Καλωσορίσατε στην Ελλάδα.

12 Comments Published by the ibt on Tuesday, February 12, 2008 at 9:55 PM.



Τη χώρα του πολιτισμού και της συνέπειας!

Μία πρωτόγνωρη "Ολυμπιακή" εμπειρία, αφιερωμένη σε αυτούς γκρινιάζουν για τον "Κρατικό Κολοσσό".

12 Responses to “Καλωσορίσατε στην Ελλάδα.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Πες τα, ρε Morel!

    (Πού πήγες: Ελλάδα ή Αγγλία; Δεν σε προλαβαίνουμε πια. Καλωσόρισες πάντως!)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ολυμπιακή ρε και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    ibloglive den xerw poso syxna taxideyeis me ayth thn etairia, egw oses fores exw anagkastei na parw olympiakh kai den einai liges den ta exw vrei katholou wraia. . . apo tis ''programmatismenes'' ka8hsteriseis mexri th symperifora toy ypallhlou.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Πόσες αναμνήσεις...
    (αν και θυμάμαι και τις εποχές προ Airbus A340, όταν δεν είχε οθόνη σε κάθε καρέκλα ssss τεχνολογία!)..
    Σε προκαλώ να βρείς το τραγουδάκι ύμνο που παίζαν παλιά σε κάθε πτήση. (μαζί με το Mr. Bean, τα ντοκυμαντέρ και τις ταινίες ...) Ξεκίναγε με τους στίχους: "Πέτααααει πιοο ψηλάαα απ' τα 'στέριααααααα...." κτλ. κτλ.
    για να σε δω!  

  5. # Blogger the ibt

    Δεν είναι μόνο η ΟΑ εκνευριστικά συνεπής, είμαι κι εγώ! Κι έτσι θα απαντήσω άμεσα σε όλα τα σχόλια του ποστ.

    Artech, το τράβηξα στην επιστροφή από τις διακοπές των Χριστουγέννων και το είχα καταχωνιάσει κάπου ως συνήθως... Και όταν προχθές το έδειξα στον φίλο μου τον Νίκο μου είπε "αυτό πρέπει να ανέβει".

    Μαρία από Ρόδο, καβάλα κι εσύ ένα αεροπλανάκι να σε δούμε λίγο! Όχι σήμερα όμως γιατί έχουν απεργία οι ελεγκτές και δεν ξέρω ποιος θα σου ακυρώσει το εισιτήριο :-p

    Gks, όσο περίεργο κι αν σου φανεί, την Ολυμπιακή τη συμπάθησα ως φοιτητής, μετά από πολλά, πολλά μίλια. Δε λέω, μερικές φορές χρειάζεται την υπομονή της (όπως εξάλλου οτιδήποτε στην Ελλάδα) αλλά γενικώς πιστεύω πως είναι μία καλή εταιρία με προσιτές τιμές που μας ταξιδεύει αξιοπρεπέστατα (φτου στον κόρφο μας). Και μία στις τόσες σου πετάει και μία συγνώμη για τη δεκάλεπτη καθυστέρηση και τα ξεχνάς όλα!

    Kami δεν το θυμάμαι αυτό!! Για πες... Ξέρεις ότι έχω και ένα κόλλημα με την αεροπορική memorabilia, ακόμα και για τα πρόσφατα 90's του Ελληνικού! Η πιο παλιά ανάμνηση που έχω από την ΟΑ είναι η postcards με τα αεροπλάνα και τα μπλοκάκια με τους κύκλους!

    [Guys, ελπίζω να καταλάβατε ότι το post είναι σατιρικό και όχι ύμνος προς τον -κατά τα άλλα συμπαθή- Εθνικό Αερομεταφορέα.]  

  6. # Blogger Naf

    άπαιχτο!
    καλά έχω πετάξει σε μια απο τις τελευταίες πτήσεις πριν απαγορευτεί το κάπνισμα - και ενώ σε όλες τις άλλες εταιρίες είχε ήδη απαγορευτεί- και το αεροπλάνο πάει σούζα γιατι ΟΛΟΙ οι επιβάτες (φοιτητές που πάνε στη μαμά πατρίδα)έχουμε πάει στο πίσω μέρος, ο ένας πάνω στον άλλο,και το έχουμε κάνει ντουμάνι!
    τις καλύτερες ανμνήσεις μόνο με Ολυμπιακή dear!  

  7. # Anonymous Anonymous

    Καλέ!
    Πότε επιτρεπόταν το κάπνισμα στ΄αεροπλάνα??! Κι εγώ γιατί τό ΄χασα αυτό, που ξεχαρμανιάζομαι κάθε που ταξιδεύω? (η ΟΑ απ όλες τις αεροπορικές κάνει τον καλύτερο καφέ, και χωρίς τσιγάρο πίνεται σφηνάκι- μ..κία). Αα γι΄αυτό και τα τασάκια..ξέμειναν... Λοιπόν πακοτίνι, αρχίζουμε εκστρατεία ''Κιπ δε μπαν φρομ δε αεροπλάν'' ή κάτι τέτοιο, σε καθιστώ ΝΤΙΡΕΚΤΟΡ (χαχα) της εκστρατείας.
    Το μόνο παράπονο που έχω από την ΟΑ, είναι ότι μια φορα μου δώσανε μαντηλάκι για τα χέρια και ήτανε στεγνό :(
    Α! Δε με λες πακοτίνι, πώς τό δειξες στο Νίκο το βιντεάκι?? Ήρθες Λονδίνο? (για να ήρθε ο Νίκος στο κατσικοχώρι λίγο κουλό).
    Μ. Ωραίο ποστ δόου.  

  8. # Blogger the ibt

    Naf, έχω προλάβει κι εγώ κάπνισμα στο αεροπλάνο και τώρα πια μου φαίνεται πάρα πολύ κουλό και κομμάτι επικίνδυνο... Πάντως βλέπω πως όλοι έχετε μία ιστορία για την ΟΑ!

    Νικόλ, εκτός από τα τασάκια, έχει ξεμείνει και η ένδειξη "μην καπνίζετε" που έχει τη δυνατότητα να σβήνει. Οπότε σε περίπτωση που η (σ)εκστρατεία σου επιτύχει (δε αεροπλάν χαχα) δε θα γίνει μεγάλη φασαρία για τη μετατροπή. Ο Νίκος ήρθε το Σάββατο στο Σάρρη για πικ (δε) Νικ. Άσχετο αν εγώ κοιμήθηκα και δεν πήγα να τον πικ από το σταθμό για τουλάχιστον μία ώρα! Επίσης, δεν ντρέπεσαι να μου κάνεις σκηνή μπροστά στον κόσμο;  

  9. # Blogger One Happy Dot

    (one happy dot=serendipity who is blogging as of yesterday! yay!)

    Είναι τόσο άδικο να μην έχω αναμνήσεις από τις πτήσεις καθώς με το που κάθομαι αμέσως ο Μορφέας με τσακώνει στις αγκάλες του και με αφήνει όταν προσγειωθούμε safe and sound! Παρόλα αυτά we love OA! Α! Το στεγνό μαντηλάκι μου έχει τύχει και μένα! Μήπως προσπαθούσαν να διαφοροποιηθούν καλιέ οι αθρώποι?  

  10. # Blogger Griz

    μάλλον μόνο οι φίλοι μου είναι γκαντέμηδες γιατί έχω ακούσει μερικές ωραίες ιστορίες με αναμονές πολύωρες..! όχι ότι συμβαίνει και συνέχεια αλλά τουλάχιστον ένας φίλος μου κέρδισε ένα δωρεάν εισιτήριο ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία που υπέστη.
    Πάντως από θέμα ασφάλειας θεωρείται πολύ καλή εταιρεία, αυτό είναι αναμφισβήτητο.
    καλησπέραα  

  11. # Anonymous Anonymous

    Είμαι ο Νίκος και είμαι καλά. Προς απόφυγή παρεξηγήσεων:

    1. Η προτροπή στο ibloglive για να μπει το video (χρήστο,video), ήταν διότι μου φάνηκε αστείο. Κατά τα άλλα στηρίζω θερμά το κλείσινο (ναι,ναι,λουκέτο)της "εταιρίας".

    2.Επήγα στο Σάρρη. Περίμενα στο κρύο. Μία ώρα. Αλλά με αποζημίωσε με ένα υπέροχο πικνικ στο καταπράσινο πάρκο.

    Σας φιλω γλυκα στνκλ,
    Ν  

  12. # Blogger the ibt

    Serendipity, με γεια το όνομα και το blogι! Στο αεροπλάνο και γενικότερα σε δημόσιους χώρους κοιμάμαι με το ένα μάτι ανοιχτό για να με προσέχω. Δεν έχω βλέπεις καμία εμπιστοσύνη στα πράγματα που λέω και κάνω όταν κοιμάμαι!

    Griz, μάλλον εγώ είμαι τυχερός που δεν έχω πετύχει τέτοιες καταστάσεις. Η ΟΑ εξάλλου έχει το όνομα στις καθυστερήσης. Γι' αυτό και ανέβασα το βίντεο εξάλλου!

    Νίκο,

    1) γιατί "κλείσινο"; Αφού κι εσύ με τον Κολοσσό πετάς συνέχεια!
    2) "με αποζημίωσε με ένα υπέροχο πικνικ" / "σας φιλώ γλυκα στνκλ" Καλά, δεν παίζει να έχεις γράψει πιο γκέοι σχόλιο, ever! :-pp  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.