Confessions of a dangerous mind.

16 Comments Published by the ibt on Sunday, February 18, 2007 at 9:37 PM.


OK. Το ξέρετε το παιχνίδι, έχει πάρει μορφές επιδημίας στη blogόσφαιρα αλλά για τους πρωτάρηδες εξηγώ: Blogger γράφει πεντάδα αποκαλύψεων - εξομολογήσεων για το ποιόν του και εν συνεχεία προκαλεί άλλους 5 συν-bloggers του να πράξουν το αυτό. Κι ενώ εγώ κλαιγόμουν πως δε με παίζουν, tagαρίστηκα εις τριπλούν (update) από την Alien Lover, τον Νικολάκη και τη Mirelen!

Έτσι, αποκαλύπτω τα 5 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα.

1. Από τα 6 μου μέχρι και πολύ πρόσφατα, ήθελα να γίνω ηθοποιός. Δεν το έχω αποκαλύψει παρά σε ελάχιστα άτομα γιατί πάντα ντρεπόμουν για αυτή μου την επιλογή. Στη β' λυκείου αντί να διαβάζω για τις Πανελλήνιες, έκανα μαθήματα υποκριτικής μετά το σχολείο και την ίδια περίοδο αποπειράθηκα να παίξω σε μία παράσταση! Εκεί τα βρήκα λίγο σκούρα, όχι με το ρόλο αλλά με το φόβο από τον οποίο θα έπρεπε να απαλλαγώ επί σκηνής. Έτσι η μοίρα με έριξε στο Advertising.

2. Η πιο κουλή δουλειά που έχω κάνει είναι (SMS) ζιγκολό / πόρνη. Στην αγγελία ζητούσαν νέους με φαντασία, καλή πένα και τυφλό σύστημα. Στην εταιρία μου αποκάλυψαν πως επρόκειτο να ενσαρκώσω την (στείλε) ΤΖΙΝΑ (στο 4280) και τον Άγγελο που "νιώθει μόνος" δίπλα στο Μίλα μου Βρώμικα της Κοντοβά. Μάλιστα, στην "εκπαίδευση" τα άλλα παιδιά που δούλευαν εκεί (experienced πουτάνες) μου αποκάλυψαν με ενθουσιασμό όλα τα μυστικά του επαγγέλματος. Πως δηλαδή θα καταφέρνω να κρατώ τους πελάτες μας σε μία διαρκή καυ*α για να συνεχίζουν να στέλνουν μηνύματα. Από τα SMS που θα λάμβανα, θα πληρωνόμουν ένα μικρό ποσοστό και ο νταβατζής μας θα κρατούσε τα περισσότερα. Δε θα ξεχάσω ποτέ τη Βίβλο του επαγγέλματος, το ντοσιέ με τα ονόματα και τα χαρακτηριστικά της ΤΖΙΝΑΣ, της ΖΕΤΑΣ, της ΚΛΑΡΑΣ που βοηθούσε στο να μην ξεχνάς ποιος/ποια είσαι κάθε φορά και τι χρώμα περούκα φοράς. Δυστυχώς, δεν ξαναπάτησα μετά την εκπαίδευση.

3. Λατρεύω τα γλυκά. Θα μπορούσα να ζήσω τρώγοντας αποκλειστικά τούρτες και παγωτά. Είμαι εθισμένος στη σοκολάτα και σε κάθε προϊόν της. Έχω βγει ξημερώματα από το σπίτι, με βροχές και κρύα για να αγοράσω σοκολάτα, έχω ταξιδέψει μέχρι τη Θεσσαλονίκη για ένα κιλό "πουράκια Χατζηφωτίου" (τώρα Χατζηφωτίου και στην Αθήνα!) και κάθε φορά που τρώω Death by Chocolate δακρύζω από ηδονή. Από σοκολάτες, θεωρώ την ΙΟΝ γάλακτος/αμυγδάλου την καλύτερη σοκολάτα μαζικής παραγωγής που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής, ενώ στην Αγγλία βολεύομαι με Galaxy και εναλλακτικά Kinder Bueno. Ένα από τα όνειρα μου είναι να κολυμπήσω σε σοκολάτα και να καταπιώ όλο το εργοστάσιο του Willy Wonka.

4.
Μιλάω συνεχώς με τον εαυτό μου. Συνήθως μαλώνουμε. Δεν ξέρω πόσο σχιζοφρενικό είναι αυτό αλλά πιστεύω πως εδώ μέσα είμαστε δύο: Εγώ κι αυτός. Αυτός είναι πιο κακός από μένα και έχει μεγαλύτερο έλεγχο του σώματός μου. Εγώ είμαι πιο καλός, πιο λογικός και προσπαθώ συνήθως να του βάζω φρένο. Ένας από εμάς είναι φοβητσιάρης κι ένας παρορμητικός. Ένας ιδιαίτερα κοινωνικός και εξωστρεφής και ένας ντροπαλός. Ένας τρομερά χαρούμενος και αισιόδοξος και ένας μαύρος, άραχνος, πεσιμιστής και καταθλιπτικός. Ένας είναι φοβερή ψωνάρα κι ένας ιδιαίτερα ανασφαλής με την εικόνα του. Δεν νομίζω πως εγώ θα έκανα ποτέ παρέα με αυτόν. Δεν τον έχω σε τεράστια εκτίμηση αλλά συνήθως καταφέρνει να με ελέγχει. Θα μπορούσα άνετα να σας δείξω ποια κείμενα στο iblog έχω γράψει εγώ και ποια αυτός. (Αυτό το γράφω εγώ.)

5. Σιχαίνομαι τα ανοιχτά παπούτσια. Μου είναι ιδιαίτερα δύσκολο και αηδιαστικό να βλέπω τα πόδια των άλλων. Είναι άλλο ένα πράγμα που αποφεύγω να λέω ανοιχτά για να μη θεωρηθώ τρελός. Το καλοκαίρι υποφέρω που όλοι μου κοτσάρουν μια παντόφλα και πάνε. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα το φαινόμενο έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις αφού πλέον άνδρες, γυναίκες, νέοι, γέροι, βγάζουν ευθαρσώς τα δάχτυλα έξω. Δεν ξέρω τι τραύματα γέννησαν αυτή την ιδιοτροπία. Μπορεί να είναι καρμικό. Μπορεί δηλαδή να ήμουν σαγιονάρα στην προηγούμενη ζωή μου. Ίσως όμως και να συμβαίνει από άποψη αισθητικής και μόνο. Ή ευπρέπειας.

Κι αφού φρικάρατε με τα δικά μου, κύριε Αθήναιε, κύριε Artech κύριε Ιδιορυθμιστή, δεσποινίς Ladychill και δεσποινίς Wahia, γράψτε σας παρακαλώ για αυτά που ξέρετε ότι δεν ξέρουμε.

Παράκληση: Ο vague tourist, τον οποίο πρόλαβαν άλλοι, παρακαλείται να μη γράψει για τα τυριά, διότι την έχω έτοιμη την κατσικίσια.

16 Responses to “Confessions of a dangerous mind.”

  1. # Blogger alienlover

    το ότι μιλάς και τσακώνεσαι με σένα, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω,είναι όντως σημάδι ψυχασθένειας. Το είχα διαβάσει σε ένα βιβλίο Ψυχιατρικής. Αν βέβαια μπορείς να περιμένεις, σε μερικά χρόνια θα μπορέσω να αναλάβω την περίπτωσή σου.
    όσο για τις σαγιοναρίτσες, τις αγαπώ. είναι πολύ άνετες και καθόλου ζεστές! για το καλοκαίρι είναι βολικότατεες..  

  2. # Blogger alienlover

    η φωτογραφία πολύ καλή! ευχαριστούμε για την εξομολόγηση (γκρινιάρη)!  

  3. # Blogger mirelen

    Σε tagarisa κι εγώ. Δώσε μας λίγο σημασία! Μου άρεσε το 2.  

  4. # Blogger un certain plume

    Κι εγώ συνήθιζα να μιλάω με τον εαυτό μου μέχρι που ανακάλυψα τους υπέροχους διαλόγους που μπορεί να κάνει κανείς με τις παντόφλες του (ή και των άλλων). Δοκιμάστε το.  

  5. # Blogger wahia

    Πόσο καμμένος πρέπει να είναι κάποιος για να κάνει ΣΜΣ-σεξ?? Βασικά θα ψάξω σε όσους βλόγερς έχουν πει 5 πράγματα για τον εαυτό τους αν είπε κανένας ότι έχει κάνει σμσ-σεξ...θα γελάσουμε υπέρτατα..θα σκεφτώ και τα δικά μου..θενξ για την πρό(σ)κληση..  

  6. # Anonymous Anonymous

    Όταν λέμε Χατζηφωτίου και στην Αθήνα? Γιατί τρελαίνομαι για τα ανώμαλα και πέφτει μακριά η Θεσσαλονίκη για να πετάγομαι κάθε φορά που με πιάνει λιγουρίτσα....  

  7. # Blogger lo-li

    Έτσι ε? Τόλμησες να προλάβεις τη ladychill.καλααααα...χαχα! Ωραιο blog παρεπιπτοντως,σε απειλω ότι θα έρχομαι επισκεψη συχνά.
    ΥΓ: Το 2 ισχύει ακριβώς το ίδιο και για μένα  

  8. # Blogger artech

    Χαμπάρι δεν είχα πάρει το παιχνίδι... τόσον καιρό με PSTN... μόλις φορτώσει το admin panel του blog μου, ευχαρίστως! :)  

  9. # Blogger YO!Reeka's

    μιλάς μόνος σου;;; άμα δεις τα παιδιά, πες ένα γειά δηλαδή... ;) ;)  

  10. # Blogger the ibt

    Alienlover, δεν παίζουμε και μπουνιές αλλά συνήθως διαφωνούμε. Λες να πάω να κοιταχτώ (sic); Σε πόσα χρόνια παίρνεις ειδικότητα είπαμε; Η φωτογραφία αυτή υποδηλώνει την άρνηση (πράγματα που ΔΕΝ ξέρατε) μέσα από την χαρακτηριστική κίνηση του κεφαλιού μου. :p

    Mirelen, συγνώμη, δεν το είχα δει. Μόλις μου το είπες πάντως το διόρθωσα. Ευχαριστώ ;-)

    Plume, αρκεί οι παντόφλες να είναι κλειστού τύπου. Απεχθάνομαι τα κάμπριο.

    Wahia, ξέρω πολύ κόσμο που θα ήθελε να γνωρίσει τη ΤΖΙΝΑ του 4520. Και φυσικά, για να ζητάνε συνέχεια άτομα που θα την ενσαρκώσουν, σημαίνει πως υπάρχουν πολλοί πελάτες.

    Fevis, Ιπποκράτους και (σχεδόν) Ακαδημίας. Φυσικά και θα κάνω ολόκληρο ποστ για αυτό, δε θα περάσει στο ντούκου.

    lo-li, welcome, welcome. Να σε τρατάρουμε Χατζηφωτίου; Μια που είσαι και συνάδελφος. :p

    Artech, ωραία η πεντάδα σου, να μπορούσαμε να σχολιάσουμε κι όλα... Με το καλό να σου ξαναμπει η DSL. Μέχρι τότε υπομονή.

    Yoreeka, θα τους φιλήσω, μην ανησυχείς.  

  11. # Blogger vague tourist

    Και ήμουν στο ΤΣΑΚ για τα τυριά (μπλιάχ)!  

  12. # Blogger Idάκι

    Alienlover, αυτό που περιγράφεις είναι το σύνδρομο του αρχάριου ψυχολόγου/ψυχίατρου: ό,τι διαβάζει το αποδίδει είτε στον εαυτό του είτε σε γνωστά πρόσωπα! Και γω το είχα, μέχρι και την αδελφή μου είχα βγάλει σχιζοφρενή ενώ απλά είχε ένα ψιλοσύνδρομο καταδίωξης :PPP

    Ο μικρός μας δεν έχει πρόβλημα, ο εσωτερικός διάλογος είναι must για μια υγιή προσωπικότητα, απλά σε άλλους είναι σιωπηλός και σε άλλους έχει πλούσιο multimedia interface ;) Το αγγελάκι/διαβολάκι στυλ διαλόγου επίσης είναι θαυμάσιος τρόπος να αντιμετωπιστούν καταστάσεις, σύμφωνα με τις τρέχουσες επιστημονικές μελέτες - αρκεί να υπάρχει η γνώση πως και οι 2 εαυτοί είναι το ίδιο πρόσωπο/νόμισμα.

    Μικρό - μ'άρεσαν ΠΑΡΑ πολύ τα 5 σου και ναι νιώθω ότι έμαθα κάτι περισσότερο για σένα!  

  13. # Blogger the ibt

    Vague, δεν μπορώ να σας απαντήσω, είμαι μπουκωμένος με μοτσαρέλα.

    Idάκι κι εγώ δεν πιστεύω να έχω κάτι σοβαρό. Εξάλλου όλοι εδώ μέσα πιστεύουμε πως είμαστε ένας. (Αυτό με το αγγελάκι - διαβολάκι είναι επίσης σύνηθες μοτίβο)  

  14. # Blogger Sadie

    Me to 3 symfwnw kai symplirwnw ti Lacta.

    Me to 4 taytizomai plirws kai tromazw pou to blepw grammeno.

    kalws se brika!  

  15. # Blogger Фе́ммe скатале

    WILLY WONKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

  16. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.