Υστερίες.

21 Comments Published by the ibt on Tuesday, May 23, 2006 at 2:45 AM.


Της λέω: Χρονια Πολλά για χτες.
Μου λέει: Ευχαριστώ.
Της λέω: Τι νέα;
Μου λέει: Βαριέμαι.
Της λέω: Διακοπές κανόνισες;
Μου λέει: Ναι, με την Άννα.
Της λέω: Πάλι στα Μέθανα για λουτρά;
Μου λέει: Όχι, βαρεθήκαμε τα κοσμικά. Φέτος θα πάμε προς Πελοπόννησο.
Της λέω: Α, πιάσατε τα εξωτικά.
Μου λέει: Η Άννα είναι από τη Μάνη και θα έχουμε τζάμπα διαμονή.
Της λέω: Μια χαρά.
Μου λέει: Ναι, μόνο που δεν ξέρουμε με τι να πάμε.
Της λέω: Έφιππες.
Μου λέει: Ξέρεις, σκεφτήκαμε το τρένο αλλά πριν από κάτι μήνες πήγα με τρένο στη Λαμία και μετά από μία εβδομάδα εκτροχιάστηκε το Intercity.
Της λέω: Και τραυματίστηκες;
Μου λέει: Όχι αλλά αν είχα ταξιδέψει λίγες μέρες αργότερα και προς άλλον προορισμό θα είχα σκοτωθεί!
Της λέω: Παρόμοια θα ήταν η κατάληξή μου αν σου έδινα περισσότερη σημασία.
Μου λέει: Διάβασα προχθές στη City Press πως το ασφαλέστερο μέσο είναι το αεροπλάνο και πλέον ψιλοφοβάμαι να ταξιδέψω με οτιδήποτε άλλο.
Της λέω: Και για cafe θα πηγαίνεις με charter?
Μου λέει: Αλήθεια έχει αεροδρόμιο η Πελοπόννησος;
Της λέω: Και να έχει, μόνο οι φανατικοί της City Press θα το χρησιμοποιούν.
Μου λέει: Η μάνα μου, μου λέει πως έχει αεροδρόμιο στην Καλαμάτα.
Της λέω: Ναι αλλά ποια εταιρία θα κάνει τέτοια υπερατλαντική πτήση;
Μου λέει: Η Qatar?
Της λέω: Qatarα στο Λαδέμπορα!
Μου λέει: Άσε και έχει και πολλούς εκεί.

Η συζήτηση που είχα σήμερα με την (υστερική) Ελένη μου θύμισε τη μάνα ενός φίλου (cough) που τηλεφώνησε ανήσυχη στον Πύργο Ελέγχου του Ελ. Βενιζέλος για να ρωτήσει αν η εταιρία με την οποία θα ταξιδεύαμε (ΒΑ) πέφτει συνήθως!

21 Responses to “Υστερίες.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Το αεροπλάνο θα ήταν το πιο ασφαλές μέσο αν αντί για σωσίβια έδιναν αλεξίπτωτα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτά τα έχουν κρατήσει για τα τραίνα (στην Ιαπωνία).  

  2. # Anonymous Anonymous

    Το τρένο είναι βαρετό επειδή δε λαδώνουν τις γραμμές για να γλιστράει και να κάνει λιγότερο θόρυβο.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Το τρένο ήταν το αγαπημένο μου μεταφορικό μέσο μέχρι που έντρομη ανακάλυψα ότι απαγόρεψαν κι εκεί το κάπνισμα (παντού!).... Άτιμη παγκοσμοιοποίηση....
    No fun for the wicked....  

  4. # Anonymous Anonymous

    Μία φορά μπήκα σε τρένο μαζί με την Κάλλια.Είμασταν ψιλοαρπαγμένες και πάρα πολύ κουρασμένες...Οπότε σχόλια δεν μπορώ να κάνω...Αλλά καθότι ντίβα χρησιμοποιώ μόνο αεροπλάνο!!!!!...(όχι οτι στη Ρόδο μας έχουν φτύσει και δεν έρχεται όχι πλοίο αλλά ούτε μύγα....!!!!))))  

  5. # Anonymous Anonymous

    Ψηφίζω καράβι, φυσικά... Από τη θάλασσα ήρθαμε και εκεί θα επιστρέψουμ... ΠΛΑΤΣ!  

  6. # Anonymous Anonymous

    ama to eipe kai i city press!! :)  

  7. # Anonymous Anonymous

    Τέλεια η μαμά, μου θυμίζει τη δικιά μου - μόνο που κλάνει μέντες όταν ταξιδεύει η ίδια!! Κόντεψε να σπάσει τα χέρια μας μια φορά σε πτήση 35 λεπτών επειδή είχε κενά αέρος :-P
    Για μας, κανένα ενδιαφέρον....  

  8. # Anonymous Anonymous

    Δε ξέρω για εσάς αλλά προσωπικά φροντίζω από την προηγούμενη μέρα/νύχτα να έχω ελάχιστες ώρες ύπνου στο ενεργητικό μου ώστε να κοιμάμαι στο ταξίδι. Όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές. Το τρένο λοιπόν σε αντίθεση με το αεροπλάνο κάτι μία παλινδρομική κίνηση δεξιά-αρίστερα. Μία ανεπαισθητη παλινδρόμιση ιδανική για νανούρισμα...  

  9. # Anonymous Anonymous

    Προσωπικά έχω ταξιδέψει με το Σάμινα, ένα μήνα πριν βουλιάξει, και το καλοκαίρι με Helios, τρεις μέρες πριν πέσει (δεν κάνω πλάκα). Σε τραίνο δεν έχω μπει ποτέ μου (αν μπω θα σας ενημερώσω πάντως...).  

  10. # Anonymous Anonymous

    xperi-mental >>
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!  

  11. # Anonymous Anonymous

    LOL, you made my day.

    Μέρα δύσκολη, όπως και οι επόμενες διότι δεν έχω υπολογιστή στο σπίτι! To ΓΑΜ*ΜΕΝΟ laptop μου νοσηλεύεται πάλι στην Acer κι εγώ γυρνάω στα internet cafe. Στην καλύτερη περίπτωση θα το πάρω πίσω την Παρασκευή (τους είπα να το κρατήσουν μόνο για διάγνωση και όχι για επιδιόρθωση - δεν την ξαναπατάω πάλι.) Μέχρι τότε μπορείτε να μου φυλάτε το iblog και να διαδίδετε παντού ότι η Acer είναι ο χειρότερος κατασκευαστής laptop παγκοσμίως. (Για να μη θίξουμε το πιο-αργό-κι-απ'-το-θάνατο- service της.)

    Να σερφάρετε και για μένα λίγο...  

  12. # Anonymous Anonymous

    Φιλική συμβουλή: Πάρε Mac...  

  13. # Anonymous Anonymous

    Τέλεια, τωρα που λείπει θα του το κανουμε τριμπούρδελο.  

  14. # Anonymous Anonymous

    Ωραίος e-δικηγόρος!
    Μόνο την κάρτα σου ξέρεις να μοιράζεις δεξιά-αριστερά τρομάρα σου :P  

  15. # Anonymous Anonymous

    Ωραίος e-δικηγόρος!
    Μόνο την κάρτα σου ξέρεις να μοιράζεις δεξιά-αριστερά τρομάρα σου :P  

  16. # Anonymous Anonymous

    Είπα πως θα λείπω, όχι πως δε θα παρακολουθώ.  

  17. # Anonymous Anonymous

    Σκεφτόμουν για συμπαράσταση να γράψω τους 11 Λόγους που η ACER είναι τελείως χάλια, αλλά δεν ξέρω και πολλά. Την κακολόγησα όμως σε ένα άσχετο comment μου στο πιο πρόσφατο ποστ μου. ΚΑΤΩ Η ACER!  

  18. # Anonymous Anonymous

    Ξαδερφική συμβουλή: πάρε ΙΒΜ... Η Σοφία που το έχει είναι απόλυτα ευχαριστημένη. (Ο Μιχάλης ξέρει τί προωθεί, γαρ...)

    Ψηφίζω υπέρ του τρένου. Με συναρπάζει κι εμένα το νανούρισμα. Δεν μπορεί μόνο να σε κοιμίσει, αλλά να σε "ταξιδέψει" σε χρόνους περασμένους, σε γλυκιές αναπολήσεις, ή να σου χαρίσει ώρες ατέλειωτες φανταστικής δημιουργίας...
    Για το αεροπλάνο δεν έχω να προσθέσω κάτι, τις απόψεις μου τις ξέρεις, εξάλλου.
    Σήμερα γυρίσαμε απ' τον Έβρο (4ήμερο ρεπό) με τ' αυτοκίνητο, εξίσου εκπληκτική εμπειρία (για μένα). Ξέρεις ότι λατρεύω να οδηγώ, το ξέσκισα λοιπόν!

    Εύχομαι πολλές εκδρομές, με όποιο μέσο αγαπάς (και αγαπάτε)!  

  19. # Anonymous Anonymous

    Εκτροχιαστήκατε Μαίρη!  

  20. # Anonymous Anonymous

    Enteka, θα μπορούσα να σου πω 1011 λόγους αλλά καλύτερα θα ήταν να μην το συνεχίσουμε διότι οι μηνύσεις και οι αγωγές καραδοκούν. Είδες τι έπαθα πριν λίγο καιρό... :-p

    Μαιρη Κ, εσύ και ο zero μου προτείνετε να πάρω καινούριο laptop λες και είναι βρακί! :P Αν έπαιρνα όμως κάτι αυτή τη στιγμή θα έπαιρνα το νέο λευκό, sleek MacBook το οποίο είναι πιο φτηνό αλλά και πολύ πιο όμορφο από έναν IBM! Άσε που θα ταίριαζε πολύ και με το blog μου! Ελπίζω να περάσατε καλά στη Σοφία. :-)  

  21. # Anonymous Anonymous

    d  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.