Party.

12 Comments Published by the ibt on Friday, April 21, 2006 at 1:43 AM.


Αν δεν είχα κοιμηθεί στις 7:30 το πρωί,
αν δεν είχα ξυπνήσει 6 ώρες αργότερα,
αν δεν είχα ετοιμάσει βαλίτσες μέσα σε μία ώρα,
αν δεν είχα ταξιδέψει τρεις ώρες μέσα σε ένα αυτοκίνητο τίγκα στις κότες, τους λαγούς και τα σοκολατένια αυγά,
αν δεν είχα χώσει μέχρι τον εγκέφαλο τα in-ear ακουστικά μου προκειμένου να μην ακούω τη Μητρόπολη από το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου,
αν δε βρισκόμουν στο χωριό,
αν δεν έκλειναν τα μάτια μου αυτή τη στιγμή,
θα έγραφα πάρα πολλά για το χθεσινό πάρτι.

Τώρα μπορώ μόνο να θυμηθώ και να καταγράψω ότι:
Οι bloggers είναι τελικά άνθρωποι!
Η Λίλη επίσης.
Το πάρτι ήταν καλύτερο από όσο φανταζόμουν.
Η μουσική δεν νομίζω να δυσαρέστησε ή να κούρασε κανέναν.
Ήταν από τις λίγες φορές που πέρασα τόσο καλά σε πάρτι.
Υπήρχε κάτι πολύ θετικό στην ατμόσφαιρα που έδιωχνε κάθε αμηχανία από τις γνωριμίες και τις συστάσεις.
Ήταν κάτι σαν μασκέ πάρτι δηλαδή, χωρίς μάσκες.
Κάτι μου είχαν βάλει στο ποτό και δε ντρεπόμουν κανέναν!
Δεν παρατήρησα κομπλεξικές/σνομπ συμπεριφορές παρά μόνο χαμόγελα.
Έκανα τόσες γνωριμίες σε ένα βράδι όσες δεν έχω κάνει στη μισή ζωή μου.
Είπα ιστορικές μαλακίες θέλοντας να εκφράσω τη χαρά μου τη στιγμή που γνώριζα κάποιον.

Υπόσχομαι αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο post μου. Τώρα πάω να ρίξω έναν μαρτυρικό ύπνο. (Αύριο νωρίς το πρωί ξεκινάει το αδιάκοπο χτύπημα τις καμπάνας!)

12 Responses to “Party.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Ποιός περίμενες να σου αφήσει το πρώτο comment?? :P

    *Καλή ξεκούραση, περιμένω new ipost!  

  2. # Anonymous Anonymous

    Χμμ... περίμενε, έρχεται ο Λαμπρούκος!
    (να σου πει ότι νηστεύει)
    To πρώτο μπλογκ που αναφέρεται στο πάρτυ χωρίς το σχόλιο του Λαμπρούκου που με πληγώνει:-Ρ

    Καλά να περάσεις βρε! Καλό Πάσχα:-))))

    ..καμπάνες.. καμπάνες.. θυμάμαι τώρα μια περιπέτεια κάποτε στο Αργος που έχει και χτύπημα (εκκωφαντικό) καμπάνας.. Πού θα μου πάει; ΘΑ ΤΗ ΓΡΑΨΩ -και αυτή:-Ρ  

  3. # Anonymous Anonymous

    Είσαι πολύ γλυκός! Χάρηκα για τη γνωριμία. Καλό Πάσχα!  

  4. # Anonymous Anonymous

    να δω τι αλλο θα διαβασω ....:P  

  5. # Anonymous Anonymous

    το επόμενο πάρτυ που θα είναι τόσο πετυχημένο θα είναι αυτό του γάμου μου και ελπίζω να είσαι παρών...!!!!!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Χαίρομαι, μικρούλι. Ξέρεις εσύ ;-)  

  7. # Anonymous Anonymous

    "Ήταν από τις λίγες φορές που πέρασα τόσο καλά σε πάρτι."

    Φυσικα αγαπη μου, αφου ησουν συνεχεια διπλα μου!!!
    :-ΡΡΡΡΡ  

  8. # Anonymous Anonymous

    Άλλη φορά να χαιρετάτε και τα DJ (οποία γουρουνιά!)...  

  9. # Anonymous Anonymous

    χεχεχεεε όχι μόνο κατάφερες να ξεφύγεις από τον λαμπρούκο αλλά ξύπνησες και σε όλες τα.. μητρικά τους ένστικτα. μήπως έχεις χρόνο να πας να βλέπεις και καμιά δημοσιογραφική ιρανικών ταινιών? :p  

  10. # Anonymous Anonymous

    Snowhite, thanx. Αν με αφήσουν οι καμπάνες θα γράψω.

    Ροδιά, ευχαριστώ κ ανταποδίδω. Με θυμάστε που σας μίλησα ή αδυνατείτε να κάνετε τη σύνδεση username - blog? Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα. Όντως, ο Λαμπρούκος δε φάνηκε. Ας αφήσει κάποιος άλλος αντίστοιχο comment εκ μέρους του.

    Ελένη, thanx. Κι εγώ χάρηκα πολύ. Τόσο που κόλλησε το μυαλό μου μέχρι να καταλάβω "ΠΟΙΑ ΕΛΕΝΗ" :P

    Lili, :p

    Μαρία από Ρόδο, αν θέλεις τρελό κέφι, πες μου να κατεβάσω ομάδα bloggers για μπούγιο.

    Id, εγώ να δεις. :D

    Loucretia μάλλον φταίει το ότι ο Moses έφυγε νωρίς. :p

    Vague Tourist, είχα σκοπό να σας ευχαριστήσω όταν βάλατε το Skopja που είχα ζητήσει αλλά σας φοβήθηκε ο μάτης μου. Είχατε πει πως δε θέλετε distractions κατά τη διάρκεια του set (το οποίο btw ήταν πολύ καλό) κι έτσι το άφησα για αργότερα. Όταν πλέον είχατε βγει εκτός booth, μιλούσατε με την Κάτια κι εγώ το 1.50 από πίσω δε φαινόμουν! Και πάλι συγχαρητήρια για όλα.

    cheaplog, έχουμε ψεκάσει "φλιτ" σε αυτό το blog γι' αυτό δεν πατάει ο Λαμπρούκος. Ας ήμουν στην Αθήνα και θα έβλεπα μέχρι και τo Ace Age. (ew)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Φυσικά και σας θυμάμαι! Το αλτσχάιμερ ελπίζω να αργει ακόμα:-Ρ  

  12. # Anonymous Anonymous

    Πες στην παλιο-καμπάνες να σταματήσουν για να γράψεις!
    Ακούς εκεί! Εγω ΠΡΕΠΕΙ να διαβάζω Iblog! Πως θα γίνει?

    :P

    (στείλε μου mail για να σε κάνω add msn)

    *Καλά να περάσεις!! Kiss!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.