It's time.

8 Comments Published by the ibt on Thursday, January 12, 2006 at 8:32 PM.

Από την αρχή του χρόνου:

Επέστρεψα στην Αθήνα, συνάντησα τη Μιμή, έδιωξα τον αδελφό μου προς Κρήτη, πέρασα ένα Σαββατοκύριακο με κόκκινα μάτια ολοκληρώνοντας το portfolio, έγινα κώλος με τη Χ, ΔΕΝ πανικοβλήθηκα από ένα σεισμό, δεν είδα καθόλου τηλεόραση, έγραψα το commentary με το Γιάννη, έστειλα το portfolio με το ταχυδρομείο, άκουσα δεκάδες ώρες μουσικής, τελείωσα την αίτηση και... πριν από λίγο την έστειλα!

Αλίνα, Άννα, Γιάννη, Ελένη, Κάλλια, Λουκρητία, Μαίρη, Μαρία, Μαρία, Μαριάνθη, Μιμή, Νικόλ, Νόπη, Ξάδελφε, Τίνα, WD και εσείς που ίσως διαβάζετε το iblog αλλά δε σας ξέρω...


8 Responses to “It's time.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Pou na spaseis o,ti kokkalo exeis kai den exeis!
    :**********  

  2. # Anonymous Anonymous

    "Κάτι έξυπνο.. κάτι πιο έξυπνο απ' αυτά που συνήθως λέω.. "
    Πρώτα απ' όλα καλή τύχη ή εις την βαρβαρικήν "μπρέικ ε λεγκ"! Είτε αυτό αφορά το UCAS, τα πανεπιστήμια που έχεις επιλέξει γενικότερα, το μελλοντικό σου επάγγελμα, τη ζωή σου.Ας ελπίσουμε από τη νέα σεζόν να σε επισκεπτόμαστε στη Μεγάλη Βρετανία λοιπόν! (όχι τίποτε άλλο αλλά να έχουμε και ένα δωρεάν τόπο διαμονής,αν και...στα πατώματα μας βλέπω."Εγώ στο πάτωμα;; Ένας αδελφός γουρούνας ποτέ! Δεν το επιτρέπει η καταγωγή μου" οπότε άντε πάλι θα πληρώνω ξενοδοχεία αλλα θα έχω ένα λόγο παραπάνω να επισκέπτομαι το Λονδίνο). Άντε και όταν θα κάνω εγώ καριέρα πια ως τραγουδιστής να μου φτιάχνεις τις διαφημίσεις! (και μια καλύτερη τιμή για τον ξέδελφο).  

  3. # Anonymous Anonymous

    Άννα σε ευχαριστώ για τον υπερβάλλοντα ζήλο αλλά μόνο το leg θέλουμε εμείς. Κανόνισε να σακατευτώ τώρα. Έχει αρχίσει να σε φοβάται το μάτι μου μετά από τόση παρέα με τον Μητσοτάκη.

    Πίρι σε ευχαριστώ. Γίνε εσύ γραγουδιστής και μέχρι και σε σκυλάδικο θα έρθουμε να σου πετάξουμε ροδοπέταλα και... πέταλα γενικώς. Λοιπόν η εστία έχει από τώρα τόση ζήτηση που θα φτιάξω λίστα αναμονής. Μη σου πω θα κόβω και εισητήριο... :-p

    Περιμένουμε τις ευχές όλων για τη μεγάλη στιγμή! Μην με κοιτάτε έτσι, γράφτε τίποτα διότι θα πάρω παρουσίες.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Κι άλλες ευχές θες πουλάκι μου;

    Αν ήσουν το Πίρι θα σου έλεγα break all 8 legs, αλλά δεν είσαι :P

    Καλή τύχη, καλή επιτυχία, και να μην πάνε όλα όπως τα έχεις σχεδιάσει - να πάνε καλύτερα ;))

    Μην ανησυχείς πάντως για το ενδιαφέρον επίσκεψης στην εστία, και μένα τα ίδια λέγανε και τελικά ήρθαν (όσοι δεν έμειναν στα λόγια) σε άψογες αποστάσεις και κατάλληλες εποχές!! Μπορεί βέβαια να οφείλεται στο ότι δεν έμενα σε εστία ;P  

  5. # Anonymous Anonymous

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    (Πόσες φορές ακόμη να το γράψω για να πιάσει;)

    By the way, δεν έλαβα κανένα e-mail μέχρι και αυτή την ώρα: Σάβ. 10:30'.  

  6. # Anonymous Anonymous

    ΜΕ τόση αγάπη που θα σε συνοδέυσει στην Γηραιά ΑΛβιόνα αποκλείεται να αποτύχεις!!!!!!! Εγώ είμαι σίγουρη οτι θα καταπλήξεις τα πλήθη!Αντε και του χρόνου θα σου κουβαληθώ με την Λένα και την Κάλλια!!!!! Τα καλύτερα μπαλέτα θα έχεις! Την τύχη την θέλουν οι ανίκανοι, τα ταλέντα σαν εσένα θέλουν τις σωστές συνθήκες για να αναδειχθούν. Τόσο σίγουρη δεν υπήρξα ούτε για τον εαυτό μου!!!!!!!! Και έχω να κάνω και ένα άσχετο σχόλιο :οταν ήρθα στην Αθήνα ήμουν ψωνισμένη και ήθελα να πιω καφέ στο Κολωνάκι......Ημουν βλέπεις μαζί με την Κάλλια που ήξερε απο ΑΘήνα (άστο ασχολίαστο!) και όταν φτάσαμε στην Πλατεία Κολωνακίου το μόνο διαθεσιμο καφέ κατά την ταπεινή μας γνώμη ήταν το CAFE Peros......!!!!!! Μέσος όρος ηλικίας 88,36, στους δύο καφέδες δώρο ένα πιεσόμετρο.... ΣΥΓΝΩΜΗ! 10 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΤΣΑ ΤΟ CAFE PEROS?????????????
    Aαααααααααχχχχχ τα'πα και ξελάφρωσα!!!!
    Μην τολμήσεις και παραπονεθείς που δεν σε είδα, ήρθα για 2 μέρες και τις πέρασα στα υπέροχα πεπαλαιωμένα κτήρια του Ταμείου Εμπόρων...........  

  7. # Anonymous Anonymous

    Μαίρη ευχαριστώ πολύ! Ό,τι εύχεται ο καθένας είναι σημαντικό μετά από τις διάφορες... "κατάρες" που έφαγα! Το email μόλις στο ξαναέστειλα και αυτή τη φορά είμαι σίγουρος πως θα φτάσει!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Μαρία από Ρόδο - Θεσσαλονίκη - Άμστερνταμ - Στουτγκάρδη -Καλαμπάκα, thanx για τις ευλογίες σου! Ελάτε εσείς (ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε) και θα κατεβάσω μέχρι και την Queen Elisabeth II στο Heathrow να σας υποδεχτεί.

    Όσο για το Κολωνάκι, δεν ξέρεις πως ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ; Η Μηλιώνη και η Σκουφά γιατί χτίστηκαν; Άλλη φορά, να με φωνάζετε για guide στις Αθηναϊκές σας εξορμήσεις. Δε χρεώνω πολλά.

    Θέλω αναλυτική παρουσίαση του ταξιδιού και των όσων αισχρών συνέβησαν είτε στο iblog είτε στο email μου.

    Καλώς όρισες λοιπόν! Άντε, να ξαναλειτουργήσουν τα σχόλια.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.