Τέλειωσαν τα ψέμματα.

18 Comments Published by the ibt on Sunday, September 14, 2008 at 1:34 AM.

The End of Blue

Επιστρέψαμε. Και στο Γιουκέη και στο μπλογκ. Μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν προχωρήσετε στην ανάγνωση αυτού του εισαγωγικού τοστ: Είχα να περάσω τόσο ωραίο καλοκαίρι από τότε που έβγαζα δόντια, η καλοκαιρινή πανελλαδική tour της Έφης Θώδη είχε λιγότερες στάσεις από τη δική μου, εχθές, μέσα σε τρεις ώρες άλλαξα εποχή, αυτή τη στιγμή είναι χειμώνας, φοράω κασκόλ, βήχω και τρώω ΙΟΝ αμυγδάλου.

Μέσα σε όλα αυτά έχω και ένα άλφα πλεόνασμα συσσορευμένης πληροφορίας που πρέπει να καταγράψω και να μεταλαμπαδεύσω στις επόμενες γενιές. Ενδεικτικά αναφέρω τίτλους επικείμενων post που περιμένουν στην ουρά από τον περασμένο Απρίλιο:

Πέντε πένες ρε φιλαράκο / Λαμπάδα στο μπόι μου / (αν)Ορθόδοξο Πάσχα / Ποδαρικό στην Ελληνική διαφήμιση / Γεννητούρια (No 289) / Σάντα Ειρήνη / Βλέννωρ Βλεννόρροια (© VSO™) / Οι κάγκουρες κι εγώ / Deaf Islands - Πώς είπατε; / Λευκass "Έχει και πισίνα" / 36 ώρες ατόφιου καλτ / Το ναρκοτέστ των Αθηνών / Sun βγεις στον γυρισμό για την GB /

Όπως καταλαβαίνετε θα μας πάρει ένα χειμώνα όλο αυτό αλλά θα περάσουμε υπέροχα, ρίξτε ποπ κορν στη στόφα.

Κι επειδή σήμερα μας φυσάει ένας αέρας διαδραστικότητας και web 2.0, είστε ελεύθεροι να εκφράσετε τα παράπονα και τις απορίες σας στα σχόλια αυτού του τοστ (κλικ εδώ). Κι επίσης να προτείνετε με πιο τοστ να ξεκινήσω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν τα αίσχη μου πρέπει να γραφτούν με χρονολογική σειρά.

18 Responses to “Τέλειωσαν τα ψέμματα.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Καλώς όρισες στο UK! :-)
    Για την πρακτική σου γράψε!!  

  2. # Blogger oni

    Welcome back :)

    Egw 8a 8ela na ma8w gia thn ellhnikh diafhmish, tous kagkoures k to gyrismo sthn GB (ti kairo kanei??? Erxomai k gw thn Trith! :P)  

  3. # Blogger Loucretia

    Αν ειχες προλαβει το χτεσινο παρτυ, θα ειχες σιγουρα ξεκινησει με αυτο.
    "Πηραν φωτια οι πιστες!" "Τονοι ιδρωτα, χορευοντας Αλεξια, Μιχαλη Ρακιντζη και Σοφια Αρβανιτη!" (μεχρι και Ρουβα του '92 χορεψαμε) :-ΡΡΡ
    Κι ολα αυτα σε θερμοκρασιες Λουτρακιου.... (!!)

    Αλλα μη σκας, σε λιγες μερες θα εχεις live αναμεταδοση ;-)
    Φιλακια και με ρεγουλα τις ΙΟΝ!!  

  4. # Blogger Ε.Α.

    Happy Autumn/Winter 2008/09 Season!
    :)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Καταρχάς να σου πω ότι αυτόν ακριβώς τον τίτλο σκόπευα να χρησιμοποιήσω για το επόμενο ποστ μου, οπότε σε μισώ που θα βάλεις άνθρωπο Ζυγό να βρει άλλη λύση σε κάτι που του πήρε τόση ώρα να βρει την πρώτη!!!

    Αλλά για να δεις πόσο καλός είμαι, θα σου πάρω την ΙΟΝ από τα χέρια - για το καλό σου το κάνω! - και θα σου πω ότι θα ήθελα να διαβάσω το ποδαρικό στην ελληνική διαφήμιση, φυσικά λόγω επαγγέλματος και τον γυρισμό για την GB, φυσικά λόγω things to come.

    Ακόμα κρυωμένος είσαι; Περαστικά και καλή επιστροφή.  

  6. # Blogger alienlover

    σαν τα χιόοονιαα!!
    προτίνω χρονολογική σειρά, να πιάσεις/ουμε τα πράγματα από την αρχή!
    φιλιά σε σας και το Γιουκ(λ)έι  

  7. # Blogger lovething

    Welcome back!!! Επιτέλους!! Ανυπομονούμε να τα διαβάσουμε ένα προς ένα.
    Οι προβολείς μου πέφτουν στο 36 ώρες ατόφιου καλτ...  

  8. # Blogger Petros

    welcome back...
    καγκουρες ftw και επισης ο τιτλος της βλενορροιας μου κανει κλικ....(ειμαι αρρωστος)  

  9. # Anonymous Anonymous

    welcome back!
    θα ελεγα με χρονολογικη σειρα, αλλά με μια εξαιρεση στο ποστ της επιστροφης στο γιουκεη!!!!  

  10. # Blogger Vany

    Ξεκίνα εσύ να γράφεις και η σειρά δεν έχει σημασία.Το κυριότερο είναι ότι πέρασες καλά προφανώς.
    Καλή προσαρμογή στην πραγματικότητα πλέον  

  11. # Blogger One Happy Dot

    Βρε καλώς το παιδί!!!!Με το καλό η νεα τηλεοπτική σεζόν βρε! Ξεκίνα με όποιο θέλεις, άλλωστε ότι και να γράψεις θα το διαβάσουμε με τη δέουσα προσοχή βεβαίως βεβαίως!!!!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Eleipses poly ston anonymo anagnosti! Hurrah!!!
    Hairestismata sto polyagapimeno UK.
    Oso gia ti seira, symfono me ton prolalisanta: xekina apo ta torina hairia kai meta kane mas mia anaskopisi me hronologiki seira.
    Hurrah!!!  

  13. # Blogger nanakos

    Αγαπήμένο μου Iblogακι πόσο πολύ χαίρομαι που γύρισες επιτέλους! Τώαρα όλα είναι στη θέση τους!  

  14. # Anonymous Anonymous

    Μπακ του γιουκέι;
    Οου γιέα μαδαφάκα.
    Άι αμ γουέιτινγκ του φάρτ φρομ λάφινγκ δις γουίντερ (αγκέν).

    Μπρέικ α λεγκ.

    Άι λοβ γιου μανάρα.

    Όλγουεϊς εντ φορέβα.  

  15. # Blogger mirelen

    Επιτέλους! Αρχίζουν τα νέα επεισόδια. Ποπ κορν, πίτσα, κάθομαι αναπαυτικά και περιμένω να τελειώσουν οι διαφημίσεις. Ή μήπως να αρχίσουν;  

  16. # Blogger ds

    Blogs σαν το δικό σου με κάνουν να θέλω να συνεχίσω να γράφω και φαντάσου έγραψες μόνο ένα μικρό εισαγωγικό post!!!

    Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες και στο UK και στο blogging! Ηδη ζηλέυω διαβάζοντας την περιγραφή σου για χειμώνα και κρύο και αέρα -- όχι όπως εδώ που τρώμε τον ήλιο 4 μήνες σχεδόν στη μάπα!

    ΥΓ. Ακόμα κι αν δεν έγραφες παρά μία παράγραφο, οι φωτογραφίες σου από μόνες τους συνιστούν σοβαρό λόγο για να επισκεπτόμαστε αυτό το blog!  

  17. # Blogger the ibt

    Artech, thanx!

    Oni, thanx! Με το καλό να μας έρθεις κι εσύ! Ο καιρός είναι ο κλασσικός βρετανικά άστατος και κουλός. Συνήθως το πρωί έχει νορμάλ κρύο το βράδυ πολύ κρύο, αυτή τη στιγμή 6 βαθμούς Κελσίου. Οπότε φέρε τα χοντρά σου.

    Loucretia, τα έμαθα τα αίσχη σας, βούιξε η Ιπποκράτους.

    The espressionist, thank you. Αναρωτιέμαι βέβαια γιατί διαβάζετε ακόμα αυτό το blog...

    writersblock, κι εγώ Ζυγός κατά το ήμισυ οπότε σε καταλαβαίνω. Απλώς μην τον αλλάξεις! Οι βήχες πέρασαν, σε ευχαριστώ δια τας ευχάς. Και στα δικά σου!

    Alienlover, κι εγώ χρονολογική σκέφτομαι για να μην μπερδέψω τα πλήθη αναγνωστών.

    Lovething, δεν φαντάζεσαι πόσο θέλω να γράψω αυτό το post!

    Petros, ευχαριστώ! Κι εγώ Βλέννωρ θα ψήφιζα! Χα!

    Lifewhispers, thanx. Θα προσπαθήσω!

    Vany, ευχαριστώ!

    One happy dot, πως φαίνεται ότι είσαι χωμένη στη σόου μπιζ μέχρι το λαιμό...

    anonymous, κι εμένα μου έλειψες. :p

    nanakos, επέστρεψα εγώ, επέστρεψαν τα Ημερολόγια, είναι όντως όλα στη θέση τους.

    anna μανάρα μου, αη λωβ γιου ντηρλη. Ντήρλη ντήρλη.

    Mirelen, πολύ σωστή! Και οργανωμένη, με τα ποπ κορν σου, με όλα. :p

    Dynx, υπερβολές! Αν πάντως σου αρέσουν οι iblogοφωτογραφίες, τσέκαρε το flickr μου (από τα links, δεξιά) που με ακολουθεί ασχέτως blogging!  

  18. # Blogger pandora's box

    διαβάζω τις σκέψεις μου όχι τις σκέψεις κάποιου άλλου......
    διαβάζω τις -με πολύ προσοχή- επιλεγμένες λέξεις για να εκφράσω όλα όσα ζω......
    πρώτη φορα επισκέπτομαι το blog σου...θα το επισκέπτομαι καθημερινα όμως.....
    απο κυριακή θα επιστρέψω και εγω στο γιουκει....  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.