Air.

21 Comments Published by the ibt on Tuesday, January 15, 2008 at 2:11 AM.


Το φετινό MacWorld το περιμένουμε σαν τρελοί μήνες τώρα. Άλλοι γιατί θέλουμε να πάρουμε iPhone και περιμένουμε τυχόν updates, άλλοι για το νέο MacBook που από ό,τι δείχνουν τα πράγματα θα είναι (εξωφρενική) πραγματικότητα από αύριο και άλλοι απλώς για το κινηματογραφικό σασπένς που καταφέρνει να δημιουργεί πάντα το Απόλυτο Brand του πλανήτη.

Σε μερικές ώρες, εκτός από το MacBook Air (?) έρχεται και η ώρα της κρίσης μου στα διαφημιτζάδικα. Έτσι σήμερα είχα ένα απολαυστικό 10-ωρο meeting, τη δουλειά του οποίου θα συνέχιζα αν δεν έπεφτα στο teaser της Apple που μου προκάλεσε ανθεστήρια '94 στο στομάχι. There's something in the air. Κάτι μας είπες τώρα, Steve...

Πρέπει να τελειώσω άμεσα τις αποψινές εκκρεμότητες, να κοιμηθώ νωρίς, για να ξυπνήσω νωρίς, να πάω στις 8 σε άλλο ένα 8ωρο meeting, μέχρι τις 4 που "βγαίνω". Να θυμηθώ να κοπανίσω αλκοόλ για να τα πω σωστά, όχι πολύ γιατί στις 6 έχω άλλο meeting για το presentation της Πέμπτης. Μία ώρα νωρίτερα, στις 5, θα είναι 9 το πρωί στο San Francisco, δηλαδή η ώρα που θα αρχίσει να βγάζει κουνέλια από το καπέλο του ο Steve. Από κείνη τη στιγμή και έπειτα, θα βουίζει ο κόσμος. Ο Matt θα μου στέλνει μηνύματα, η Soo θα ουρλιάζει στο MSN, το Internet θα παραληρεί κι εγώ θα δουλεώ για... το X*ΟX της Mi****oft! Θα προσπαθήσω βέβαια να αποφύγω όλα τα spoilers μέχρι τις 8 οπότε -φαντάζομαι- θα έχει ανέβει το keynote στο site της Apple κι εγώ θα έχω εγκαταλείψει τους διαφημισταράδες. Αν τα καταφέρω, θα μαζέψω όλα τα Apple rebels σπίτι μου για να δούμε το show όλοι μαζί.

Αέρα στα πανιά μας!

Shiho, η Ιαπωνέζα πρώην συγκάτοικός μου, μου εξομολογήθηκε νωρίτερα πως σήμερα, δε σταμάτησε να κάνει refresh στην αρχική σελίδα της Apple.

Andrew, ο Ταϊβανέζος νυν συγκάτοικός μου υπολόγιζε χθες το βράδυ με τα δάχτυλά του τη διαφορά ώρας GMT - PST.

Lauren περιμένει με το κομπόδεμα στο χέρι.

Matt έχει ποστάρει τελευταία τόσο πολύ στο forum των Mac Rumors που σε λίγο θα αρχίσουμε να τον φωνάζουμε Matt Rumors.

21 Responses to “Air.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Εεεεεεε..... Στη μάνα σου τα είπες;;;;;
    Θα σε καταλάβαινα αν τα έλεγες στα σανσκριτικά....!!!!!
    Τι κακό και αυτό με σας τα νέα παιδιά!!!!
    Για κάποιο λόγο όμως αισθάνομαι την ανάγκη να σου πω "καλή επιτυχία και μπράβο"...Τώρα αν έπαισα μέσα ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ. Αν όχι....
    Φιλιά Μικρό Μου Πόνυ!  

  2. # Blogger Helena

    Εγώ δε θέλω να το δω το καινούριο Macbook γιατί θα λυσσάξω! Ένα μήνα δεν έχει κλείσει ακόμα αυτό που πήρα, θα μου βάλουν φυτίλια για άλλο τώρα;  

  3. # Blogger alienlover

    ....

    ήδη νιώθω δυσφορία...
    μιλάμε για κόσμημα

    σ'αφήνω τώρα,πάω να πέσω σε κατάθλιψη.  

  4. # Blogger alienlover

    όσο για το keynote... πραγματικά θα προτιμούσα να μην το έχω δει. (ουάα)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Christos phones back: Συγχαρητήρια για τη βράβευση του blog σου ibt. Tώρα για τη λατρεία σου για την apple τι να πω; Καλά ξεμπερδέματα!  

  6. # Anonymous Anonymous

    .....μας και βγήκε το air...όπως άκουσα ένα τυπάκι να σχολιάζει....εινι τόσο λεπτό που φοβάσαι να το αγγίξεις....;)  

  7. # Blogger HaPagan

    Θα μας τρελάνει τελείως αυτή η Apple! Έλεος πια! Δεν ξέρουμε τι να πρωτοαγοράσουμε... To iPhone, το Macbook Air.. Τι από όλα;  

  8. # Blogger Loucretia

    Μα...... τι ακριβως λετε;;;  

  9. # Blogger alienlover

    δε θέλω να σε ταράξω, αλλά το καλοκαίρι το Air θα είναι στα χερια μου. dad's promise (τις κρατάει, ΠΑΝΤΑ)

    που είσαι καλέ, ζεις;  

  10. # Blogger the ibt

    Παιδιά δεν αντέχω άλλο!!!

    ΕΧΩ Γ*ΜΗΘΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    Αύριο ίσως μπορέσω να αναπνεύσω.  

  11. # Blogger the ibt

    PS Το Air με απογοήτευσε. Θα γράψω γιατί.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Μάλλον λόγω του κόστους του!  

  13. # Blogger L' Aesthete Soleil

    Ή δε θυμάσαι σε ποιο βιβλίο (μεταξύ δύο σελίδων) το έβαλες.:-)  

  14. # Blogger L' Aesthete Soleil

    Παρεμπιπτόντως (και αφού ζητήσω συγγνώμη από τον ibt) ζητάω από τις γυναίκες που γράφουν στο blog του να επισκεφτούν την τελευταία αναρτημένη ανακοίνωση που έχω στο blog μου. Και θα προσθέσω ένα διαφημιστικό "Σας ενδιαφέρει"! (surfingonseveralthoughts)  

  15. # Anonymous Anonymous

    Τι έγινες; Αλλαξοπίστησες;
    - Ήταν τόσο αέρας κοπανιστός αυτό το Air τελικά;
    - Ή μήπως η εργασία σου για την Άλλη ήταν τόσο καλή που έπεισε ακόμα και εσένα;

    Μίμα  

  16. # Anonymous Anonymous

    Αυτό που έχω να πω, είναι ότι έπιασα κωλοιό, τον λένε Μπρόντοκ και το λαπτοπ μου κολλάει σαν ρετσίνι ευκάλυπτου, μισώ τα λαπτοπ και τον μ....κα που έφτιαξε τα Κουλίντοους- Μπιλ ακούς?- έχω εργασίες να κάνω και δε με παίρνει, άμε στ ανάθεμα πια. Δεν έχω ιδέα για το νεογέννητο του Στιβ (να του ζήσει του ανθρώπου, όπως ποθεί να το δει), αλλά καλύτερο θα είναι από τις πατανίες της Microsoft. Φωτιά στον κώλο μας κι αέρα στα βρακιά μας πακοτίνι. Θα έρθεις σ/κ να μου κάνεις φορματουλίνι??!
    Φιλιά πολλά και αεράτα!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ  

  17. # Blogger L' Aesthete Soleil

    Για όσους δεν το ξέρουν εχθές πέθανε ο Heath Ledger  

  18. # Blogger the ibt

    Χρήστο, το κόστος δεν νομίζω να είναι υψηλό για την κατηγορία του. Επίσης: Νομίζω πως μπέρδεψες το blog μου με τα κοινωνικά της Espresso.

    Mίμα λατρευτή, είπατε κάτι πολύ βαρύ και δεν ξέρω αν θα σας συγχωρέσω. Άκουσε εκεί η "άλλη". :-p

    Νικόλ, ΔΕ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ PC. Τώρα θα το φάς. ΘΑ-ΤΟ-ΦΑΣ! Για το Μπορντοκ θα γράψουμε νομίζω στη συνέχεια αυτού του blog. Φορματουλίνι; Ξέρεις πως είναι κάθε φορά που πρέπει να ασχοληθώ με Windows? Σαν να φοράς κάθε μέρα Yves Saint Laurent και μια μέρα να σε αναγκάσει κάποιος να βάλεις NEXT! (παρομοίωση ειδικά σχεδιασμένη για σένα)  

  19. # Anonymous Anonymous

    Τι Μπορντόκ καλέ, Μπρόντοκ, καλύτερο το δικό σου βέβαια, θα μπορούσαμε να το πούμε Brodoque και να λέμε ότι η πατανία μου έπιασε σικάτο ιό. Σε καταλαβαίνω χρυσό μου, σε νιώθω, από τα Λοράν στα χλωράν(το συγκεκριμένο λογοπαίγνιο είναι compatible μόνο με ροδιακής καταγωγής αναγνώστες), αλλά τι να κάνω κι εγώ η άμοιρη στιλίστρια, πες μου τι?! Δε βγαίνω μάνα μου, δε βγαίνω...  

  20. # Blogger L' Aesthete Soleil

    Tης Traffic αγαπητέ ibt, της Traffic :-)  

  21. # Anonymous Anonymous

    Το είδα στις καινούριες διαφημίσεις... σα μπισκότο είναι βρε ibt. Νομίζω πως θα σπάσει αν το πιάσω. Δεν εντυπωσιάστηκα με την απουσία dvd συν ότι χρειάζεσαι ένα μπαούλο συμπράγκαλα για να δουλέψεις με τα σημερινά δεδομένα (μετατροπείς visual output, usb hubs, κτλ.)

    Ίσως να το βάλουν στον πάγο για το μέλλον;;;  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.