Ανθρωποφοβία.

10 Comments Published by the ibt on Sunday, March 19, 2006 at 6:06 PM.


Ξέρω πως στο δρόμο περπατώ πάντα σκυφτός.
Ξέρω πως αλλάζω πεζοδρόμιο όποτε βλέπω άνθρωπο από μακριά.
Ξέρω πόσο δυνατά χτυπάει η καρδιά μου πριν μπω στο λεωφορείο ή στην τράπεζα.
Ξέρω πως όταν με κράζετε με την παρέα σας στο δρόμο το κάνετε απλώς για να γελάσετε.
Ξέρω πολύ καλά πως είναι να ακούς τη φράση «Πώς είσαι έτσι.»
Ξέρω πως κάποτε ήμουν το «αγαπημένο» παιδί των bullies του σχολείου.
Ξέρω πως τότε ήμουν ο μόνος που έκανε παρέα με το Δημήτρη, το μέταλλο, μόνο και μόνο επειδή η απόρριψη μας ένωνε.
Ξέρω πως δεν κατάφερα ακόμη να ξεπεράσω τις ηλίθιες ανασφάλειες τις εφηβείας.
Ξέρω πως αυτές οι ανασφάλειες μπορεί να με ακολουθούν για μια ζωή.
Ξέρω πως για εσάς είμαι ένας κομπλεξικός.
Ξέρω όμως πως αυτά τα κόμπλεξ μου τα δημιουργήσατε εσείς.
Ξέρω και πως δεν είμαι ο μόνος που σας φοβάται.

Δεν ξέρω όμως τι είναι αυτό πάνω μου που σας προκαλεί τόσο. Τι σας ενοχλεί. Και δεν ξέρω γιατί αφού δεν με σέβεστε, δεν μπορείτε τουλάχιστον να με αγνοείτε.

Σε εσάς το λέω. Σε εσάς που έτυχε να είστε όμορφοι, έξυπνοι και cool εκ γενετής.

Μαλάκες.

10 Responses to “Ανθρωποφοβία.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Sorry "Όμορφε, έξυπνε και cool", Lolita και Loucretia...

    ...αλλά σε αυτό το post ΔΕ ΘΕΛΩ COMMENTS.

    Ούτε φαιδρά, ούτε εμψυχωτικά, ούτε γεμάτα οίκτο.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Me2 και Vague διαγράφεστε βάσει των κανονισμών αυτού του post.

    Σας ευχαριστώ ωστόσο για τον κόπο σας.  

  3. # Anonymous Anonymous

    ωραίο κείμενο though  

  4. # Anonymous Anonymous

    maybe with yahoo messenger  

  5. # Anonymous Anonymous

    maybe with yahoo messenger  

  6. # Blogger Unknown
  7. # Blogger Unknown
  8. # Blogger yanmaneee
  9. # Blogger yanmaneee
  10. # Anonymous Anonymous

    Δεν ξέρω όμως τι είναι αυτό πάνω μου που σας προκαλεί τόσο. Τι σας ενοχλεί. Και δεν ξέρω γιατί αφού δεν με σέβεστε, δεν μπορείτε τουλάχιστον να με αγνοείτε.
    stitching factory in lahore
    shirt stitching factory  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.