Uncle IBLOG #2.

21 Comments Published by the ibt on Tuesday, February 19, 2008 at 7:23 AM.

Ξυπνάω. Κοιτάζω το κινητό μου. "1 μήνυμα ελήφθη". Το ανοίγω. Και βλέπω αυτό:


Χαστούκι.

Συνεχίζω να βλέπω αυτό.

Οι σκέψεις μου αναπτύσσονται ως εξής:
1) Κάποια Μαρία μόλις γέννησε και αυτοαποκαλείται Ιασώ.
2) Κάποια από τις Μαρίες στον κατάλογό μου γέννησε και είναι στο Ιασώ.
3) Μαλάκα η Μαρία γέννησε!
4) Μόλις εξαργύρωσα το καλύτερο ξύπνημα της ζωής μου.
5) Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να έχει λάβει ποτέ αντίστοιχο SMS.

Τώρα πάλι σκέφτομαι πως αν η νέα, αστραφτερή Miss Niece ονειρευόταν ως έμβρυο να λέει στους φίλους της "τη μέρα που γεννήθηκα εγώ, η Αθήνα ήταν καλυμμένη από ένα τεράστιο άσπρο πράγμα που τότε το έλεγαν 'χιόνι' και οι γονείς μου τρόμαξαν να πάνε στο μαιευτήριο" τα κατάφερε. Και κάτι μου λέει πως η ξαφνική άφιξή της ήταν σχεδιασμένη... από την ίδια.

Dear Miss Niece,
αν το ημερολόγιο στο Dashboard του Mac σου (γιατί δικό μου ανίψι είσαι, Mac θα έχεις) δείχνει το έτος 2028 και έχει διασωθεί κάποιο ίχνος του blog αυτού στο απαρχαιωμένο web 2.0, θα ήθελα να σου πω πως λυπάμαι πολύ που σήμερα δεν ήμουν εκεί για να βγάλω την πρώτη σου ψηφιακή φωτογραφία (ξέρεις, από αυτές τις αρχαίες, τις μονοδιάστατες που έχει και η αδελφή σου). Και πως μπορείς επίσης να λες στους φίλους σου για να γελάτε, ότι η μαμά σου, ειδοποίησε τον θείο IBLOG στην Αγγλία για τη γέννησή σου με τον απόλυτα retro τρόπο: στέλνοντας SMS! How 00's is that?!

Να είσαι καλό παιδί και να μην ακούς Βίσση. Δεν ξέρω τι τραγούδια βγάζει τώρα αλλά στον καιρό μου είχε πολύ κακό reputation...

Comments προς το ανήψι μου
(ώρα να πείτε τι κουμάσι είναι ο θείος της)

21 Responses to “Uncle IBLOG #2.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Άντε Νικόλ και στα δικά σου κάποια στιγμή...!!!
    Φιλιά μικρό μου πόνυ!
    (Επειδή μας είπες λαλημένους εμάς τους Ροδίτες στο προηγούμενο post!!!!)  

  2. # Anonymous Anonymous

    εεεε! Που είσαι Νικόλ!!!! Όταν έλεγα στα δικά σου εννοώ να γίνεις θεία, ΟΧΙ ΜΑΝΑ!!!! ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ : ΟΧΙ ΜΑΝΑ!!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Άντε άντε! Επειδή είμαι καλόψυχη θα αφήσω και μηνυματάκι για το ανήψι...
    Μικρό μας ανθρωπάκι!Καλωσόρισες και καλή τύχη...  

  4. # Blogger gsus

    Να σου ζήσει η ανιψιά αλλά νομίζω και το 2028 πάλι Βίσση θα ακούμε.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Το 2028 ελπίζω να μην υπάρχει όχι μόνο Βίσση αλλά ούτε Αθήνα.

    Live your myth in Greece!

    Happy living στο μικρό!!! Cheers!!  

  6. # Blogger One Happy Dot

    Hey σε σενανε μιλαω...hey σε σενα που αγαπαω...!!! Είπες οχι Βίσση οπότε ξέρεις καλά ότι άνοιξες τους ασκούς του Αιόλου! Να την χαίρεσαι! Να είναι πάντα χαμογελάστή, με υγεία και να έχει τεράστια υπομονή κάθε φορά που θα της λες παραμυθάκι την ιστορία του Bill Gates για να κοιμηθεί! Ποτέ θα την δείς με το καλό??? :)  

  7. # Anonymous Anonymous

    Κανόνισε να το κάνεις cyberpunk το ανίψι, ακόμα δε γεννήθηκε.. Κουμάσι θείε!  

  8. # Anonymous Anonymous

    αντε ρε να σας ζησει! το λαβες το σουμουσου, αντε τωρα να λαβεις και το πρωτο MMS!!
    Τοτε να δεις τι θα παθεις!!
    φιλιααααα  

  9. # Blogger Rakos

    Να σου ζήσει το ανηψάκι, θείε IBLOG. Υγεία και καλή επιτυχία να το τριγυρνάνε πάντα. Αλλά μη το ονομάσεις iBABY ή κάτι τέτοιο. :)
    Συγχαρητήρια για το blog, το διαβάζω εδώ και καιρό, και πίστεψε με, καταλαβαίνω πολλά απ'αυτά που λες για την Γηραιά Αλβιώνα. Χαιρετισμούς από Γερμανία, Δημήτρης  

  10. # Anonymous Anonymous

    Αν το πλάσμα είναι θηλυκό και κάτω των 18 δεν συγκινούμαι... Άλλος ένας λόγος για να συνεχίζει να υπάρχει η βιομηχανία ηχομονωτικών υλικών (μεγάλη η χάρη της). Αλλά έχω να του πω αυτό: ο θειός σου είναι μεγάλο γαϊδούρι, όχι μόνο έρχεται Λονδίνο κατ' επανάλήψη και δε λέει τίποτα, μας σνομπάρει και στα comments και δεν απαντάει, λες και δεν υπάρχουμε.
    Μαρία για χαζή ή για μαζόχα μ' έχεις? Ή και για τα δύο?!
    Τώρα που βγήκε η Κρουέλα Ντε Βιλ από μέσα μου και ξεθύμανα, θα σου πω: να σου ζήσει, και να μου μοιάσει!! (έτσι για να μάθεις)
     

  11. # Anonymous Anonymous

    Αγαπητό ανήψι του κυρίου IBLOG (ε καλό?), δεν ξέρω προσωπικά τον θείο σου, αλλά από αυτά που διαβάζω πρέπει να είναι πολύ εντάξει. Σου εύχομαι μια ζώη γεμάτη υγεία και αγάπη!
    Να σου ζήσει βρε!!!  

  12. # Blogger mirelen

    Τα ανιψάκια είναι το καλύτερο πράγμα που έφερε ο Θεός για να καταλάβουμε πως εμείς πρέπει να αργήσουμε να κάνουμε για λίγο ακόμη παιδί. (επηρεασμένη από ένα όλόκληρο 12ωρο με ένα ανιψάκι 1,5 χρονών). Να σου ζήσει!!  

  13. # Blogger Naf

    Αγαπητό ανήψι του iblog, αν διαβάζεις αυτό το μήνυμα, πήγαινε παιδί μου δίπλα στο δωμάτιο και ξύπνα το θείο σου θα τον έχει πάρει ο ύπνος πάνω στο πληκτρολόγιο (ναι εκείνο το αρχαίο πράμα με κάτι κουμπιά)...
    Να σας ζήσει καλεεε!!  

  14. # Anonymous Anonymous

    να σας ζήσει..και εγώ απο ώρα σε ώρα περιμένω αντίστοιχο sms ;)  

  15. # Blogger Loucretia

    Αγαπητο ανηψι του κουμασιου....εεε sorry, του iblog ηθελα να πω, δεν ξερω με τι θα ασχολειται ο θειος σου οταν θα εχεις μεγαλωσει, αλλα αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι θα σου εχει φτιαξει το ωραιοτερο αλμπουμ με τις παιδικες σου φωτογραφιες!
    Να σου ζησει η ανηψουλα βρε!  

  16. # Anonymous Anonymous

    Να σου ζήσει. Αν και φαντάζομαι ότι ένα προτιμήσει pc αντί mac, θα κόψεις οποιοδήποτε συγγενικό δεσμό. Κακόμοιρο ανηψάκι να ήξερες τι θείος macfreak σου έτυχε!  

  17. # Anonymous Anonymous

    Αγαπητό μου παιδί να ζήσεις. Προσπάθησε η πρώτη κουβεντούλα που θα βγει από το στοματάκι σου να είναι mac και τότε όλα θα πάνε καλά στη ζωή σου...  

  18. # Blogger the ibt

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας και φαντάζομαι το ανίψι σας ευχαριστεί κι αυτό.

    Μαρία από Ρόδο x3: Καλά που επισήμανες και επανέλαβες το "θεία, όχι μάνα" γιατί δεν το έχει σε πολύ η αδελφή σου... Άντε και στα δικά σου (μάνα, επαναλαμβάνω, ΜΑΝΑ) πολύ σύντομα!

    Gsus, θα ακούμ...Ε; Ίσως σε παρακμιακά πάρτι με θέμα 90's-00's. Η Βίσση πάντως θα προσπαθεί μέχρι τότε με ψεύτικα μαλλιά, μάτια και δόντια να κρατηθεί στο προσκήνιο. Με το ζόρι.

    One happy dot, τι έγινε; Όλο το fan club της Απόλυτης μου μαζεύτηκε εδώ μέσα; :-p Θα τη δω το καθολικό Πάσχα το οποίο ε-ε-έρχεται σε λίγες μέρες! Wheeeeee!

    Kamikazzi, χαχαχαχα!

    Lifewhispers, :-)

    Dimitrios, σε ευχαριστώ, καλωσόρισες και υπομονή!

    Νικόλ, χαχαχαχα! Αν μοιάσει σε σένα το μωρό τα πιάσαμε τα λεφτά μας! Ανηψιά μου, μαλακίες λέει η Νικόλ. Απλώς όποτε πάω στο Λονδίνο αυτή κοιμάται και μου απαντάει μετά από 3 ημέρες. Άσε που δεν υπάρχει σχόλιο που να μην της έχω απαντήσει.

    Antemian, ευχαριστώ πολύ αλλά σιγά μη σε πιστέψει το ανίψι μου! :-p

    Mirelen, χαχαχαχα το καλύτερο απόφθεγμα για ανίψια που έχω ακούσει!

    Naf, σίγουρα θα πέσεις μέσα, lol!

    diianeira, με το καλό να σου έρθει και εσένα!

    Loucretia, ευχαριστώ! Τι άλμπουμ να τις φτιάξω της καημένης που είμαι εδώ στα ξένα;

    Anonymous, ας κάνει κάνα αστείο και θα σου πω εγώ... :-p

    Kurojava και "Mama-c" να πει δε μας πειράζει! :-p  

  19. # Anonymous Anonymous

    Λίγο καθηστεριμένα εγώ, αλλά είχα εξεταστική :( Να σου ζήσει και να μάθει να παίζει τα wind.. χμ χμ τα Mac στα δάχτυλα! (Μαμα-c) :Ρ

    GasLei  

  20. # Anonymous Anonymous

    Να σας ζήσει. Madonna θα την αφήνεις να ακούει?  

  21. # Anonymous Anonymous

    I got to play Assassin's Creed which kind of disappointed me. There is some great work in there, great work. The art is fantastic...the levels in that game are huge. The free running things works really well and feels wow power leveling great to control, though after awhile the joy and awe kind of wares off. I hated the story...the whole setting kind of frustrated me. I was so completely looking forward to playing as an assassin during the Crusades. When I first heard the wow powerleveling concept for the game and awe the screenshots I was pretty jazzed. That excitement was quickly smothered when I found out I was a descendant of Altair and I was in a simulation. Great...a game within a game. That really kind of spoiled the whole thing for me. I played about halfway through the game before I completely stopped. I think the wow gold sequel that is inevitably going to get made will be pretty good...though I think they have kind f locked themselves into the whole genetic memory story thread. There is some really great stuff in that game, but the story, and combat really kind of killed it for me. The combat is still not that great of an improvement over the POP stuff. It is decent, but it feels like it could be so much better if they would just give the power leveling player more control over the character.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.