My lesbian t-shirt.

12 Comments Published by the ibt on Monday, April 24, 2006 at 12:05 AM.


(Re-re-posted. To blogger μου κάνει νερά!)


Όταν τύπωσα τη μπλούζα αυτή, πέρσι το καλοκαίρι, της μάνας μου της γύρισε το μάτι ανάποδα. Δε μου είπε όμως τίποτα. Με έβλεπε να τη φοράω, την έπλενε, τη σιδέρωνε… κανένα σχόλιο. Καταλάβαινα βέβαια πως την πείραζε λίγο. Και οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν όταν στο τέλος του καλοκαιριού «χάθηκε» μυστηριωδώς. Κι εκεί που όλους αυτούς τους μήνες ήμουν πεπεισμένος πως θα την έβλεπα πατσαβούρι στην επόμενη φασίνα, ήρθε η ανάσταση!

Η ώρα ήταν έντεκα και. Οι καμπάνες είχαν χτυπήσει και όλοι στο σπίτι ετοιμάζονταν βιαστικά για την Ανάσταση. Κάποια στιγμή, ο αδελφός μου συνειδητοποίησε πως δεν είχε μαζί του λευκό t-shirt για να βάλει κάτω από το πουκάμισο κι έτσι ρώτησε εμένα. Έψαξα στις βαλίτσες μου αλλά δε βρήκα τίποτα. «Κάπου είδα ένα» είπε η μάνα μου και άνοιξε μια ντουλάπα. «Ορίστε» του πέταξε ένα διπλωμένο λευκό T-shirt. Μόλις το άνοιξε έπεσα στα πατώματα. Ήταν η «λεσβία»! «Σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα άλλο;» ρώτησε τσαντισμένος. Αφού πήρε αρνητική απάντηση, αναγκάστηκε να το φορέσει. Φυσικά δεν του έκανε, η μισή του κοιλιά ήταν έξω! Μες στη χαρά εγώ, του ζήτησα να βγάλουμε φωτογραφίες με το πουκάμισο και το σακάκι ξεκούμπωτο ώστε να φαίνεται η φράση. Μόνο που δε με έδειρε. «Πόσο θέλω να “φεγγίζουν” τα γράμματα από μέσα» του είπα για να τον τσαντίσω περισσότερο.

Όταν μετά την Ανάσταση μπήκε στο σπίτι είδα την «ευχή» μου να πραγματοποιείται: Τα γράμματα διαγράφονταν κάτω από το γαλάζιο πουκάμισό του! Του το είπα έκπληκτος. «Ναι καλά» μου απάντησε με δυσπιστία. Γέλασα, δήθεν πως του έκανα πλάκα. Καλύτερα να μην μάθαινε. Μπορεί και να έσκιζε τη μπλούζα από τα νεύρα του, αν συνειδητοποιούσε πως κάποιος παρατηρητικός χριστιανός θα μπορούσε να διαβάσει τα εσώψυχα ή τα εσώρουχά του.

12 Responses to “My lesbian t-shirt.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Xaxaxaxa!
    Κι εγώ κρύβω μια λεσβία μέσα μου!
    Χαίρομαι που βλέπω ότι δεν είμαι μόνος! :P

    Υ.Γ. Φαίνεται ότι τα πας καλά με τον αδερφό σου! Χεχεχε!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Αυτή είναι το καλύτερο "πασχαλινό" ποστ που διάβασα φέτος!!!!
    Τέλειο!

    Άντε και του χρόνου ανάλογο Τ-shirt με τραβεστί...  

  3. # Anonymous Anonymous

    ΧΑΧΑΧΑ --> Όλοι κρύβουμε μια λεσβία μέσα μας :P
    Iblog μου, θα προτιμούσα βέβαια να είχες photo με τον
    αδερφό σου που την φοράει..αλλά δεν βαριέσαι! ΧΑΧΑΧΑ

    Σκέψου να είχε και συμπλήρωμα η φράση :
    "Nobody knows I'm a lesbian..when I leave the joystick
    and stop playing WARCRAFT"

    :P (Θα του ταίριαζε γάντι!)

    *Kiss-kiss, bang-bang!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Argh! Που είναι το comment μου?? Ελπίζω να εμφανιστεί
    αργότερα..ΝΕΥΡΙΑΖΩ οταν γίνεται αυτό >:(
    (Αν το ξαναγράψω, μπορεί να εμφανίσει 2..) ARGH!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Αλέξανδρε και Ιφιμέδεια, σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Πώς και τριγυρνάτε στη blogόσφαιρα χρονιάρες μέρες;  

  6. # Anonymous Anonymous

    iblog είναι καιρός να αποκαλύψεις ότι στο πάρτι πήγες ντυμένος λουκρητία και μας πάσαρες το μικρό αδερφό σου για σένα.

    γιατί κάποιος εκβιάζει την πραγματική λου (που απουσίαζε φυσικά στο γκολντενάι ριζόρτ στις μπαχάμες) ότι την έχει σε κασέτα να την πέφτει σε όλες τις ανήλικες, και θα τη βγάλει αύριο στον αέρα :p  

  7. # Anonymous Anonymous

    The very best post of April :]
    PS Εγώ έχω μπλουζάκι που γράφει "nobody knows I'm a str8 man" ...?!  

  8. # Anonymous Anonymous

    PSOFHSA!!!

    To forese ontws o Man8os????!! AXAXAXXAXAXAXXAXAX  

  9. # Anonymous Anonymous

    Τι αφασία γέλιου ήταν αυτή. Απ'όλα όσα έχω διαβάσει αυτό ήταν το πιό κουφό.. Καϋμένη μάνα, τι τραβάς και δεν το μαρτυράς.
    Δεν ντράπηκες πδί μου να κάνεις τέτοια καψόνια στους γονείς σου.. και στον αδελφό σου?
    Φαντάσου το αντίστοιχο πάνω σε μία γυναίκα..να το φοράει αμέριμνη στην Πανεπιστημίου!!

    Είσαι πολύ φευγάτος!  

  10. # Anonymous Anonymous

    Γιατί όχι και πάνω σε γυναίκα? (και μάλιστα str8 όπως η υποφαινόμενη!)

    Εγώ το έχω σε κονκάρδα με rainbow flag και την αγόρασα στην (μοναδική) ελληνική gay parade...
    Την φοράω μαζί με τις υπολοιπές (αναμεσά τους και "never mind the bollocks there's always anarchy") και περπατάω περηφανή σε όλη την Αθήνα!!!

    I'm proud to be...(eerm)...surrealistic!!!

    Use your imagination βρε Μαρινάκι! :)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Απαντήσεις στα γρήγορα:

    Snowhite, τώρα ετοιμάζομαι να τυπώσω t-shirt "Everybody knows my brother's a lesbian".

    Cheaplog, τώωωωρα και πια. Έπαιξα ήδη στο επεισόδιο της Τατιάννας με την Άντζυ Σαμίου. (Ωχ, όπως το διαβάζω τώρα αυτό συνειδητοποιώ πως θα φέρει πολλούς visitors από το Google. :p)

    Kostas, thanx :)

    Ιd, "o Μάνθος" ? Πώπω μια οικογένεια γίναμε στη blogόσφαιρα! :p

    Marina, αυτό το t-shirt το είχα δει να πωλείται στο Λονδίνο και το "έκλεψα". Κανονικά προορίζεται για γυναίκες!

    Acid K, με όλο το σεβασμό αλλά από αυτή την περιγραφή μου κάνεις πιο gay κι απ' το Will&Grace! :p  

  12. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.