Super Cool.

22 Comments Published by the ibt on Tuesday, September 16, 2008 at 4:52 AM.

SUN
OK διακόπτω τη ροή του προγράμματος για να γράψω ένα από αυτά τα αναπάντεχα πλην ανεκτίμητα ποστ που γράφονται κυριολεκτικά "live" για να μην ξεχαστούν.

Μία το βράδυ. Είμαι στο MSN με μία από τις χιλιάδες ξαδέλφες μου από την Ελλάδα, την m. Τη συνομιλία μας την έχω ξεκινήσει εγώ με τη λέξη "πλήττω".

Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα. Είμαι με το σώβρακο, λέω "just a minute please" σηκώνομαι, φοράω το τζην και πάω να ανοίξω. "HEEEEY MAAATE!" λέει η Ρούλα με το που με βλέπει κι εγώ μεταφέρομαι χρόνια πίσω, στα κυριακάτικα βράδια του '95 που βλέπαμε τους μάγους που σκυλοπνίγονταν αλυσοδεμένοι μέσα σε πισίνες στο ΜΠΡΑΒΟ του Σαρτίνι, αυστηρά μέχρι τις 10 γιατί την επομένη είχαμε 4η δημοτικού. (Για όσους αναρωτιούνται, η Ρούλα είναι ο συγκάτοικός μου από το Essex που έχει το καρέ και το οξυζενέ της πρώην Εθνικής μας Τηλεπαρουσιάστριας.) Έχω σαστίσει από την ξαφνική αγάπη του (η Ρούλα δε με χώνευε και μάλιστα μου μιλούσε με το ζόρι μέχρι πέρσι) και προσπαθώ να χαμογελάσω από ευγένεια.
Εγώ: Hey Chris!
Ρούλα: How was your summah?
Εγώ: Great!
Ρούλα: Where did you go, just Greece?
Εγώ (με ύφος "άσε μας" για το just): Yes, I went to the islands and did my work experience too.
Εκείνη τη στιγμή η Ρούλα γυρίζει και φωνάζει μία σάπια γκόμενα που σέρνει μαζί του (και οι δύο βρωμάνε αλκόολ)
Ρούλα: This is my mate, P, he's GREEK.
Εγώ: (Ύφος Ελγινίου μαρμάρου)
Σάπια Γκόμενα: Are you really Greek?
Εγώ: Yes. (Έχω και σφραγίδα στον κώλο)
Σ.Γ.: Where from?
Εγώ: Athens.
Σ.Γ.: Oooh, my best friend comes from an area near Athens!
Εγώ: Really?
Σ.Γ: Yes, she's from a place called....ummm... Londress?
Εγώ: Londress?
Σ.Γ. Yes, it's a town with a very... Βritish name!
Eγώ: Hmm, I don't know what you mean. (Την Κινέτα λέει;)
Σ.Γ. Your socks are super cool. (Άσχετο)
Εγώ (κοιτάζοντας την κάλτσα): Thanks.
Ρούλα: His sleepers are super cool! (σηκώνει τον Homer Simpson από το πάτωμα και προκαλεί την Σ.Γ. να τον φορέσει. Η Σ.Γ. τον φοράει κι εγώ παθαίνω υστερία στο mute βλέποντας κάποια Σ.Γ. που πρώτη φορά γνωρίζω να φοράει τις Homer Simpson "super cool" παντόφλες μου.)
Εγώ: (χαμογελάω με ένα τόνο 'βγαλτεστώρα')
Ρούλα (διακόπτοντας το happening με τις παντόφλες): What did you get from the Choon (?) the last time he went away?
Εγώ: Τσουν;
Ρούλα: Yeah, what did you get? Because I got chocolates!
Eγώ: Who? What?
Ρούλα (φέρνοντας ένα κουτί σοκολατάκια με τη σημαία του Καναδά από το δωμάτιό του): Andrew! What did he bring you the last time he went away?
Εγώ (με υποψίες ότι η Ρούλα έχει πάρει κάτι βαθιά ληγμένο αφού ο Andrew έχει να εμφανιστεί στο σπίτι από τον Μάιο και η τελευταία φορά που ήταν στον Καναδά ήταν τον Ιανουάριο, άρα τα σοκολατάκια είναι τουλάχιστον 9 μηνών και τα θυμήθηκε σήμερα): Ι really can't remember.
Ρούλα: You must got something really nice.
Εγώ: Ummm...?
Ρούλα: Did you find the house messy? (Κι άλλη αλλαγή θέματος)
Εγώ: No, it's alright... (ήταν μπουρδέλο όταν ήρθα αλλά τι να έλεγα...)
Ρούλα: Υοu see me and Dave cleaned it last week but on Friday we got so trashed and we fucked everything up.
Εγώ: It's ΟΚ, we can clean up before the new people come. (Περιμένουμε νέους συγκατοίκους)
Σάπια Γκόμενα: Boys are disgusting!
Εγώ: You know, I think that for a boys house, our house is spotless. I bet your house is dirtier than ours.
Ρούλα (δείχνοντας προς το μπάνιο): Yeah! Go right now to the bathroom to see, YOU WON'T FIND A SINGLE PUBE.

Λίγο αργότερα, αφού μου δείχνει το καινούριο του iPhone και μου λέει άλλες 40 φορές πόσο χαίρεται που με βλέπει ξανά (άσε μας) η Ρούλα και η Σάπια Γκόμενα με καληνυχτίζουν και φεύγουν προς άγνωστη κατεύθυνση. Σημειώστε ότι όλα αυτά συνέβησαν μέσα σε 3 λεπτά, ενώ η αποκωδικοποίησή τους μου πήρε τουλάχιστον μία ώρα. Όταν έκλεισα την πόρτα άρχισα να γελάω δυνατά (γιατί από μέσα μου είχα ήδη ξεκαρδιστεί μετά την σοβαρότατη προτροπή της Ρούλας προς τη Σάπια Γκόμενα να ψάξει για π**τσοτριχες στο μπάνιο μας.)

Κάτι τέτοια ζω στην Αγγλία και σκέφτομαι πως ο αλκοολισμός δεν είναι και τόσο κακό πράγμα για εμάς τους 'καθαρούς'.

Comments εδώ.

22 Responses to “Super Cool.”

  1. # Anonymous Anonymous

    kapoioi tha to legan sureal, alla afto htan odos mia klasiki aglikh foititikh skini epistrofhs sto spiti!!

    :)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Νομίζεις φυσικά ότι θα σχολιάσω το άψογο, λευκό macbook πάνω στο κρεβάτι, αλλά όχι... θα στην σκάσω και θα πω μόνο αυτό: έχω δει παντόφλες και παντόφλες αλλά ΑΥΤΕΣ οι παντόφλες δεν παίζουν! lol !!

    Υ.Γ. Ξέρεις αν βγαίνουν και σε Jack McFarland? :P  

  3. # Anonymous Anonymous

    Ρε, έχω τις ίδιες παντόφλες.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Καλά.... απορώ πως δεν της έχωσες το μάτι του Homer στο ρουθούνι της, που τόλμησε να βάλει τις παντόφλες σου και να μεταφέρει βρωμερά μπιχλιασμένα ποδαρομικρόβια που ευδοκιμούν μόνο σε αηδιαστικά και σάπια περιβάλλοντα όπως η Αγγλία.
    Κλίβανος αγαπητέ. Κλίβανος.

    Eeeww... BITCH!  

  5. # Blogger lovething

    Surreal βραδυνό περιστατικό ακριβώς ότι έπρεπε για να σε βγάλει από πλήξη και ανία.
    Εγώ δεν έχω τέτοιες παντόφλες αλλά ΘΕΛΩ!!! Είναι αξιοσημείωτο πως δείχνουν surprised στη φωτογραφία!! Πάντως για καλό και για κακό αποστείρωσέ τες... κάπως!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Τέλειο! Αγνός σουρεαλισμός!Από τις σκηνές που όταν συμβαίνουν σκέφτεσαι αν την έδινα για σενάριο θα χτύπαγα βραβειάκι!  

  7. # Anonymous Anonymous

    ΟΚ, προσκυνω! το σκηνικο ηταν οτι πρεπει , η τελευταια δηλωση ηταν ολα τα λεφτα. αυτο στο οποιο μαλλον εχω χασει επεισοδια ειναι γιατι οι υπολοιποι παιδες ειχαν γυναικεια ονοματα.κατι χανω.ε????

    μπορουμε να βρουμε τις παντοφλες και στην ελλαδα λες;

    και κατι τελευταιο: στην ξαδερφη σου τα πες;;;;  

  8. # Blogger e-Lawyer

    Ανεβάζετε Βλένωρ Βλενόρροια και δεν ειπες τίποτα; Αίschχoς*!

    *Προσοχή: πρόχειται για γερμανικό sch (ες τσε χα), δλδ το πιο παχύ "σ" που υπάρχει στην Ευρώπη.  

  9. # Blogger Valisia

    Δεν παρέμενες γυμνός τουλάχιστον;Να έρθει και να δέσει το πράγμα...  

  10. # Blogger L' Aesthete Soleil

    Σαν να βλέπω τη σκηνή: Εσύ με το βλέμμα της απορρίας και αυτές με το βλέμμα του αλκοολικού! Καλωσήρθες στην μπλογκόσφαιρα!  

  11. # Blogger Aurelia Aurita

    "ελγίνιο μάρμαρο"χαχα μου έλειψαν οι περιγραφές σου χαχα

    Και τώρα στο ζουμί,απ'το προηγούμενο ποστ θέλω να σε ρωτήσω-τι ψηφιακή έχεις;διότι πάντα οι φωτό σου είναι υπέροχες.Καλό φθινόπωρο(κι εδώ βρέχει,για να μη ζηλεύεις:))  

  12. # Blogger Vany

    Μου άρεσε το "χίλιες ξαδέλφες" βασικά.Και γιατί "just Greece"? Ξεχνάει που όταν έρχονται εδώ λυσσάνε και τα κάνουν λαμπόγιαλο;
    Για να μην αναφέρω τη "χαρά" που βρίσκουν γενικότερα στην Ελλάδα.
    Φοβερό το σχόλιο για τις τρίχες!
    Κι όπως λένε,το αλκοόλ κάνει τη ζωή μας πιο όμορφη...έως κούκλα  

  13. # Blogger xipasmenos

    Λατρεύω χειμωνες και τις χαζές παντόφλες.....άρχισα απο χτες να φοράω τις πατούσες του Fred Flinstone!!  

  14. # Anonymous Anonymous

    Ακόμα ένα epic post...

    Ανοίγω fan club asap :p  

  15. # Anonymous Anonymous

    χμ...και..εμ..δηλαδήΣ..γκούχου..
    όταν άνοιξες την πόρτα ήσουν..πώς το λεν ευγενικά..να μωρέ..(το βρήκα!)τόπλες;?!?!

    χμ...

    νιααααααρ..

    *τοκ τοκ* (βλ.σου χτυπώ την πόρτα)  

  16. # Anonymous Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=XqN76gYKHMs  

  17. # Blogger Loucretia

    ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΠΟΣΤ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΕ ΓΟΥΡΛΩΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;;;;;;;  

  18. # Blogger the ibt

    Morpheous, είσαι ντόπιος ε;

    writersblokc, σιγά μη βγαίνουν και σε Chuck Norris!

    artech, τα μεγάλα πνεύματα...

    anna, αχ μόνο εσύ με καταλαβαίνεις.

    lovething, μην ανησυχείς πέρασαν απο κλίβανο όπως είπε και η από πάνω σας.

    txt, μόλις κλείσω τους λογαριασμούς μου με αυτή τη χώρα θα έχω έτοιμο βιβλίο!

    lifewhispers, έχω ξαναγράψει ότι η Ρούλα λέγεται Ρούλα λόγω του πλατινέ καρέ το αποτελεί ύμνο στη Ρούλα Κορομηλά. Παντόφλες θα βρείτε εφόσον έχει τις ίδιες και ο artech.

    eLaw, όταν ανέβει η παράσταση θα λάβετε VIP πρόσκληση.

    Valisia, όντως θα είχε περισσότερο συγγραφικό και αναγνωστικό ενδιαφέρον έτσι...

    monsieur aesthete soleil, καλώς σας βρήκα!

    aurelia aurita, SONY W50, τόσο παλιά που δεν πωλείται πια!

    vany, η Ρουλάρα μου το παίζει πολυταξιδεμένη γι' αυτό ξίνησε που πήγα ΜΟΝΟ στην Ελλάδα.

    xipsmenos, yabadabadoo.

    hitman, φχαριστούμε.

    Νικολία, πολλά ρωτάς. Μαζέψου γιατί μας βλέπει ο κόσμος.

    anonymous, πάρτε το apple hate σας και σε άλλο blog!

    loucretia, ΘΕΑ!  

  19. # Anonymous Anonymous

    Παιδιά, συγγνώμη ππου διακόπτω την κουβέντα, αλλά μπορώ να ρωτήσω κάτι: από πού πήρατε αυτές τις παντόφλες; Ψάχνω τις ίδιες για δώρο και δεν βρίσκω εδώ...  

  20. # Blogger vuong
  21. # Blogger Unknown
  22. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.