Ένας χρόνος.

25 Comments Published by the ibt on Saturday, May 27, 2006 at 9:45 PM.

Let's get dirrty! To iblog γιορτάζει.

Αν κάποιος με ρωτούσε πως μου φάνηκε ο τελευταίος χρόνος στο iblog θα του απαντούσα «5 χρόνια». Κι αυτό γιατί το ξεκίνημά αυτού του blog συνέπεσε με το ξεκίνημα της πιο ανατρεπτικής περιόδου της μέχρι τώρα ζωής μου. Όταν στις 27/5/2005 έγραφα το “Kickstart” δεν είχα ιδέα για το πόσα πράγματα θα άλλαζαν ριζικά μέσα στις επόμενες 364 μέρες.

Και πράγματι, άλλαξαν πολλά. Σχεδόν τα πάντα. Αν τότε δηλαδή μου λέγατε πως μέσα σε ένα χρόνο θα πάω να σπουδάσω Τουριστικά στην Κρήτη, θα επιστρέψω λίγο αργότερα παρά τη θέληση των δικών μου, θα τολμήσω να σκεφτώ σοβαρά το ενδεχόμενο της αποδημίας και να το προτείνω στους γονείς, θα βρω κάπου μακριά το αντικείμενο που πάντα ήθελα να σπουδάσω, θα γίνω δεκτός από το Πανεπιστήμιο της πρώτης μου επιλογής μετά από έναν πολύ δύσκολο μήνα αναμονής, κατά τον οποίο θα χάσω τους λιγοστούς μου φίλους, θα αγοράσω έναν υπολογιστή που χαλάει συνεχώς, θα καταστρέψω τον εαυτό μου περνώντας ένα «σκοτεινό» μήνα μπροστά του (ή έστω μπροστά στον αντικαταστάτη του), μετά θα γνωρίσω νέους φίλους… Αν κάποιος λοιπόν μου έλεγε τότε την περίληψη του σημερινού iblog δεν ξέρω αν θα χοροπηδούσα ή θα έβαζα τα κλάματα. Γιατί μπορεί αυτή η χρονιά “iblogging” να ολοκληρώνεται με ένα so-fucking-happy end αλλά κοιτάζοντας το archive δεν μπορώ να πω πως ήταν ευχάριστη. Το blog μου είναι γεμάτο με κείμενα που δε θέλω να ξαναδιαβάσω, γιατί κάθε άλλο παρά νοσταλγία μου προκαλούν.

Ας τα αφήσω λοιπόν να σκονίζονται κι ας μπω στη διαδικασία να φανταστώ το εορταστικό post του 2007. Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα γράφει. Αν είμαι τυχερός, θα γραφτεί από το φοιτητικό μου δωμάτιο. Αν είμαι πολύ τυχερός, από την προεδρική μου σουίτα. Αν είμαι άτυχος, δε γραφτεί ποτέ.

Για να δούμε…


25 Responses to “Ένας χρόνος.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Φου, φου, φουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!

    Να σβησεις πολλα κερακια μεσα απο φοιτητικα δωματια και σουίτες!

    Παντως πολυ περιληπτικα μας τα ειπες (δεν ειδα πουθενα μνεια για τη καταλυτικη μου παρουσια αυτους τους μηνες) κι αν δεν τα θυμασαι ολα, ευχαριστως να συμπληρωσω τα γεγονοτα, χοχοχο :-ΡΡΡ  

  2. # Anonymous Anonymous

    Μήπως είσαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό σου; Εγώ θυμάμαι ΚΥΡΙΩΣ να έχω διασκεδάσει αφάνταστα με τα posts σου όλον αυτό το χρόνο που πέρασε. Κι ο λόγος που σε "διαβάζω" τόσο συχνά είναι ακριβώς ότι έχω αναμνήσεις από ευχάριστες στιγμές που πέρασα περιδιαβαίνοντας το blog σου κάθε τόσο. Και νομίζω ότι τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμη!...

    Πολλά φιλάκια, να τα χιλιάσεις iblog team!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Χρόνια πολλά λοιπόν!
    Να γράψεις πολλά τέτοια εορταστικά τα επόμενα χρόνια!!!!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Χρόνια πολλά! Να τα χιλιάσεις (τα posts) το 2007!  

  5. # Anonymous Anonymous

    να τα χιλιάσεις, του χρόνου απ' την προεδρική του London Hilton
    :)  

  6. # Anonymous Anonymous

    να έρθουν πολλά iblog χρόνια...

    καλύ τύχη σε ότι κι αν κάνεις  

  7. # Anonymous Anonymous

    iΧρόνια Πολλά σου  

  8. # Anonymous Anonymous

    Δεν ξέρω, αλλά αυτή η χρονιά, ήταν η πιό fucked up από όλες τις απόψεις, για πολλά άτομα που ξέρω, συμπεριλαμβανομενου(whatever)και εμένα.

    Well, εγώ σου εύχομαι, τα επόμενα γενέθλια, να έχεις περάσει λιγότερες περιπέτειες, και όλες να είναι ευχάριστες.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Happy iBday !  

  10. # Anonymous Anonymous

    Σου εύχομαι,ΟΛΑ από δω και πέρα να σου έρθουν όπως ακριβώς τα θέλεις..
    ..και να συνεχίσεις να μας iblogιάζεις!!
    Happy Birthday kisses**  

  11. # Anonymous Anonymous

    Αληθώς ο Κύριος.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Να τα χιλιάσεις + τα posts + τα comments + τα χρόνια στην blogόσφαιρα  

  13. # Anonymous Anonymous

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ. (δάκρυ)

    Loucretia, όπως βλέπετε στη φωτό, την τούρτα δεν τη φυσάμε σε αυτό το blog, αλλά τη χαιρόμαστε με όλες μας τις αισθήσεις - κυρίως με την αφή. Εξάλλου είμεθα πολύ μικροί για να γνωρίζουμε την τέχνη του φυσήματος. Φου στα μούτρα σας.

    Μαίρη, ίσως να έδωσα περισσότερη προσοχή στα "θλιβερά" post μου, ψάχνοντας στο Αρχείο.

    Kyrallina, και στα δικά σας.

    Μaria, σ'ευχαριστώ.

    Εnteka, μπορούμε να το αλλάξουμε σε The Ritz? :p

    Άρχοντα Κώστα, thanx :)

    Cpil, iThanx.

    Deuce, σ' ευχαριστώ και καλή τύχη +σε εσένα.

    Αlienlover, το iblog σε ευχαριστεί - Τα δικά μου γενέθλια σε 2 μήνες.

    Εvelina :D thankya!

    Plume, και στα δικά σας.

    Μανταλένα, από τα τρία που μου εύχεσαι, πιο δύσκολο μου φαίνεται αυτό με τα posts :P

    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ!  

  14. # Anonymous Anonymous

    (Γράφω και το 14ο comment επειδή είμαι προληπτικός. :p)  

  15. # Anonymous Anonymous

    Woooo Hooooo! Happy Birthday!!!
    Ok...can we boogie now?  

  16. # Anonymous Anonymous

    Χρόνια πολλά με χέρια λερωμένα με τούρτες!!!

    Αλήθεια γιατί έτσι φέτος όλοι μας... Το 2005-06 παίζει να είναι από τα χειρότερά. Ή από τα καλύτερα, στο τέλος θα δείξει. Ήταν πάντως η περίοδος των μεταρυθμίσεων...

    Άντε και στα δικά μας... (για το Λονδίνο μιλάω) οι αναμένοντες απαντήσεις από τα Πανεπιστήμια.

    iKeep walking...  

  17. # Anonymous Anonymous

    Το blogging φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή μας. Να τα εκατοστίσεις!!!  

  18. # Anonymous Anonymous

    ένας χρόνος blog και ακόμα περιμένω ειδικό αφιέρωμα στην πολύπλευρη προσωπικότητα μου και στην μεγάλη προσφορά μου στο χώρο...
    Δεν έχω να πω τίποτα άλλο  

  19. # Anonymous Anonymous

    Πόστια πολλά και ακόμη περισσότερες ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ φωτογραφίες στο iBlog!!

    Αυτή η χρονιά βρίσκει και μένα να κάνω απολογισμό και να απορώ ΠΟΤΕ τα έκανα εγώ όλα αυτά, να κοιτώ πίσω και να βρίσκω τρομακτικά ups & downs... πόσο μάλλον για σένα μικρό μου. Και του χρόνου εορταστικό ποστ-ρεπορτάζ από το Dorking ;)  

  20. # Anonymous Anonymous

    Milioni auguri caro iblog! :P  

  21. # Anonymous Anonymous

    Πολύχρονο το μπλογκ και πολυγραφότατος ο γράφων!  

  22. # Anonymous Anonymous

    Acid K, wait till Saturday ;-)

    Zero, σου εύχομαι να έχεις την τύχη μου, σε αυτό το θέμα! Άντε να τα λέμε live στο Londinium. :)

    Netkervere, thank you!

    Alexandre, gracias.

    Ιφιμέδεια, merci.  

  23. # Anonymous Anonymous

    Αν και αργά...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ (βασικά, όσα θέλεις και όπως τα θέλεις)!!!

    Μακάρι ολα να γίνουν έτσι όπως τα σχεδιάζεις ή τα φαντάζεσαι!

    *Φιλιά πολλά!  

  24. # Anonymous Anonymous

    TY Snowy. :)  

  25. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.