Τα βίτσια μου: Πόλη - Ουρανός - Ηλεκτρισμός.

12 Comments Published by the ibt on Thursday, April 27, 2006 at 3:59 AM.















Ενέργε1α, κίν2ση, άνθρ3πος.

(Τρεις φωτογραφίες από το κινητό μου τηλέφωνο. Αττική Οδός, Αθήνα 2005-2006.)



Μη ρωτάτε τι και πώς. Ούτε κι εγώ ξέρω.

12 Responses to “Τα βίτσια μου: Πόλη - Ουρανός - Ηλεκτρισμός.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Δεν θα ρωτήσω..θα απαντήσω..

    Τι: Πόλη, ηλεκτρισμός, ουρανός..
    Που: Αττική οδός..
    Πως: Με το κινητό σου τηλέφωνο..

    *Kiss! xx  

  2. # Anonymous Anonymous

    Well, δεν εννοούσα αυτό. Απλώς δεν ξέρω καθόλου πως μου έχει καθίσει το συγκεκριμένο κόλλημα.

    Nice try!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Xaxa! Ούτε εγω εννοούσα αυτό..αλλά μόνο σε αυτό μπορούσα να απαντήσω( και αυτό με σκονάκι..απο το κείμενό σου)!! :P

    Thanks!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Ωραίες φώτο βγάζει το κινητό σου!
    Ποιο έχεις να το πάρουμε κι εμείς?  

  5. # Anonymous Anonymous

    Zero ας μην μπούμε σε τέτοια συζήτηση...  

  6. # Anonymous Anonymous

    Η δεύτερη έχει απίστευτη σύνθεση. Έχω και ‘γω μία μανία με τον ουρανό.  

  7. # Anonymous Anonymous

    τώρα εξηγείται καλύτερα και η φώτο στον τίτλο του blog σου...  

  8. # Anonymous Anonymous

    τώρα εξηγείται καλύτερα και η φώτο στον τίτλο του blog σου...  

  9. # Anonymous Anonymous

    Και τωρα τι θες δηλαδη;
    Να σχολιαζουμε και τα βιτσια σου;;;;;;
    :-ΡΡΡΡΡ  

  10. # Anonymous Anonymous

    netkerveros, στη δεύτερη μου αρέσει το ότι όλοι οι λαμπτήρες στρέφονται προς διαφορετικές κατευθύνσεις!

    Pol, you got me. Η σειρά "βίτσια" δεν τελειώνει όμως εδώ. (Φαντάσου...) :P

    Loucretia, σε αυτό το blog ποστάρουμε τα βίτσια μας μία στο τόσο. Στο δικό σας πάλι τα διαβάζουμε και τα αναλύουμε καθημερινώς. :p (Για να μη μιλήσω για τας χειροπέδας.)  

  11. # Anonymous Anonymous

    Λοιπόν, κι εγώ μόλις είδα τις φωτογραφίες σκέφτηκα να σε ρωτήσω τί κινητό έχεις!
    Να το προσέχεις το εργαλείο, κάνει φίνα δουλειά. Όχι όπως η συνάδελφός μου που κατάφερε να ρίξει το δικό της μέσα στο πιάτο με τις φακές!!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πώς αισθάνθηκε όταν το πήγε στο Γερμανό για να τις το επιδιορθώσουν!

    Το δικό μου βίτσιο πάλι (δηλ. ένα απ' όλα) είναι το αυτοκίνητο. Δώς μου οδήγηση και πάρε μου την ψυχή. Όχι μες την πόλη, να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, μόνο στην εξοχή. Μπορώ να οδηγώ μερόνυχτα. Κάτι όπως οι ηρωίδες στην ταινία "Thelma & Louise". Να φεύγω ό,τι ώρα θέλω εγώ, να σταματάω όπου μ' αρέσει, ό,τι ώρα θέλω. Ν' αφήνω πίσω μου τους πάντες και τα πάντα.
    Το αυτοκίνητο επίσης χρειάζεται ενέργεια και άνθρωπο για να τεθεί σε κίνηση. Υπάρχει μιά μικρή σχεσούλα με τα στοιχεία που αναφέρεις στο post σου, δεν είναι έτσι; Χμμ... Ενδιαφέρον... Μήπως και το ότι ανήκουμε στο ίδιο ζώδιο;;;;; Χμμ... Επίσης ενδιαφέρον.... Χμμ... Ο αδερφός σου σπουδάζει (μάλλον, τελειώνει τις σπουδές στη) Φυσική, σωστά;... See any connection there?
    I'll let you do the rest of the thinking, see what you'll come up with.

    Ενδιαφέροντα πράγματα!! Μ' άρεσε!  

  12. # Anonymous Anonymous

    Δεν θα μπορούσε να είναι τυχαία η φώτο πάνω πάνω στο blog σου...
    Τώρα εξηγούνται όλα! Α χα!  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.