Δε σας ακούω, πάρτε το 0044.

15 Comments Published by the ibt on Tuesday, March 28, 2006 at 12:02 AM.


Thank you for calling Application Se(r)vices. Please have your application numbah ready. We info(r)m you that this call will be reco(r)ded. (And then, uploaded on our website.)

Your line is in the queue, please hold on. (Beethoven’s 6th playing for 2’ and 23’’.)

-A.S. customer service, good afternoon!
-Hello, (uuuhm) my name is P, I’m an applicant and I would like to cancel my pending choices, in order to accept the unconditional offer I received, last month.
-Can I have your application numbah please?
-Sure. It’s six, two, five…
-Whοt ******** *** is your fiii(r)st name?
-I beg your pardon? (I never promised you a rose ga(r)den.)
- Whοt is you(r) name?
-Oh, Panagiotis.
-OK Panagiotis, and what is your date of bi(r)th?
-Της λώ. (Do you also need my bra size?)
-Sooo you’d like to cancel TCC, COVN and MMU.
-Exactly!
-Do you just want to withdraw ****** ****** **** or reply to the offer?
-I’m not sure I understand. (τρέμοντας μήπως πω καμιά βλακεία και μου αποσύρει όλη την αίτηση.)
-WOULD YOU ALSO LIKE TO ACCEPT YOU(R) UNCONDITIONAL OFFER (you feebleminded young man)?
-Oh! Yeah, why not? (Γιατί κυρά μου μου μιλάς σαν να έχεις γκιοφτέ στο στόμα;)
-Marvelous! You(r) ******** ******* **** is done. You now have to wait for the ****** letter.
(Σιγή.)
-Uuuhm, thank you very much. (Τι έγινε τώρα;)
-Thank you for calling.
-Bye bye. (Κάτι κακό συνέβη! Αλλιώς θα μου 'χε πει κανα congratulations, η γαϊδούρα.)

«Μαμαααααα! Ή απέσυρα κατά λάθος την αίτηση μου, ή από σήμερα είμαι επίσημα φοιτητής του SIAD!»

Επειδή συνέβη το δεύτερο, είμαι σίγουρος ότι από δω και στο εξής θα γραφτούν πολλά posts για την ανάπηρη επικοινωνία μου με τους Άγγλους και την προφορά τους. (Oh!)

15 Responses to “Δε σας ακούω, πάρτε το 0044.”

  1. # Anonymous Anonymous

    haha dokimase tin epomeni fora kai esu me ena gkiofte [sic]! Kali tuxi sti zwi sou ws foititis stin agglia pia! I aggloi...exoun passo? :$  

  2. # Anonymous Anonymous

    Thanks, ξάδλεφε. Και πάσο έχουν, και μπάσο, και πράσο (καλά γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος), και brasso, και silvo (για τα ασημικά.)

    Ορκίζομαι όμως από τώρα πως ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΑ! Δεν πλήρωνα εγώ Aμερικανίδες καθηγήτριες για να καταλήξω να μιλάω σαν τον Jude Law...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Hey! Τι έχει ο Jude Law??
    Μακάρι όλοι όσοι έχουν τέτοια σκ****προφορά να του μοιάσουν ;)
    Tότε..δεν θα έχω πρόβλημα με τους άγγλους!

    Τι θα κάνεις? Πότε θα το μάθεις αν τελικά "την έκανες" ή "θα "την κάνεις" για εκεί??
    Περιμένω νέο Post με το αποτέλεσμα! ;)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Μα το γράφω Snowhite, "συνέβη το δεύτερο", δηλαδή επιτέλους έκλεισε αυτό το τερααααστιο (και για κάποιους κουραστικό - ahem) κεφάλαιο της υποψηφιότητας!

    Από Σεπτέμβριο με χάνετε! :P  

  5. # Anonymous Anonymous

    Χριστούγεννα δηλαδή θα κάνουμε στο London;;;;;;; Marvelous!!!!!!!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Χαχαχα! Μαρία, τα Χριστούγεννα του Λονδίνου είναι μύθος. Δε διάβασες το "London Diaries"? Μόνο οι εκπτώσεις και το κρύο λένε τότε. Αν θες να δεις στολίδια και μπιχλιμπίδια, από 20 Νοεμβρίου είναι τίγκα.  

  7. # Anonymous Anonymous

    Ωχ, sorry ! Μου φάνηκε οτι έγραψες "Νομίζω πως συνέβη το δεύτερο". Μάλλον πρέπει να φοράω πιο συχνά τα γυαλιά μου :(
    * Ισώς και να μου έμεινε κανά άλλο κουσούρι απο τα χάπια :p

    Υ.Γ. Απο όπου και αν μας γράφεις, είμαι σίγουρη πως τα posts σου θα είναι τέλεια!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Και η τύπισσα ήταν σχεδόν Λονδρέζα, κάτσε να ακούσεις τους Νότιους, δεν θα χρειάζεσαι να σηκώνεις το μαλλί το πρωί :-Ρ

    Congrats και πάλι, μικρέ!!!  

  9. # Anonymous Anonymous

    Τι είναι το SIAD; (sorry for asking...)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Snowhite, thanx. :)

    Id, αλήθεια; Τόσα λίγα μίλια κάνουν τη διαφορά; Με την ίδια λογική στη Χαλκίδα θα πρέπει να μιλούν με άλλο accent. :p

    Ελεύθερε Σκοπευτή, welcome welcome. Ωραίο blog. :) SIAD = The Surrey Institute of Art & Design University College. (Τώρα καταλαβαίνεις γιατί το γράφω εν συντομία.)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αχ, λατρεμένο Λονδινάκι! Congratulations!!! Θα περάσεις υπέροχα με ή χωρίς παρέα το Λονδίνο σε καταπίνει! Αν μπορέσεις δε, πετάξου και μέχρι το Ζοο για να δεις αν υπάρχει ακόμα ένας ρινόκερος με το όνομα "Νανάκος". Τον είχα υιοθετήσει το 2001, την ημέρα που έβγαινε το πρώτο Χάρι Πότερ στους κινηματογράφους!  

  12. # Anonymous Anonymous

    iBLOG: θενκς ε λατ
    και καλές σπουδές
    - η φίλη της οποίας το έργο φιλοξενώ στο blog μου πέρασε σε τρια Παν/μια στο Λονδίνο (St Martin's, Royal College of Art και Slade) και θα πάει στο τελευταίο για μεταπτυχιακά...
    Ωστόσο, προβληματιζόταν μήπως έπρεπε να έχει κάνει αιτήσεις και στο Τμήμα Art & Design... (πράγμα που της συνιστούσα), αν και μου έλεγε ότι αυτό δεν θεωρείται "μεταπτυχιακό στην Τέχνη"...

    Μπορεί να τα πούμε εις τας Αγγλίας?  

  13. # Anonymous Anonymous

    kala an auto nomizeis einai xalia sinnenoisi, pou na akouseis tous tilefonites se trapeziko sigkrotima stin Ameriki... Apo indoi, mexri arabes kai na fovase sto telos an sou exoun meinei lefta ston logariasmo sou...  

  14. # Anonymous Anonymous

    Νανάκε, σ' ευχαριστώ. Ήδη έχω μεγάλο κόλλημα με το Λονδίνο οπότε δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που θα βρίσκεται τόσο κοντά μου! Στο ZOO δεν έχω πάει αλλά σε περίπτωση που το τολμήσω, πώς θα αναγνωρίσω το συνονόματο;

    Ελεύθερε σκοπευτή, (τι διάολο, πιο "σερνικό" nickname δε βρήκες, κορίτσι πράμα;) you a(re) welcome. Το έργο με τη σελήνη είναι άψογο! Πολλά μπράβο στη φίλη σου (όσοι δεν το είδατε, τρέξτε) και μπράβο και για τα Πανεπιστήμια. Όσο για τις επιλογές της, δεν έχω ιδέα. Εξάλλου, εγώ δεν πάω για μεταπτυχιακό.
    Από Σεπτέβρη θα ιδρύσουμε τον Κύκλο των Χαμένων (blogger) Κορμιών.

    Deuce, από όσο ξέρω, τα χειρότερα Αγγλικά τα μιλούν οι Κινέζοι/Ιάπωνες: Jewish to oddor sunteen? - Do you wish to order something? (από Fw: email.)  

  15. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.