Αφρός.

20 Comments Published by the ibt on Wednesday, May 17, 2006 at 10:10 PM.


Τη Στέλλα τη γνώρισα στο Λύκειο. Απίστευτη περίπτωση! Αν και διάβαζε αρκετά για να περάσει στο Πανεπιστήμιο, το μεγαλύτερό της όνειρο ήταν να γίνει λαϊκή τραγουδίστρια. Είχε σκεφτεί μέχρι και το καλλιτεχνικό της: «Στέλλα Κρυστάλλη, δε θα φαίνεται ωραίο στη μαρκίζα;» μας ρωτούσε αστειευόμενη, κάνοντας την Καίτη (καθηγήτρια) να κουνάει απελπισμένη το κεφάλι της. Η αλήθεια είναι ότι της πήγαινε το επάγγελμα. Ήταν ξανθιά (φυσική παρακαλώ), όμορφη και είχε αυτό το τσαχπινοthing της τραγουδιάρας. Ρίχναμε τρελό γέλιο κάθε φορά που περιγράφαμε μελλοντικές της εμφανίσεις στην επαρχία. Και αυτή μαζί, φυσικά.

Όταν πλησίαζε το τέλος της τρίτης Λυκείου, η Στέλλα έφερε ένα λεύκωμα στην τάξη για να της γράψουμε τις γνωστές σαχλαμάρες. Καθότι εγώ δεν τα πολυγουστάρω αυτά τα μελό, αποφάσισα να της γράψω ένα τραγούδι: Το πρώτο της σουξέ! Κι επειδή εκείνη την περίοδο -όντας θεωρητικοί- είχαμε φάει κόλλημα με τη λέξη «πανθομολογουμένως», αποφάσισα να της γράψω ένα τραγούδι πάνω στο συγκεκριμένο επίρρημα. Και βγήκε –απ’όσο θυμάμαι- κάπως έτσι:

Είσαι πλέον ξεγραμμένος
Θα σε ξεπεράσω απόψε
Πανθομολογουμένως.

Ξετρελλάθηκε! Το διάβαζε στην τάξη, σε όλους τους καθηγητές, στην οικογένειά της κι εγώ κάθε φορά έτρεχα να κρυφτώ απ’ τη ντροπή μου!

Αυτές τις μέρες, η λέξη «αφρός» γράφεται από ‘δω κι από κει στη blogόσφαιρα και δε σας κρύβω πως μου έχει κολλήσει κι εμένα. Έτσι, σκέφτηκα να γράψω ένα νέο σκυλολέ τραγούδι για τη Στέλλα και να της το δώσω. Θα είναι και μια καλή ευκαιρία να την ξαναδώ.

Το τραγούδι έχει ως θέμα –φυσικά- τον αφρό καθώς και το αποθυμένο κάθε κερατωμένης γυναίκας: την εκδίκηση. Αν βρεθεί και κάποιος blogger συνθέτης – ενορχηστρωτής ευελπιστούμε να το στείλουμε στην επόμενη Eurovision. Προς το παρόν απολαύστε το ξερό.


Στέλλα Κρυστάλλη – Αφρός

Δε μου είπες τι μου βρήκες
Στη ζωή μου όταν μπήκες
Δε σου είπα ότι φοβόμουν
Κατά βάθος δε χαλιόμουν

Κι όταν έφυγες μακριά μου
Έφαγα τα σωθικά μου
Έριξα και ένα κλάμα
Να πονέσω η πουτάνα

Ήσουν ένας θησαυρός
Λαμπερός μαγευτικός
Μα δεν έμεινες πιστός
Βλέπεις ήσουνα αφρός

Όταν έγινες μπουχός
Άρχισες πολύ να τρως
Μα δεν πάχυνες, σαφώς
Αφού όλα ήταν αφρός

Κι από τότε βρήκα άλλον
Βιομήχανο μετάλλων
Και το φθόνο όλων των άλλων
Έχω προκαλέσει μάλλον

Μα μου έστειλες το χάδι
Φωσφορούχο στο σκοτάδι
Η ζωή μας δε συνάδει
Φάε λάδι κι έλα βράδυ

Τώρα έρχεσαι εμπρός
Τρυφερός και ταπεινός
Και ζητάς σαν παλαβός
Να γυρίσεις σαν αφρός

Δε σου είπαν δυστυχώς
Πως ο άλλος είν’ καλός
Και έχω βρει τώρα το φως
Κάτασπρο, σαν να’ν’ αφρός

Αρραβώνας μυστικός
έγινε κακήν κακώς
πριν αποδειχτεί κι αυτός
αφρός.

20 Responses to “Αφρός.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Αχαχαχαχαχα! Είσαι ένας ποιητής! Αχαχαχαχαχα!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Πάρε ένα αλφάδι
    κι έλα στο λιβάδι
    να βρείς το κοπάδι
    μη σε πιάσει το σκοτάδι.
    Άκουσες στραβάδι?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    λοιπόν, εσύ χαραμίζεσαι ;-)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Πούδρα.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Axaxaxaxxaaxaxxa!
    Καλά μεγάλο σουξέ το αφρο-τράγουδο!
    Με πέθανες αλήτη!!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Παχνη.  

  7. # Anonymous Anonymous

    Χοχοχοχο..  

  8. # Anonymous Anonymous

    Μιλάμε για την αφρόκρεμα των στιχουργών.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Aχαχαχαχαχαχχα! Θεός ο Αφρός! Απλά τέλειο!  

  10. # Anonymous Anonymous

    εγώ όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω φιλόλογος και η αδερφή μου κωλογιατρός (γιατρός για τους κώλους...!!!).Τελικά κατέληξα οικονομολόγος και η αδερφή μου fashion management...!!!!! Αλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα...!!
    Είπα να κάνω και εγώ ένα σχόλιο....  

  11. # Anonymous Anonymous

    Είμαι μια υπερήφανη μάνα ! (αν κοίταγες και τα μέηλ σου που και που θα ήταν ακόμη καλύτερα :Pp)  

  12. # Anonymous Anonymous

    Αν "επιστρέψω" στις ραδιοφωνικές μου ανησυχίες,θα είναι το πρώτο τραγούδι που θα μεταδώσω!Κάποιος εθελοντής να το ντύσει μουσικά;;;;;
    Και εις αφρότερα!!  

  13. # Anonymous Anonymous

    χεχεχεχε

    Κάτι του λείπει όμως... μία ατάκα (βλ, χαλαρά, έεεεετσι, beautiful, κάτσε καλά, πες μας τι πίνεις κ.α.). Πχ

    αφροί και στα μούτρα σου μωρό μου
    που λιώνεις για μένα σαν το παγωτό μου
    αφροί και στα μούτρα σου μωρό μου
    δε θα χαλάσεις εσύ το mojo το δικό μου, μωρό μου.

    οε οε οε εο ουαου!
    αφροί και στα μούτρα σου μωρό μου!  

  14. # Anonymous Anonymous

    Κλαπ κλαπ κλαπ
    Αυτό ξεπερνάει και το "νινι σέρνει καράβι"!!!  

  15. # Anonymous Anonymous

    όπως είπαν κι άλλοι "αχαχαχχα χαχ" :)  

  16. # Anonymous Anonymous

    Alexandre, merci.

    Costas, πολύ καλό! Μήπως να διοργανώναμε καμιά βραδιά ποίησης;

    Μαρκησία, μήπως να σου έγραφα κι εσένα τίποτα;

    eLawyer, μασίφ.

    Snowhite, εσύ θα παίξεις στο video clip!

    Loucretia, μασίφ.

    Chaca, θα κάνεις το remix?

    Ιd, αφρός.

    Acid K, merci.

    Μαρία, καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Προς το παρόν βέβαια η Νικόλ είναι fashion victim. Το management θα προκύψει στην πορεία. :pp

    Evelina, σ' ευχαριστώ. Ελπίζω το airplay του τότε σταθμού σου να συμφωνήσει με τόσο ποιοτική μουσική.

    Ζero, συγχαρητήρια! Προκρίνεσαι στα τελικά της βραδιάς ποιήσεως.

    Netkervere, πως τολμάς να συγκρίνεις κάτι τόσο ιερό όσο το Νινί με τα φτωχά μου τραγούδια...

    Enteka, δεν κατάλαβα, βρίσκεις κάτι αστείο στο τραγούδι μου; :p  

  17. # Anonymous Anonymous

    Δεν το πιστεύω, εμένα τελείως στο φτύσιμο ?
    Γιατί παιδί μου ? Θες να σε αποκληρώσω ????  

  18. # Anonymous Anonymous

    Δεν το συζητώ!!!! Απίστευτο σουξέ θα γίνει/κι εσύ θα 'χεις την ευθύνη!!  

  19. # Anonymous Anonymous

    Εσύ παιδί μου χαραμίζεσαι! Τύφλα να 'χει ο Φοίβος!  

  20. # Anonymous Anonymous

    Γιατί WD να με αποκληρώσεις? Επειδή δε σε συμπεριέλαβα στους στίχους;

    Nanake, θα το ακούσεις και θα πάθεις ατύχημα, βάζεις στοίχημα; :p

    alienlover, δυστυχώς η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τα ταλέντα της. Σ'ευχαριστώ που το έκανες εσύ τουλάχιστον. :p  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.