Ύπνος/Ξύπνιος.

5 Comments Published by the ibt on Monday, March 27, 2006 at 2:55 AM.


Εχθές, Κυριακή, έπρεπε οπωσδήποτε να ξυπνήσω στις 9:00 το πρωί (θερινή ώρα). Έπεσα λοιπόν εγκαίρως για ύπνο. Στις 7:00. Επειδή συνήθως κοιμάμαι 12 με 14 ώρες σερί και μου είναι πολύ δύσκολο να ξυπνάω, έβαλα τρία (3) ξυπνητήρια να χτυπήσουν: Το κινητό, το σταθερό και το στερεοφωνικό.

Στις 9:00 ακριβώς κι ενώ στον ύπνο μου έβλεπα πως ήμουν νεκρός και έτρωγα σε ένα τραπέζι με το πρόσωπό μου να βρίσκεται σε αποσύνθεση, (μόνο ο Βισαρίων τελικά μένει φρέσκος μετά θάνατον) άρχισα να ακούω πολύ ζωντανά και καθαρά το soundtrack του ονείρου μου! Ένα πιάνο δηλαδή που έπαιζε μια μελαγχολική, σχεδόν τραγική μελωδία. «Δε γίνονται αυτά τα πράγματα!» σκέφτηκα τρομαγμένος, μεταξύ ονείρου και ξύπνιου. Πετάχτηκα λοιπόν και πλησίασα το στερεοφωνικό. Τσιμπήθηκα πολλές φορές για να σιγουρευτώ πως είμαι ξύπνιος. Και αυτό γιατί στην οθόνη του έβλεπα τη συχνότητα του Best αλλά άκουγα κλασσική μουσική! Ή κάποιο soundtrack, δεν μπορώ να θυμηθώ.

Πήγα να τρελαθώ! Δεν μπορούσα να ξεχωρίσω την πραγματικότητα από το όνειρο, νόμιζα πως αυτά που συμβαίνουν είναι μεταφυσικά κι εγώ πράγματι πεθαμένος. Και όλα αυτά υπό τους ήχους αγωνιωδών εγχόρδων, πια. Τελικά όμως ο ύπνος υπερίσχυσε. Χαμήλωσα την ένταση, επέστρεψα με κλειστά μάτια στο κρεβάτι και κουκουλώθηκα με το security blanket. Κοιμήθηκα αμέσως σα μοσχάρι και έχασα το ραντεβού.

Τις σιχαίνομαι αυτές τις ημι-ονειρικές εμπειρίες. Νομίζω πως είναι αδέρφια της μέθης και ξαδέρφια της σχιζοφρένειας!


Όποιος έχει άκρες στον Best, ας ρωτήσει τι έπαιζε το πρωί της Κυριακής στις 9:00. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω! Αν και δε θα ΄θελα ποτέ να ξανακούσω αυτή τη μουσική. Ιt was kinda spooky!

5 Responses to “Ύπνος/Ξύπνιος.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Χι,χι!Εντάξει, συνήλθες??
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα..
    Έχω πάθει κάτι ανάλογο!!
    Τώρα που μου το θύμισες..
    πάω να γράψω ένα Post πάνω σ'αυτό! ;)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Τελικά πάντα υπάρχουν χειρότερα. :-p  

  3. # Anonymous Anonymous

    Χε,χε! Αν υπάρχουν λέει... :p  

  4. # Anonymous Anonymous

    Σιγά τη μεταφυσική εμπειρία! Κι εγώ όταν ήμουν μικρή είχα ονειρευτεί ότι είχα το σταβλό-σπιτο των πόνυ (ω ναι!) και μετά όταν ξύπνησα δεν ήταν εκεί που υποτί8εται ότι το έιχα αφήσει και έφαγα όλο το σπίτι να το βρω, άσε που μου πήρε και κάτι ώρες να καταλάβω ότι ήταν όνειρο-απατηλό (είμαι και ξανθιά- το ξέρεις!).
    ΑΥΤΟ καλέ μου είναι πίκρα!!!! :))))  

  5. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.