Ντάκος.

27 Comments Published by the ibt on Tuesday, October 21, 2008 at 7:05 PM.


Όταν το Σεπτέμβρη ξανανέβηκα στην Αγγλία κουβάλησα μαζί μου δύο συσκευασίες κρητικά κριθαροκούλουρα. Εκτός του ότι ο ντάκος είναι το πιο νόστιμο και υγιεινό φαγητό του ποδαριού, το άρωμα και η γεύση του έχουν θεραπευτικές ιδιότητες κατά της νοσταλγίας. Γιατί το ελληνικό φαγητό στην Αγγλία είναι μια υπόσχεση: Ότι κάπου υπάρχει ακόμα το σπίτι σου, η οικογένειά σου, οι φίλοι σου, ο ήλιος και η καλή ζωή κι ότι όλα αυτά δεν είναι και τόσο μακριά.

Βεβαίως όταν παίρνεις ένα αντικείμενο (ντάκος) και το βγάζεις εντελώς εκτός context (Κρήτη) κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς γραφικός και κιτς. Πράγμα ασήμαντο μπροστά σε αυτά που θα ακούσεις και θα πάθεις.

Ντάκος, περιστατικό πρώτο, λήψη πρώτη:

Είμαι στην κουζίνα, βράδυ, ο Andrew, ο ασιάτης πρώην συγκάτοικός μου μαγειρεύει noodles. Ανοίγω το ντουλάπι μου, βγάζω ένα κριθαροκούλουρο και το ακουμπάω στο πιάτο μου. Εκείνος παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις κινήσεις μου. Πάω στον νεροχύτη παίρνω το παξιμάδι, ανοίγω τη βρύση και αρχίζω να το βρέχω. "Dude, why are you washing the bread?"

Ντάκος, περιστατικό δεύτερο, λήψη σημερινή:

Η μαμά μου είναι η πιο κουλ μαμά που θα μπορούσε να μου τύχει. Δηλαδή όλα αυτά τα υστερικά που κάνουν οι Ελληνίδες μάνες με τους γιους, στην περίπτωσή μας περιορίζονται στο "ντυσου", "κουμπώσου", "πως βγαίνεις έτσι έξω γυμνός;". Κατά τα άλλα η μαμά δεν έχει έρθει ποτέ να μου καθαρίσει το σπίτι στην Αγγλία, δεν με παίρνει σχεδόν ποτέ τηλέφωνο (περιμένει να την πάρω εγώ) και δεν μου στέλνει παστίτσιο με την Ολυμπιακή. Αντ' αυτού μου στέλνει την Athens Voice και τη LIFO.

Η πρώτη φορά που μου έστειλε κάτι εδώδιμο ήταν σήμερα. Κι αυτό μετά από δική μου προτροπή αφού μου είχαν τελειώσει τα παξιμάδια και χρειαζόμουν άμεσα δόση Μεσογείου. Έτσι η μαμα πήγε στο σούπερ μάρκετ, πήρε τρια πακέτα παξιμάδια, έχωσε και τρεις πολυσυσκευασίες ΙΟΝ αμυγδάλου, τα έκλεισε όλα σε ένα παραδοσιακό δέμα (με σπάγκο και χαρτί) και τα ταχυδρόμησε την προηγούμενη Δευτέρα. Όλη την προηγούμενη εβδομάδα περίμενα πως και πως τον ταχυδρόμο αλλά τίποτα. Πουθενά ο ντάκος.

Σήμερα, μια εβδομάδα μετά αποφασίσαμε να εξιχνιάσουμε την υπόθεση του χαμένου ντάκου. Μετά από μια μακροσκελή συνομιλία μέσω Skype με Αθήνα κατάλαβα πως η μαμά μου είναι τόσο κουλ που μερικές φορές περνάει στη σφαίρα του κουλ-ού. Γιατί όταν τη ρώτησα σε ποια διεύθυνση έστειλε το πακέτο, μου έδειξε στην κάμερα τη διεύθυνση που έμενα πριν 3 χρόνια, στο Student Village (slap, παλάμη στο μάτι). Να σημειωθεί πως από τότε μου έχει ξαναστείλει χιλιάδες γράμματα τα οποία τα έχω λάβει κανονικά στο παρόν σπίτι μου.

Μικρό το κακό λοιπόν. Το μόνο που έπρεπε να κάνω είναι να πάω στο Πανεπιστήμιο και να αναζητήσω ένα πακέτο το οποίο κανείς δεν ήξερε τι περιείχε. Πάω λοιπόν αμέσως στον φύλακα του Student Village, τον κύριο Porter όπως τον λέγαμε, και του εξηγώ την κατάσταση. Με ύφος "ασε μας ρε παιδάκι μου" μου λέει πως παραλαμβάνουν 300 δέματα καθημερινά για τους φοιτητές και μου ζητάει το όνομά μου. [Όταν μου ζητάνε το όνομά μου στην Αγγλία η ασυναίσθητη, αντανακλαστική κίνησή μου είναι να βγάλω την φοιτητική μου ταυτότητα από το πορτοφόλι μου και όχι να απαντήσω προφορικώς, αφού είναι τελείως μάταιο με το όνομα που φέρω.] Βγάζω την ταυτότητα λοιπόν και του τη δίνω.

Με το που βλέπει το όνομά μου ο Κυρ Porter, παίρνει ένα τηλέφωνο και λέει "Έχει έρθει ένας κύριος εδώ και ψάχνει αυτό το περίεργο πακέτο που δεν ξέραμε τι είναι με το όνομα Π..." (προφέρει άψογα το επίθετό μου). Κλείνει το τηλέφωνο και μου λέει πως "το πακέτο σας περιφερόταν για μέρες στο Πανεπιστήμιο και έβγαζε ψίχουλα, θα πρέπει να έχει μπισκότα μέσα". "Oh really?" αναφωνώ εγώ δήθεν ανυποψίαστος. "Go to the Accommodation Office, they might still have it there".

Χαμογελώντας παίρνω δρόμο για το Accommodation Office όπου στη reception συναντάω δύο κυρίες. "Hello, I am looking for the lost parcel, I think the porter just informed you". Με το που το ακούνε αυτές παίρνουν ύφος "ώστε εσύ είσαι πουλάκι μου" και αρχίζουν να αναφωνούν "Oh! Oh! The parcel with the biscuits!" Ακούει τις φωνές και μια τρίτη κιουρία και βγαίνει από το γραφείο της για να δει τίνος ήταν το περίφημο πακέτο, ενώ εγώ έχω πάρει τη γνωστή φάτσα ήρωα Αρκά.



ΚΑΙ οι τρεις κυρίες με τα ταγιέρ μου υπενθύμισαν πως το κατεστραμμένο πακέτο μου γέμισε ψίχουλα όλο το Πανεπιστήμιο ενώ μία από αυτές με ρώτησε αν έμενα φέτος στο Main Hall. "No, I was living in Castle Field, three years ago."
-Oh deah! αναφωνεί.
- I hope my parcel is not three years old though, αστειεύομαι βρετανικά και γίνομαι μπουχός.

Αυτά με τους ντάκους. Πάω τώρα να τρίψω ντοματούλα και να κόψω φέτα. Δεν είναι τελείως ειρωνικό το ότι δεν μπορώ να βρω "μαλάκα" στην Αγγλία;


P.S. Όση ώρα έγραφα το ποστ μου έστειλε spam email η Miss Muna που ανοίγει επιχείρηση στην Ευρώπη και θέλει να συνεργαστούμε. Λέτε να ανοίξουμε κανένα ντακάδικο;


27 Responses to “Ντάκος.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Πωπω τί μου θύμισες τώρα... καί άντε να βρείς κριθοκούλουρα εδώ πέρα :-S  

  2. # Blogger ds

    Εγώ 2 πράγματα δεω έχω καταλάβει:

    1. Γιατί το έβαλες κάτω από την βρύση; Για να μαλακώσει;

    2. Στην Αγγλία υπάρχει υπέροχο ψωμί του τοστ (που στην Ελλάδα μόνο να το ονειρευόμαστε μπορούμε) και τεράστια ποικιλία προιόντων ολικής αλέσεως! Τα ελληνικά παξιμάδια σου έλειψαν;

    ΥΓ. Επίσης στην Αγγλία ψωμί και συναφή προιόντα είναι πολύ φθηνότερα.  

  3. # Blogger Unknown

    1) Συνηθίζεται να βρέχεται το παξιμάδι όταν είναι πολύ σκληρό, αλλά την ίδια δουλειά κάνει και ο χυμός της ντομάτας άμα τον αφήσεις 1 λεπτάκι πριν βάλεις τα υπολοιπα υλικά.
    2) Μαρή ντίνξ...πού το δες το ψωμί το ονειρεμένο?! Ντάξει, καλό είναι, και φτηνούλι, αλλά μάλλον είναι η σύγκριση με τα υπόλοιπα πράγματα που το κάνει να φαίνεται τόσο καλό. Πού να τον βρεί η Αγγλία τον κριθαρόκαμπο, που βλέπουν κριθάρι και ελιές και χοροπηδάνε σαν τις κατσαρίδες (και τα θεωρούν και γκουρμέ)?!
    3)Αγάπη για πρόσεχε μην κεράσεις τίποτα ντάκους το Νορβηγό, όχι τίποτα, θα καρδαμώσει κι άλλο και θα στη ρίξει την ακουαρέλλα τελικά
    (οι Κρητικοί που τον τρώνε για βραδυνό κάτι ξέρουν)
    Φιλιά!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Koitaxte na deite xrusa mou... egw pou ekatsa Agglia kairo, kai ta faga ola, kai aggliko pswmi, kai aggliko k...i, mono to Big Ben den efaga, pisteuw AKRADANTA pws otidhpote fagwsimo- upo opoiadhpote ennoia- den prepei na sugkrinetai. Ellada kai ksero pso(m/l)i ...  

  5. # Blogger the ibt

    blogizw, αν έχεις μαμά, πάρε τηλέφωνο και ρίξε ένα κλάμα.

    dynx, μάλλον δεν έχεις φάει ποτέ κρητικό ντάκο. Γιατί δεν ξέρεις ούτε γιατί τον βρέχουν αλλά ούτε και πόσο ασύγκριτος είναι με τα τοπικά προϊόντα. (Καλά ρε σου άρεσε αυτό το βιομηχανοποιημένο σχεδόν ψωμί που έχουν εδώ; Είσαι ο πρώτος που ακούω να το λέει!) Το ΜΟΝΟ εδώδιμο που μου λείπει από την Αγγλία όταν είμαι στην Ελλάδα είναι το παγωτό Ben Jerry's. Και αυτό είναι Αμερικάνικο φυσικά. Άντε το Cravendale, με το ζόρι...

    Νικόλ ευχαριστούμε για τις εμπεριστατωμένες απαντήσεις σας. Ο Νορβηγός αν φάει ντάκο θα τον ξεράσει. Ξέρεις ποσο διαφορετικές γλώσσες έχουν οι vikings από μας.

    Anonymous, lmao. Για να το λέτε εσείς...

    Νικόλ,  

  6. # Anonymous Anonymous

    lol! Δεν έχουν πολύ φάση όταν πρέπει ν'ασχοληθούν με κάτι που δεν έχουν καμία σχέση; Άκου μπισκότα!

    Και για την ιστορία, λέγεται 'λαδωτό κι΄ αλατσωτό' γιατί ένας από τους τρόπους που μπορείς να το δοκιμάσεις στην πιο απλή μορφή του είναι να το βρέξεις με λάδι και να ρίξεις λίγο αλάτι. Αλλά ανάλογα με τα γούστα μπορείς να προσθέσεις ντομάτα, φέτα, ρίγανη, πιπέρι.

    Αυτό με το όνομα το παθαίνω κι εγώ. Και όταν τους λέω απλά το μικρό, ξυνίζουν τύπου, ποιος είσαι'συ; Ε τους πετάω κι΄ εγώ το επίθετο και τους αφήνω να ψάχνονται. Ε,μα!

    Σου έστειλε και σοκολάτες;; Τι καλήη.. :S moms rulez! Μ'εβαλές ιδέες τώρα. Κι εχω και πολύ καιρό να φάω ντάκο..
    Καλή όρεξη  

  7. # Blogger morpheous

    tha simfwnisw me ton dynx oti ta psomia tou toast pou exoun apla den yparxoun! kingsmill k agios o theos!!
    oson afora ton dako exei dikio h nikol. dokimase na to afiseis na mouliasei sto zomo domatas meta to tripsimo! ta spaei!!
    episis pada ligo ladi prin riksoume thn domata k ligo meta :)

    o dakos einai paradisenio edesma!  

  8. # Blogger pandora's box

    Ειμαι η μονη φοιτητρια στο Λονδινο που δεν εχει ζητησει να μου στειλουν κατι από Ελλάδα? (οκ οκ εννοω σε φαγωσιμη μορφη γιατι όλο και κατι θα μου στείλουν όπως καμια Lifo κανενα περιοδικο....).

    Η Athens voice κυκλοφορει και διαδικυακά!!!!

    και να εκφρασεις τα θερμα μου συγχαρητηρια στον porter που κατάφερε να προφέρει σωστά ελληνικό επίθετο!!! εμένα δεν παλεύουν το μικρό μου όνομα.. πόσο μάλλον το επίθετο! :p  

  9. # Anonymous Anonymous

    χεχεχε ...
    Βρε χρυσούλι μου τι μου θύμισες τώρα ...
    Ως παραδοσιακή Ελληνίδα μαμά δέματα με τρόφιμα δεν είχα στείλει αλλά ... όταν πήγα για επίσκεψη κι όταν εφευγε η κόρη, μία βαλίτσα ήταν γεμάτη ελιές,μέλι,λάδι σε τενεκέ,ξηροκάρπια,φλωρεντίνες,παστέλια, σοκολάτες, ρίνανη-καννέλα κλπ ταξίδευαν μαζί (α ρε Ολυμπιακή με τα ωραία σου που τα περνάγαμε μια χαρά ούτε έλεγχο ούτε υπέρβαρο μ΄ένα χαμόγελο συμπαράστασης στα νιάτα της Ελλάδας που πεινάνε στα ξένα)
    Ασε δε το τεράστιο τάπερ με το παστίτσιο που έβαλα στη στη βαλίτσα της κόρης που ο αστυνομικός σκύλος στο Χήθροου
    το μύρισε κι έπρεπε να εξηγήσει τα ανεξήγητα ... (πάντως οι αστυνομικοί το ξέρανε το κόλπο κι όταν άκουσαν ότι ερχόταν από Αθήνα την άφησαν να φύγει χαμογελώντας)
    Φιλιά απο τη γνωστή μαμά!
    Ε.  

  10. # Blogger alienlover

    dakos?i don't know this word!!να και κάτι που ποτέ δεν ζήτησα.. μα πως μου ξέφυγε;

    (1 minute later)

    έλα μαμά....να σου πω....(..)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αν δεν το βρέξεις καθόλου το μισό θα είναι πέτρα, νομίζει δε φτάνει η ντοματούλα. Αναλόγως της ποιότητας των δοντιών σου αποφασίζεις :-p
    Επισης, Ben&Jerry's τώρα και στην Αθήνα.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Επειδή αρχίζουν και μου μπαίνουν ψύλοι στ' αυτιά αν λάβεις κάτι που σου έστειλα πες μου το για να μην κάνει τουρνέ σε όλες τις εστίες (αν και το δικό μου δε θα βγάζει ψίχουλα...

    Έπρεπε πάντως να το ανοίξεις μπροστά στις κυρίες με τα ταγιέρ και να τους δώσεις.

    Όλη αυτή τη μανία με ντάκους σε αγγλία και ολλανδία σας τη δημιούργησα με εκείνο το δέμα πέρσυ ή την είχατε από πριν? μου ζήτησαν και οι ολλανδέζες "κανένα ντακάκι" με λαχτάρα σαν να μου ζήταγαν τσιγάρα!(αδερφέ μου έχεις κανένα ντακάκι? είμαι 10 χρόνια χρήστης...)  

  13. # Blogger YO!Reeka's

    βρε την ελληνίδα μάνα!!!! απίστευτη. οι περισσότερες μανάδες φίλων στην αγγλία πάντως έστελναν ταψιά με πίτες :)  

  14. # Anonymous Anonymous

    expert στον ντακο σε βρισκω! η αληθεια ειναι οτιειναι τοκαλυτερο σνακ, σε φουσκωνει κιολας .τωρα εκει πανω, απο φαγητό, τιποτα δε μου άρεσε, σαν την ελλάδα πουθενα!
    κι ακομη καλυτερα ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ντακος!. Από κει έιμαι!  

  15. # Anonymous Anonymous

    Να σου πω, καλή ιδέα ο ντάκος γιατί με τις μαλακίες που τρώω εδώ δε χορταίνω ποτέ. Έχω αρχίσει να γίνομαι αντιληπτή απ'το υπόλοιπο φλατ ότι όλο κάτι μασουλάω...  

  16. # Blogger Unknown

    Μιας και λέμε λίστα πακέτου (όπως λίστα σούπερ μάρκετ)ελληνίδας μάνας, έχω να πω ότι αυτές που τα σπάνε κανονικά, είναι οι γιαγιάδες, που νομίζουν οτί εκτός συνόρων οι φοιτητές τρώμε με κουπόνια ένα πράμα. Η δική μου -νά 'ναι καλά- μου έστελνε παξιμάδια, αποξηραμένα μανιτάρια porcini, μακαρόνια, κονσέρβες τόνου και καλαμπόκι, μπισκότα, τσάι (!!!!ναι, στην αγγλία μου τό'στελνε), σοκολάτες, σούπες σε φακελάκια, καφέ, ζάχαρη(καστανή γιατί είμεθα και fit), χυλοπίτες χωριάτικες, τοματάκι, σάλτσες, λάδι, τσιγάρα, φάρμακα, αλλά και είδη μανικιούρ, γραφείου και καλλυντικά (σε συνεργασία με την αδερφή μου η σύνθεση του πακέτου- κοντέινερ). Έτρωγα πριγκηπικά για δεδομένα φοιτητή, κι οι συγκάτοικοί μου που οι γονείς τους το πολύ να τους καλούσαν την Κυριακή για Sunday Roast λυσσούσαν και μαζεύονταν γύρω μου σαν τα μηρμήγκια... Μαρίτσα και Μαρία, για όλα τα gift- boxes/ containers που έλαβα, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!
    Μπορεί να μην είχα pound στην τσέπη, αλλά το porcini, porcini!!!  

  17. # Blogger the ibt

    ΝΙΚΟΛ να μην θυμίσω ποιος έπαιρνε τηλέφωνο στο σπίτι του και ζητούσε RIO MARE (και όλες τις υπόλοιπες αηδίες, Μαρία back me up) γιατί -τάχα μου- ο John West δεν έκανε στην αφεντιά της... Ψωνάρα ροδίτισσα. "Ο Ρίο Μάρε της Ρόδου είναι καλύτερος από το Ρίο Μάρε της υπόλοιπης Ελλάδας." Λες και τον ψαρεύουν στην ΑΦΑΝΤΟΥ!  

  18. # Blogger the ibt

    writersbokc, εσύ που είσαι κι από τη λεβεντοζένα θα λάβεις από τη μαμά combo pack με λάδι και ντομάτες (και ρίγανη μη σου πω)

    morpheous, τα ψωμιά του toast, καλά που το υπογράμμισες γιατί από άλλα ψωμιά είναι... Να θυμηθώ να σας φέρω με επαφή με τη Νικόλ να ανοίξετε κανάλι μαγειρικής μια και το έχετε και οι δύο...

    pandora's box, ό,τι επίθετο και να έχεις δεν υπάρχει περίπτωση να συγκρίνεται με το δράμα που περνάω εγώ στην Αγγλία.

    Anonymous (E), όντως συνέβη αυτό με το παστίτσιο στο Heathrow? Κι εγώ νόμιζα πως αυτά γίνονται μόνο στις διαφημήσεις!

    Alienlover, ντάκος όχι δάκος. Είναι η νέα τάση στην απόδοιμη φοιτητιά. Προσοχή στις απομιμήσεις.

    m, ΠΟΥ BEN & JERRY'S ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ??? Αν είναι στο Βάρσο στην Κηφισιά τι να το κάνω;

    txt, ντρέπομαι που στο λέω από το blog αλλά το έλαβα το πακέτο σου εχθές και έκανα τούμπες! Οι συγκάτοικοι με κοιτάζουν με μισό μάτι βέβαια που λαμβάνω πακετάρες κάθε μέρα. Ποιος ξέρει τι θα φαντάζονται οτι διακινώ. (LOL, για τα 10 χρόνια χρήστης). Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αλλά τώρα που το λες, εσύ το προκάλεσες!

    YO!Reeka's, ευτυχώς εμείς τα αποφύγαμε αυτά. Σημείωσε ότι η δική μου η μάνα εκτός από Ελληνίδα είναι και τεμέτερον.

    lifewhispers, η Κρήτη η πεντάμορφη τσαι η λεβεντοζένα / μας τρέφει τσαι μας αγαπά ακόμα και στα ξένα.

    'Ελενα, πρόσεξε γιατί με τα Skitties και τις λοιπές μαλακίες είναι πολύ εύκολο γίνεις γουρούνα στην Αγγλία!  

  19. # Anonymous Anonymous

    Το συμβάν είναι απολύτως αληθινό, συνέβει το Σεπτέμβρη το 2007 όταν ανέβηκε να καταθέσει την διπλωματική της και να ρίξει τη μαύρη πέτρα φεύγοντας !
    Ή σκηνή με το σκύλο να μυρίζει τη βαλίτσα και να κοκαλώνει, τον άγγλο αστυνομικό να ρωτάει αν στη βαλίτσα υπάρχει meat και την κόρη να εξηγεί τα συστατικά που Pastitsio θα μείνει στην ιστορία !!
    Ε. :)  

  20. # Anonymous Anonymous

    Μάλιστα, μόνο η δική μου η μαμά σκέφτηκε να μου στείλει Irish coffee (!!!) σε σκόνη (εκείνα τα στικάκια) ο οποίος είχε επιπλέον λήξει, γιατί 'τόσο καιρό ήταν στο ντουλάπι της κουζίνας και κανείς δεν τον ήθελε'. Και για να μη φανώ αχάριστη κόρη πρέπει να πω πως η μανούλα μου είχε πολυτίσει την UPS με το να μου στέλνει τεράστια δέματα γεμάτα λούσα!!! 'Αλλωστε είμαι ον παμφάγο και επιπλέον στην Αγγλία και ειδικά στο Λονδίνο έχει τοσα πολλά και ωραία Κινέζικα και Γιαπωνέζικα φαγάδικα (και συγκάτικους-σεφ) που δεν είναι ανάγκη να σου αρέσει η πουτίγκα για να επιβιώσεις!!!  

  21. # Blogger One Happy Dot

    we love ibt mom! Με αυτά και με κείνα ο ντάκος ήρθε τριμμένος, οι ΙΟΝ σε ιδανική για την εποχή επίπεδα...ολα έγιναν βάσει σχεδιασμού! Το επόμενο πακέτο να το περιμένεις απευθείας με τον κύριο Porter στην είσοδο!  

  22. # Anonymous Anonymous

    ibt έχεις Alzheimer. Νομίζω οτι το έχουμε ξανααναφέρει αυτο, και όχι δεν είναι στο Βάρσο. Είναι στο allou και στα ster, δεν έχεις παράπονο, στο allou είσαι κοντα! Δεν έχω πάει ποτέ, να πάμε να με κεράσεις :-p  

  23. # Anonymous Anonymous

    Ντάκοι. Στάδια:

    1: Τσατσαρωνάκης (aka «το μάννα»)

    2: Τσατσάκης (αν και ακούγεται σαν απομίμηση εντούτοις υπερέχει του πρώτου – ιδιαίτερα στα μικρά κριθαρένια .

    3: Χατζής! (χωρίς λόγια)

    Σε κάθε στάδιο έχεις την βεβαιότητα ότι έχεις φτάσει στο τέλειο. Στο μη περαιτέρω.
    Η μαμά σου ποιους σου στέλνει;

    Μια άλλη μαμά


    ΥΓ: Η lifo είναι όντως μακράν το καλύτερο ελληνικό περιοδικό. Αλλά -αν εξαιρέσεις τα κείμενα του Κ. Παπαγιώργη- υπολείπεται αρκετά της ποιότητας των ανωτέρω ντάκων. Μου κάνει λοιπόν εντύπωση πώς γίνεται, ειδικά εσύ, να την έχεις τόση ανάγκη.
    Να προσέχεις την τροφή σου παιδάκι μου, εκεί στην κακούργα ξενιτιά.  

  24. # Anonymous Anonymous

    Ντάκος αλλά και παξιμάδια Μήλου, RULEZ!!

    Δεν σε ζηλεύω, ρε. Πάστα φλώρα παρέλαβα πρόσφατα (χμμμμμ... να δεις πόσοι μήνες πάνε;;; ούτε καν στο καινούριο σπίτι γκρρρρρρ). Η μαμά μου προσπαθεί να συντηρήσει τις τέλειες αναλογίες μου, γαρ.

    Ασταδιάλα τώρα θυμήθηκα Κρήτη και Μήλο και ΠΕΙΝΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....  

  25. # Blogger AB78
  26. # Blogger Unknown
  27. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.