V for Vαρηκοΐα.

11 Comments Published by the ibt on Sunday, April 02, 2006 at 12:16 AM.


(Στο τηλέφωνο:)

Μου λέει: Επειδή η προηγούμενη φορά που πήγαμε σινεμά ήταν φιάσκο…
Της λέω: Φιάσκο τα 17 comments?
Μου λέει: …αυτή τη φορά θα διαλέξω εγώ ταινία.
Της λέω: Με το μαλακό γιατί έχω και δεκαεφτά πίεση.
Μου λέει: V For Vendetta.
Της λέω: Sorry, I don’t do Wachowski.
Μου λέει: Μα ακούω πολλά τελευταία.
Της λέω: Βρισίδια; Δικαίως.
Μου λέει: Όχι, ότι είναι για την επανάσταση…
Της λέω: Του ’21;
Μου λέει: Δεν ξέρω. Για δες τις ώρες προβολής.
Της λέω: Μη μου πεις ότι θα ξαναπάμε στο…
Μου λέει: Starcity φυσικά.
Της λέω: Για κοίτα!
Μου λέει: Τι;
Της λέω: Ο Φραγκούλης της βάζει πέντε!
Μου λέει: Ο τενόρος;

(Στο σινεμά:)

Μου λέει: Άδειο είναι.
Της λέω: Εσύ επέμενες να έρθουμε λαϊκή απογευματινή.
Μου λέει: Θα φάμε popcorn;
Της λέω: Για μεσημεριανό;
Του λέει: Ένα popcorn μεσαίο και μια light παρακαλώ.
Της λέει: €3.70, δεν έχεις ψιλά;
Με ρωτάει: Εσείς;
Του λέω: Μια από τα ίδια.
Με ρωτάει: Κι εσείς πε-ψιλά-ιτ;
Του λέω: Δεκάρικο.
Με ξαναρωτάει: Η PEPSI, LIGHT?
Του λέω: Με προσβάλλετε.
Μου λέει: Κουφοντίνας τελευταία, ε;
Της λέω: Και το ‘γραφαν οι οδηγίες του iPod…

(Στην αρχή της ταινίας:)

Της λέω: Remember remember την ώρα και τη στιγμή που με έφερες εδώ.
Μου λέει: Αχ αυτή η μάσκα κάτι μου θυμίζει…
Της λέω: Τη μάσκα του Vορρό;

(Δυστυχώς από αυτό το σημείο και μετά η ταινία αποδείχτηκε πολύ καλή με αποτέλεσμα να μου στερήσει όλο το feedback. Θα μπορούσα να πιαστώ από διάφορα κλισέ που υπήρχαν για να την κατηγορήσω αλλά το φινάλε μου έκλεισε το στόμα. Και άνοιξε το δικό της.)

11 Responses to “V for Vαρηκοΐα.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Egw apo tin arxi ithela na to dw kai me koroidevan!!! Alla telika etsi voulkwsane kai kapoia alla stomata...!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    δηλαδή τελικά αξίζει;
    και να υποθέσω πως η τριλογία μέιτριξ δεν σου άρεσε;  

  3. # Anonymous Anonymous

    Piri, ποια στόματα "voulkwsane"?

    Deuce, φυσικά και αξίζει! Να τη δεις στο σινεμά γιατί στο DVD θα χάνει το φινάλε. Αν έχεις και IMAX πουθενά κοντά σου, θα είναι φαντάζομαι ακόμη πιο συγκλονιστικό! Το πρώτο Matrix βλεπόταν. Στα υπόλοιπα το έσκισαν. Και αυτή η φουτουριστική μαυρίλα - βρώμα με κουράζει πολύ. Ευτυχώς όμως "το μέλλον", στο V, το είχαν προσεγγίσει πολύ σεμνά και ταπεινά.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Χάρηκα πολυ που τελικά "βγήκε" καλή η ταινία γιατι θέλω πολύ να την δω!!
    Όσο για την βαρηκοϊα..
    Πριν λίγες μέρες, είμασταν με τον Henry σε ενα mini-market, πιάνω μια Coca-Cola και πλησιάζω στο ταμείο..
    Πωλητής:@%%^@Ε#!
    Εγώ: Εεε...Πόσοοοο?
    Πωλητής: Καλησπέρα είπα..
    Εγώ: (Αχαχαχα)Καλησπέρα, καλησπέρα(glough)..
    "Χτυπάει" την Coca και την βάζει σε μια σακουλίτσα..
    ...(σιωπή)...
    ...(σιωπή)...
    Εγώ: εε..πόσο έχει?
    ...(σιωπή)....
    Του δίνω τα λεφτά..τα παίρνει και μου δίνει τα ρέστα.
    Εγώ: Ευχαριστώ πολύ. Γειά.
    Πωλητής: Γειά σας.

    Αμέσως μετα, ο Henry με ξέχεσε και με έκανε ρόμπα στην Δέσπω..που έγινα ρόμπα στον πωλητή!

    *Ερώτημα..γιατι δεν ήθελε να μου μιλήσει μετά ο πωλητής? Επειδή δεν του είπα καλησπέρα?? :P  

  5. # Anonymous Anonymous

    Ναι...η ταινία από μόνη της ήταν αρκετά καλή.
    Αν δεν έχεις διαβάσει το comic!

    Όποιος όμως διάβασε το ομώμυμο comic book του ΄83, 2 μέρες πριν πάει να δει την ταινία, όπως καλή ώρα - εγώ, βγήκε από την αίθουσα τραβώντας τα μαλλιά του!!!

    Δηλαδή έ-λε-ος!!! Του αλλάξανε τα φώτα!!!
    Δεν είναι τυχαίο που ο Alan Moore (ο σεναριογράφος του comic) ζήτησε να μην υπάρχει καμία αναφορά του ονόματός του στα credits της ταινίας!!!

    Κατά τη γνώμη μου: αν οι χολυγουντιανοί film-makers έμεναν πιστοί στο σενάριο του comic η ταινία θα ήταν 1000 φορές καλύτερη!!!

    αν ο Φραγκούλης (respect!) είχε διαβάσει το comic, θα έγραφε μια τελείως διαφορετική κριτική!!!

    Σε όποιον άρεσε η ταινία, αξίζει να διαβάσει και το comic - μιλάμε για κλάσεις ανώτερο!
    Δηλαδή trust me! :))  

  6. # Anonymous Anonymous

    Opou voulkwsane vale voulwsane (vlaka) .  

  7. # Anonymous Anonymous

    Ειναι μια απο τις καλυτερες ταινιες που εχω δει!!!Αξιζει το κοπο!!!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Τελικά είδες το V for Vendetta? έιχε κοινά με τους Βροντάκηδες και ΦΟυρτουνάκηδες ή καμία σχέση....;;;;  

  9. # Anonymous Anonymous

    Πάλι καλά που είπες ότι έγινε ενδιαφέρον διότι αλλιώς θα έχανα πάσα ιδέα για το άτομό σου :P

    ΤΕΛΕΙΑ η σκηνή με τα ντόμινο... τέλεια η φωνή του Hugo... θεός ο Steven Fry... τέλειο το τέλος... γούσταρα τρελά τις αναρίθμητες αναφορές στο 1984, στο Ναζιστικό καθεστώς, στην προβλεπόμενη κατάσταση αν επικρατήσουν τώρα οι σκληροτράχηλοι νεοσυντηρητικοί στην Αμερική, στην αποδόμηση του Λονδίνου, το fake newsflash που έλεγε για Avian Flu, τις επιρροές από Steven King, Clive Barker, Neil Gaiman, Edgar Allan Poe, H.P. Lovecraft...

    Μπορώ να φανταστώ πως το graphic novel θα είναι ακόμη καλύτερο, αλλά νομίζω πως έλεγε στα credits πως είναι απλά βασισμένο στο κόμικ και όχι η ίδια η ιστορία.

    Την συστήνω ανεπιφύλακτα στους fan της αλληλεπίδρασης και διακειμενικότητας!  

  10. # Anonymous Anonymous

    Snowhite, εεε;

    Acid K, sorry I don't do comics. Αλλά και να διάβαζα, δε θα τα συνέκρινα με τον κινηματογράφο.

    Μαρία από Ρόδο, σε αυτήν την ταινία λέγονται Vουρτουνάκηδες και Vροντάκηδες.

    Id, σου είπα τους Wachowski τους φοβόμουν. Δηλαδή, Ok ωραία νοήματα αλλά πάντα χρησιμοποιούν tacky tricks για να πορώσουν τη μάζα. Δυστυχώς η σκηνή με το domino, συγκίνησε κι εμένα! (Ντροπή.) Εμένα μου άρεσαν οι "Former United States". :p

    Την συστήνω ανεπιφύλακτα στους fan της αλληλεπίδρασης και διακειμενικότητας! Κυρίες και κύριοι, KAI ο Δανίκας στο blog μου! :p  

  11. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.