Ε-ε-έρχονται.

15 Comments Published by the ibt on Monday, November 27, 2006 at 8:42 PM.


Κι επειδή εδώ όλα έρχονται πιο νωρίς, εκτός από το ότι έχουμε ήδη Χριστούγεννα, έχουμε και το τέλος του semester! Αυτό σημαίνει 300.000 εργασίες που πρέπει να παραδοθούν μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου. Πιθανότατα λοιπόν, θα παραμελήσω το iblog για μερικές μέρες, διότι καταλαβαίνεις, δε βγαίνω.

Σας αφήνω όμως με βόλτα στο χριστουγεννιάτικο Λονδίνο για να μην ακούσω παράπονα. Και για να τα βρω όλα έτοιμα, στολισμένα μόλις επιστρέψω.






(Οι γλόμποι της Carnaby Street με κατενθουσίασαν.)








15 Responses to “Ε-ε-έρχονται.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Λοιπόν κι εδώ έ-ε-ερχονται...
    Μια και αντιγράφουμε ότι γίνεται στας Ευρώπας... Τώρα τι Χριστουγεννιάτικο πνεύμα να νιώσω με 20 βαθιμούς δεν το ξέρω.Εγώ ξέρω οτι πήγα σήμερα στη δουλειά και δεν πήρα μπουφάν!
    Ζηλεύω πάντως, το Λονδίνο αυτή την εποχή είναι πολύ ωραίο, κι ακόμα πιο ωραίο όταν ξεμπλέξεις με τις εργασίες και πας τελευταία βόλτα πριν την κάθοδο στην Αθήνα!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Ανταπόκριση από Παρίσι:....Δεν ξέρω τι συμβαίνει έξω αλλά στο δωματιάκι μου οι λάμπες της CARNABY str δεν πιάνουν μία..δυστυχώς και εδώ τελειώνει το τριμεστερ την Παρασκευή και όπως καταλαβαίνεις ούτε κι εγώ βγαίνω..έξω..αλλά από Σάββατο που έχω γενέθλια και γιορτάζει η πλάση ολάκερη θα βλέπω λαμπιόνια εκεί που δεν υπάρχουν..και θα στείλω και extra ανταπόκριση για το στολισμένο Παρίσι.Άντε καλά αποτελέσματα!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Καταλαβαίνω... Καλό κουράγιο.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Καλή επιτυχία με τις εργασίες σου και καλώς να ορίσεις ξανά πίσω στην μαμά πατρίδα!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Παρίσι, Farnham, Αθήνα σε κοινή διάσταση....
    Τρελό τρέξιμο με εργασίες, διάβασμα και συναφή....
    I'm with you boy.
    Καλή επιτυχία (to all of us), φιλιά.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Haven't you missed me at all????????????????????
    I'm fucking B A C K !!!!!!!!
    Μικρό μου πόνυ να 'μαι και 'γω!!!!!
    Φιλιά απο την φτωχοστολισμένη Ρόδο.............  

  7. # Anonymous Anonymous

    Τώρα μιας και ξέρω ότι σου λείπει το Ελληνικό cult (χοχο!). Μήπως θέλεις να σου στείλουμε φωτογραφίες από την χριστουγεννιάτικη Αθήνα των 20 βαθμών Κελσίου;
    :-P  

  8. # Anonymous Anonymous

    Ωχ ωχ... καλά κουράγια!!!

    Δύσκολο να συγκεντρωθείς με τόσο στόλισμα παντού ε; Έχω μπει σε mood διακοπών και δεν έχω καμία διάθεση για εξοντωτική δουλειά!!

    Τα βράδια είμαι τόσο κουρασμένη που ούτε τιβί δεν αντέχω να δω (εκτός κι αν έχει κάτι που έχω χιλιοδει και δεν χρειάζεται παρακολούθηση συνεχώς). Κλείνω τα φώτα, ανάβω κεράκια, βγάζω τα γυαλιά και κοιτάζω τα λαμπάκια του δέντρου να αναβοσβήνουν ακούραστα μέσα σε μια τεμπέλικη αχλύ...  

  9. # Anonymous Anonymous

    Όπως πάντα άψογες οι φώτος. Μου 'ρχετε να πάρω το πρώτο αεροπλάνο για London!  

  10. # Anonymous Anonymous

    distixos metakomisa logo...diaforon malakion:P

    e-e-erxontai k f-f-feugoun exisou grigora...  

  11. # Anonymous Anonymous

    Eyxaristw gia ta comments sas :)  

  12. # Blogger Unknown
  13. # Blogger Unknown
  14. # Blogger Unknown
  15. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.