Λέγομαι...

4 Comments Published by the ibt on Friday, November 25, 2005 at 3:09 AM.


...John Henry Chapman. Δε με ξέρει σχεδόν κανείς. Κατάγομαι από το Cornwall της Αγγλίας. Πριν πέντε χρόνια εγκαταστάθηκα στο Spokane, στην Washington όπου δούλεψα σαν υπάλληλος νεκροταφείου. Πέρσι όμως επέστρεψα στη γενέτειρά μου. Εδώ, παντρεύτηκα την Sarah Elizabeth Lawry και μαζί της σκόπευα να επιστρέψω στην Αμερική. Συγκεκριμένα, στο Fitzburn του Wisconsin όπου ο αδελφός της δουλεύει ως ξυλουργός.

Δυστυχώς, το βράδυ της 14ης Απριλίου, πέθανα σε ηλικία 37 χρονών από πνιγμό. Το ίδιο και η γυναίκα μου. Δύο μέρες νωρίτερα είχαμε επιβιβαστεί στη β’ θέση του πλοίου «Τιτανικός» από το Southampton.

Αυτά είναι όσα μπόρεσα να αντλήσω από το αντίγραφο εισιτηρίου που μου έδωσαν σήμερα στην έκθεση του Τιτανικού. Συγκινητικό, τραγικό και πολλές φορές μακάβριο, το περιεχόμενό της: Μια καλή ευκαιρία να νιώσεις για λίγο μελλοθάνατος… ή επιζών!

4 Responses to “Λέγομαι...”

  1. # Anonymous Anonymous

    Είσαι πολύ καλός...
    Πάρα πολύ καλός...
    Μα πάρα πολύ καλός...

    Φιλιά  

  2. # Anonymous Anonymous

    ΟΚ, Μαρία με έριξες! Πότε βάζουμε μπρος τη βιογραφία σου; :-p

    Σε ευχαριστώ πολύ :)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Εγώ αντιθέτως είχα καλύτερη μοίρα...
    Είμαι η Nella Goldenberg, 40 ετών και έχω δύο παιδιά από τον πρώτο μου γάμο. Στα 30 μου χρόνια παντρεύτηκα για δεύτερη φορά τον Samuel L. Goldenberg. Έχω ιδρύσει το "French Bulldog Club" στο Παρίσι και στηρίζω οικονομικά το "Toy Spaniel Club" στην Αμερική. Ταξιδεύω με τον Τιτανικό από το Cherbourg για Νέα Υόρκη. Συνοδεύομαι από το σύζυγό μου. Καμπίνα C-92, 1η θέση...  

  4. # Anonymous Anonymous

    Και δεν πέθανες κωλόφαρδη! Γιατί δεν το λες αυτό;

    Επίσης υπήρξες ιδρύτρια του www.chihuahua.gr και κολλητή της προγιαγιάς της Paris Hilton.  

Post a Comment



 

Powered by Blogger.