Όταν ο υπολογιστής κλείνει (ή τα φτύνει).

13 Comments Published by the ibt on Friday, May 26, 2006 at 9:19 PM.


Αυτή τη φορά οι ευχές (και οι κατάρες) μου έπιασαν τόπο. Το service του υπολογιστή φάνηκε να βελτιώνεται σε θέματα ταχύτητας κι έτσι αυτό το post γράφεται από το σπίτι και όχι από κάποιο βρώμικο πληκτρολόγιο net cafe. Βέβαια, μη βιαστείτε να μου ευχηθείτε «σιδερένιο» ή έστω… «πλαστικό» διότι επισκευή δεν έγινε. Μόνο η παραγγελία νέου (τρίτου παρακαλώ) σκληρού δίσκου από την «Εγγλετέρα», η άφιξη του οποίου θα καθυστερήσει μερικές εβδομάδες αφού ζήτησα να διαβαστεί σε δοξολογία του Westminster Abbey, μπας και στεριώσει.

Τρίτη – Παρασκευή: Τέσσερις (“εργκάζιμο” κατά τη Mariangela) μέρες χωρίς υπολογιστή. Ακούγεται σκληρό αλλά τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο, αφού αυτές τις μέρες μου δόθηκε η ευκαιρία:

Να ξυπνήσω πρωί: Και όταν λέω πρωί εννοώ πραγματικά πρωί. (8 – 9 -10) Όχι ότι το επεδίωξα αλλά με ανοιχτές πόρτες και παράθυρα, κομπρεσέρ, δημόσια έργα, οικοδομές, μωρά που ουρλιάζουν, σκύλους, αμόνια και ηλεκτρικές σκούπες δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Ευτυχώς μέσω του χαρούμενου εγερτήριου είχα την ευκαιρία να δω πως μοιάζει το σπίτι τις πρωινές ώρες και να τραβήξω αναμνηστικές φωτογραφίες:





(Το ποντίκι κατά τις πρωινές ώρες.)






(Εδώ το θέμα μου είναι λίγο σιχαμερό αλλά ο φωτισμός
ήταν ιδανικός και δεν αντιστάθηκα. Το έργο ονομάζεται
"Αποκάλυψις" και είναι αφιερωμένο στον Un Certain
Plume
και στη Mandalena Parianos)




Να δω τηλεόραση: Και να εκνευριστώ. Διότι η αντοχή μου απέναντι στην TV είναι αντιστρόφως ανάλογη της απομάκρυνσής μου από αυτήν. Blah blah blah blah Καραχασάν blah blah blah F16 blah blah blah Lordi blah blah blah Καπουτζίδης blah blah blah… Η ίδια παπαρολογία παντού. Ευτυχώς ήταν μια καλή περίοδος να απέχω και από τη blogόσφαιρα η οποία δεν πήγε πίσω.
(Tο δυστύχημα πάντως, ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο από δύο λαούς πολεμόκαυλους, οι οποίοι βλέπουν τα F16 ως προέκταση του μικροσκοπικού φαλλού τους.)

Να ξυπνήσω πρωί και να δω τηλεόραση: Τα πρωινάδικα είναι χειρότερα από ό,τι θυμόμουν! Κι αυτός ο Γρηγόρης, με φέρνει πάντα ένα βήμα πιο κοντά στην αυτοκτονία.

Να βοσκήσω όσο ποτέ: Chlorophyll is now my middle name. Με τόση σαλάτα στο EverGreen μπορώ πλέον να φωτοσυνθέτω.

Να βρεθώ σε παρουσίαση βιβλίου Νίκου Δήμου, boring as hell, με τους ξελιγωμένους θαυμαστές – σχολιαστές του να τον κοιτούν στα μάτια και να λιώνουν. Η Λώρα κι ο Βασίλης να έχουν καπνίσει το μισή κομητεία του Kent και να ονειρεύονται ζυμαρικά σε κάθε άκουσμα της λέξης «Καρμπονάρος». (Η βραδιά έκλεισε με βοσκή στο EverGreen.)

Να επισκεφθώ τη Ζέτα: Για να διαπιστώσω πανηγυρικά πως το Φυτοθαύμα που περιμέναμε δεν έγινε! Η τριανταφυλλιά καθώς και όλα τα παρελκόμενα συνθέτουν πλέον ένα υπέροχο beige φρυγανικό οικοσύστημα. (Πάλι θα κουβαλάω γλάστρες στα σκουπίδια.)

Να κουρευτώ: (Διότι είχα φτάσει να έχω αφέλειες Μαριάννας Τόλη.) Για να διαπιστώσω πως οι κομμωτές είναι οι μόνοι όχι-και-τόσο-φανατικοί-άνδρες που μιλούν ακατάπαυστα για ποδόσφαιρο και μάλιστα πάνω από το κεφάλι σου. Είτε τους απαντάς, είτε όχι.

13 Responses to “Όταν ο υπολογιστής κλείνει (ή τα φτύνει).”

  1. # Anonymous Anonymous

    Τί σημαίνει "πρωί";  

  2. # Anonymous Anonymous

    Η φωταγωγημένη χέστρα σας με συγκίνησε βαθιά -κυρίως διότι μου θύμισε τον Goethe. Ο οποίος λίγο πριν πεθάνει φημολογείται ότι ανέκραξε "Φως! Περισσότερο φως!!", ενώ στην πραγματικότητα δεν είπε τίποτα τέτοιο· απλώς αναζητούσε το δοχείο νυκτός του. Διότι ήταν πραγματικός ποιητής και μπορούσε να αναγνωρίσει σε ένα δοχείο νυκτός περισσότερη αλήθεια από το φως, το οποίο δε συνιστά παρά μια μεγαλειώδη πλάνη (παριστάνει το κύμα ενώ είναι σωματίδιο, παριστάνει το σωματίδιο ενώ είναι κύμα κ.λπ.)

    Έτσι και η φωτογραφία σας, μας προτρέπει να εστιάσουμε στο χειροπιαστό που αντιπροσωπεύει η χέστρα και όχι στο απατηλό που υπαινίσσεται το φως -που συν τοις άλλοις προκαλεί και καρκίνο του δέρματος.  

  3. # Anonymous Anonymous

    un certain plume πολύ επαναλαμβάνεσαι τελευταία. θα απογοητευτούν οι φαν σου :p  

  4. # Anonymous Anonymous

    2 φορές ξύπνησα-αυτή την εβδομάδα-στις 07:30 για δουλειές(τράπεζες και τα σχετικά..)και βαρέθηκα του κερατά,μέχρι να πάει 12+ και να κατέβουν τα υπόλοιπα γομάρια για καφέ!
    Πίκρα,πίκρα...;p  

  5. # Anonymous Anonymous

    Δηλαδη θες να πεις τωρα οτι κουρευτηκες;

    Sorry, αλλα εγω το μονο που διεκρινα ηταν οτι τα "καρφακια" σου αντι να γερνουν δεξια, τωρα γερνουν αριστερα. Κουρεας του Συνασπισμου σε κουρεψε; :-ΡΡ  

  6. # Anonymous Anonymous

    Λοιπόν, έχω σκάσει με το EverGreen που λέτε συνέχεια, κανονίστε να μας πάτε ε??

    Περαστικά στο Acerάκι!!  

  7. # Anonymous Anonymous

    Tι, γύρισες κιόλας???
    Κρίμα...δεν προλάβαμε εγώ κι ο e-lawyer να αρχίσουμε αυτά τα γνωστά-σοκαριστικά που σου λέμε εν χορώ στο MSN και φρικάρεις!!! :)))

    Τσάμπα χάρηκα ότι θα στο κάναμε ξεμπούρδελο!!!
    Αλλά δεν στεναχωριέμαι...acer δεν έχεις??? Θα'χουμε κι άλλες ευκαιρίες!!! lol  

  8. # Anonymous Anonymous

    Το φως το λατρεύω, ακόμη κι όταν σε εμπνέει να φωτογραφήσεις μιά χέστρα...

    Ο δικός μου κομμωτής είναι αν όχι κούκλος, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!! Δεν συζητάει ποτέ για ποδόσφαιρο, ούτε για μπάσκετ, πάνω απ' το κεφάλι μου. Αντιθέτως, το κατα-ευχαριστιέται γιατί είμαι απ' τις ελάχιστες πελάτισσές του που τον επισκέπτονται τόσο συχνά για κούρεμα σχεδόν σαν του φαντάρου κι όχι για βαφή! Τη βρίσκει αφάνταστα, παιδί μου!! Δυστυχώς αδυνατώ να καταλάβω αν είναι straight ή gay... Δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Έλα την επόμενη φορά Θεσ/νίκη ακούρευτος, να πάμε παρέα, μήπως βγάλεις άκρη εσύ και με φωτίσεις! (Φαντάσου: ούτε ο Βαγγέλης που τον γνώρισε δεν κατάφερε να το εξιχνιάσει, που - όπως γνωρίζεις - είναι μανούλα σε τέτοια θέματα. Είναι της ειδικότητάς του, τώρα πια!)

    Ένα πουλάκι μου είπε ότι σ' ένα μήνα πιθανόν να σε δω - να σας δω όλους - στη Βέροια. Άντε φιλιά ως τότε!  

  9. # Anonymous Anonymous

    Henry Gray, συμπάσχω.

    Un certain plume, καμιά φορά νομίζω πως μόνο εσείς αναγνωρίζετε το μεγαλείο της τέχνης μου. Σας ευχαριστώ :p

    Evelina η μέρα μοιάζει τόσο μεγάλη αν ξυπνήσεις normal ώρες που φτάνεις στο σημείο να δεις Γρηγόρη και "Ρετιρέ" για να περάσει η ώρα.

    Loucretia, το να μην κουρεύεσαι είναι η νέα τάση στο κούρεμα.

    Id, thanx. Το EverGreen ετοιμάζει δικό μας -μονιμα reserved- τραπέζι για αρχή. (Θα ακολουθήσουν οι προτομές μας στην Κοραή.)

    Αcid K να φας τη γλώσσα σου. Και τέλος πάντων "τριμπούρδελο" θα μου το κάνετε ή "ξεμπούρδελο"; Αποφασίστε.

    Μαίρη, κι εμένα μου αρέσει το φως. Ειδικά το πρωινό. Όσο για τον κομμωτή σου, θα σε απογοητεύσω γιατί δεν διαθέτω το λεγόμενο "gaydar". Μπορώ να ξεχωρίζω μόνο περιπτώσεις κραγμένες (Λουκρητία, Cher κλπ :p)  

  10. # Anonymous Anonymous

    Oh my God! Έμεινα τόοοοοοσο πίσω! Iblog μου θα με συγχωρέσεις έτσι?? Θα τα διαβάσω ολα αμέσως (πριν ξαναχαθώ) :P  

  11. # Anonymous Anonymous

    maybe with yahoo messenger  

  12. # Blogger AB78
  13. # Blogger yanmaneee
Post a Comment



 

Powered by Blogger.