Γκρίνια

0 Comments Published by the ibt on Thursday, October 13, 2005 at 11:46 PM.

Αυτό ήταν. Βαρέθηκα. Βαρέθηκα το ότι δεν μπορώ να υπάρξω φυσιολογικός σπουδαστής, βαρέθηκα να ψάχνω τις αίθουσες και τα αμφιθέατρα (και τελικά να μην τα βρίσκω), βαρέθηκα να παρακολουθώ κατά λάθος μαθήματα άλλων εξαμήνων, βαρέθηκα να ακούω από όλους πατερναλιστικά «κάνεις λάθος» και «θα δεις πόσο θα σου αρέσει στο μέλλον η σχολή». Βαρέθηκα να λέω πως βαριέμαι. Βαριέμαι.

Τη Δευτέρα ξαναπροσπάθησα να ανέβω για μάθημα. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως αυτή τη φορά θα ήμουν λιγότερο δειλός. Σε αυτό βέβαια βοήθησε και η παρουσία της Ελένης (κολλητή της Νικόλ και τελειόφοιτος) η οποία με είδε στις σκάλες και προσφέρθηκε να με συνοδεύσει μέχρι το αμφιθέατρο. Μέχρι τότε δεν είχα καταφέρει να το βρω. Τελικά ήταν πιο εύκολο από ότι φάνταζε. Κάθισε μαζί μου μέχρι τη λήξη του ακαδημαϊκού τετάρτου. «Εδώ είμαι» της λέω με σιγουριά. «Δε βλέπεις πόσα ψάρια κυκλοφορούν γύρω μας;»

Είδα την πόρτα να κλείνει και έτρεξα να μπω. Η εισηγήτρια με κοίταξε και άπλωσε παγερά το χέρι της δίνοντάς μου μια φωτοτυπία με σημειώσεις. Την πήρα χωρίς να κοιτάξω και ανέβηκα βιαστικά για να καθίσω στην τελευταία σειρά ώστε να είμαι μόνος. Έβγαλα το σημειωματάριο που γράφω τώρα από την τσάντα, προσπαθώντας να μη δημιουργώ θόρυβο και το ακούμπησα στο έδρανο για εφέ. Ήταν η στιγμή που έγινα και πρακτικά φοιτητής. Ξέσπασα σε σιωπηλούς, εσωτερικούς πανηγυρισμούς. Όσο και να ήθελα να παρακολουθήσω, δεν μπορούσα. Ποτέ άλλοτε ένα τόσο μικρό κατόρθωμα δε με χαροποίησε τόσο!

Όταν αργότερα προσπάθησα να συγκεντρωθώ στο μάθημα (Εισαγωγή στον Τουρισμό) άρχισα να υποψιάζομαι πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Διότι το μάθημα, αν και πολύ ενδιαφέρον, είχε να κάνει με μάρκετινγκ και διαφήμιση! (Εξ’ ου και ενδιαφέρον) Δεν έδωσα σημασία όμως. Εκείνη τη στιγμή είχα εκπλαγεί από το (πιο πάτο δεν έχει) επίπεδο των συμφοιτητών. Άκουγα φράσεις που με γύριζαν στο δημοτικό και πολλές φορές με εξόργιζαν. Έσφιγγα τα χέρια μου για να μείνω εκτός της συζήτησης.

Κατά τα τελευταία λεπτά του μαθήματος σιγουρεύτηκα ότι αυτό το αμφιθέατρο δεν ήταν το αμφιθέατρο Γ’, ότι αυτή η καθηγήτρια δε δίδασκε «Εισαγωγή στον Τουρισμο» και ότι τα «ψάρια» που χλεύαζα ήταν φοιτητές ζ’ εξαμήνου. Καλά να πάθω.

0 Responses to “Γκρίνια”

Post a Comment



 

Powered by Blogger.