Μίλα μου βρώμικα!

5 Comments Published by the ibt on Friday, February 03, 2006 at 3:44 PM.


Kyrie, akoma perimenoume to disko. To poly se mia vdomada tha ekete to laptop sas.

Τελικά υπάρχει λόγος που οι επιχειρήσεις συνηθίζουν να βάζουν γυναίκες στις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών. Γιατί αν δεν ήταν γυναίκα σήμερα (και μάλιστα ιταλίδα), θα τους είχα βρίσει άσχημα, διότι όπως φαίνεται, μόνο με μπινελίκι και εκφοβισμό προχωρούν όλες οι διαδικασίες στην Ελλάδα.

Το ξέρω δηλαδή από την Άννα, η οποία ήταν άλλο ένα θύμα της Vivodi - Έλενας Παπαρίζου που έκανε αίτηση το 2005 και πήρε DSL το 2006. Και αυτό το κατάφερε με το χαρισματικό της στόμα το οποίο δεν κολλάει ούτε μπροστά σε άνδρες, ούτε σε γυναίκες. Διαφορετικά τη σύνδεση θα την χαίρονταν τα δισέγγονά της.

Το καλοκαίρι, όταν ο γέρος πήρε καινούριο αυτοκίνητο, έπρεπε να πάω στην Interamerican για να αλλάξω τα στοιχεία της ασφάλειας. Οι οδηγίες που μου είχε δώσει ήταν σαφείς: Θα πήγαινα σε έναν ήδη ενημερωμένο υπάλληλο, θα του έδινα ένα χαρτί και αυτός θα αναλάμβανε την υπόλοιπη διαδικασία, η οποία δε θα διαρκούσε πάνω από δέκα λεπτά.

Περίμενα σχεδόν ξαπλωμένος πάνω σε ένα δερμάτινο καναπέ, απολαμβάνοντας το δροσερό κλιματισμό του Κοντομηνά όταν με φώναξαν από τη reception. Με οδήγησαν στο γραφείο ενός υπαλλήλου με πολύ αστείο όνομα -δεν το θυμάμαι ρε γαμώτο- ο οποίος φάνηκε από την αρχή πολύ εξυπηρετικός και ευγενικός. Όταν άρχισε να μου κάνει ερωτήσεις και να μου λέει πως υπάρχουν κάποια προβλήματα, του εξήγησα πως δεν έχω καμία γνώση επί του θέματος και ότι είμαι απλώς απεσταλμένος του γέρου. Τότε εκείνος μου ζήτησε το τηλέφωνό του για να μιλήσει απ' ευθείας μαζί του. Έκανα το λάθος και του το έδωσα.

Όταν πήρε τηλέφωνο, συστίθηκε και παρέθεσε το πρόβλημα, το γραφείο σύστηκε από τις φωνές του γέρου! Αφού εγώ που καθόμουν απέναντι, σε αρκετή απόσταση από τον υπάλληλο, άκουγα καθαρά όλες τις βρισιές, κρύβοντας το πρόσωπό μου με το χέρι μου από τη ντροπή. Όταν έκλεισε, το πρόβλημα είχε φυσικά διευθετηθεί. Του ζήτησα συγνώμη εκ μέρους του γέρου και πήγα στο λογιστήριο να πληρώσω.

Σκέφτομαι λοιπόν πως μου είναι αδύνατο να βρίζω εργαζομένους που ουσιαστικά δε φταίνε για τις μαλακίες των υπολοίπων. Απλώς τυγχάνει να είναι οι συνδετικοί κρίκοι μεταξύ του μαλάκα και του πελάτη. Έτσι τα άκουγα κι εγώ στο ΙΚΑ, στην ICAP, στα Time Sharing και ήμουν υποχρεωμένος να χαμογελάω (και να χάνω τον ύπνο μου) για λίγα ευρώ.

5 Responses to “Μίλα μου βρώμικα!”

  1. # Anonymous Anonymous

    "Σκέφτομαι λοιπόν πως μου είναι αδύνατο να βρίζω εργαζομένους που ουσιαστικά δε φταίνε για τις μαλακίες των υπολοίπων. Απλώς τυγχάνει να είναι οι συνδετικοί κρίκοι μεταξύ του μαλάκα και του πελάτη."

    Και ο πελάτης μαλάκας είναι, αρα η πρόταση γίνεται : "Ο συνδετικός τυχάρπαστος μαλακισμένος κρίκος μεταξύ του μαλάκα και του μαλάκα"

    Ευχαριστώ για την διαφήμηση! Με βάλαν σε black list στην Vivodi και όποτε παίρνω τηλέφωνο με βάζουν για τιμωρία να ακούω όλο το cd της Παπαρίζου, όσο αυτοί... παπαρίζο(υ)νται.

    Τα βρώμικα επιχειρήματα που ΠΑΝΤΑ στη διάθεση σου!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Άννα, να περάσεις να πάρεις από τη γραμματέα μου το τηλέφωνο της Acer. Αλλά μην πεις ονόματα και με εκθέσεις, βρίσε ανώνυμα... Τόσο καιρό κάνω αισθησιακή τη φωνή όταν μιλάω με την Ιταλίδα, μη μου τα γκρεμίσεις όλα. :p  

  3. # Anonymous Anonymous

    Κι εγώ τα ίδια έλεγα ρε συ μέχρι που έμπλεξα με τον Cosmote... Δεν έβρισα εγώ, αλλά κοκκίνιζα ανά δίμηνο όταν μας έπαιρναν τηλέφωνο και αναλάμβανε ο πατήρ.

    Εν συνεχεία, μην νομίζεις ότι στην Αγγλία είναι διαφορετικά. Το κόλπο όμως αλλάζει. Μετά από ευγενικό ξεχέσιμο με ευφημισμούς, απλά δηλώνεις με πολύ μελένια φωνή: "θα σας κάνω μήνυση για κακομεταχείριση/δυσφήμηση/καταπάτηση δικαιωμάτων". Γίνονται χαλί να τους πατήσεις :P  

  4. # Anonymous Anonymous

    Αυτό το "killing you softly with my words" μου αρέσει πολύ. Είναι αρκετά αξιοπρεπές και διασκεδαστικό. Και δε νιώθει και ο υπάλληλος άσχημα!

    Επίσης ωραίο ήταν κάποτε και το "Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;" αλλά πλέον έχει γίνει tacky, το λέει μέχρι και η Μαρία "με ειδικές ικανότητες".  

  5. # Anonymous Anonymous

    Εγώ ένα ξέρω...!!! Το μπινελίκι είναι το ήμιση του παντός!!! Βρίσε και μη ερεύνα! Φταίει, δεν φταίει κάποιος πρέπει να είναι αυτός που θα τα ακούσει! ΧΕΣΤΗΚΑ!!!! Και τώρα που είπαμε για μπινελίκια, θυμήθηκα αυτό το αρχίδι τον Γερμανό που πήγε να ανέβει πάνω στο καπό του ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ αυτοκινήτου μου...!!! ΑΣΧΕΤΟ αλλά έχει να κάνει με την κατηγορία "ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ"
    Το οτι η Ιταλίδα σηκώνει το τηλέφωνο δεν έχει να κάνει...Βρίσε την λίγο (άσε που θα το γουστάρει...!!!) γιατί αλλιώς ΟΤΑΝ θα πάρεις πίσω τον υπολογιστή σου μπορεί να σε κατηγορήσουν για αρχαιοκαπηλεία...!!!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.