It's funny because it's true.
Οι διαφημίσεις είναι σαν τα ανέκδοτα: Όταν κάποιος λέει ένα την κατάλληλη στιγμή και σε συγκεκριμένο context, τότε είναι πράγματι αστείο. Αν όμως στη συνέχεια ειπωθεί και το άλλο με τον Τοτό ή εκείνο με τον Κινέζο (το ξέρετε;) και το ανέκδοτο γίνει αυτοσκοπός, το IQ του πλανήτη πέφτει αντιστρόφως ανάλογα με τη θερμοκρασία του. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο δεν μπορώ να βλέπω και να ψάχνω διαφημίσεις στο YouTube αν και η "δουλειά" μου το απαιτεί καθημερινά. Γι αυτό και στο μάθημα πλέον πλήττω θανάσιμα και μετράω κοκαλάκια στα μαλλιά των μπροστινών αντί να βλέπω ταινίες 30 δευτερολέπτων για αλκοολούχα ποτά (γιατί -κατά τους συμφοιτητές μου- μόνο το αλκοόλ εδώ θεωρείται exciting προϊόν για να διαφημίσεις.)
Σήμερα όμως έλαβα αυτή τη διαφήμιση με email από την TXT. Την είδα και γέλασα δυνατά και την ξαναείδα. Την ξαναείδα χωρίς να σκέφτομαι tone of voice, target audience, budgets. Και τότε κατάλαβα πως η διαφήμιση είναι σαν τα Αγγλικά λεωφορεία: Πολύ όμορφα, αρκεί να μην είσαι μέσα.
Μπράβο στην Upset για την ιδέα, μπράβο στην εταιρία παραγωγής (που δεν ξέρω ποια είναι) και μπράβο στην Aegean που την περιμέναμε καιρό τώρα.
Προσωπικά βέβαια, δεν μπορώ να προσεγγίσω το αεροδρόμιο Stansted γιατί ως κάτοικος Surrey δε μου επιτρέπεται να πατάω σε counties όπως το Essex... Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που πατά το χώμα που γέννησε τον κύριο Darcy και τη Lara Croft, να σηκωθεί να πάει στη γενέτειρα της Victoria Beckham. Ή ζούμε ταξικά ή δε ζούμε.
Σήμερα όμως έλαβα αυτή τη διαφήμιση με email από την TXT. Την είδα και γέλασα δυνατά και την ξαναείδα. Την ξαναείδα χωρίς να σκέφτομαι tone of voice, target audience, budgets. Και τότε κατάλαβα πως η διαφήμιση είναι σαν τα Αγγλικά λεωφορεία: Πολύ όμορφα, αρκεί να μην είσαι μέσα.
Μπράβο στην Upset για την ιδέα, μπράβο στην εταιρία παραγωγής (που δεν ξέρω ποια είναι) και μπράβο στην Aegean που την περιμέναμε καιρό τώρα.
Προσωπικά βέβαια, δεν μπορώ να προσεγγίσω το αεροδρόμιο Stansted γιατί ως κάτοικος Surrey δε μου επιτρέπεται να πατάω σε counties όπως το Essex... Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που πατά το χώμα που γέννησε τον κύριο Darcy και τη Lara Croft, να σηκωθεί να πάει στη γενέτειρα της Victoria Beckham. Ή ζούμε ταξικά ή δε ζούμε.
oh yes πραγματικά καλή. Έχει κάνει πάταγο περιττό να σου πώ (θα το κατάλαβες και εσύ) την πρώτη εβδομάδα προβολής της και ήδη όλοι μας την έχουμε πάρει ίσα και με 10φορές απο fw mail στο γραφείο!
Καλά,είναι φοβερή.Αλλά εδώ που τα λέμε,αυτά ήδη συνέβαιναν.
(Υ.Γ. Τώρα θα δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος, κολοσσέ)
-ΝαΣ
Είναι αυτό που λές...σε κάνει να γελάς, πράγμα το οποίο σε ξενίζει όταν έχεις μπαφιάσει με spotakia τύπου "παριζάκι εν ελλάδι, οχι λίπος ναι στο λάδι"!!!!! Τα συγχαρητήρια μας στο δημιουργικό team της UpSet.
Eimai sti vivliothiki opote tin eida xwris ixo, alla dystyxws ayti i skatoglwssa mporei na ginei antikeimeno anagnwsis twn xeiliwn akoma kai apo anthrwpous pou den katexoun sxetikes deksiotites.
Tous typades tis Upset tous kseroume, eixan erthei na mas milisoun sti sxoli gia tin proeklogiki ekstrateia tou SYRIZA. Eksairetikoi anthrwpoi, eyxaristoi kai oreksatoi! Oudemia ekpliksi loipon gia to epikoinwniako tou apotelesmatos tis douleias tous!
Ξεσκίστηκα στο γέλιο, να ναι καλά το SurfControl που δεν δουλεύει σήμερα στο γραφείο διότι το είχα ανάγκη!!
Κ εσύ βέβαια να σαι καλά που τα ξετρυπώνεις και που σ'αγαπάμε anyway (Κ)
ΥΓ. Όλα τα λεφτά είναι το απορημένο βλέμμα του Άγγλου ταξιτζή πάντως! Μα πού τον βρήκαν; είναι είδος υπό εξαφάνιση με όλους τους ΙνδοΠακιστανούς και Πολωνούς, τουλάχιστον εδώ πάνω!
This comment has been removed by the author.
Την ελληνική πατέντα 'όσο φρενάρω θα κορνάρω' δεν την χορταίνω με τίποτα.
:)
Εμένα πάντως πολύ μου άρεσε... Αφού όταν την πρωτό είδα, γελούσα μόνη μου για ώρα σαν τον χάχα....
Αυτές οι ελληνικές διαφημηστικές εταιρίες ή τεράστιες μούφες θα βγάλουν (ΒΑΛΕ ΦΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑ)ή τις πιο έξυπνες και αστείες διαφημήσεις (Κον ες εμ ες σχεδόν τσάμπα, δαχτυλέρο κράμπα).
Η συγκεκριμένη είναι απο τις καλύτερες ever....Ελληνάρες....
Είναι η δεύτερη φορά που την βλέπω και μου άρεσε πολύ. Την πρώτη φορά που την είδα γελούσα σαν χαζή.Πάρα πολύ ωραία. Έχω βαρεθεί τις διαφημίσεις για τράπεζες και κινητά...έλεος πια!!!
H ataka pou ta spaei: "Pou ena timoni sou evalan anapoda kai emplekses ta mpoutia sou"!!!
Respect ston copywriter! ante kai sta dika mas oi juniors!
Επίσης προφανές ότι ο copywriter (αλήθεια πώς τον λέμε αυτόν στα Ελλήνικος) είναι αγγλοθρεμμένος. Η λέξη Νεάντερταλ δεν ανήκει ακόμα στο γενικευμένο ελληνικό υβρεολόγιο (εκτός αν πάλι έχω χάσει επεισόδια ο μετανάστης)
Hey iblogoulh! Ti epathes? Gt eisai sad? K gt den mporw na afhsw to comment mou sto swsto post? Asxetosynh vlepeis...Maybe u wont give a rats arse about it alla i ve been there, thn periodo pou spoudaza agglia, sixtiriza...einai k aytoi zwa re gmt...de vohthane.Oxi oti ftaine alla ama exeis ta dika sou sou th vidwnoun KI aytoi.
Exeis olh th zwh mprosta sou gia na lyseis ta themata sou...ola tha vroun to dromo tous, ftanei na eisai eilikrinhs me ton eayto sou.
:)K apo oti fainetai eisai...opote eisai hdh se kalo dromo. Kalhnyxta
hey hey hey....was up????
Είναι φυσικό να βαριέσαι, γιατί τα όνειρα παλιώνουν ταχύτατα. Όπως και τα γούστα. Ευτυχώς.
Οι περισσότεροι άνθρωποι ταλαιπωρούνται για να εκπληρώσουν τα παλιά τους όνειρα. Τι βλακεία. Και σκαρφαλώνουν κάθετα(90 μοίρες) για να περάσουν ένα ρήγμα που περνιέται με απλό βηματισμό. Σαν την εξαιρετική φωτογραφία σου από την Tate (flickr) που εκτός από αστεία και συγκινητική είναι και διδακτική.
Συμφωνώ με το 247.
Μίμα