Δε μπορώ τώρα, πλένω πιάτα.

15 Comments Published by the ibt on Thursday, March 02, 2006 at 1:04 AM.


Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ πως μια τηλεοπτική σειρά μπορεί να γίνει τόσο addictive. Τη συγκεκριμένη, είχα αρχίσει να τη βλέπω στην Κρατική, αλλά συνεχώς ξεχνούσα τις ώρες προβολής με αποτέλεσμα να χάνω, στην κυριολεξία, επεισόδια. Άσε που η μετάφραση του τίτλου έμοιαζε με αυτές των ηλίθιων ταινιών, τύπου Rob Sneider, και μου γύριζε το μάτι ανάποδα στα διαφημιστικά.

Την ημέρα που ο Γιάννης μου έδωσε τις δύο πρώτες seasons, άρχισα να είμαι ασυνεπής απέναντι στο iblog και σ’ όλες τις άλλες δραστηριότητες της ζωής μου (φαγητό και ύπνο). Ξεκίνησα να φρεσκάρω τα επεισόδια που είχα ήδη δει και τελικά κατέληξα να τα ξαναβλέπω (ολόκληρα) με μεγάλο ενδιαφέρον. Όταν την επομένη συνέχισα στα καινούρια, παραδόθηκα ολοκληρωτικά. Ξεκινούσα μεσημέρι και τελείωνα μεσάνυχτα! Δεκάδες σαραντάλεπτα επεισόδια βλέπονταν μονορούφι, μέχρι που ο ίδιος επέβαλα στον εαυτό μου να σταματήσει. Όσο η εξέλιξη προχωρούσε, τόσο αυξανόταν το ενδιαφέρον και η απληστία μου.

Ήδη τελείωσα την πρώτη season και έχω ενθουσιαστεί. Αφού κάθε φορά που ακούω το theme νιώθω ευτυχισμένος! Ανυπομονώ να τελειώσω το γράψιμο για να ξεκινήσω τα επόμενα επεισόδια. Δεν ξέρω τι με συναρπάζει περισσότερο στo Desperate Housewives. Η κινηματογραφική του σκηνοθεσία, το σενάριό του (που πιο-σατανικό-δεν-πάει), οι χαρακτήρες; Ξέρω, ενθουσιάζομαι εύκολα, αλλά στην προκειμένη το εννοώ. Είναι ένα από τα καλύτερα τηλεοπτικά προϊόντα που έχω δει ποτέ.

Και στην Ελλάδα ο κόσμος ασχολείται με το «Παρά πέντε»… Give me a break.

15 Responses to “Δε μπορώ τώρα, πλένω πιάτα.”

  1. # Anonymous Anonymous

    for fucks sake μην αφήσεις μια αμερικάνικη σειρά να σε παρει το μυαλό!  

  2. # Anonymous Anonymous

    ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑ 5 ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΕΣΤΟΥΜΕ.Καλημέρα!!!!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Dude... Rob Schneider kicks royal ass, dude!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Συμφωνώ με τη Μαρία... get your act together!! Και στην Αγγλία με το παραπέντε ασχολούμαστε και μαζευόμαστε να το δούμε παρέες!!!

    Μια φορά είδα το D.H. και απλά...βλεπόταν.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Έρωτα, για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω μαζί σου! Τέλεια σειρά. Είχα δει την πρώτη season πέρυσι Σκωτία και είχα κολλήσει.Στην Ελλάδα έχει αδικηθεί και πιστευω οτι φταίει οτι προβάλεται απο την ΝΕΤ και σε περίεργη ώρα. Την δευτερη δεν την έχω, την θέλω!
    Αλλα βρε 'Έρωτα, και το παραπέντε τέλειο είναι. Άσε που έχω δηλώσει οτι με τον Καπουτζίδη θα κάνατε το τέλειο συγγραφικό team!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Dead Disney: Μην ξεχνάς πως κι εσύ αμερικανός ήσουν. (Πριν το θάνατό σου.)

    Μαρία από Ρόδο: Εσύ δεν σκιζόσουν για Sex & The City κάποτε;

    Deuce Bigalow: Dude, you gotta be kiddin.

    Id: Get a grip.

    Έρωτα: Επιτέλους! Κάποιος άνθρωπος που ξέρει για τι μιλάω! Το "Παρά Πέντε" δεν είπα ότι δεν είναι καλό (το παρακολουθώ εξάλλου ανελειπώς) απλώς δεν είναι ΤΟΣΟ καλό ώστε να γίνεται αυτός ο χαμός. Αλλά στην Ελλάδα αυτό το φαινόμενο είναι σύνηθες: Τα καλούτσικα πράγματα ξεχωρίζουν ανάμεσα στα σκατά. Πολλές φορές βέβαια και τα σκατά (βλ. "Το Καφέ της Χαράς") ξεχωρίζουν ανάμεσα στα σκατά, αλλά δεν ξέρω τι σκατά συμβαίνει.

    ΣΚΑΤΑ!  

  7. # Anonymous Anonymous

    Κι άλλος!
    Εγώ είχα πρότερο κόλλημα με την Teri Hatcher από τον καιρό που έπαιζε στο Λόις και Κλαρκ οι περιπέτειες του Superman. Όταν την ξαναείδα έπαθα πλάκα. Αλλά στο Desperate Housewives όλο το καστ είναι γαμάτο, και το σενάριο, και το (δολοφονικό) χιούμορ... και ... και.... Κάθε φορά που κατεβαινει καινούριο επεισόδιο αποκόπτομαι απ' τον κόσμο :):)  

  8. # Anonymous Anonymous

    Μωρή Καλλιόπη!!!!! Έτσι ξηγιέσαι;;;;;;;;; εσύ ρε δεν ήσουν αυτή που σκιζόσουν για τις ελληνικές ταινίες του Δαλιανίδη;;; Τώρα μου ξύπνησες και βλέπεις Desperate Housewives;;;;;;;;; Ε τι να σου πω!!!!! ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!
    Και ναι iblog team κάποτε σκιζομουν για το Sex and the city γιατί η αδερφούλα μου, μου το κόλλησε και είχε δίκιο...Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει!!!!!! Το Sex περνούσε και κοινωνικά μηνύματα και στην τελική μην μου κολλάς και πολύ πολύ!!!!!  

  9. # Anonymous Anonymous

    Μαρία πάλι δεν πήρες τα χάπια σου;

    lordkostas, δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι εκεί στα ξένα, αλλά σήμερα που βγήκα για φαγητό και μασούλαγα μια Lifo είδα ότι ο Τσαγκαρουσιάνος έχει άρθρο σου στη στήλη με τα blogs! Άντε και στο Vanity Fair ευχόμαστε :-p  

  10. # Anonymous Anonymous

    Xεχε! Το έμαθα και χάρηκα αλλά δεν ήταν δικό μου άρθρο αλλά της γιαγιάς μου :):)
    Θα της μεταφέρω πάντως τις ευχές σου πάντως... να 'σαι καλά!  

  11. # Anonymous Anonymous

    Α ήταν πράγματι της γιαγιάς σου; Wow. Πολύ συγκινητικό!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Έχω και αποδείξεις!
    http://lordkostas.blogspot.com/2006/02/blog-post_18.html

    εδώ είναι ένα screenshot από το αυθεντικό γράμμα. Σ' ευχαριστώ πάντως.  

  13. # Blogger AB78
  14. # Blogger Unknown
  15. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.