blazin' lazin' days away

3 Comments Published by the ibt on Wednesday, February 01, 2006 at 6:05 PM.


Δεν μπορώ να καταλάβω πως περνούν αυτές οι μέρες. Δεν κάνω απολύτως τίποτα! Έχω τελειώσει τις υποχρεώσεις μου, έχω ξεμείνει από παρέα και το χειρότερο, δεν κάθομαι να ψάξω για δουλειά. Το πρόβλημα είναι πως πριν αρχίσω να δουλεύω θα ήθελα να έχω τελειώσει με το TOEFL γιατί δεν ξέρω ποια θα είναι τα ωράρια της δουλειάς και ποια των εξετάσεων. Για να εξεταστώ όμως στο TOEFL θα πρέπει να περιμένω τις απαντήσεις των Πανεπιστημίων: Άν έχω conditional offers, θα πρέπει να ξέρω ποια είναι τα ανάλογα "conditions", δηλαδή το score που πρέπει να γράψω. Αν πάλι έχω uncoditional (ναι, καλά) δε θα το δώσω καθόλου. Στην περίπτωση που με απορρίψουν όλα τα Πανεπιστήμια (που πολύ το φοβάμαι) πρέπει να το δώσω αμέσως για να έχω περισσότερα "προσόντα" στο "Extra", στην επόμενη φάση της επιλογής δηλαδή.

Μήπως όμως όλα τα παραπάνω είναι πίπες για να απενοχοποιώ την τεμπελιά μου;

Κατά τα άλλα, ξημεροβραδιάζομαι με τις πυτζάμες μπροστά στο PC, κάνω TOEFL practice επίσης στο PC, τρώω στο PC, κοιμάμαι στο PC, μιλάω στο PC κλπ.

3 Responses to “blazin' lazin' days away”

  1. # Anonymous Anonymous

    Ξ Υ Π Ν Α  

  2. # Anonymous Anonymous

    Και μετά απορείς γιατί κάηκε το acerάκι???

    μουαχαχαχαχαχ

    :D  

  3. # Anonymous Anonymous

    Δεν είδα να γράφει πουθενά στο κουτί πως έχει limited ώρες λειτουργίας!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.