5 κιλά περιστέρα!!!
    Προς κάθε ενδιαφερόμενο: τον Σάββα τον γνώρισα σε μπουζούκια, εγώ πάνω στο τραπέζι και εκείνος όντας χάνος απο κάτω να με θαυμάζει...Και πλέον τώρα ανακοινώνουμε πως 12-5-2007 με στεφανώνεται.
    Λίστα γάμου δεν έχουμε ανοίξει ακόμα αλλά δεχόμαστε και μετρητά.

    ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ!!!!!


    Αααααα! Μικρέ;;;; Να πας να γαμηθείς!!!!! Αυτό σου είχα ζητήσει εγώ ρε;;;;;;!!!!!!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Καλά στέφανα Μαρία!!

    Δόρκιε, λύσσαξα στα γέλια, σου φτάνει; Περιμένω κείμενο για το πώς γνωρίστηκα με Λου :-PP  

  3. # Anonymous Anonymous

    21/2/2006

    Είμαι η Άννα,
    μια εκ των τεσσάρων... και όχι τριών(μη χέσω!) "φαινομένων" που γνωρίστηκαν ένα φεγγάρι σε έδρανα του Α.Π.Θ.Εμένα καλό μου δεν με γνώρισες...για αυτό και η επαφή σου με τα υπόλοιπα σούργελα θεωρείται ημιτελής!Όπως και να έχει κάποια στιγμή θα σου δώσω την ευκαιρία να ολοκληρωθείς σαν άτομο και εσύ.
    Μια και μου δίνεται η ευκαιρία θα ήθελα να ανακοινώσω και επίσημα ότι η ανωμαλάρα εκτός από φίλες θα μας έχει και κουμπάρες.Βέεεβαια!!ένα θα σας πω!είσαστε όλοι καλεσμένοι στο show της χρονιάς.Θα έχει πλοκή,δράση,γέλιο,απρόοπτα και πολλές εκπλήξεις.Αντε βρε μαράκι για σένα έφεξε!!!!να ξερες τί σε περιμένει!!!Ε κορίτσια;;καλέ εσάς λέω(την ξανθομαϊμούνα και τη μεγαλοπόδαρη)
    Άντε γειά σας τώρα.  

  4. # Anonymous Anonymous

    ...οτι του φανεί του λωλοστεφανή...  

  5. # Anonymous Anonymous

    εμένα θα πει μεγαλοπόδαρη;;;;που είμαι 1,80;;;;Αυτή που είναι στρογγυλομούρα;;;;;;;;;!!!!!!!!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Κάλλια, πρώτη φορά στο iblog, τι να σε τρατάρουμε; Καλωσόρισες!

    Άννα χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, έστω και μέσω comment.

    ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ! Μόνο μαλλιά και νύχια ξέρει να βάφει, κανα blog δεν ανοίγει...

    (Η Κάλλια είναι πράγματι 1.80)  

  7. # Anonymous Anonymous

    Κυρία, Κυρία αλλά αποφάσισα να πάρω επιτέλους θέση!
    1ον: εμένα βρε ξέρεις λίγο; Εμένα που ο έρωτας μας ενεπνευσε μέχρι και ομότιτλο σίριαλ στον Αντ1; Εμένα που με παρακαλούσες να πάρουμε καμπίνα απο Ρόδο για Πειραιά για να κάνουμε αχαλίνωτο sex καθόλη την διαδρομή με την διακριτική παρακολούθηση του welcome to Turcel; Εμένα που κάθε βράδυ με κοίμιζες στην αγκαλιά σου αφού πρώτα είχες ταξιδέψει το κορμί μου με τα ακροδάχτυλα σου; Αλλα ξέρω γιατί τα κάνεις όλα αυτά: γιατί σε παράτησα και έφυγα με τον κυβερνήτη της Ολυμπιακής!
    2ον: Αυτά περίμενα εγώ να γράψεις; Απαιτώ πλήρη αποκατάσταση και εμένα και της Μαρίας που πέρα απο πουτάνα και λεσβία τώρα την περιγράφεις και νταλικέρη!Για την Λένα λέγε ό,τι θες!  

  8. # Anonymous Anonymous

    όπως θα καταλάβατε όοοοοολοι, έχουμε σκοπό να κάνουμε κώλος το blog και μετά να αποχωρήσουμε σαν ΚΥΡΙΕΣ!!!!  

  9. # Blogger Amanda

    Thanks please share this information if you are face any problem in Toshiba laptop. We will help you for more detail visit here
    cara menghilangkan jerawat beruntusan
    cara mengobati luka bernanah
    cara menghilangkan benjolan pada anus
    cara mengobati ispa
    cara menghilangkan bekas cacar
    obat benjolan di kaki  

  10. # Blogger Unknown
  11. # Blogger Unknown
  12. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.