Check.

15 Comments Published by the ibt on Saturday, November 22, 2008 at 12:14 PM.


Δύο μήνες συνεχούς δουλειάς. ✓
Εξαντλητικό τελευταίο 24ωρο μπροστά στον υπολογιστή (χωρίς διαλείμματα και ύπνο). ✔
Παρουσίαση χωρίς σημειώσεις και πρόβες μπροστά στα μαύρα κοστούμια του UCA και της μεγαλύτερης εταιρίας εκπαιδευτικού software στη χώρα. ✔
Δεν κατάλαβα πως τα άντεξα όλα αυτά. ✔
Δεν ξέρω καν τι ώρα και τι μέρα είναι. ✔
Τώρα ζω σε ένα στάβλο. ✔
Έχω ένα blog παρατημένο. ✔
Έχω να κάνω μπουγάδες, μαγειρέματα, ξεσκονίσματα. ✔
Έχω να γράψω Πτυχιακή για τις 16/01/09 ✔
Έχω D&AD Awards 2009, επίσης για τις 16/01 ✔
Πρέπει να κάνω Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Αθήνα. ✔
Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα ακολουθήσει στο επόμενο (και τελευταίο) semester. ✓

Δύσκολο πράμα το πτυχίο, Κούλα. ✔

Comments

15 Responses to “Check.”

  1. # Anonymous Anonymous

    I'm so proud of you....Αμερικανιά η έκφραση δε λέω...αλλά μικρό μου πόνυ αποτυπώνει την αλήθεια!!!
    Και ύστερα απο το εντελώς κοινότυπο σχόλιο μου περίμενε και της φίλτατης Νικόλ στα γνωστά καλιαρντά μου όλοι ξέρουμε και έχουμε αγαπήσει!!!!  

  2. # Anonymous Anonymous

    τα πρωτα 100 χρονια ειναι δυσκολα. μετα ολα καλυτερευουν. κράτα.  

  3. # Blogger proserpina

    (είπα κι εγώ, τί έπαθε το παιδί, μπέρδεψε τα μπουκάλια κ ήπιε το γάλα μαγνησίας της Ρούλας..)

    Καλά κουράγια!  

  4. # Blogger One Happy Dot

    Επειδή είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις θα σου προτείνω να κάνεις εστω για λίγο focus στο
    Πρέπει να κάνω Χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Αθήνα. ✔
    ώστε να πάρεις κουράγιο για ολα τα υπόλοιπα! Με το καλό...για ολα!  

  5. # Blogger Unknown

    Agorina mou to ksera oti 8a skiseis, etsi, na tous kaneis na ta parathsoune kai na pane na doulepsoune sto tube!!!!
    Na deis pou ooooola 8a pane kala:)
    Des k ta mail sou, filakia polla polla! (A8hna, btw, de mporeis na mhn pas, 8a mai ki egw ekei bre!)

    xxxxxxxxxxxxxxxx!  

  6. # Blogger Naf

    δεν πάς για κανέναν υπνάκο προς το παρόν;; τα άλλα τα σκέφτεσαι μετά!  

  7. # Anonymous Anonymous

    Καλύτερα είσαι από το σπίτι-εργοτάξιο, 15ωρα χειρωνακτικής εργασίας, κανένα τέλος στον ορίζοντα και το απολυμαντικό σε ελεφάντινες δόσεις!!

    Βάστα, μικρό μου. Και θα τα σπάσουμε τα Χριστούγεννα!!! Ε-ε-έρχομαι κ εγώ ;))  

  8. # Blogger .κaτεrina

    hang in there... kouragio..  

  9. # Anonymous Anonymous

    ¡Felicidades chico! Που λένε και οι φίλοι μας οι Ισπανοί. Μπράβο σου καμάρι μου...δεν είναι και λίγο ε?  

  10. # Anonymous Anonymous

    Αν σου πω ότι θά΄ρθει η ώρα που θα νοσταλγείς αυτό το πήξιμο που θα το θεωρείς τίποτα μπροστά στο πήξιμο της δουλειάς τι θα πείς;
    Καλό κουράγιο και πάντα επιτυχίες!
    Και ... χμ ... θα συνιστούσα κι ένα 15ωρο υπνοθεραπεία!
    Να ανανεωσεις και τα καμμένα κύταρα.
    Ε.  

  11. # Anonymous Anonymous

    γι'αυτό μου χάθηκες από τα "τσατ"?
    let me know the results honey :)
    (πώς τα λέω-πώς τα μιλώ)  

  12. # Blogger Kwlogria

    Υπομονήηηηηη!!!  

  13. # Anonymous Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=Kns5Hv4c5Jo  

  14. # Blogger vuong
  15. # Anonymous Tips Mengobati Sakit/Nyeri Pinggang
Post a Comment



 

Powered by Blogger.