Still away.

16 Comments Published by the ibt on Wednesday, July 12, 2006 at 6:38 PM.


Συνέβησαν διάφορα αυτό το μήνα, όχι καλά. Μου έλειψε το blog μου. Και η ρουτίνα μου.

Φύγε, γαμημένο καλοκαίρι.

16 Responses to “Still away.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Ζόρια κι εσύ...
    "Με την πρώτη σταγόνα της βροχής / σκοτώθηκε το καλοκαίρι" (Ελύτης)
    Να 'βρεχε λίγο τώρα, ε;  

  2. # Anonymous Anonymous

    Πως γίνεται όλοι να περνάνε ζόρια ρε γ*μώτι? Τι έγινε? Έπεσε καμιά επιδημία?

    Επίσης πρόσεχε πως μιλάς για το καλοκαίρι! ;)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Αυτό λέω κι εγώ. Καλή η ζέστη, αλλά το φετινό καλοκαίρι δεν αντέχεται (από άποψη υποχρεώσεων και όχι μόνο)! Ξου!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Συνέλθετε ρε!!!!! Έξω έχει χαρά Θεού!!! Ξεφύγετε απο την μιζέρια!!!!!!!!! Είμαστε ζωντανοί ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!

    Πητ μου καλό κουράγιο και όλα θα τελειώσουν και όταν θα απογειώνεσαι για Λονδίνο όοοοοοοολα αυτά θα είναι μία κουκίδα...Φιλιά Μικρό Μου Πόνυ!!!!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Αυτό να μην το ξαναπείς.

    Εγώ όταν το είπα για ένα έτος μου ήρθε ενα πολύ χειρότερο. (Βέβαια και που σταμάτησα να το λέω προκοπή δεν είδα). Και αυτό κρατάει τέσσερα χρόνια τώρα...Πώς λένε 'αυτή την περίοδο έχει ανάδρομο Ερμή', ε, κάποιες περιόδους έχουμε 'ανάδρομη ζωή'. Μπόρα είναι θα περάσει, αρκεί να μην αφήσεις να σε κάψουν οι κεραυνοί.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Μικρό μου, υποσχέθηκα να σε ψάξω κ να σου μιλήσω, και αισθάνομαι ένοχη που δεν μπόρεσα...

    Εύχομαι να έχουν όλα αίσιο τέλος, και όποτε ΜΑ ΟΠΟΤΕ με χρειαστείς θα είμαι εδώ...

    Φιλιά, και κουράγιο!! Έρχεται κ ο Σεπτέμβρης πριν καν το καταλάβεις!

    Ιντ  

  7. # Anonymous Anonymous

    συμφωνώ απόλυτα.

    summer sucks!!!!! Άντε να έρθει ο χειμώνας  

  8. # Anonymous Anonymous

    Mantalena, μακάρι!

    Ζero, δεν ξέρω τι να σου πω, κάποτε ο Ιούλιος είχε καλύτερη φήμη.

    Αrtech, καλή η ζέστη;;; Ξου! :p

    Μαρία, σ' ευχαριστώ. 58 και σήμερα. (Θα πάρω χτένα.)

    ΤΧΤ, το "συνέβησαν διάφορα αυτό το μήνα" συμπεριλαμβάνει και τα δικά σου. Oπότε είσαι καλυμμένη. :p

    Ιd, δεν πειράζει ρε, μια χαρά είμαι. Απλώς κουράστηκα. Από τώρα.  

  9. # Anonymous Anonymous

    despo, δε σε πρόλαβα! Τα μεγάλα πνεύματα... σχολιάζουν ταυτόχρονα.  

  10. # Anonymous Anonymous

    ...και εμάς μας έλειψες...  

  11. # Anonymous Anonymous

    Ελα ρε, εχει κι ενα καλο ο Ιουλης, θα δεις Σακιρα!!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Θέλω Χριστούγεννα.  

  13. # Anonymous Anonymous

    Hold on.

    Hold on for one more day.

    Things will go your way.

    Hold on for one more day.  

  14. # Anonymous Anonymous

    cpil, καλώς όρισες στην Ελλάδα, καλή προσαρμογή!

    Loucretia, η "Shakira Shakira" είναι sold out και έχω κάνει χρυσούς τους φίλους μας τους mediάδες να μου βρουν καμια πρόσκληση.

    Vague, ένα Χριστούγεννο τώρα θα ήταν άψογο! Πραγματικά.

    nanake, thanx. :)


    Αναγνώσται: Τα πράγματα πηγαίνουν καλύτερα. Ελπίζω πως σιγά σιγά θα ξεπεραστούν τα προβλήματα και δε θα καταλήξω να γεμίσω με μαύρα post το blog μου.  

  15. # Anonymous Anonymous

    Υπομονή. Θα έρθουν και καλύτερες μέρες.  

  16. # Anonymous Anonymous

    "...και έχω κάνει χρυσούς τους φίλους μας τους mediάδες να μου βρουν καμια πρόσκληση."

    ώστε δεν είμαι μόνο εγώ ε; έχεις πολλούς ε;
    πάρε τον σακιρόπουλο τώρα γιατί δεν βρήκα τίποτις...  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.