Τι έμαθα στην Αγγλία #2.

38 Comments Published by the ibt on Tuesday, February 05, 2008 at 3:33 PM.

The image “http://farm3.static.flickr.com/2162/2169511606_6c3d6a7048.jpg?v=0” cannot be displayed, because it contains errors.
Το "no".

Στη διαφήμιση μέχρι σήμερα έμαθα ένα πράγμα και το λέω παντού: Κανείς δεν είναι φίλος σου. Εδώ δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι κανέναν και πρέπει να περιμένεις τα πάντα από όλους. Αν είσαι σκληρόπετσος δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Αν δεν είσαι έχεις δύο επιλογές:

1) Να κρατήσεις μετριοπαθή στάση, να τα ακούσεις, να νιώσεις άσχημα, να καλλιεργήσεις εκατομμύρια κόμπλεξ και να φας τα νιάτα σου στην ψυχανάλυση για να μπορέσεις στο τέλος να πεις "έτσι είναι η δουλειά, τι να κάνουμε".

2) Να υψώσεις τη φωνή σου και να κλείσεις τα αυτιά σου. Να αποκτήσεις αρχ*δια και να αρχίσεις να γράφεις εκεί. Τους πάντες. Και να μάθεις μια απλή λέξη που θα σε βοηθήσει σε όλο αυτό: το όχι.

Αλλά γιατί τα γράφω όλα αυτά...

Στη πρώτη διάλεξη για το Client Brief (το προηγούμενο semester) έπρεπε να σχηματίσουμε ομάδες για την τελική εργασία (λέγε με Microsoft). Όταν πλησίασα τους Matt & Dave -που δεν είχαν συμπληρώσει ακόμα τετράδα- και τους ζήτησα να μπω στην ομάδα τους, ο Dave μου είπε:

-No P, you're not coming with us.
-Why?
-Because, face it, you're lazy and your work is always shit.

Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Δεν περίμενα τέτοια απάντηση, όχι τουλάχιστον από έναν άνθρωπο με τον οποίο κάναμε κάποτε παρέα και εκτός course. Αφού έφαγα λοιπόν το τούβλο στο κεφάλι, δεν είπα τίποτα (1). Μάζεψα τα μούτρα μου και πήγα σε ένα group του οποίου τα μέλη δεν γνώριζα μέχρι τότε αλλά αποδείχτηκε ότι μπορούμε να δουλέψουμε πολύ καλά μαζί.

...........

Σήμερα, πρώτη μέρα του δεύτερου semester κι ενώ έχουν βγει οι βαθμοί των προηγούμενων project η διαδικασία ήταν η ίδια: Groups, αυτή τη φορά όμως ζευγάρια για art direction και copywriting. Την ώρα της διάλεξης ο Dave γυρίζει και μου λέει:

-P, do you wanna work with me on this?
-Sorry, what was that?
-I said would you like to be in the same team with me?
-No, I'm sorry. (2)
-Why? Who are you with?

Του έλυσα την απορία θυμίζοντάς του τι έγινε ακριβώς πριν τέσσερις μήνες. Το αρνήθηκε αλλά από τη φωνή του κατάλαβα ότι ένιωσε άβολα. Όσο αιμοβόρο κι αν ακουστεί, εκείνη τη στιγμή χιλιάδες σταγόνες σεροτονίνης ξεχύθηκαν από τον εγκέφαλο, γαργάλησαν όλο μου το σώμα και σκορπίστηκαν σε ένα μεγάλο χαμόγελο. Όχι για το ότι εκδικήθηκα (αυτό το έχω κάνει στο παρελθόν, το έχω ευχαριστηθεί και το έχω γράψει) αλλά γιατί πρώτη φορά στο Πανεπιστήμιο σταμάτησα να παίζω το ρόλο της άβουλης μειονότητας που τρέμει τους πάντες και επιτέλους μίλησα. Και γιατί μπορεί τα Αγγλικά μου να είναι γενικώς χάλια, άλλα τελικά αποδείχτηκε πως ένα "no" ξέρω να το λέω. Και χωρίς να πιω αλκοόλ.

Στο διά*λο, μαλ*κες διαφημισταράδες, δε θα με πεθάνετε εσείς.

38 Responses to “Τι έμαθα στην Αγγλία #2.”

  1. # Blogger wahia

    Έτσι..γιατί όπως λένε και οι μεγάλοι έλληνες καλλιτέχνες 'με τα όχι χτίζεται η καριέρα'. Το γιαπί, το πυλοφορί, το μυστρί κάνουν τον άντρα τον βαρύ. Κι αυτός ο Ντειβ είναι και πολύ τρόμπας. Αυτά.
    :))  

  2. # Blogger oni

    O Dave einai aytos pou eixe kanei to spiti kentro dierxomenwn k meta apekthse th sta8erh gkomena pou bgazane ta matia tous epi ka8hmerinhs basews? E oxi!

    P.S. Kala tous ekanes! Mias k milhse etsi thn prwth fora den yphrxe periptwsh na douleya pote ksana mazi tous.  

  3. # Blogger YO!Reeka's

    χε χε χε λατρεύω εκδίκηση !  

  4. # Blogger Loucretia

    Μικρο μου, να στησεις αγαλμα στον Dave και να τον ευγνωμονεις! :-ΡΡ

    1) Γιατι σου εμαθε να λες ΟΧΙ
    2) Γιατι εχεις πολλα ακομα να μαθεις απ αυτον, ειναι ο τυπος που διαλεγει παντα το καλυτερο για τον εαυτο του και ξερει να κανει επιλογες προς το συμφερον του (ασχετα αν εσυ διαφωνεις μ' αυτες)

    Τα ΟΧΙ των αλλων γινονται δημιουργικα αν ξερεις να τ' αξιοποιεις ;-))  

  5. # Anonymous Anonymous

    WTF?! Τελείως κόπανος ο τύπος. Ελπίζω να μην τον κάνεις ακόμα παρέα και next time να του τα χώσεις χειρότερα.

    ps. Μου θύμισες έναν παλιό μου συμφοιτητή-φτυάρι που σε κάθε εξεταστική έπαιρνε τηλέφωνο τα άτομα που έθαβε (που όλως τυχαίως ήταν άριστοι φοιτητές) και τους έλεγε με γλύκα και νάζι "αχ τι κάνετε παιδιά, χαθήκαμε, πάμε για κανα καφεδάκι ν' ανταλλάξουμε σημειώσεις;" Κι αυτός δε χαμπάριαζε κι από γαμωσταυρίδια στη μητρική μας γλώσσα, φαντάσου. Οπότε μη σκας, οι σάπιοι είναι παντού. Εσύ κοίτα να τους αγνοείς όσο μπορείς.  

  6. # Blogger the ibt

    Λουκρητία: Ο Dave πάτωσε στους βαθμούς. Σας λέει κάτι αυτό για τις επιλογές του; Τέρμα ο Dave, τέρμα η παρέα με advertisers και τέρμα η παρέα με Βρετανούς. Τα μαθήματά μου τα πήρα.

    Wahia, τρόμπας indeed.

    Oni, δεν πέφτεις πολύ έξω, ο Dave είναι ο σώγαμπρος που είχαμε πέρσι στο flat! Και με αυτή τη γκόμενα αρραβωνιάστηκαν και πάνε για γάμο. (Πρέπει να του ΄χει κάνει μάγια αυτή. Άλλον Dave είχα γνωρίσει εγώ! :p)

    Yo!reeka, η εκδίκηση γράφεται ως "μου-χα-χα-χα".  

  7. # Anonymous Anonymous

    Θα αρχίσω με κάτι άσχετο έγραψες ότι "τα αγγλικά μου είναι σχεδόν χάλια" πρέπει να ακούσεις τα δικά μου. Το λέω επειδή ξεκίνησα τώρα να μαθαίνω αγγλικά (24χρονών)και το έχω καημό να μάθω αλλά τα πάω χάλια(προσπαθώ όμως)!!! Τώρα σχετικά με όλο το υπόλοιπο κείμενο ένα θα σου πω το ΟΧΙ είναι μαγική λέξη. Την έχω πει πολλές φορές στην ζωή μου πιο πολλές από το ναι. Άλλες φορές μου βγήκε σε καλό άλλες φορές πάλι όχι. Πάντως τις περισσότερες φορές ένιωσα καλά (χιχιχι). Άλλες φορές ένιωσα ότι είμαι η κακιά εγώ. Δεν ξέρω... Καλή εβδομάδα :)  

  8. # Anonymous Anonymous

    pantws pisteyw oti kalhtero einai na ta les xhma apo ayto pou exoun oi ellhnes pou einai poly poza.anyway oute gw yphrxe periptwsh na doulepsw xana mazi tou not after that attitude.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Φίλε ibt δεν είναι όλοι οι Άγγλοι για πέταμα (μόνο το 99%). Ψάξε λίγο και αν είσαι τυχερός μπορείς να βρείς φανταστικούς φίλους που αξίζουν όσο 100 ελληναράδες. Σου μιλάω εκ πείρας. (Φυσικά θα πίνουν και αυτοί σαν τα σφουγγάρια αλλά αγάπα το φιλο σου με τον αλκοολισμό του κτλ. κτλ.). Προς θεού μη προσχωρήσεις στο γκέτο των ελληναράδων και περάσεις τα φοιτητικά σου χρόνια πίνοντας φραπέ στο "Καφέ Μάικονος".

    Επίσης σου συνιστώ να αγοράσεις μια τηλεορασίτσα από το 2nd hand shop και να δεις λίγο BBC. Αξίζει τον κόπο ΚΑΙ την TV license. Θα δείς τι σημαίνει πραγματική τηλεόραση και το εφόδιο θα σου μείνει στην καριέρα σου ως διαφημιστής (άν).

    Αυτά γιατί μου θύμισες την πρώτη μου χρονιά στο Manchester πριν από πολλά πολλά χρόνια :-)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Δεν μπορώ να αποφασίσω...

    Να κράξω για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα που προάγουν τον ανταγωνισμό αντί της συλλογικότητας, του διαλόγου και της γνώσης;

    Να ενστερνιστώ το χριστιανικό «κάνε το θύμα και have faith ότι στο τέλος θα βγεις από πάνω»;

    Να πω «Δε γαμιούνται; Έτσι κι αλλιώς θα τελειώσει σε Χ χρόνο;»;

    Δεν είναι συμβουλές φυσικά. Απλά αναρωτιέμαι γραπτώς τι θα έκανα στη θέση σου. Μάλλον έπραξες το λιγότερο χειρότερο, δεδομένης της κατάστασης.

    Need guts? Get guts!
    Have a good night! :-)

    ΥΓ: Πάντως ακόμα για τη δουλειά μου δεν μού 'χουν πει. Όταν γίνει κάτι τέτοιο ελπίζω να συγκρατηθώ σαν εσένα και να μην τη συγκρίνω με τη δουλειά των γονιών του εκάστοτε κεφτέ.  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αγαπημένο μου ibt,

    Συμφωνώ με τη Λου - να τον ευγνωμονείς τον Dave και μην κάνεις κανένα αστείο να μη συνεργαστείς μαζί του σε επερχόμενο project αν στο ξαναζητήσει. Εκεί μπορείς να του δείξεις τι σημαίνει αληθινή δουλειά και δημιουργικότητα. Εξάλλου δεν συνεργαστήκατε στο θεατρικό για τα Vans?! Ή είναι άλλος Ντέιβ εκείνος;

    Οι συνειδητοποιημένοι συμφεροντολόγοι (λέγε με "είμαι με την ομάδα που θα νικήσει") είναι πολύ πιο ειλικρινείς από τους "φίλους". Ο Dave δεν θυμόταν ότι σε είχε προσβάλει άδικα βέβαια, και κρίμα που το αρνήθηκε γιατί τον μειώνει. Αλλά σίγουρα παραδέχτηκε την αξία σου ως partner ζητώντας σου να συνεργαστείτε - και σίγουρα έχει αλλάξει στ'αλήθεια γνώμη κ όχι απλά στα χαρτιά.

    Τέλος επαυξάνω την άποψη του 12 Hardon Grove: χίλιες φορές ένα pint για κάθε δέκα της βρετανικής παρέας σου, παρά ατελείωτοι φραπέδες με τους Ελληναράδες στο όποιο Μάικονος - παρεμπιπτόντως πρώην συμπολίτη μου, το αγόρασαν Κινέζοι φέτος, το κάναν ασιάτικο μπουφέ και παλεύουν να κρατήσουν την πελατεία οργανώνοντας ελληνοκυπριακές βραδιές για κλάματα.

    Τέλος, προτείνω να παίρνεις τις εκδικήσεις σου με απρόβλεπτες κινήσεις και όχι μόνο όχι. Κι εύχομαι να είναι πάντα τόσο γλυκιές ;)  

  12. # Blogger the ibt

    Razz, συγνώμη που δε σου απάντησα νωρίτερα, προφανώς γράφαμε comment την ίδια στιγμή . Τελικά δεν ξέρω τι είναι χειρότερο: Να ακούς τη μαύρη αλήθεια από κάποιον που συμπαθείς και να απογοητεύεσαι ή να σε θάβουν κι εσύ να ζεις στον πλανήτη σου...

    Antemian, το μυστικό για να μάθεις Αγγλικά είναι η τηλεόραση. Όσο περισσότερη βλέπεις, τόσο το καλύτερο! Οι αμερικάνικες σειρές έχουν συνήθως πολύ εύκολα αγγλικά και θα εντυπωσιαστείς με το πόσο εύκολα θα τα πιάνεις. Και μη μου πεις όχι... :-p

    Gk's ίσως έχει δίκιο. Καλύτερα να τα μαθαίνεις όλα, εφόσον έχεις και τον απαιτούμενο σταρχιδισμό για να την παλέψεις.

    12 Hardon Grove (το σπίτι σου να φανταστώ - by the way κι εσύ Μαριάνθη κάπου εκεί δε μένεις;) Αρχικά πρέπει να σου πω πως σε αυτό το Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να είμαστε παραπάνω από 5 Έλληνες και αυτοί που είμαστε δεν γνωριζόμαστε καλά καλά μεταξύ μας. Πέρσι λοιπόν έφτασα με θετικές προκαταλήψεις για τους Βρετανούς αλλά μετά από πολλές απόπειρες προσέγγισης αυτών έφτασα στο υπερβολικό μεν, πρακτικό δε, stay away from brits. Παρέα κάνω με International κόσμο που τρώει τις ίδιες φρίκιες με εμένα και κυρίως με ασιατάκια γιατί είναι τα καλύτερα και τα ευγενικότερα παιδιά με ανατολικά ήθη, precision and order. (We love China, Korea + Japan)
    TV (dvb) έχω αλλά δεν έχω κεραία και εδώ είναι χωριό, δεν πιάνουν ούτε ΕΡΤ χωρίς την απαραίτητη εγκατάσταση!  

  13. # Anonymous Anonymous

    τέτοιο ΟΧΙ δεν το πε ούτε ο Μεταξάς...lol...!!
    που λές...μην σκάς...εδώ να δείς τι τάπες τρώμε απο συμφοιτητές ελληναράδες....πάς σαν τον μ@λ@κ@ όλο το εξάμηνο παρακολουθείς βρίσκεις σημειώσεις...ξεπατώνεσαι στο διάβασμα...και λίγες ώρες πριν την εξέταση...σε θυμούνται όλα τα άκυρα τυπάκια.......για να βρεθείτε...να τους δώσεις σημειώσεις...και αν μην τι άλλο...να κανονίσετε να κάτσετε μαζί ώστε να μπορούν να αντιγράψουν απο εσένα χωρίς να έχουν ασχοληθεί ούτε λίγες ώρες με το κάθε μάθημα!!!
    βέβαια...εντάξει αν μιλάμε για κάποιον που είναι εντάξει τυπάκι και σου λέει και ένα καλημέρα που και πού..και δεν σε θυμάται μόνο στις εξετάσεις...λές δεν βαριέται...αλλα συνήθως δεν είναι έτσι....όποτε...μ@λ@κ@ς υπάρχουν παντού....!!!
    και ειδικά ελλάδα που την έχουμε δεί όλοι λαμόγια.
    Όσο για τον dave άλλα και όλους τους στύλ dave...μην τον αποπάρεις τελείως ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να χρειαστεί....ή που θα τον βρείς μπροστά σου...  

  14. # Blogger e-Lawyer

    Διαφωνώ με τη στάση σου, P. Ο Dave πέρσι σου είπε όχι, παρ' όλο που κάνατε παρέα κλπ, επειδή σε αξιολόγησε όχι με το κριτήριο "κολλητός/παρεάκι", αλλά με κριτήρια απόδοσης στη δουλειά σου.
    Εσύ, πάλι, φέτος του αρνήθηκες όχι με κριτήρια απόδοσης στη δουλεια του (όπως λες τουλάχιστον),αλλά μόνο και μόνο επειδή σου έριξε πόρτα πέρσι, δηλ. για έναν λόγο που από μόνος σου ερμήνευσες ως προσωπική προσβολή (και όχι ως ειλικρινή -ίσως- αξιολόγηση που έκανε ο Dave, υπερβαίνοντας το συναισθηματικό κόστος, καλά υπερβάλλω λίγο, αλλά you got the point).
    Και σε ρωτάω: θέλεις συνεργάτες που να είναι γαμώ τα άτομα κλπ και να πηγαίνεται για καφέδες, αλλά να σου φορτώνουν όλη τη δουλειά ή θέλεις συνεργάτες που να μπορείς να δουλέψεις μαζί τους;
    Επίσης: ένα στραβόξυλο -σε προσωπικό επίπεδο- μπορεί να είναι εξαιρετικός συνεργάτης και άψογος επαγγελματίας. Το ότι έφαγες πόρτα σε κάποια φάση, δεν σημαίνει ότι οφείλεις να τον απορρίψεις μόνο γι' αυτό το λόγο σε επόμενη φάση.
    Δεν λέω ότι η διάθεση και η ... "χημεία" δεν χρειάζονται. Απλώς αυτό πρέπει να εξετάζεται σε δεύτερο επίπεδο και να ξεκινάς από πιο χειροπιαστά κι αντικειμενικά κριτήρια.  

  15. # Blogger the ibt

    Κοινώς, όλοι μου οι φίλοι, λέτε πως είμαι τόσο κακός στη δουλειά μου που ο Dave είχε δίκιο. ΟΚ, δε θα το έγραφα σε άλλη περίπτωση, αλλά τα αποτελέσματα από το προηγούμενο semester έδειξαν το ακριβώς αντίθετο. Γι' αυτό και η γνώμη του Dave άλλαξε ξαφνικά!

    Ο DAVE ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ X, ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΑ. ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΩΣΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ, ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΦΕΡΩ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Υ.Γ. Καλά η Id αλλά από εσάς, eLaw, δεν το περίμενα αυτό. Διότι δεν νομίζω ότι σας έχω απογοητεύσει ποτέ επαγγελματικά. Και κυρίως δεν έχετε δει δουλειά Dave για να συγκρίνετε.

    Ε396, αυτό που γίνεται στην Ελλάδα μου βγάζει περισσότερο αλληλεγγύη παρά ζήλια, bitching, ανταγωνισμό και κακία. Δεν λέω, είναι μεγάλη υποκρισία αλλά τουλάχιστον κανείς δεν ζημιώνεται από την όλη κατάσταση.

    Artech, δεν ξέρω αν συμβαίνει λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος ή του τρόπου που δουλεύει το συγκεκριμένο course. Φαντάζομαι πάντως πως η πρόθεση των καθηγητών όταν μας χωρίζουν σε groups δεν είναι αυτή. Μπορεί να είναι και κοινωνικό το θέμα. Ίσως σε μία ταξική κοινωνία σαν την Βρετανική να παλεύουν όλοι για την είσοδό τους στην upper middle class και το British Dream, ένα ακριβό αυτοκίνητο δηλαδή. Αν είναι όντως έτσι, μακάρι να μπορούσα να ξεκαθαρίσω στους συμφοιτητές πως δεν έχω πρόθεση να τους φάω τις δουλειές σε αυτή τη χώρα, ούτε τα σπίτια στα προάστια. Ίσως τότε να με σέβονταν περισσότερο.  

  16. # Blogger Helena

    Για να είμαι 100%, θαρρώ πως συμφωνώ κάπως με τον e-lawyer. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η δουλειά αυτού του Dave είναι απαραιτήτως καλύτερη απ'τη δική σου. Αυτός προφανώς αυτή την άποψη είχε, αλλά αυτό δε σημαίνει και κάτι, γιατί κι εγώ κάλλιστα μπορώ να πιστεύω ότι μοιάζω στην Μόνικ α Μπελούτσι.

    Κατά τ'άλλα όμως, το ότι ύψωσες το ανάστημά σου και είπες όχι -για οποιοδήποτε λόγο- είναι από μόνο του καλό.

    (Ωχ ωχ ωχ και του χρόνου είχα ελπίδες να κάνω παρέα με τα αγγλάκια... Αλλά τέτοιους τύπους που σκέφτονται μόνο των κ*λο τους [με το μπαρδόν] δεν τους αντέχω.)  

  17. # Blogger Helena

    *100% ειλικρινής εννοούσα. :Ρ  

  18. # Anonymous Anonymous

    Ότι μας κάνει να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας, για τον εαυτό μας (σε νομιμα πλαίσια πάντα!!!) είναι καλό και υγιές...!
    ΑΥτά!
    Μπράβο μικρό μου πόνυ!
    Δεν θα μας πεθάνετε εσείς πουστ...άδες Άγγλοι...! Το προσωποποιώ γιατί και η Νικολ κάτι τέτοια κουλά ζει και μου τα λέει
    Φιλιά!!!!  

  19. # Blogger Giannis Kafatos

    xmm κατ' αρχήν δε νομίζω ότι χρειαζόταν να ξενιτευτείς για να συναντήσεις τον ανθρωπότυπo "Dave".
    Πάντως αξίζει τον κόπο να τον χρησιμποποιήσεις, όπως σου λέει κι συ-blog-ίτισσα Loucrecia γιατί αυτοί οι τύποι όσο κι αν είναι τρόμπες, έχουν πράματα που ... ώρες ώρες είναι χρήσιμα. Και ξέρεις γιατί? ΓΙατί οι περισσότεροι που θα βρεις στο δρόμο σου (όπως όλοι μας άλλωστε) είναι τέτοιοι!!!
    καλό κουράγιο
    www.u-hoo.gr/gianniskafatos  

  20. # Blogger One Happy Dot

    "Never underestimate the power of denial" (American beauty)
    Φοβερή η αίσθηση να λές οχι και να το εννοείς και να μην το μετανιώνεις! Καλώς ήρθες στον κόσμο των πολλών...οχι ότι μπορεί να ήσουν ποτέ μειονότητα! :)  

  21. # Anonymous Anonymous

    Λοιπόν εγώ ως μαμά (όχι δική σου βέβαια, χεχεχε) και ως εργαζόμενη έχω να σου πώ το εξής :
    ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!

    Kι αυτό διότι :

    α. Κατάλαβες ότι στον επαγγελματικό τομέα ο καθένας είναι μόνος του (thanks to Dave)
    β. Εμαθες να λές όχι τη σωστή χρονική στιγμή και για το σωστό λόγο.
    γ. Eχεις αυτογνωσία που σημαίνει ότι ξέρεις και την αξία και τα μείον σου.

    Νάξερες μόνο πόσα χαστούκια και πόσα χρόνια πήρε σε κάποιους να τα καταλάβουν αυτα ...
    Keep walking !
    E.  

  22. # Blogger e-Lawyer

    Προσοχή: δεν είπα ότι ο DAVE έχει δίκιο ως προς το αποτέλεσμα της κρίσης του (ότι εισαι τεμπέλης και η δουλειά σου ειναι σκατά). Ξέρεις πολύ καλά την δική μου γνώμη για σένα.

    Είπα ότι έχει δίκιο για το κριτήριο με βάση το οποίο θα επέλεγε συνεργάτη (η -κατά τη γνώμη του- ποιότητα της δουλειάς και η εργατικότητά του).

    Άλλο το κριτήριο κι άλλο το αποτέλεσμα της κρίσης. Το κριτήριο μπορεί να είναι σωστό, αλλά το αποτελέσμα λάθος (όπως κατα τη γνώμη μου ήταν λάθος του Dave που σε αποπήρε πέρσι, αλλά με ορθό κριτήριο).

    Αντιθέτως, το δικο σου κριτήριο φέτος είναι εσφαλμένο, διότι δεν κρίνεις τον Dave από τη δουλειά του , αλλά επειδή σου την είπε πέρσι.

    Εκτός αν συνεκτίμησες και ότι δεν είναι καλός στη δουλειά του - δεν μας λες αυτό το πράγμα όμως. Πράγματι δεν έχω δει δουλειά του Dave, γι' αυτό και δεν παίρνω θέση ως προς αυτό το θέμα. Πήρα θέση ως προς τον χειρισμό.

    Στείλτε κειμενα για το e-book λέμε (καλά το δικό σου το έβαλα σιγά μην σε περίμενα). Μετά θα παρακαλάτε και δεν θα σας τα βάζω.  

  23. # Anonymous Anonymous

    P.δεν ξερω αν ειναι σοφη ή οχι η κινηση σου να πεις ΟΧΙ στο Dave για συνεργασια-και συμφωνα με τα λεγομενα πολλων, μπορει οχι-, αλλα εχω να σου πω οτι για μενα ειναι αψογη και υγιεστατη.
    Βεβαια εχεις να συναντησεις τετοιους στη σταδιοδρομια σου ουυυυυυυ.  

  24. # Anonymous Anonymous

    Βρε ποιος τον γ...ει το Ντέιβ, μια βρέθηκε και την παντρεύεται, από κει να καταλάβεις... Τιμή του που τού 'κανες και ποστ του μπινέ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αγάπη μου για τις επιτυχίες σου, και στ' ανώτερα που έρχονται!
    Μην αξιολογείς τον εαυτό σου βάσει της αποδοχής που έχεις από Ρούληδες τύπου Ντέιβ. Αυτό που σου λέω εγώ ν' ακούς. Γ...Σ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, Τ' ΑΚΟΥΣ???!
    Άντε να δούμε τώρα...
    Bijoux!  

  25. # Anonymous Anonymous

    Από αυτά που διάβασα ποιο πάνω σε μερικά συμφωνώ. Αλλά από την άλλη αν έλεγες ναι στον Dave είναι σαν να σκύβεις το κεφάλι στις ορέξεις και τα θέλω του Dave. Αποψή μου χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα. Εγώ λέω να μην σκας, σιγα πια δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου... θα συναντήσεις πολλούς "Daveδες" και εσύ και εγώ και όλοι μας.
    Καλή συνέχεια
    Υ.Γ. σκάω από την ζήλια μου που είσαι Αγγλία...θέλω και εγώωω  

  26. # Blogger Idάκι

    Αααα μου φαίνεται ότι θα πλακωθούμε!!!

    "Καλά η Id"??? Είπα εγώ ποτέ ότι ο Dave είχε δίκιο μικρέ μου; Όχι!! Ακριβώς το αντίθετο είπα!!!

    "Εκεί [πάνω σε project] μπορείς να του δείξεις τι σημαίνει αληθινή δουλειά και δημιουργικότητα"

    Αυτό είπα. Και το εννοώ 100%. Και συμφωνώ με αυτό που σου εξηγεί ο δικηγορίνος: ο Dave σου είπε όχι χρησιμοποιώντας ορθά κριτήρια και εσφαλμένη αξιολόγηση της δουλειάς σου. Τα αποτελέσματα (οι ΒΑΘΜΟΙ dammit) τον διέψευσαν, αλλά αντί να σκεφτεί "ώπα, πέρσι τον θεωρούσα σκουπίδι άρα μάλλον λάθος είναι οι βαθμοί" παραδέχτηκε στον εαυτό του πως έκανε λάθος τότε, σου ζήτησε να συνεργαστείτε ΤΩΡΑ και -παράλογα ίσως- έλπισε να το έχεις ξεχάσει.

    Τώρα λοιπόν, με το όχι σου, έβγαλες το άχτι σου. Βασιζόμενος σε στοιχεία ("πάτωσε ο Dave στις εργασίες") όσο και την πληγωμένη σου αξιοπρέπεια. Απέδειξες ότι είσαι πλέον σε θέση να επιλέγεις.
    Συγχαρητήρια, αλλά προχωρώντας θα το κρατήσεις μανιάτικο; Μήπως ο Dave απλά πάτωσε σε κρίση συνεργατών και προσπαθεί να το διορθώσει επιλέγοντας καλύτερα με το νέο έτος (δλδ ΕΣΕΝΑ;)

    Κλείνω απαντώντας στην ερώτησή σου: το Hardon Grove είναι στην άλλη άκρη της πόλης από εκεί που μένω εγώ, αλλά και πάλι όχι τόσο μακριά. Και συνεχίζω να εύχομαι γλυκιές εκδικήσεις, ζεστές και κρύες!  

  27. # Blogger Idάκι

    Επίσης, επειδή την λές σε όλους όσους είπαν τα ίδια με εμένα, ξαναδιάβασε τα σχόλια: κανείς δεν αμφισβητεί την αξία σου και την ποιότητα της δουλειάς σου. Όλοι προσπαθούν να σου πουν πως αυτό που ονομάζεις "ελληνική αλληλεγγύη" είναι στην ουσία επικίνδυνο, γιατί κάθε άλλο παρά αξιοκρατικό κριτήριο είναι. Εντυπωσιακό κιόλας πως το λένε κυρίως αυτοί που έχουν ζήσει στο εξωτερικό και τουλάχιστον μια παραδεδεγμένα σοφή γυναίκα - ναι τη Λου εννοώ που ξέρω πως σέβεσαι.

    Μην παρεξηγείς αυτούς που ξέρεις πως για το καλό σου πάντα συμβουλεύουν...  

  28. # Blogger the ibt

    Έλενα, αμάν πια όλες με αυτόν τον eLawyer. Σας γοητεύει με το λόγο του και τα παπιγιόν και παίρνετε το μέρος του. :-p

    Μαρία από Ρόδο, μη λες τέτοια! Μπορεί να μην τους αντέχουμε τους Αγγλάρες αλλά αν μη τι άλλο πρέπει να τους σεβόμαστε γιατί μας φιλοξενούν στην πατρίδα τους.

    Giannis Kafatos, ευχαριστώ.

    Serendipity, δεν το θυμόμουν αυτό το quote. Thanx for reminding us και καλώς σας βρήκα!

    Αγαπητή Ε, να ξέρατε τι μου θυμίσατε με αυτό το μαμαδίστικο "Μπράβο αγόρι μου"! Μήπως όμως μετά από όλα αυτά που περνάω εδώ παραγίνω καχύποπτος;

    Elawyer, κατάλαβα τι ακριβώς εννοείτε. Σας ρωτώ όμως: Εσείς θα μπορούσατε να συνεχίσετε, είτε τις επαγγελματικές, είτε τις φιλικές σας σχέσεις με κάποιον που δεν εκτιμά τα skills σας και σας το έχει δηλώσει με όχι και τόσο κομψό τρόπο; Εγώ πάντως δεν είμαι τόσο "επαγγελματίας φίλος" ώστε να του το συγχωρέσω. Και όσο άδικα με έκρινε εκείνος με βάση τη δουλειά μου τότε, τόσο άδικος ήμουν κι εγώ απέναντί του τώρα.

    Μούργο, τελικά αρχίζω να νομίζω πως οι εκάστοτε μαλάκες - Daves αποτελούν κίνητρα για να μη σταματάς να προσπαθείς, να δουλεύεις σκληρά, να γίνεσαι καλύτερος και να βουλώνεις στόματα.

    Ρε συ Νικόλ, μέχρι και η Μανάρα αναφώνησε "τι βρωμόστομα είναι αυτό!" Πέντε γραμμές σχόλιο, 15 μπινελίκια! Αυτά σας μαθαίνουν στα Ινστιτούτα Μαραγκών; Ε βέβαια, αν είσαι μαραγκός και δεν ξέρεις τη γλώσσα της πιάτσας, την πάτησες. Πάντως πράγματι, πόσο sad είναι που ρεβωνιάστηκε το τσώλει...

    Antemian, σήκω κι έλα να γνωρίσεις τους Dave! Όχι πως δεν υπάρχουν στον υπόλοιπο πλανήτη βέβαια...

    Idάκι, ας κατεβάσουμε τους τόνοι. :-p Πρώτον θα ήθελα να σε ρωτήσω αυτό που ρώτησα και τον δικηγόρο. Ακόμα και στην περίπτωση που μπορούσες να ξανασυνεργαστείς ή να ξανακάνεις παρέα με ένα τέτοιο άτομο, σε τι βαθμό θα τον εμπιστευόσουν; Πού θα ήξερες ότι δε θα έπαιρνε όλες τις ιδέες σου και θα τις πουλούσε για δικές του αύριο μεθαύριο; Σε καμία περίπτωση δε θα θεοποιήσω ούτε καν θα αρχίσω να ευγνωμονώ (Λουκρητία) έναν άνθρωπο που αποδείχθηκε λαμόγιο και γλίτσης. Που κολλάει σε αυτούς που νομίζει πως μπορούν να τον ανεβάσουν και αποφεύγει τα μη-φαβορί. Και δεν τη λέω σε κανέναν. Απλώς υπερασπίζομαι την ορθότητα της πράξης μου.

    Νομίζω πως η λέξη κλειδί σε αυτό το κείμενο ήταν το όνομα "Dave". Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά (Λουκρητία, Id, Monsieur Avocat) προφανώς είχατε συμπαθήσει τον Dave από τις διηγήσεις μου κι έτσι σας χάλασε τώρα που τον έστειλα με συνοπτικές διαδικασίες. Αν αντικαθιστούσα το όνομά του με το "Μήτσος" π.χ., είμαι σίγουρος πως τα σχόλιά σας θα ήταν τελείως διαφορετικά. Εύχομαι να σας κρίνουν κι εσάς το ίδιο σκληρά και άδικα σύντομα. Και θα ήθελα να μάθω αν τη στιγμή που θα σας δοθεί η ευκαιρία να εκδικηθείτε, θα παραμερίσετε τον εγωισμό σας και θα σκεφτείτε το καλό της δουλειάς σας ή της ανθρωπότητας.  

  29. # Anonymous Anonymous

    Μμμμ βλέπω πόσο τους κατεβάσαμε τους τόνοι :PP Ευχές είναι αυτές βρε;

    Αλλά ναι, με έχουν κρίνει άδικα και μου έχουν αρνηθεί ευκαιρίες, αλλά συνεχίζω να δουλεύω μαζί τους (απλά φροντίζω να μην χρειάζεται να αναφέρομαι σε αυτούς κατά το δυνατό). Η εκδίκησή μου είναι η φάτσα τους κάθε φορά που κάποιος άλλος- και δη ανώτερος ιεραρχικά - με επαινεί μπροστά τους ή έστω παίρνει το μέρος μου αν τύχει να έχουμε διαφορετικές απόψεις. Η εκδίκησή μου είναι επίσης όταν έρχονται οι ίδιοι να μου πουν ευχαριστώ, για εξασφαλίσουν την βοήθειά μου την επόμενη φορά που θα το ζητήσουν, και μπορώ να χαμογελάσω και να πω "μα και βέβαια". Αλλά το ξέρω πως το έχουν ξεχάσει και θεωρούν πως η παλιότερη αδικία σβήστηκε με την πρώτη δημόσια παραδοχή της αξίας μου. Είναι ένα άτυπο συγνώμη και το χρησιμοποιούν αρκετά.

    Ανθρώπους σαν τον Dave θα βρεις παντού... εξασκήσου στην αντιμετώπισή τους τώρα που το κόστος δεν είναι η καριέρα σου. Γιατί αν ο εργοδότης σου αύριο πει "συνεργαστείτε σε αυτό" δεν μπορείς να του πεις "μα όχι, με πρόσβαλε πέρσι". Και επαγγελματισμός τελικά, είναι αυτό - αφήνεις τα προσωπικά στην άκρη, γιατί δεν χωράνε.  

  30. # Blogger Sweet and bitter

    Αυτά τα "όχι" είναι τα καλύτερα! Εμένα μου πήρε καιρό να καταλάβω την αξία τους, αλλά "κάλλιο αργά, παρά ποτέ"!
    Ελπίζω μόνο να είχες το ανάλογο attitude όταν απέρριψες τον Dave!
    :)  

  31. # Anonymous Anonymous

    ad is a dirty job but somebody got to do it...
    (Barbie is a slut, κτλ)  

  32. # Anonymous Anonymous

    Entaxei megale.. diladi esy eipes terastio OHI, eisai teleios, o kalyteros.. den to pistevw pws eipes ohi se ena typo sto uni pou ithele na kanete group kai se eihe ftisei.. ehw pathei sok, pou vrikes tosi dinami re kolitari? Poios eisai telika o Theos tou OHI...

    Kalos orises ston real world. Ekei pou i Zougla epikratei o enas paei na faei ton allon.. An eisai kalitehnis eisai san athlitis eheis synagonismo se kati pou dimiourgeis, that's life kai an eisai toso boulis kai kaneis zitima mia fora pou kapoios den se pire sto group, tote nai prepei na alaxeis epaggelma, spoudes, myala kati telos pantws. An eisai antras to deihneis ston Canva sou.

    auta na sai kala, kai na xereis oti ehw entelws filikes diatheseis.  

  33. # Blogger Loucretia

    Αχαχαχα μικρε μου αψικορε και καυγατζη iblog, η λεξη κλειδι στο κειμενο δεν ηταν ο Dave (ο ποιοςςς;;) αλλα ΕΣΥ. Ξαναδιαβασε με ηρεμια τα σχολια του Elawyer και της Idακι, οι οποιοι επεστρεψαν και με υπομονη σου ξαναεγραψαν και σου κατεθεσαν την εμπειρια τους, οχι για να σου τη βγουν ή να σε αποπαρουν, αλλα πολυ απλα γιατι σε αγαπουν και σε νοιαζονται. Επειδη το αξιζεις. Εσυ, οχι ο Dave κι ο καθενας Dave.

    Y.Γ. τις φακες τις μαγειρεψες;;:-ΡΡ  

  34. # Blogger e-Lawyer

    Πάντως συμφωνώ απόλυτα με τον άνθρωπο, στον οποίο οφείλεται η όποια γοητεία του εικονιδίου μου (δηλ. τους γονείς μου: χο!), ότι δεν θα μπορούσα να συνεχίσω, είτε τις επαγγελματικές, είτε τις φιλικές μου σχέσεις με κάποιον που δεν εκτιμά τα skills μου και μου το έχει δηλώσει με όχι και τόσο κομψό τρόπο. Δεν είμαι τόσο "επαγγελματίας φίλος" ώστε να του το συγχωρέσω.
    Εκείνο το σποτάκι που λέγαμε, να παραγγείλω φιλμ;  

  35. # Blogger a female Darcy

    oops perno piso oti eipa gia tous mave se poigoumeno post.
    o matt?  

  36. # Blogger Unknown
  37. # Anonymous Anonymous

    I got to play Assassin's Creed which kind of disappointed me. There is some great work in there, great work. The art is fantastic...the levels in that game are huge. The free running things works really well and feels wow power leveling great to control, though after awhile the joy and awe kind of wares off. I hated the story...the whole setting kind of frustrated me. I was so completely looking forward to playing as an assassin during the Crusades. When I first heard the wow powerleveling concept for the game and awe the screenshots I was pretty jazzed. That excitement was quickly smothered when I found out I was a descendant of Altair and I was in a simulation. Great...a game within a game. That really kind of spoiled the whole thing for me. I played about halfway through the game before I completely stopped. I think the wow gold sequel that is inevitably going to get made will be pretty good...though I think they have kind f locked themselves into the whole genetic memory story thread. There is some really great stuff in that game, but the story, and combat really kind of killed it for me. The combat is still not that great of an improvement over the POP stuff. It is decent, but it feels like it could be so much better if they would just give the power leveling player more control over the character.  

  38. # Anonymous Anonymous

    出会い系厳選特番
    出会い系の窓
    出会い系大好き!!
    出会い系だろ♪
    出会い系人妻
    出会い系で逢おう
    出会い系お姉さん
    出会い系☆ユートピア
    出会い系天国
    出会い系の裏技
    出会い系で行こう♪
    出会い系女子高生
    出会い系ねこ
    出会い系だワンω
    出会い系deセフレ
    出会い系
    出会い系から始めよう
    出会い系を乗りこなせ!
    出会い系で一息
    出会い系のドア
    出会い系取材  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.