Το τέλος.

13 Comments Published by the ibt on Friday, March 31, 2006 at 4:06 PM.


Το σκέφτομαι πάντα πριν από την αρχή.

Ύστερα το ξεχνάω.

Αλλά συνεχίζω να φοβάμαι.

Για το τέλος.

Κι έρχεται πάντα γρηγορότερα απ’ ό,τι περιμένω.

Όμως δεν είναι τόσο οδυνηρό όσο φοβάμαι.

Μάλλον η ιδέα του με κάνει να φοβάμαι.

Το ίδιο το τέλος με γοητεύει.

Και αυτή η γλυκόπικρη αίσθηση που αφήνει.

Που με το χρόνο γίνεται όλο και πιο γλυκιά.

Μέχρι να γίνει ανάμνηση.

13 Responses to “Το τέλος.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Αν δεν έγινα σαφής, αυτό ήταν το τελευταίο μου post. Να περνάτε καλά.  

  2. # Anonymous Anonymous

    καλή πρωταπριλιά!!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Εε! Τι έγινε πάλι? Πρώτα ο κύριος Φώλιος, τώρα εσύ?

    Τι πάθατε και φεύγετε? Σας έπιασε η άνοιξη?

    Σοβαρολογείτε?  

  4. # Anonymous Anonymous

    Drama queen. :-P

    This joke isn't funny anymore.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Άστα αυτά..πριν λίγες μέρες μας έλεγες οτι θα μας γράφεις και απο την Αγγλία..και τώρα, είναι το τελευταίο post..? Μεγάλωσε η μύτη σου..

    *DON'T..PENOCHIO!!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Αγαπητοί αναγνώσται,

    Καλό μήνα. Δυστυχώς το comment μου ήταν το Πρωταπριλιάτικο ψέμα μου. Το post όμως το έγραψα στις 31 οπότε ισχύει, είναι δηλαδή αληθές και έγκυρο. Έγραψα για το τέλος, γενικά. Όχι για το τέλος αυτού του blog, (το οποίο και θα σημάνει και το τέλος του κόσμου.)

    Μωρή Ροδίτισσα ρουφιάνα, αμέσως να το μαρτυρήσεις. :p

    Ελεύθερε σκοπευτή, χαλάρωσε. Το blogging είναι πλέον η κύρια απασχόλησή μου. Αν το κόψω κι αυτό θα πέσω στα Xanax.

    Vague, τι δουλειά έχεις εδώ; Εσύ δεν έπρεπε να κάνεις πρόβα το χορευτικό του A Far L' Amore Comincia Tu? (a.k.a. Skopja Skopja) Γρήγορα στις πλατφόρμες.

    Snowhite, εγώ είμαι ο Ιαπωνας ξάδελφος του Πινόκιο, ο ΠιΤΟΚΥΟ, ο γιος του Ξεπέτο. Και όταν λέω ψέματα μου μεγαλώνει κάτι άλλο. Το πηγούνι, μου γίνεται σαν της Θεοδωρίδου. Πού πήγε το μυαλό σου;  

  7. # Anonymous Anonymous

    Κι εκανα κατι χαρες :-ΡΡΡΡ  

  8. # Anonymous Anonymous

    όλοι ανεβάσατε πρωταπριλιάτικα θέματα ζηλιάρηδεςςςςςς :p

    και όλα εγωκεντρικά τα βρίσκω, btw. ο ένας αποχωρεί, την άλλη τη χτύπησε η άνοιξη. μόνο εμείς νοιαζόμαστε για τη μεγάλη πολιτιστική παράδοση του τόπου (και πάμε νωρίς για ύπνο).  

  9. # Anonymous Anonymous

    Να πω πως η Loucretia ήταν αυτή που μου έδωσε την ιδέα για το ψέμα, όταν μετά την ανάγνωση αυτού του post με ρώτησε: "Γιατί το κλείνεις το μαγαζί?"

    Cheaplog, σε παρακαλώ, εγώ σας είπα τα πρώτα ψέματα χθες το βράδυ. Άσχετα αν ήταν ατυχέστατα. Της Loucretias πάντως ήταν το καλύτερο που είδα σήμερα στη blogόσφαιρα. Μα να ανεβάσει στίχους Sakis? Χαχαχα!

    Loucretia μπράβο. Τελευταία βλέπω πολύ επιτυχημένα posts. Μπας και στα γράφουν άλλοι; :-p  

  10. # Anonymous Anonymous

    Kαλή Πρωταπριλιά και μη διανοηθείς ποτέ να σταματήσεις να γράφεις στο blog ( μώλις διάβασα το post συνηδιτοποίησα ότι είναι Πρωταπριλιά ,έτσι είσαι όμως μέχρι να φύγεις από το Λύκειο , αμήν και πότε )  

  11. # Anonymous Anonymous

    Κώστα, καλό μήνα και σε σένα. Εγώ, αντίθετα, όταν πήγαινα σχολείο (τι τέλειος που είναι ο ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ!) ήξερα πάντα τι μέρα είναι. Τώρα που δεν κάνω τίποτα δεν έχω ούτε μέρες ούτε ημερομηνίες!

    Αντέ με το καλό.

    P.S. Εγώ ξεκίνησα το blogging μέσα στις Πανελλήνιες. (βλ. iblog Classics - Μάιος). ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ (βλ. iblog Classics - Οκτώβριος)!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Μπλιαχ, μόλις έδωσα συμβουλή σε μαθητή! Sorry, δε θα το ξανακάνω. Θυμάμαι πόσο χάλια ήταν να ακούς τέτοια από παντού...  

  13. # Anonymous Anonymous

    ΑΧ εσυ!Σε κατάλαβα!Το πηγούνι εεε??χμμ..  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.