Farewell

6 Comments Published by the ibt on Saturday, January 14, 2006 at 11:00 PM.

Δεν το κρύβω. Η λύπη μου έγινε πια θυμός. Θα μπορούσα να κάνω χιλιάδες πράγματα για να νιώσω την ηδονή της εκδίκησης αλλά όσο σκέφτομαι το μεγαλείο της μισανθρωπίας σου διστάζω. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σε αποχαιρετίσω με την ευχή να μην κατακρεουργήσεις άλλα όνειρα συνανθρώπων σου και κυρίως να μη βρεθεί αυτός που θα γκρεμίσει τα δικά σου.

Καλή τύχη με τις σπουδές σου.

6 Responses to “Farewell”

  1. # Anonymous Anonymous

    αυτά μου κάνεις και σε χάνω....Εγώ παιδί μου είμαι για πιο εύπεπτα κείμενα...Με ποιον είσαι παρμένος γλυκό μου αγόρι;;;; Πες μου να τον πατήσω κάτω! Να τον γονατήσω!!!!!! Ποιος είσαι ρε εσύ που τσάτησες το μικρό μου πόνυ;;;;;; Βγες έξω ρε αν είσαι άντρας!!!!!!! Κοίτα ρε κάτι κουραδόμαγκες!!!!!!!!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Αν μιλάς σοβαρά, κρίμα, και πάλι κρίμα!!

    Αυτά τα τελευταία τα πολιτισμένα τα λέω κι εγώ (και τα εννοώ) αλλά πραγματικά ώρες ώρες τα παίρνω με τον εαυτό μου!! Με πάτησες κύριε/κυρία; Θα σε πατήσω κι εγώ και δεν εύχομαι τίποτε (δεν καταριέμαι βέβαια κιόλας, έχομεν ένα επίπεδον!)

    Χμ... εγώ τα λέω, εγώ τα καταπατάω σε κάθε ευκαιρία.
    Μπα, είμαι καταδικασμένη να φέρομαι πολιτισμένα τελικά...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Ήταν το requiem για μια φιλία προσφορά από τα προφυλακτικά Durex.

    My mind is made up, το θέμα έχει λήξει όπως και όλο το "νταβαντούρι". Θα συνέχιζα κανονικά το posting αλλά, όπως ξέρετε μερικοί από εσάς, το laptop μου βρίσκεται στο νοσοκομείο! Κάποιος πούστης με έχει μουτζώσει. Αμα τον πιάσω...

    Σκατά σε αυτούς που με φθονούν.

    Υπομονή μερικές μέρες. Αύριο θα έχουμε το ιατρικό ανακοινωθέν.

    the iblog team  

  4. # Anonymous Anonymous

    Εξυπηρέτηση πελατών:

    Η Ιταλίδα, Mariangela, μου είπε στο τηλέφωνο πως "olo to servicio gia to laptop ta pari deka ergazimo." Σε ελεύθερη μετάφραση, laptop από την άααλλη Δευτέρα!

    Shit happened.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Χιονίζει στην Αθήνα και δεν μπορώ να κάνω iblog snow report! :-(  

  6. # Anonymous Anonymous

    ANTE ΡΕ ΠΙΤ ΤΕΛΕΙΩΝΕ...!!!! ΗΣΟΥΝ Η ΟΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΛΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΙΟΝΙ...ΘΑ ΞΕΧΝΙΟΜΟΥΝ ΑΛΛΑ....ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΤΟ ΠΙΑ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.